2jzgte

წევრი
  • Content Count

    1714
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

152 Good

About 2jzgte

  • Rank
    ოქროს წევრი
  • Birthday 02/08/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • OS
    MS Windows 10
  • CPU
    IntelCore™ i7 3770
  • Cooler
    Deep Cool Frost
  • MoBo
    P8Z77-V LX
  • GPU
    GTX960 4GB OC
  • RAM
    Cors 16GB 2400MHz
  • SSD
    850 Pro 512GB
  • HDD
    WD 2GB
  • PSU
    Hec 850 silver
  • Case
    Zalman Z11 Plus
  • Monitor
    Philips 234E

Recent Profile Visitors

3533 profile views
  1. ავტომატურად რატომ აქტიურდება?
  2. როდის დაიკრეკება ახალი არაფერია?
  3. NVidia RTX არის Microsoft DirectX Ray Tracing-ის და Nvidia-ს საფირმო ტექნოლოგიების ნაზავი Ray Tracing მოკლედ რომ ვთქვა არის ჰოლივუდის კომპიუტერული ეფექტების ანალოგიური ტექნოლოგია, რომელიც ძალიან მომთხოვნია კომპიუტერის რესურსებისადმი (ამიტომ იყო საჭირო რენდერ ფარმები ჰოლივუდის გრაფიკისთვის), Nvidia-მ კი ახალი Tensor Core ების წყალობით შეძლო ამ ტიპის გრაფიკის დამუშავება გაცილებით მცირე ზომის ვიდეოკარტებში ვიდრე რენდერ ფარმის სერვერებია, რომლებიც ძირითადად CPU-ს იყენებენ გრაფიკის დასამუშავებლად და არა GPU-ს. Nvidia-ს საფირმო ტექნოლოგია გარდა ამისა არის მაგალითად Deep Learning Super Sampling DLSS, რაც ანტიალიასინგის (ობიეექტებზე დაკბილული კიდეები თამაშებში, რაც განსაკუთრებით შესამჩნევია დაბალ რეზოლუციებზე და ახლოს როცა უყურებ მონიტორს) შემცირების ძალიან ეფექტური საშუალებაა, (როგორც წესი ძალიან ტვირთავს ვიდეოკარტას მაღალი ხარისხის ანტიალიასინგი) თუმცა აქამდე რაც აჩვენეს, 4K გაფართოებაზე იყო ერთ თამაშში შედარებული DLSS და ტრადიციული ანტიალისინგი, რა თქმა უნდა DLSS გაცილებით ნაკლებად ტვირთავდა ვიდეოს (შესაბამისად მეტი FPS) თუმცა 4K-ზე AA თითქმის არ არის საჭირო. Microsoft-ის DX12 Ray Tracing არის DirectX-ის ფუნქცია და იდეაში ყველა ვიდეობარათზე მუშაობს, რომელსაც DX12 მხარდაჭერა აქვს, თუმცა ამ ტიპის გრაფიკის დამუშავება ძალიან რთულია აცლადელი ტოპ კლასის ვიდეო ბარათებისთვის P.S: Ray Tracing ნიშნავს სხივებზე თვალის მიდევნებას, ანუ განათების რეალისტურ ეფექტებს, ანუ სინათლის წყაროდან წამოსული შუქი როგორ ეცემა და აირეკლება და იფანტება ობიექტების მიერ და მერე როგორ ხვდება ეს სხივები მაყურებლის თვალში, რეალური ფიზიკის სიმულაციაა, თუმცა თანამადროვე თამაშებში ყველა ეს ეფექტი "გაყალბებულია" ანუ ჩრდილი მაგალითად არის არა იმიტომ რომ ზედაპირს სხივი არ ეცემა, არამედ იმიტომ რომ დაახლოებით ითვლის თამაშის ძრავი სად რა განათება უნდა იყოს და შემდეგ შეიდერები მეტად და შესაბამის მუქ ტექსტურებს ადებენ, ეფექტი საკმაოდ რეალისტურია, თუმცა ხშირად შეიმჩნევა არტეფაქტები, მაგალითად ჩრდილები ისეთი არ არის როგორსაც მოელოდები და ა.შ თუ დააკვირდები თამაშის FPS-ზე ჩრდილების ხარისხი ახლაც დიდ გავლენას ახდენს. Ray Tracing გამოსათლელად გაცილებით რთულია, ხოლო კოდირებისთვის გაცილებით მარტივი, რადგანაც უთითებ მხოლოდ სინათლის წყაროს, ობიექტების მდებარეობას მის მიმართ და მათ თვისებებს და დანარჩენს თავისით ითვლის, როცა ახლანდელი ჩრდილები მეტ-ნაკლებად წინასწარ უნდა მიუთითო სად რა იქნება და ტექტსურებიც გქონდეს მზად Cinnebench R15 ბენჩმარკში CPU რომ სურათშ არენდერებს იქაც Ray Tracing გამოიყენება მაგალითად თუმცა არა Microsoft-ის, მადლობა გასაგები ინფორმაციისთვის,ჩვენ ენაზე
  4. ცოტა ვრცლათ რას შვება ეს ტექნოლოგია შეგილია დაწეროთ
  5. რამე თამაშ მირჩიეთ რა საერთოდ ვეღარ ვჯდები კომპიუტერთან 3 თვეა შორიდან ვუყურებ ვეღარ მივდივარ რამე სტრატეგია ან სულ ერთია ისეთი რო მურამი დავუჭირო
  6. 2jzgte

    Forza Horizon 3 (2016)

    იქნებ მიშველოთ რა არ უხვევს ეგეთი ლაგები აქ რაუნდა პლატიზე ვიყიდე მუშაობდა კარგად
  7. 2jzgte

    Forza Horizon 3 (2016)

    იქნებ მიშველოთ რა არ უხვევს ეგეთი ლაგები აქ რაუნდა პლატიზე ვიყიდე მუშაობდა კარგად
  8. მეგონა 5 ზე გაჭიმავდა 3-4 ბირთვს მაინც
  9. ქარხნულად გაწერილი 5.0 ტურბოზე რადგან უწერია ალბათ დადგება ,მაგრამ ეგ არ ვიიც რასაც უწერია ქარხნულად ტურბო ბუსტი ყველა 4 ან 6 ბირთვიტ დგება რეალურად მონაცემებზე?
  10. ისევ ვინდოუსის იმედზე უნდა იყო მაშინ
  11. ანუ გაგიტესტია უკვე ოპერები მე მინდა რო კონტროლერს არ ჩირდეს არაფერი მაგიტო ვაბრალებ მაგეებს :))))0
  12. რამდენი წელია 10 გამოსულია და ერთხელ არ ამოუგდია ჩემ პც ბლუსქრინი რავი რაღა თქვენთან მოსდის ეგეთები თქვენთან კი არა ბევრთან მოსდის მართალია:)) თან მეც ყველა ბილდიმაქ გამოვლილი შეილება მაგის ბრალიც იყოს მარა მეეჭვება ოპერები გატესტე სათითაოდ
  13. მემორი კონტროლერი წესით არ უნდა აბლუსქრინბდეს პროსტა არ ჩაგირთავს ოპერები ცადე აბა ცალცალკე 4 მერე ისევ 4 ჩემი აზრით შეილება ოპერა იყოს ან memtest86 dos -იდან გაუშვვი ყველაზე ნაღდი ტესტი ეგაა პროსტა დრო უნდა
  14. ინტელის ყველა თაობა იდეალური გამოვიდა თავის დროზე,ამდ ვერ მიყვებოდა თორე ძველებზე არ ვიძახი,თუნდაც დღევანდელი მდგომარეობით უბრალოდ ამდ ამოიწია თორე ინტელი როგორც მიდოდდა ისევ ისე მიდის ,მეგონა მეორე თაობის რიზენები მაინც მოერეოდნენ 8 სერიას ანდაც ბირთვი ბირთვზე აჯობებდნენა ანუ არ დაჭირდებოა 6 core vs 4core 1 თაობას,თუმცა ფასის გამო ღირს
  15. ისე მემგონი ეგ კარტა ყველა თამაშს გათამაშებს თუ ეკრანს გავიტვალისწინებთ ჰაი მედიუმზე არა?