Jump to content

Recommended Posts

მაგალითად რომელ  low/mid end ბარათს ჯობია აირის პრო?

კაი low არ გვინდა mid-ს რომელს ჯობია

იტნელის განყოფილებაში, რომელიღაცა გვერდზე დევს, სადღაც GTX 650/750-ის ფარგლებშია ზოგჯერ.

ეგ იმას ნიშნავს რომ GTX 650/750 ვიოდე კარტების ჩათვლით ყიდვას აზრი არააქვს, + 5-10 FPS–ის გამო საშუალო გრაფიკაზე თამაშის გამო ღიირს GTX 650/750 ყიდვა? მემგონი არა, წყალში გადაყრილი ფული გამოვა.

Link to comment
Share on other sites

ნეტა მობილურ სეგმენტში რა იქნება მე ეგ მაინტრსებს, ვანო მაგაზე ხომ არ შეგხვედრია ინფო ? წესით ჩემსასაც ექნება და შენსასაც DX 12

Link to comment
Share on other sites

 არ ველოდებოდი ისეთ ბარათებს აქვთ 12 ის მხარდაჭერა GT სერიას თუ ექნებოდა საერთოდ არ ,მეგონა,ძალიან კარგია

ეგ არ ნიშნავს სრულ საფორტს, მანდ წერია კატეგორიები რისი საფორთია ქვთდ ა რისი არა, სრულაიდ თამაშების შემქმნელ კომპანიებზეა დამოკდიებული ძრავში რას ჩადებენ...

თუმცა ინტელის iGPU–ების განხილვა სიახლეა ნამდვილად. მშვენიერი Support ჰქონია და ალბათ მაგიტომაცაა რომ დღეს მისმა iris pro გრაფიკამ უდიდესი ნახტომი განიცადა ინტელის ისტორიაში.

ამით ფაქტიურად მოუსპო NVIDAI–ს და AMD–ს low/mid end ვიდეო ბარათების "ბიზნესი".

 

gtx 750-ი და gtx 650-ი მერე mid range ბარათია? low-ა სუფთა ეგ ბარათები, 650-ი იგივე 550ტი-ია, ყველა მქონია ეგ ბარათები მე ადრე და მაგათი წარმადობა დიდი ვერაფერია, თამაშს ჩაგირთავს მაგრამდ აწევა მოგიწევს ყველაფრის და GTX 950-მდე კიდე სანამ ეგენი მივლენ დიდი დრო აქვთ გასავლელი ძალიან...

მაგალითად რომელ  low/mid end ბარათს ჯობია აირის პრო?

კაი low არ გვინდა mid-ს რომელს ჯობია

ვერცერთს ვერ ჯობია mid-ს და დიდი დრო გავა კდიე სანამ მუხლოვდებიან 280x-ს ან თუნდაც 770-ს ეგენი...

მანდ კდიევ რომ ამბობდა ზოგ-ზგიერტები AS shaders არ აქვს Nvidia-ს საერთოდ საფორთიო, აგერ დაგიდეთ ნატელი მაგალითი და 770-ს ყველაზე დიდი მატება ქონდა DX12-ზე... და სპეციალურად დიდად მწვანედ გამოვკვეთე რომ ყველამ დაინახოს...

ASYNC SHADER DEMO-ო ტესტში, რომელიც AMD-ს შექმნილია ყველაზე დიდი მატება GTX 770-ს აქვს და რას ვიმაწეროთ ეს?

  • Nvidia Test 2: Core i5 3570K + Geforce GTX 770
    • DX11: 19.7 fps
    • DX12: 55.3 fps
    •  
Link to comment
Share on other sites

An overview of Synchronous and Asynchronous Shaders in different GPU Architectures
Now contrary to popular belief, Nvidia’s Maxwell 2.0 does support “Asynchronous Shaders” 

  • AMD GCN 1.0 –  1 Graphics Queue + 16 Compute Queues ( 7900 series, 7800 series , 280 series, 270 series, 370 series)
    AMD GCN 1.0 –  1 Graphics Queue + 8 Compute Queues ( 7700 series, 250 series )
  • AMD GCN 1.1 – 1 Graphics Queue + 64 Compute Queues ( R9 290, R9 390 series )
  • AMD GCN 1.1 – 1 Graphics Queue + 16 Compute Queues ( HD 7790, R7 260 series, R7 360 )
  • AMD GCN 1.2 – 1 Graphics Queue + 64 Compute Queues ( R9 285/380, R9 Fury series, R9 Nano )
  • Nvidia Kepler – 1 Graphics, Mixed Mode not Supported (32 Pure Compute)
  • Nvidia Maxwell 1.0 – 1 Graphics Queue, Mixed Mode not Supported (32 Pure Compute)
  • Nvidia Maxwell 2.0 – 1 Graphics Queue + 31 Compute Queues

    As you can see, Maxwell 2.0 does support mixed mode and upto 31 compute queues in conjunction with its primary graphics Queue. No other Nvidia architecture has this capability without involving a complete mode switch. Now this where things get a bit muddy. Since there is no clear documentation, and since Nvidia has yet to release an official statement on the matter, it is alleged (read: not confirmed in any way), that Nvidia’s mixed mode requires the use of a software scheduler which is why it is actually expensive to deploy even on Maxwell 2.0.

     

მანდ კდიევ რომ ამბობდა ზოგ-ზგიერტები AS shaders არ აქვს Nvidia-ს საერთოდ საფორთიო, აგერ დაგიდეთ ნატელი მაგალითი და 770-ს ყველაზე დიდი მატება ქონდა DX12-ზე... და სპეციალურად დიდად მწვანედ გამოვკვეთე რომ ყველამ დაინახოს...

ASYNC SHADER DEMO-ო ტესტში, რომელიც AMD-ს შექმნილია ყველაზე დიდი მატება GTX 770-ს აქვს და რას ვიმაწეროთ ეს?

  • Nvidia Test 2: Core i5 3570K + Geforce GTX 770
    • DX11: 19.7 fps
    • DX12: 55.3 fps
    •  

შენივე პოსტიდან გიპასუხებ!

770 maxwell-ია? 770 არის kepler ასე რომ არ აქვს Asynch shaders support! არც maxwell 1.0-ს აქვს! და 2.0-ზე ჯერ დადასტურებულიც არაა!

ყველაზე უკეთეს ვარიანტში GTX 950-ს GTX 960-ს 970-ს 980-ს 980 TI-ს და Titan X-ს ექნებათ ეგ დანარჩენს როგორც ჩანს არა.

აი AMD-სკენ კიდე 7XXX სერიიდან მოყოლებული ნებისმიერ ბარათს აქვს ეგ ტექნოლოგია :)

LOL ცოტა ლოგიკური ტესტი მაინც გაეკეთებინათ

 

  • Nvidia Test 1: Core i7 5960X + Geforce GTX Titan X
    • DX11: 45.7 fps
    • DX12: 42.7 fps
  • Nvidia Test 2: Core i5 3570K + Geforce GTX 770
    • DX11: 19.7 fps
    • DX12: 55.3 fps

 

ეს რა არი ანუ გადააგდეთ TiTan X_ები და იყიდეთ 770-ებიო :D 

Edited by მათე
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

მაინც ვერ გავიგე სრული მხარდაჭერა რომელ სერიას აქვს?თუ ჯერ არც ეგაა დადასტურებული გასაგებია რო ვტქვათ გტ630 არა აქვს სრული და აბა სრული რომელ სერიებს აქვთ

Link to comment
Share on other sites

შენივე პოსტიდან გიპასუხებ!

770 maxwell-ია? 770 არის kepler ასე რომ არ აქვს Asynch shaders support! არც maxwell 1.0-ს აქვს! და 2.0-ზე ჯერ დადასტურებულიც არაა!

ყველაზე უკეთეს ვარიანტში GTX 950-ს GTX 960-ს 970-ს 980-ს 980 TI-ს და Titan X-ს ექნებათ ეგ დანარჩენს როგორც ჩანს არა.

აი AMD-სკენ კიდე 7XXX სერიიდან მოყოლებული ნებისმიერ ბარათს აქვს ეგ ტექნოლოგია :)

LOL ცოტა ლოგიკური ტესტი მაინც გაეკეთებინათ

 

  • Nvidia Test 1: Core i7 5960X + Geforce GTX Titan X
    • DX11: 45.7 fps
    • DX12: 42.7 fps
  • Nvidia Test 2: Core i5 3570K + Geforce GTX 770
    • DX11: 19.7 fps
    • DX12: 55.3 fps

 

ეს რა არი ანუ გადააგდეთ TiTan X_ები და იყიდეთ 770-ებიო :D 

რა იყო გეწყინა 770-ს მატება რომ ქონდა, კიტხვა იყო ასეთი აქვს თუ არა  Nvidia-ს ვიდეო ბარატებს ზოგადად DX12-ს საფორთი და ასევე მაქსველს? და მანდ წერია რომ Maxwell-ს პირველ ტაობას არ გააჩნია სრული საფორთი იმიტომ რომ არ აქვს 31 Compute Queues გამოთველბის შესრულების მხარდაჭერა, ხოლო MAXwell 2.0-ს აქვს გააჩნია სრულის აფორთი და დადგენილია უკვე ეგ დად ადასტრუებული და Nvidia’s Maxwell 2.0 does support “Asynchronous Shaders”  აჰა კიდევ ერთხელდ აგიკოპირებ მაგ გრაფას და ქვემოთაც ახსნილია ქვთ რატომ აქვს საფორთი იმიტომ რომ შეუძლია 32 გამოტვლითი რიგების შესრულება და სხვა რა გაინტერესებს დასადგენად, და დადგიდნა უკვე და ეგ როგორც შენ უწოდე "ცოტა ლოგიკური ტესტი" რომელიც AMD-ს შექმნილია Asynch shaders support კდიევ 770-ს ამხელა მატება როგრო აქვს? იმიტომა ქვს რომ ნაწილობრივი საფორთია ქვს DX12-ს ასე რომ გინდდ აიჯერე და გინდ არა კეპლერსაც ექნება რაღაც მატება და მაქსველის პირველ ტაობასაც და მეორე თაობას სრულად გააჩნია DX12-ს საფორთი როგორც შენს საყვარელ AMD 7xxx სერიიდან მოყოლებულ ყველა სერიას... არის რამე გაუგებარი... და რარაც დონით საფორთი რომა რ ქონდეს SX12 APi-ს მატება არ ექნებოდა საერთოდ 770-ს... შენს GSN 1.0-დან მოყოლებული 1.2-მდე ყველა ბარათს აქვს სრული საფორთი, დამშვიდდი ახლა? რამე გაიგე ახალი უბრალოდ გამჩნდა ის რომ maxwell 2.0-ს აქვს სრული DX12-ს საფროთი, ანუ მხოლოდ GTX 980 ti-ს და GTX TITAN X-ს...

Link to comment
Share on other sites

მაინც ვერ გავიგე სრული მხარდაჭერა რომელ სერიას აქვს?თუ ჯერ არც ეგაა დადასტურებული გასაგებია რო ვტქვათ გტ630 არა აქვს სრული და აბა სრული რომელ სერიებს აქვთ

ისეთი კარტა რო სრული მხარდაჭერა ქონდეს არ არსებობს. დაყოფილია DX12-ც რაღაც tier-ებზე ნაწილებად რა და ზოგ კარტას უკეთესი საპორტი აქვს ზოგს უარესი მარა ვაფშე ყველაფერი არცეთს.

რა იყო გეწყინა 770-ს მატება რომ ქონდა, კიტხვა იყო ასეთი აქვს თუ არა  Nvidia-ს ვიდეო ბარატებს ზოგადად DX12-ს საფორთი და ასევე მაქსველს? და მანდ წერია რომ Maxwell-ს პირველ ტაობას არ გააჩნია სრული საფორთი იმიტომ რომ არ აქვს 31 Compute Queues გამოთველბის შესრულების მხარდაჭერა, ხოლო MAXwell 2.0-ს აქვს გააჩნია სრულის აფორთი და დადგენილია უკვე ეგ დად ადასტრუებული და Nvidia’s Maxwell 2.0 does support “Asynchronous Shaders”  აჰა კიდევ ერთხელდ აგიკოპირებ მაგ გრაფას და ქვემოთაც ახსნილია ქვთ რატომ აქვს საფორთი იმიტომ რომ შეუძლია 32 გამოტვლითი რიგების შესრულება და სხვა რა გაინტერესებს დასადგენად, და დადგიდნა უკვე და ეგ Asynch shaders support -ს ტესტში კდიევ 770-ს ამხელა მატება როგრო აქვს? იმიტომა ქვს რომ ნაწილობრივი საფორთია ქვს DX12-ს ასე რომ გინდდ აიჯერე და გინდ არა კეპლერსაც ექნება რაღაც მატება და მაქსველის პირველ ტაობასაც და მეორე თაობას სრულად გააჩნია DX12-ს საფორთი როგორც შენს საყვარელ AMD 7xxx სერიიდან მოყოლებულ ყველა სერიას... არის რამე გაუგებარი... და რარაც დონით საფორთი რომა რ ქონდეს SX12 APi-ს მატება არ ექნებოდა საერთოდ 770-ს... შენს GSN 1.0-დან მოყოლებული 1.2-მდე ყველა ბარათს აქვს სრული საფორთი, დამშვიდდი ახლა? რამე გაიგე ახალი უბრალოდ გამჩნდა ის რომ maxwell 2.0-ს აქვს სრული DX12-ს საფროთი, ანუ მხოლოდ GTX 980 ti-ს და GTX TITAN X-ს...

მდაა. შენივე news_დან გიპასუხებ ისევ :)

As you can see, Maxwell 2.0 does support mixed mode and upto 31 compute queues in conjunction with its primary graphics Queue. No other Nvidia architecture has this capability without involving a complete mode switch. Now this where things get a bit muddy. Since there is no clear documentation, and since Nvidia has yet to release an official statement on the matter, it is alleged (read: not confirmed in any way),

სრული DX12-ს მხარდაჭერა არცერთ ბარათს არ აქვს. შენ მაინც შენსას აწვები. მაშინ დამიდე რომელ ბარათს აქვს DX12_ს full support ოღონდ ფაქტებით თორემ უკვე შენივე დადებული news-ს საწინააღმდეგოებს ლაპარაკობ :)

 

მე კი არა Titan X-ს პატრონებს ეწყინებათ ეგ ძაან :D

Edited by მათე
Link to comment
Share on other sites

ისეთი კარტა რო სრული მხარდაჭერა ქონდეს არ არსებობს. დაყოფილია DX12-ც რაღაც tier-ებზე ნაწილებად რა და ზოგ კარტას უკეთესი საპორტი აქვს ზოგს უარესი მარა ვაფშე ყველაფერი არცეთს.

 

:)) ეხლა გავიგე

 

კაი ბიჭებო რაზე იშლით ნერვებს,დაიკიდეთ რა

Link to comment
Share on other sites

ისეთი კარტა რო სრული მხარდაჭერა ქონდეს არ არსებობს. დაყოფილია DX12-ც რაღაც tier-ებზე ნაწილებად რა და ზოგ კარტას უკეთესი საპორტი აქვს ზოგს უარესი მარა ვაფშე ყველაფერი არცეთს.

სრული DX12-ს მხარდაჭერა არცერთ ბარათს არ აქვს. შენ მაინც შენსას აწვები. მაშინ დამიდე რომელ ბარათს აქვს DX12_ს full support ოღონდ ფაქტებით თორემ უკვე შენივე დადებული news-ს საწინააღმდეგოებს ლაპარაკობ :)

კაი ჯანდაბას DX12-ს რომ ტავი დავანებოთ, მე დავწერე თემა და დიდად ამბობებ რომ MAXWELL 2.0-ს აქვს საფორთიო და შენ ადრე ამბობდირ ომ არ აქვსო nvidia-ს კარტებს საერთოდ ASsha-ს საფორტიო, AMD-ს აქვსო მარტოო, კარგი ეს ხომ გაიგე ახლა რომ თურმე ქონიათ და თურმე შეძლებია 32 გამოთვლითირიგების შესრულება MAXWELL 2.0-ს, კარგი ჯანდაბას არ აქვს სრული საფორთი, მაგრამ MAXwell 2.0-ს რომ უფრო მეტი საფორთი აქვს GSN 1.2-ზე ამაში არ მეთანხმები? მაინტერესებს ეს და დავამტავროთ საუბარი...

აგერ არგუმენტიც: raster order views, conversaition rasterization, აცერთი არ აქვს არცერთ GSN-ს, რომელიბიც როივე აქვს MAXwell 2.0-ს, რომელს უფრო მეტი საფორთია ქვს ახლა ლოგიკურად მიტარი?

983cf37d9b25.jpg

Link to comment
Share on other sites

ვანო წაგეკითხა ცოტა მეტი და ნახავდი რომ ეგ ტექნოლოგიები რო არ აქვს AMD-ს მაინც გააკეთა მსგავსი სხვა გზებით და უკეთეს შედეგს მიაღწია, უფრო მაღალ FPS-ებს და ეს რეალურად გააკეთა თამაშში Dirt Showdown

“Raster Ordered Views and Conservative Raster. Thankfully, the techniques that these enable (like global illumination) can already be done in other ways at high framerates (see: DiRT Showdown).”

 

P.S. ნიკი არ შეიცვალო გიხდება ეგ ნიკი :)

Edited by მათე
Link to comment
Share on other sites

ვანო წაგეკითხა ცოტა მეტი და ნახავდი რომ ეგ ტექნოლოგიები რო არ აქვს AMD-ს მაინც გააკეთა მსგავსი სხვა გზებით და უკეთეს შედეგს მიაღწია, უფრო მაღალ FPS-ებს და ეს რეალურად გააკეთა თამაშში Dirt Showdown

“Raster Ordered Views and Conservative Raster. Thankfully, the techniques that these enable (like global illumination) can already be done in other ways at high framerates (see: DiRT Showdown).”

 

P.S. ნიკი არ შეიცვალო გიხდება ეგ ნიკი :)

კაი არ გვინდა ახლა ესეთი საუბარი ნიკი არ შეიცვალოდ ა ა.შ. ძალიან აკრგად წავიკითხე ყველაფერი, მაგრამ გლობალურად მაგ მსგავს შექმნილ ტექნოლოგიებს AMD არ იყენებს და კონკრეტული ტამაშით თუ მსჯელობ შენ, არ ვიცი, ნუ ქონდეს კარგი, მაგრამ შენც კარგად შეცვალე ნიკი ისე, მეც შევიცვლი, ფანი თუ ვიყავი ადრე ვიყავი მე, ახლა ლეპტოპზე გადავდივარ და მერე იმიტომ რომ რეალურად ხომ ამბობდი ადრე nvidia-ს არ აქვსო assh-ს მხარდაჭერაო როგროც აღმჩნდა ქონია, შენ იცი როგორი ფანი ხარ ახლა AMD-სი მათე, როგორი ფანიც მე ადრე ვიყავი Nvidia-სი... მოკლედ საჩხუბარი და საკამათო რა არის ცვეტში არ მესმის საერთოდ რაზე ვდაობთ, გეტყობა ყველაფერში რომ AMD-სკენ იხრები და ამაში სასირცხვილო რა არის არ მესმის, რომ აღიარო AMD-ს ფანი ვარო, კი არავის აქვს შენი საწინააღმდეგო რამე, განათლებული ხარ ებრვირ ამ იცი და საფუძვლიანი ფაქტრბით კრიტიკა ყველაფერშია კარგია... და ამავდროუალდ AMD-ს ფანიც რომ იყო არც ეგ არის პრობლემა...

Link to comment
Share on other sites

ისე ტიტანს დედა აუფეთქა 770მა და ეგ ვერც მე გავიგე, ალბათ შეცდომაა ციფრებში.

Link to comment
Share on other sites

ჯერ ცოტა ადრე მგონია მაინც რამე დასკვნის გაკეთება, საბოლოოდ ალბათ სხვა სურათი იქნება ვიდრე მაგ ტესტებშია

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

gtx 750-ი და gtx 650-ი მერე mid range ბარათია? low-ა სუფთა ეგ ბარათები, 650-ი იგივე 550ტი-ია, ყველა მქონია ეგ ბარათები მე ადრე და მაგათი წარმადობა დიდი ვერაფერია, თამაშს ჩაგირთავს მაგრამდ აწევა მოგიწევს ყველაფრის და GTX 950-მდე კიდე სანამ ეგენი მივლენ დიდი დრო აქვთ გასავლელი ძალიან...

    •  
    •  

თუკი NVIDIA-ს სამოდელო რიგს ავიღებთ, mid range ბარათები ზუსტად ეგენია, სამოდელო რიგის შუაშია პირდაპირ. პერფორმანსი გასაგებია რომ დაბალი აქვს, ამაზე არ არის საუბარი, სამოდელო რიგით mid range სეგმენტში გადის.

რაც შეეხება პერმონანსს და წარმადობას როგორც ახსენე, ეს პირობითია და მუდმივად ცვალებადი სიდიდეა. ადრე GTX 680 ხომ იყო high end ბარათი? დღეს ალბათ GTX 960-ის დონეზეა არა? მაგრამ მიუხედავად ამისა GTX 680-ზე ვერ იტყვი რომ low end ბარათია, როცა high end ბარათი იყო, 3-4 წლის მერე low end ბარათად როგორ გადაიქცეოდა? ამიტომ წარმადობის მიხედვით (მიუხედავად იმისა რომ დაძველდა) შეუცვალო ვიოდეო ბარათს მისი სამოდელო რიგი სწორი არ იქნება.

 

===============================================================================================

 

აქვე უნდა განვიხილოთ აუცილებლად არაერთი ყოვლად მნიშვნელოვანი საკითხები რაც DX 12-ისა და ასინქრონული შეიდერების შესახებ იქნება.

 

გადავხედოთ იმ ტესტს რაც აქ იყო მოყვანილი:

AMD_DirectX-12_Async-Shaders-Performance

  • Nvidia Test 1: Core i7 5960X + Geforce GTX Titan X
    • DX11: 45.7 fps
    • DX12: 42.7 fps
  • Nvidia Test 2: Core i5 3570K + Geforce GTX 770
    • DX11: 19.7 fps
    • DX12: 55.3 fps
  • AMD Test 1: Athlon X4 860K + Radeon R7 370
    • DX11: 12.4 fps
    • DX12: 15.9 fps
  • AMD Test 2: Xeon CPU E3-1230 + Radeon R9 Fury
    • DX11: 20.5 fps
    • DX12: 41.1 fps

ამ ბენჩმარკის მერე ჩნდება ლოგიკური კითხვები და მოდი ჩამოვწეროთ და გავცეთ პასუხი სათითოდ:

კითხვები:

  1. რატომ აქვს Titan X-ს FPS-ის ვარდნა DX 12-ზე DX 11-თან მიმართებაში?
  2. რატომ აჯობა GTX 770-მა Titan X-ს? როგორ შეიძლება ეს ანომალია მომხდარიყო?
  3. რატომ ვერ დადო Radeon R7 370-მა უფრო მაღალი FPS DX12-ზე თუკი ასინქრონული შეიდერები აქვს? 3 FPS-ის მეტი სხვაობა არ მოაქვს ასინქრონულ შეიდერებს?
  4. რატომ ვერ დადო Radeon R9 Fury-მა GTX 770-ზე მეტი FPS? ან რატომ აქვს თანაბარი შედეგი GTX Titan X-თან მიმართებაში?
 
რატომღაც ავტორის მიერ დაწერილი ტექსტი აღარ დაკოპირდა წინა გვერდზე, თუმცა მე დავაკოპირებ და განვიხილოთ უფრო დაწვრილებით.
 
როგორც ავტორი წერს ამ ბენჩმარკის შინაარსია:

These benchmarks were mostly taken at face value and the usual frame war erupted over the raw value of these numbers. The problem is, when taking about an API that eliminates overhead, we need to look at the context as well. In both AMD tests, the numbers seem to rise, but that is because in the first test, the processor is obviously a bottleneck so the configuration had alot of untapped potential. In the second test, the processor was once again an arguable bottleneck, since Xeons are clocked pretty low.

In the second Nvidia test, DX12 also performs as expected, when coupling a reasonably powerful GPU with a decent processor. In all these three scenarios, the bottleneck of the processor was eliminated.

The actual anomalous test is the first one. With the incredibly powerful CPU and incredibly powerful GPU. Theoretically, this configuration has very little bottleneck – if any. DirectX 12 wouldn’t have yielded any major performance increase because the configuration is already very much near its maximum potential. But the funny thing is, switching to DX12 actually results in a lowered value than before. That is something, that shouldn’t have happened. To understand just what is going we need to look at what was happening behind the scene.

 

დავიწყოთ NVIDIA-დან და გავცეთ პირველ და მეორე კითხვას პასუხი
 
1. Titan X-ის შედეგი, ეს არის "ანომალია", უძლიერესი პროცესორი და უძლიერესი ვიდეო ბარათი, თეორიულად არანაირი ლიმიტი და bottleneck არააქვს ამ კონფიგურაციას. აქ DX 12-ს უნდა ეთქვა თავისი სიტყვა მაგრამ მოხდა ის რაც არ უნდა მომხდარიყო. შედეგი უარესი აღმოჩნდა არათუ ოდნავი მატება. სასაცილოა მაგრამ ფაქტი ფაქტად რჩება, DX 12-მა Titan X-ისთვის ცუდი შედეგი აჩვენა. ამ ყველაფერზე პასუხი რომ გავიგოთ საჭიროა ჩავიხედოთ კიდევ უფრო ღრმად, მაგრამ ავტორი ამაზე მეტს არაფერს წერს.

2. რაც შეეხება GTX 770-ს აქ DX 12-მა იმუშავა ისე როგორსაც მოველოდით. აჩვენა ის უპირატესობა რაც DX 12-ს უნდა ეჩვენებინა. შედარებით ძლიერი GPU-თუ და პროცესორით, მივიღეთ საგრძნობი FPS-ის მატება. აქაც არ არის არანაირი bottleneck-ი.

 

თუკი დავაკვირდებით AMD-ს ვიდეო ბარათების ტესტებს, თვალნათლივ ჩანს რომ DX 11-დან ორივე ვიდეო ბარათს აქვს მატება, მაგრამ მატება Radeon R7 370-ის შემთხვევაში ძალიან ცოტაა ანუ +3 FPS. Radeon R9 Fury-ის შემთხვევაში კი FPS გაორმაგდა. გავცეთ ახლა პასუხი მე-3 და მე-4 კითხვებს.
 
3. Radeon R7 370 დაიტესტა სუსტ პროცესორზე Athlon X4 860K, ამ პროცესორმა ვერ უზრუნველყო ვიდეო ბარათის ბოლომდე "გაწურვა" და აქ მოხდა ის რასაც ვეძახით bottleneck. +3 FPS-ის მეტი ვერ გამოწურა.

4. Radeon R9 Fury-მ შედარებით კარგი შედეგი აჩვენა უკეთეს პროცესორზე Xeon CPU E3-1230, მაგრამ ავტორი წერს რომ ამ პროცესორმა მაინც ვერ გაწურა ბოლომდე R9 Fury და აქაც ეს პროცესორი იქცა ვიდეოსთვის შემაფერხებლად ე.წ. bottleneck-ად პროცესორის დაბალი სიხშირის გამო.

 

რომ შევაჯამოთ გამოდის რომ, AMD-ს შემთხვევაში მისი რეალური ასინქრონული შეიდერების წყალობით, ყველა შემთხვევაში აქვს მატება DX 12-ზე, უბრალოდ პროცესორებმა ვერ გაწურა საკმარისად კარგად ვიდეო ბარათები. Fury რომ უფრო ძლიერ პროცესორზე დაეტესტად შედეგიც დარწმუნებული ვარ უფრო მაღალი იქნებოდა ვიდრე 41 FPS  Xeon E3-1230 პროცესორით. იგივე ითქმის Radeon R7 370-ის შემთხვევაში. მოკლედ პროცესორის bottleneck-ით აიხსნება ის შედეგები რაც AMD-ს ბარათებმა ანახეს.

აქ უფრო საკითხავია რა მოუვიდა NVIDIA-ს ფლაგმანს, რატომ მოხდა ის რაც მოხდა? ამის შესახებ იყო კიდევაც საუბარი მეორე თემაში, როდესაც NVIDIA-ს ჯგუფმა, ოქსიდის გეიმ დეველოპერებს რაღაცა ფუნქციების დაბლოკვა მოსთხოვა ამ ბენჩმარკში. როცა ოქსიდმა უარი უთხრა NVIDIA-ს ბენჩმარკში რაღაც ფუნქციების დაბლოკვაზე, NVIDIA-მ გარკვეული პრობლემა/წნეხი შეუქმნა ოქსიდის ჯგუფს. მე ვვარაუდობ რომ ეს ანომალიური შედეგი რაც TITAN X-მა დადო, nvidia-მ გაიგო და ძალიან არ მოეწონა, სავარაუდოდ ამიტომ მოხდა დაპირისპირება მათ შორის. ოქსიდის დეველოპერი სწორედ NVIDIA-ს მისამართით აგზავნის დაინტერესებულთ თუ რა მიზეზით მოხდა ეს დაპირისპირება.

ოქსიდის ჯგუფის ერთ-ერთი გეიმ დეველოპერი წერს რომ, ჩვენ უფრო მეტად NVIDIA-სთან გვქონდა მჭიდრო თანამშრომლობაო და მიუხედავად ამისა მათმა ტოპ ბარათებმა გარკვეულ მომენტებში "fail" განიცადა ამ თამაშშიო. (ციტირება მეზარება უბრალოდ, შემიძლია ამის წყაროც დავდო თუ მოითხოვთ)

 

ამით იმის თქმა მინდა რომ, NVIDIA-ს შეიძლება აქვს ის 31 ცალი პარალელურად გამომთვლელი ბირთვი, შეიძლება იდეაში პარალელურ გამოთვლებს აკეთებს ან არც აკეთებს მაგრამ, ეს ბუნდოვანია, გაურკვეველია, ამის რეალური ფაქტი და მტკიცებულება არ არსებობს დოკუმენტურად, NVIDIA-ს ამაზე ოფიციალური საჯარო საბუთი არ გააჩნია. ამას ამბობს თემის ავტორიც. ერთადერთი რაც უკვე ფაქტია NVIDIA-ს გააჩნია ორი ფუნქცია DX 12-ში რაც AMD-ს არ გააჩნია, ესენია: Conservative Rasterization და Raster Order Views. ამათ გარდა, ჯერ ჯერობით სხვა არანაირი დასაბუთებული ტენოლოგია NVIDIA-ს არააქვს. რაც შეეხება AMD-ს, მისი აშკარა უპირატესობა ცხადია რადგან რეალური ასინქრონული შეიდერები უკვე დიდი ხანია აქვს, რაც DX 11-ში საერთოდ არაფერს არ აკეთებდა. როგორც იქნა მოვიდა AMD-ს დროც, მიძინებული ტექნოლოგიები გამოცცოხლებას იწყებენ.

საფინალო შეფასებით კი

No hardware vendor can claim 100% support of all hardware features and the differences are usually negligible in nature. If one is deciding by features observable by the end user and gaming experience, the vote might fall in favour of Nvidia with its Feature Level 12_1 support which will allow advanced illumination visual effects in next generation games. That said, there are ways to simulate the effects without much of a performance hit for Radeons as well.  If we are talking about performance increase (in terms of untapped potential, not maximum potential) then an argument can be made for AMD with its ASync advantage.

 

თუ ვინმე მოიხიბლება NVIDIA-ს ვიზუალური ხარისხით რაც 12_1-ის წყალობით შეიძლება მოხდეს, მაშინ ასეთი იუზერების ხმა რათქმაუნდა NVIDIA-სკენ გადაიხრება.

თუმცა მსგავსი ეფექტების მიღება RADEON ბარათებზეც შეიძლება მოხდეს, არცთუ დიდი რესურსის გამოყენებით. თუკი ჩვენ ვისაუბრებთ პერფორმანსის მატებაზე, იმ რესურსზე რაც შეიძლება გამოიწუროს ბარათისგან, AMD-ს უპირატესობა თავისი ასინქრონული შეიდერების წყალობით, დღეს ნათელი მაგალითია.

 

 

იმედია ასე თუ ისე ამომწურავად შევაჯამეთ დღევანდელი ვითარება. ვნახოთ რას შემოგვთავაზებენ გეიმ დეველოპერები, როგორ მოარგებენ ოპტიმიზაციას ორივე ფირმის ვიდეო ბარათებზე, ამას ახლო მოამვალში ვნახავთ.

 

 

Edited by lasha1616
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

კაი არ გვინდა ახლა ესეთი საუბარი ნიკი არ შეიცვალოდ ა ა.შ. ძალიან აკრგად წავიკითხე ყველაფერი, მაგრამ გლობალურად მაგ მსგავს შექმნილ ტექნოლოგიებს AMD არ იყენებს და კონკრეტული ტამაშით თუ მსჯელობ შენ, არ ვიცი, ნუ ქონდეს კარგი, მაგრამ შენც კარგად შეცვალე ნიკი ისე, მეც შევიცვლი, ფანი თუ ვიყავი ადრე ვიყავი მე, ახლა ლეპტოპზე გადავდივარ და მერე იმიტომ რომ რეალურად ხომ ამბობდი ადრე nvidia-ს არ აქვსო assh-ს მხარდაჭერაო როგროც აღმჩნდა ქონია, შენ იცი როგორი ფანი ხარ ახლა AMD-სი მათე, როგორი ფანიც მე ადრე ვიყავი Nvidia-სი... მოკლედ საჩხუბარი და საკამათო რა არის ცვეტში არ მესმის საერთოდ რაზე ვდაობთ, გეტყობა ყველაფერში რომ AMD-სკენ იხრები და ამაში სასირცხვილო რა არის არ მესმის, რომ აღიარო AMD-ს ფანი ვარო, კი არავის აქვს შენი საწინააღმდეგო რამე, განათლებული ხარ ებრვირ ამ იცი და საფუძვლიანი ფაქტრბით კრიტიკა ყველაფერშია კარგია... და ამავდროუალდ AMD-ს ფანიც რომ იყო არც ეგ არის პრობლემა...

აბა შენ რითი მსჯელობ 770-ს რო ყველაზე მაგარი მატება აქვს DX12-ში? კონკრეტული ერთი DEMO-თი რომელიც არც ვიცი საიდან გადმოვწერო, დადე მაინც აქ ვისაც აქვს Titan ან 770 გაბენჩავს და ნახავს რეალურად რა როგორაა. თუ ვაფშე წერია რაშია დაბენჩილი. მგონი რო მარტო რიცხვები დაწერეს და აგერ კი დაგაჯერეს რო 770-ს მაგარი მატება აქ თურმე. კიდევ ერთხელ გეუბნები და მანდაც უწერიათ რო ჯერ არაა Nvidia-ს მიერ დადასტურებული ეგ ფაქტი და nvidiafan კი ხარ მარა იმინა nvidia და AMD ან სხვა კომპანია სანამ არ იტყვის მანამდე რამდენმაც გინდა მითხრას არ მჯერა. 

AMD-სკენ გადახრა სად ნახე? დამისვი კითხვა და გიპასუხე რო აქვს მსგავსი ტექნოლოგია მასაც. და ეს რაღაც ხ.ზ. DEMO-ში კი არა არსებულ თამაშში აქვს გამოყენებული DIRT showdown! შენც წერდი მასე რო DX12_ს სრული საპორთი აქვთ კარტებს მარა არაა ეგ მართალი.  

lasha1616

მართალი გითხრა შენი პოსტი არ წამიკითხავს ბოლომდე ჯერ ამ პოსტს რო დავწერ მერე წავიკითხავ მარა თავიდან რასაც მიყვებოდი ეგ ფაქტები მეც დავდე აქ და ვიკითხე როგორ მოხდა? მარა რატომღაც მაგ ლაპარაკების მერე პასუხის ნაცვლად (ნუ პასუხი რა უნდა ეთქვათ რაც არ იციან, ეგ რეალურად არც არავინ იცის რატო უწერია ეგ FPS-ები) წამოვიდა არიქა შენ AMD-სკენ იხრები და ა.შ. ანუ AMD-ზე შეილება იმას რო ამბობდნენ როცა DEMO-ებიც და ვიდეოებიც დადეს ეგ არაფერია მერე გაირკვევა და ა.შ. და ეხლა Nvidia-მ გამოაგდო რაღაცა ძღინკიანი არც ვიცით რა DEMO-ს ორი ბარათის FPS-ები ასევე ორი AMD-ს ბარათის FPS-ები და არავინ არაფერს კითხულობს ვსო აქ დადასტურებულად ჩაითვალა ყველაფერი Nvidia-ს სასიკეთოდ და მერე მე ვიხრები AMD-სკენ თურმე და ესენი ნეიტრალურები არიან ნეიტრონებივით :D
თან nvidia-ს ბარათები ერთი 1000$-იანია თვითონ და კიდე 1000$-იან პროცესორზე დატესტეს და მეორეც საკმაოდ ძლიერ i5 3570k-ზე
რატომღაც ერთი AMD-ს ბარათი ისედაც რო გაცილებით იაფიანია რაღაცა დენიკინის დროინდელ AMD-ს პროცესორზე დატესტეს და მეორე 4 წლის წინანდელ Intel-ს xeon-ზე დაბალი სიხშირით.

აი ეხლა კი წავიკითხე და ზუსტად 100%-თ მაგას ვამბობ მეც! 

დაჟე nvidia-ზე თავად წერენ მისივე დადებულ სტატიაში რო ჯერ არ დაუდასტურებიაო nvidia-სო და მე მიწერენ რომ აი რო ამბობდი არ აქვსო მხარდაჭერაო ხო ქონიაო :D არაა დადასტურებული არა! გაიგეთ თქვე კაი ხალხო ჯერ თქვენ სათაყვანებელ nvidia-საც არ უთქვამს. რო იტყვის მერე ილაპარაკეთ :) გესმის ეხლა ვანო არაა ჯერ დადასტურებული და შენივე სტატიაში წერია ეგ და შენ რანაერად მეუბნები რომ აქვსო? ეგ ტექნოლოგია რო ქონდეს დარწმუნებული იყავი რო nvidia მაგის გარეკლამებისგან თავს ნამდვილად არ შეიკავებს. არ ხედავ ისე აქვს კომპანიას საქმე რო მის ნაცვლად მისი მომხრამრებლები უდასტურებენ ტექნოლოგიებს :D

lasha1616 გააიასნე რა ყველაფერი :) 

Edited by მათე
Link to comment
Share on other sites

 ეხლა Nvidia-მ გამოაგდო რაღაცა ძღინკიანი არც ვიცით რა DEMO-ს ორი ბარათის FPS-ები ასევე ორი AMD-ს ბარათის FPS-ები

 

lasha1616 გააიასნე რა ყველაფერი :) 

ჰო თავიდან მეც რომ ვნახე, ძალიან დავიბენი, სად ერთი პროცესორი და სად მეორე... რა ტიპის შედარებაა ვერ მივხვდი.

ეს დაბნეულობა იმითაა გამოწვეული რომ, წინა გვერდზე ბოლომდე არ/ვერ დაკოპირდა ბოლომდე ყველაფერი.

ის მთავარი ახსნა განმარტება, ვინც ეგ ინგლისური სტატია დაწერა აი ესაა http://wccftech.com/nvidia-amd-directx-12-graphic-card-list-features-explained/4/

Ashes of the Singularity აი ამ დემოზეა საუბარი და აქედანაა ეგ შედეგები http://wccftech.com/ashes-singularity-alpha-dx12-benchmark/ სხვადასხვა რეზოლუციაზეა ეს ბენჩები ჩატარებული.

 

მეც სწორედ ამ ინფორმაციის კიდევ უფრო გასაგებად გამოვაცხვე წინა პოსტი :D thx.

 

ვნახოთ ვნახოთ, თამაში როცა საბოლოოდ გამოვა, რათქმაუნდა მაქსიმალურად იქნებიან ოპტიმიზირებულებ ორივე ბარათზე, თუმცა მარტო ეს თამაში ხომ არაა. კიდე უამრავი გამოვა და ვნახავთ დროთა განმავლობაში რომელს უფრო მეტი უპირატესობა ექნება. არამგონია AMD-ს NVIDIA-ზე ნაკლები გათვლა ჰქონოდა გაკეთებული როცა ფუნდამენტუად დაიწყო ტექნოლოგიების განვითარება. AMD-ს წარმომადგენელმაც თქვა, ეს ჰგავდა ჭადრაკის თამაშსო, საჭიროა რამდენიმე სვლა, გარკვეული დრო და შედეგმაც არ დააყოვნა. მართალია დროშ გაიწელა (ბაზრის წილიც შეუმცირდა) მაგრამ ახლა უფრო კარგ სიტაუციაშია ვფიქრობ.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

თუკი NVIDIA-ს სამოდელო რიგს ავიღებთ, mid range ბარათები ზუსტად ეგენია, სამოდელო რიგის შუაშია პირდაპირ. პერფორმანსი გასაგებია რომ დაბალი აქვს, ამაზე არ არის საუბარი, სამოდელო რიგით mid range სეგმენტში გადის.

რაც შეეხება პერმონანსს და წარმადობას როგორც ახსენე, ეს პირობითია და მუდმივად ცვალებადი სიდიდეა. ადრე GTX 680 ხომ იყო high end ბარათი? დღეს ალბათ GTX 960-ის დონეზეა არა? მაგრამ მიუხედავად ამისა GTX 680-ზე ვერ იტყვი რომ low end ბარათია, როცა high end ბარათი იყო, 3-4 წლის მერე low end ბარათად როგორ გადაიქცეოდა? ამიტომ წარმადობის მიხედვით (მიუხედავად იმისა რომ დაძველდა) შეუცვალო ვიოდეო ბარათს მისი სამოდელო რიგი სწორი არ იქნება.

რა შუაშია სამოდელო რიგი, 680-ი საერთოდ ვინ ახსენა, 750-ი 650-550 ეგ კარტები ყველა low end ვიდეო ბარატებია ბიუჯეტური კლასია... და mid end კლასს ეკუთვნის 960-280 და მსგასვი დონის ვიდეო ბარათები, რომლებსაც ვერცეთს ვერ ჯობია ეგ skylake-ს ინტეგრირებული ვიდეო ამაჩქარებელი... შენ დაწერე low-mid ენდბსო და დაგიწერე რომ mid end-ს ვერაჯობებს ვერცერთს... თუ რამე გამომრჩა დიდი ბოდიშის მხოდით ყველას, გვიანი იყო, თან მეძინებოდა და კარგი ქენი რომ შეავსე...

თქვენ მეკაიფებით ხომ ცვეტში? ყველა მაგას წერს რომ maxwell 2.0-ს 1 + 31 გამოთვლითი რიგები რომ აქვს და თქვენ არ გჯერათ მგონი მარტო... საიდან მოაფიქრდათ ეგ ძალიან მაინტერესებს? კარგით wccftech-ს არ გჯერათ, extrem tedh-ს, anadtech-საც არ გჯერათ? anadtech-ი ამბობს გადავამოწმეთო და nvidia-ს maxwell 2.0-ს შეუძლია 1+Nvidia Maxwell 2.0 – 1 Graphics Queue + 31 Compute Queues, თუ nvidia-ს არ დაუდასტრუებია, მაშინ როგორღა გადააამოწმა anadtech-მა...
აჰა კდიევ ერთი უახლესი 

Nvidia has represented to ExtremeTech and other hardware sites that Maxwell 2 (the GTX 900 family) is capable of asynchronous compute, with one graphics queue and 31 compute queues. 

აჰა კიდევ anadtech-იც წერს:

647a3dcdffc1.jpg

On a side note, part of the reason for AMD's presentation is to explain their architectural advantages over NVIDIA, so we checked with NVIDIA on queues.  Meanwhile Maxwell 2 has 32 queues, composed of 1 graphics queue and 31 compute queues (or 32 compute queues total in pure compute mode). 

2 დღის წინანადელი ნიუსი!

d8b6c833b34f.jpg

მოკლედ ესეიგი AMD-ს წარმომადგენელი გამოსულა რობერტ ჰალოკი და განუცხადებია რომ Nvidia-მ განაცხადაო რომ DX12-ს მხარდაჭერა გავქვსო და სინამდვილეში სრულიად უუნაროა DX12-ზე MAXwell-ო და საერტდ არ აქვს პერფორმანსის მატებაო და ესეიგი ვერდიქტი გამოტანილია მორჩა, გადაყარეთ დაყიდეთ თქვენი 980 ti-ბი, 970-ბი და დაუყოვნებლივ იყიდეთ FURY X-ი... ამ გამოსვლაზე არაფერს ამბობს არავინ კარგი, ისე ყოჩაღ AMD-ს წარმომადგენლებსაც კარგი ტყუილები ცოდნიათ... აბა ვინც zotac 980 ti amp extreme-ბი იყიდეთ დაყიდეთ და ყველამ 4Gb-იანი FURY X-ბი იყიდეთ... OMG why, why... და ბოლოს ტან გვეუბნებიან გაინტერესებთ სინამდვილეში აქვს თუ არა მაქსველს და GCN-ს გამოთვილითი რიგების შესრულება და თურმე ქემოთ პასუხად წერენ თან გამოკვეთილად რომ ყველამ დაინახოს და ბოლოს დამაგვირგვინებელი წინადადება: Both GCN and Maxwell architectures claim to use context switching/priority at the shader engine to support Asynchronous Shader commands.

ამიტომ ჩვენ გადავამოწმეთო რას ქვია აბა, anadtech-ზე სანდო საიტს მე პირადად არ ვიცნობ და რა გითხრათ ან ყველა ერთად იტყუება? მოკლედ მაგრად მკიდია თუ უნდა ქონია და თუ უნდა საერთოდ არ გაუკეთებია ეგ 1 + 31 გამოთვლითი რიგები, და ისე ყოფილიყოს და მარტო AMD-ს ქონდეს ეგ წარმადობა, მოვრჩი მე უკვე რა, საერტოდ ნუ გააკეთებს მაგ გამოთვლებს, ვაფშე დახურონ თუ უნდათ nvidia-აც და AMD-ც, გინდ დაიჯერეთ გინდ არა მაგრად არ მაინტერესებს რა.. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

რას ამბობენ როდის გამოვა პირველი თამაში DX12-ს მხარდაჭერით?

Link to comment
Share on other sites

რა შუაშია სამოდელო რიგი, 680-ი საერთოდ ვინ ახსენა, 750-ი 650-550 ეგ კარტები ყველა low end ვიდეო ბარატებია ბიუჯეტური კლასია... და mid end კლასს ეკუთვნის 960-280 და მსგასვი დონის ვიდეო ბარათები, რომლებსაც ვერცეთს ვერ ჯობია ეგ skylake-ს ინტეგრირებული ვიდეო ამაჩქარებელი... შენ დაწერე low-mid ენდბსო და დაგიწერე რომ mid end-ს ვერაჯობებს ვერცერთს... თუ რამე გამომრჩა დიდი ბოდიშის მხოდით ყველას, გვიანი იყო, თან მეძინებოდა და კარგი ქენი რომ შეავსე...

თქვენ მეკაიფებით ხომ ცვეტში? ყველა მაგას წერს რომ maxwell 2.0-ს 1 + 31 გამოთვლითი რიგები რომ აქვს და თქვენ არ გჯერათ მგონი მარტო... საიდან მოაფიქრდათ ეგ ძალიან მაინტერესებს? კარგით wccftech-ს არ გჯერათ, extrem tedh-ს, anadtech-საც არ გჯერათ? anadtech-ი ამბობს გადავამოწმეთო და nvidia-ს maxwell 2.0-ს შეუძლია 1+Nvidia Maxwell 2.0 – 1 Graphics Queue + 31 Compute Queues, თუ nvidia-ს არ დაუდასტრუებია, მაშინ როგორღა გადააამოწმა anadtech-მა...
აჰა კდიევ ერთი უახლესი 

Nvidia has represented to ExtremeTech and other hardware sites that Maxwell 2 (the GTX 900 family) is capable of asynchronous compute, with one graphics queue and 31 compute queues. 

აჰა კიდევ anadtech-იც წერს:

647a3dcdffc1.jpg

On a side note, part of the reason for AMD's presentation is to explain their architectural advantages over NVIDIA, so we checked with NVIDIA on queues.  Meanwhile Maxwell 2 has 32 queues, composed of 1 graphics queue and 31 compute queues (or 32 compute queues total in pure compute mode). 

2 დღის წინანადელი ნიუსი!

d8b6c833b34f.jpg

მოკლედ ესეიგი AMD-ს წარმომადგენელი გამოსულა რობერტ ჰალოკი და განუცხადებია რომ Nvidia-მ განაცხადაო რომ DX12-ს მხარდაჭერა გავქვსო და სინამდვილეში სრულიად უუნაროა DX12-ზე MAXwell-ო და საერტდ არ აქვს პერფორმანსის მატებაო და ესეიგი ვერდიქტი გამოტანილია მორჩა, გადაყარეთ დაყიდეთ თქვენი 980 ti-ბი, 970-ბი და დაუყოვნებლივ იყიდეთ FURY X-ი... ამ გამოსვლაზე არაფერს ამბობს არავინ კარგი, ისე ყოჩაღ AMD-ს წარმომადგენლებსაც კარგი ტყუილები ცოდნიათ... აბა ვინც zotac 980 ti amp extreme-ბი იყიდეთ დაყიდეთ და ყველამ 4Gb-იანი FURY X-ბი იყიდეთ... OMG why, why... და ბოლოს ტან გვეუბნებიან გაინტერესებთ სინამდვილეში აქვს თუ არა მაქსველს და GCN-ს გამოთვილითი რიგების შესრულება და თურმე ქემოთ პასუხად წერენ თან გამოკვეთილად რომ ყველამ დაინახოს და ბოლოს დამაგვირგვინებელი წინადადება: Both GCN and Maxwell architectures claim to use context switching/priority at the shader engine to support Asynchronous Shader commands.

ამიტომ ჩვენ გადავამოწმეთო რას ქვია აბა, anadtech-ზე სანდო საიტს მე პირადად არ ვიცნობ და რა გითხრათ ან ყველა ერთად იტყუება? მოკლედ მაგრად მკიდია თუ უნდა ქონია და თუ უნდა საერთოდ არ გაუკეთებია ეგ 1 + 31 გამოთვლითი რიგები, და ისე ყოფილიყოს და მარტო AMD-ს ქონდეს ეგ წარმადობა, მოვრჩი მე უკვე რა, საერტოდ ნუ გააკეთებს მაგ გამოთვლებს, ვაფშე დახურონ თუ უნდათ nvidia-აც და AMD-ც, გინდ დაიჯერეთ გინდ არა მაგრად არ მაინტერესებს რა.. 

 

 

არცერთი GTX კარტა არანაირად არ ითვლება low-end-ად. ეხლა თუ მოძველდა ან რომელიმე ტოპ კარტასავით დიდი წარმადობა არ აქვს ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ლოუ-ენდია. GTX 750 და GTX 650 თუ low-end-ია, GT 630 და GT 720 რეებია მაშინ? თუ სხვაობას ვერ ხედავ მაგ კარტებს შორის?

twqLqBz.jpg

"The ultimate GPU for gamers. Delivers fastest performance and all the latest gaming technologies."

p.s. და ისე რა შუაშია ეს dx12-ის ამბები ამ თემასთან. თემა ამდ-ს 3ე სერიის ვიდეო ბარათების განხილვაზე უნდა იყოს და არა dx12-ზე...

Link to comment
Share on other sites

ბიჭებო აქ გაიარეთ რეგისტრაცია და მოიგეთ 5000$-იანი PC რა იცი რა ხდება, იქნებ გაგიმართლოთ :)

https://www.gamingtribe.com/giveaway/maxfury/AMDrules

წარმატებებს გისურვებთ ყველას.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ბიჭებო აქ გაიარეთ რეგისტრაცია და მოიგეთ 5000$-იანი PC რა იცი რა ხდება, იქნებ გაგიმართლოთ :)

https://www.gamingtribe.com/giveaway/maxfury/AMDrules

წარმატებებს გისურვებთ ყველას.

დავრეგისტრირდი :D 

Link to comment
Share on other sites

არცერთი GTX კარტა არანაირად არ ითვლება low-end-ად. ეხლა თუ მოძველდა ან რომელიმე ტოპ კარტასავით დიდი წარმადობა არ აქვს ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ლოუ-ენდია. GTX 750 და GTX 650 თუ low-end-ია, GT 630 და GT 720 რეებია მაშინ? თუ სხვაობას ვერ ხედავ მაგ კარტებს შორის?

"The ultimate GPU for gamers. Delivers fastest performance and all the latest gaming technologies."

GT740-640-630-ბი ეგენი ყველა entry level-ია და უწერიათ კიდეც საოფისე ვიდეო ბარათებია ეგ მოდელები ყველა და entry level gaming-ისტვის არის განკუთვნილი მხოლოდ, ანუ low-end-ზე უფრო დაბალი კლასია ეგ საერთოდ გეიმინგისთვის არც გამოდგება ეგ და უწერიათ კიდეც პრიორიტეტად 3d ფილმების ყურება, სურათების და ა.შ. გეიმინგ კლასშია რც ვტვლი მე Gt სერიას და არც მინახავს ვინმე ერკვოდეს ცოტა მაინც ტექნიკაში და GT სერიას გეიმინგ კლასის ვიდოე ბარათად თვლდიეს... მაგათ კი ჯობია ისე skylake-ს ინტეგრირებული...

წარმატებები ყველას, იმედია ერთხელ ამინც მოიგებს ქართველი მსგავს გათამაშებებში...

Link to comment
Share on other sites

GT740-640-630-ბი ეგენი ყველა entry level-ია და უწერიათ კიდეც საოფისე ვიდეო ბარათებია ეგ მოდელები ყველა და entry level gaming-ისტვის არის განკუთვნილი მხოლოდ, ანუ low-end-ზე უფრო დაბალი კლასია ეგ საერთოდ გეიმინგისთვის არც გამოდგება ეგ და უწერიათ კიდეც პრიორიტეტად 3d ფილმების ყურება, სურათების და ა.შ. გეიმინგ კლასშია რც ვტვლი მე Gt სერიას და არც მინახავს ვინმე ერკვოდეს ცოტა მაინც ტექნიკაში და GT სერიას გეიმინგ კლასის ვიდოე ბარათად თვლდიეს... მაგათ კი ჯობია ისე skylake-ს ინტეგრირებული...

წარმატებები ყველას, იმედია ერთხელ ამინც მოიგებს ქართველი მსგავს გათამაშებებში...

ტერმინი საოფისე ვიდეო კარტა მგონი დროა მიეცეს მივიწყებას, იმიტომ რომ უკვე პროცესორშივეა ჩამონტაჟებული ვიდეო და ვინც ოფისისთვის ყიდულობს კომპიუტერს არ ჭირდება ვიდეო კარტა საერთოდ. ლოუ ენდზე დაბალია არა, ლოუ ენდი არის თვითონ ეგ GT სერია. სათამაშო ბარათები არც არის. სათამაშო ბარათები იწყება GTX სერიებით.

  • GT სერია - low-end კარტები
  • GTX სერია - mid-end/high-end კარტები.
Link to comment
Share on other sites

ტერმინი საოფისე ვიდეო კარტა მგონი დროა მიეცეს მივიწყებას, იმიტომ რომ უკვე პროცესორშივეა ჩამონტაჟებული ვიდეო და ვინც ოფისისთვის ყიდულობს კომპიუტერს არ ჭირდება ვიდეო კარტა საერთოდ. ლოუ ენდზე დაბალია არა, ლოუ ენდი არის თვითონ ეგ GT სერია. სათამაშო ბარათები არც არის. სათამაშო ბარათები იწყება GTX სერიებით.

  • GT სერია - low-end კარტები
  • GTX სერია - mid-end/high-end კარტები.

მტელი პრბლემაც მაგაშია რომ არ ეცემა მივიწყებას და Dual core e5500-ზე აწყობენ ძირითადად საოფისე კომპიუტერებს და GT630-ზე და ეგ კარტები საოფისეოა, ჩვენთან მითუმეტეს ყველა 775-ზეა საოფისე კომპიუტერები რომლებშიც Gt220-GT430 და GT630 უყენათ, შტატებში მეგობარო ეგრეა ნამდვილად არავინ ყიდულობს საოფისე კომპიუტერებისთვის GT ვიდეო ბარატებს რადგან ჰასველზე აწყობენ და ივიზე, რომლების ინტეგრირებულებსაც იყენებნ, მაგრამ ჩვენთან 1-2 ადგილს თუ ნახავ ვინც 1150-1155-ზე აქვს აწყობილი საოფისედ კომპიუტერები, სულ 775-ბია... არის ქვეყნები სადაც ისევ საოფისედ 775 სოკეტს იყენებნ, მაგალიტად რუსეთში არის ძალიან ბევრი... entry level ქვია მაგას სწორედ Gt სერიას... სწორედაც რომ საოფისეა ეგ კარტები და უწერათ კიდევაც თვითონ რისთვის გამოდგება მხოლოდ...

gaming კარტები კდიე იყობა ბიუჯეტურ კლასად gtx 650-750-750ti-ი ანუ 200$-ს ქვემოტ სწორედ მაგას თვლიან low end ვიდეო ბარატებად გეიმინგ კლასში, 

200$-ს ზევით ღირებულების ვიდეო ბარათები უკვე შეადგენს mid-end კლასს და 400-500$-ს მაღლა ღირებულების ვიდოე ბარათები უკვე high-end ვიდეო ბარატებად ითვლება, მე ასე ვიცი ჯაბა და რავი ასე, Nvidia-ც რომ უშვებს დაბალი სეგმენტის კარტას აწერს ბიუჯეტური ვარიანტი ანუ გეიმინგშიც ხომა რის დაბალი კლასი საშუალო და მაღალი კლასის ვიდეო ბარატებიდ ა სწორედ ეგ ბიუჯეტურებს თვლიან დაბალ კლასად... ისე როდის დადგება ის დრორ ომ 775-ი სოკეტი საერთოდ აღარ იქნება გამოყენებაში ჩვენთან, ყელშია უკვე რა ოფისები, ბანკები ყველგან ეს 775-ბი, რომელი საუკუნეა რა უბედურებაა, 1155-ზე მაინც გადავიდნენ რამე G620-630-ზე H61 დედაპლატაზე და ცალკე GT სერიის კარტასაც აღარ იყიდიან, ერთხელ და სამუდამოდ უნდა ამოიძირკვოს რა უკვე 775 სოკეტი ხმარებიდან, 2015 წელია და 8-10 წლის უკანდელ ჰარდს იყენებენ კდიევ...

Link to comment
Share on other sites

მტელი პრბლემაც მაგაშია რომ არ ეცემა მივიწყებას და Dual core e5500-ზე აწყობენ ძირითადად საოფისე კომპიუტერებს და GT630-ზე და ეგ კარტები საოფისეოა, ჩვენთან მითუმეტეს ყველა 775-ზეა საოფისე კომპიუტერები რომლებშიც Gt220-GT430 და GT630 უყენათ, შტატებში მეგობარო ეგრეა ნამდვილად არავინ ყიდულობს საოფისე კომპიუტერებისთვის GT ვიდეო ბარატებს რადგან ჰასველზე აწყობენ და ივიზე, რომლების ინტეგრირებულებსაც იყენებნ, მაგრამ ჩვენთან 1-2 ადგილს თუ ნახავ ვინც 1150-1155-ზე აქვს აწყობილი საოფისედ კომპიუტერები, სულ 775-ბია... არის ქვეყნები სადაც ისევ საოფისედ 775 სოკეტს იყენებნ, მაგალიტად რუსეთში არის ძალიან ბევრი... entry level ქვია მაგას სწორედ Gt სერიას... სწორედაც რომ საოფისეა ეგ კარტები და უწერათ კიდევაც თვითონ რისთვის გამოდგება მხოლოდ...

gaming კარტები კდიე იყობა ბიუჯეტურ კლასად gtx 650-750-750ti-ი ანუ 200$-ს ქვემოტ სწორედ მაგას თვლიან low end ვიდეო ბარატებად გეიმინგ კლასში, 

200$-ს ზევით ღირებულების ვიდეო ბარათები უკვე შეადგენს mid-end კლასს და 400-500$-ს მაღლა ღირებულების ვიდოე ბარათები უკვე high-end ვიდეო ბარატებად ითვლება, მე ასე ვიცი ჯაბა და რავი ასე, Nvidia-ც რომ უშვებს დაბალი სეგმენტის კარტას აწერს ბიუჯეტური ვარიანტი ანუ გეიმინგშიც ხომა რის დაბალი კლასი საშუალო და მაღალი კლასის ვიდეო ბარატებიდ ა სწორედ ეგ ბიუჯეტურებს თვლიან დაბალ კლასად... ისე როდის დადგება ის დრორ ომ 775-ი სოკეტი საერთოდ აღარ იქნება გამოყენებაში ჩვენთან, ყელშია უკვე რა ოფისები, ბანკები ყველგან ეს 775-ბი, რომელი საუკუნეა რა უბედურებაა, 1155-ზე მაინც გადავიდნენ რამე G620-630-ზე H61 დედაპლატაზე და ცალკე GT სერიის კარტასაც აღარ იყიდიან, ერთხელ და სამუდამოდ უნდა ამოიძირკვოს რა უკვე 775 სოკეტი ხმარებიდან, 2015 წელია და 8-10 წლის უკანდელ ჰარდს იყენებენ კდიევ...

ჩვენს და დაბალ ეკომონიკურ ქვეყნებში არ მიგულისხმია, გლობალურად რაც მიჩნეულია ის ვიგულისხმე. ნორმალურ ქვეყანაში საოფისე კომპში არავინ ჩააყენებს GT კარტას როცა ინტეგრირებულზე შეგიძლია ამუშავო. აქ რომ არასწორად აკეთებენ და მაღაზიები მაგით გამდიდრდნენ ეგ კი ვიცი, უბრალოდ ამათი საქციელის მიხედვით არ უნდა დავყოთ ვიდეო კარტები, ეგრე მგონია მე :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.