Jump to content

daviti-q

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ordinals Market-ისა და Bitcoin Miladys-ის გუნდებმა ერთობლივად წარადგინეს სტანდარტი BRC-721E, რომელიც საშუალებას იძლევა მოხდეს ERC-721 NFT-ის მიგრაცია Bitcoin-ზე დამყარებულ პროტოკოლზე. გადაწყვეტილების გამოყენებისას Ethereum-ის საკოლექციო აქტივები ავტომატურად გამოჩნდება Ordinals-ის მარკეტფლეისზე. ტრანზაქცია ასევე წარმოადგენს მოთხოვნას, ჩაიწეროს ბლოკჩეინზე. თუმცა მეტამონაცემები თავდაპირველად არ ინახება ჯაჭვში - მათ წარმოდგენას ინდექსატორები უზრუნველყოფენ. მათი წყალობით მომხმარებლები ხედავენ სრულ ინფორმაციას აქტივის შესახებ. „მარტივი პროტოკოლი, რომელიც ERC-721 NFT-ის Bitcoin-ზე მიგრირების საშუალებას იძლევა საკუთარი გრაფიკის მიხედვით, სრული კოლექციის წინასწარი რეგისტრაციის გარეშე. BRC-721E მონაცემების კოდირებას ახდენს უშუალოდ ტრანზაქციაში, რომელიც დანიშნავს Bitcoin-მისამართს ხელმოწერის მისაღებად“ - განმარტა Ordinals Market-ის ერთ-ერთმა დეველოპერმა მეტსახელად kiwidream.eth. მან დაამატა, რომ ინდექსატორები მნიშვნელოვნად ამცირებენ ქსელში მონაცემთა განთავსების ხარჯებს ორიგინალი გამოსახულების ხარისხის შენარჩუნებისას. Bitcoin Miladys-ში განაცხადეს, რომ პირველებმა გამოიყენეს NFT ხიდი. შედეგად, 56 ტოკენისგან შემდგარი Milady კოლექცია გამოჩნდა Ordinals Market-ზე. მინიმალური ძირითადი აქტივის ფასია 0.0141 BTC - დაახლოებით 393 აშშ დოლარი ( წერის დროს არსებული კურსით). ინდიკატორის მაქსიმალური მნიშვნელობა აღწევს 1.725 BTC-ს (~48,053$) წყარო: Ordinals Market. იმავდროულად Ordinals პროტოკოლის მეშვეობით გაცემული NFT-ების რაოდენობამ Bitcoin-ის ბლოკჩეინზე მიაღწია 10141434-ს. მათგან 80%-ზე მეტი დაკავშირებულია BRC-20 სტანდარტთან. https://tinyurl.com/45v6zbur
  3. NVIDIA კვლავ ზრუნავს გეიმერებზე მიუხედავად იმისა, რომ მისი ძირითადი ბიზნესი გახდა ამაჩქარებლები, რომლებიც აქტიურად გამოიყენება ხელოვნური ინტელექტის სისტემებში. ყოველ შემთხვევაში, ასეთი შთაბეჭდილების გადმოცემა სცადა კომპანიის ხელმძღვანელმა Jensen Huang-მა Computex 2023-ზე ინტერვიუში, აცხადებს პორტალი PCWorld. ფოტოს წყარო: Gordon Mah Ung / PCWorld მას შემდეგ, რაც NVIDIA-ს კაპიტალიზაცია 1 ტრილიონ აშშ დოლარამდე გაიზარდა ხელოვნური ინტელექტის მონაცემთა ცენტრების აპარატურაზე მოთხოვნის ზრდის გამო, კომპანიის ბევრ გულშემატკივარს აინტერესებდა, NVIDIA მაინც დაინტერესებულია თუ არა გეიმინგ გრაფიკული ბარათებით. ამ კითხვაზე პასუხია - დიახ, არის. Huang-ის თქმით ეს კარგად ჩანს კომპანიის მიერ გამოშვებულ პროდუქტებში. PCWorld-ის ჟურნალისტების კითხვამ - „უნდა გრძნობდნენ თუ არა თავს გეიმერები ისე, როგორც უფროსი ბავშვი ეჭვიანობს ახალშობილ ხელოვნურ ინტელექტზე“ – Huang გაანაწყენა კიდეც. „პირველ რიგში, RTX ტექნოლოგია შეიქმნა გეიმერებისთვის. თავად RTX ტექნოლოგიისთვის ხელოვნური ინტელექტი ძალიან მნიშვნელოვანია. ხელოვნური ინტელექტის გარეშე ჩვენ ვერ შევძლებდით რეალურ დროში რეითრეისინგს, ეს შეუძლებელი იქნებოდა. და ხელოვნურ ინტელექტზე ორიენტირებული პირველი პროექტი ჩვენს კომპანიაში იყო Deep Learning Super Sampling (DLSS). ღრმა სწავლება არის RTX-ის ხერხემალი. მეორე, ყურადღება გაამახვილეთ, რას ვაკეთებთ გენერაციულ ხელოვნურ ინტელექტთან მიმართებაში. ჩვენ წარმოვადგინეთ Avatar Cloud Engine (ACE) სერვისი. თქვენ გულს მტკენთ“ - იხუმრა Huang-მა. ახალი სერვისი ACE შექმნილია იმისთვის, რომ არამოთამაშე პერსონაჟები (NPC) უფრო ჭკვიანები გახდნენ. ეს საშუალებას მისცემს დეველოპერებს შექმნან საკუთარი ხელოვნური ინტელექტის მოდელები, რომლებიც გამოიმუშავებენ NPC-ებისთვის უფრო ბუნებრივ მეტყველებას, მათ შორის დიალოგსა და მიმიკებს. საუბარი შეეხო ვიდეო ბარათებში მეხსიერების მოცულობის საკითხსაც. კერძოდ, ჟურნალისტები დაინტერესდნენ ცოტა ხნის წინ წარდგენილ GeForce RTX 4060 Ti-ში ხელმისაწვდომი მხოლოდ 8 გბ მეხსიერებით, რასაც ბევრი პროფილური რესურსი მეტად არამეგობრულად შეხვდა. შეგახსენებთ, რომ NVIDIA მომდევნო თვეში გამოუშვებს 16 გბ-ის მქონე მოდიფიკაციას. „შეგახსენებთ, რომ კადრების ბუფერი (ვიდეომეხსიერება) - ეს არ არის კომპიუტერის მეხსიერება, ეს არის ქეშ-მეხსიერება. და იმას, თუ როგორ მართავთ ამ ქეშს, ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს ისევე, როგორც ნებისმიერი სხვა ქეშ-მეხსიერების შემთხვევაში. და კი - რაც მეტია, მით უკეთესი. თუმცა გიწევთ გარკვეულ კომპრომისზე წასვლა“ - განაცხადა Huang-მა. NVIDIA-ს ხელმძღვანელი ვითარებას ხსნის ბალანსის აუცილებლობით, რათა დააბალანსოს ვიდეო ბარათის ღირებულება, მისი შესაძლებლობები და წარმადობა. Huang-ის თქმით, GeForce RTX 4060 Ti-ს პირველი ვერსიისთვის 8 გბ მეხსიერების არჩევა სწორი გადაწყვეტილება იყო. https://tinyurl.com/yfpvwc9j
  4. Today
  5. რამდენიმე თვეა ვრცელდება ხმები, რომ Apple გამოფენა WWDC 2023-ზე პრეზენტაციისთვის ამზადებს ახალ პროდუქტს - შერეული რეალობის ჰედსეტს. Display Supply Chain Consultants-ის გენერალურ დირექტორ Ross Young-ის თვითის თანახმად ახალ ჰედსეტს აქვს პიქსელების მაღალი სიმჭიდროვისა და სიკაშკაშის მქონე დისპლეი, სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, თითოეული დისპლეის გაფართოება 4K იქნება. ფოტოს წყარო: Ian Zelbo Young ამტკიცებს, რომ AR/VR ჰედსეტს ექნება ორი 1.41-დუიმიანი MicroOLED ეკრანი, თითოეულის პიქსელების სიმჭიდროვე იქნება 4000 ppi, სიკაშკაშე კი 5000 ნიტს აღემატება. მისი თქმით, 5000 ნიტი, დიდი ალბათობით, მაქსიმალური მაჩვენებელია, რაც იმას ნიშნავს, რომ ჰედსეტი თვალს არ მოჭრის მომხმარებელს, არამედ პირიქით, უზრუნველყოფს შესანიშნავ კონტრასტულობასა და უფრო მკაფიო ფერებს ამჟამად ხელმისაწვდომ სხვა ჰედსეტებთან შედარებით. SDR დისპლეების შემთხვევაში მაქსიმალური სიკაშკაშე ხშირად არის იმის საზომი, თუ რამდენად კარგად მუშაობს ეკრანი კაშკაშა განათებულ ოთახებში, ხოლო HDR დისპლეებისთვის ეს არის საზომი იმისა, თუ რამდენად კარგად ასახავს ეკრანი ფერებს და კონტრასტს. შედარებისთვის, მაღალი კლასის ტელევიზორებს გააჩნია 2000-დან 5000 ნიტამდე სიკაშკაშის მაჩვენებელი. მაგალითად, Meta-ს VR ჰედსეტ Quest 2-ის დისპლეის მახასიათებლებია 773 ppi და 100 ნიტი სიკაშკაშე, თავად მოწყობილობა კი გათვლილია დაბალბიუჯეტურ სეგმენტზე. თუ გავითვალისწინებთ Apple-ის 3 ათასი აშშ დოლარი ღირებულების მოწყობილობასა და ხელმისაწვდომ Quest 2-ს შორის მახასიათებლების განსხვავებებს, ცხადია, რამდენად შთამბეჭდავი შესაძლოა იყოს Apple-ის ჰედსეტი. მოსალოდნელია, რომ Apple ჰედსეტ „Reality Pro“-ს წარადგენს დეველოპერების საკუთარ კონფერენციაზე, რომლიც 5 ივნისს იწყება. არაოფიციალური ცნობების თანახმად ჰედსეტს ექნება ფიზიკური გადამრთველები VR რეჟიმიდან რეალური გარემოს ჩვენების რეჟიმში, ასევე ხელების მოძრაობაზე თვალყურის დევნების გაფართოებული ფუნქციები. https://tinyurl.com/d86p2w4x
  6. ერტობა იაპონიაში არ ჩასულან არაბები
  7. beta და დევ ბილდები გამოვიდა კიდე: 23471 https://blogs.windows.com/windows-insider/2023/06/01/announcing-windows-11-insider-preview-build-23471/ 22621.1830 და 22631.1830 https://blogs.windows.com/windows-insider/2023/06/01/announcing-windows-11-insider-preview-build-22621-1830-and-22631-1830/ რა ბილდიც არ უნდა გეყენოს ამ უტილიტით შეიძლება მოსინჯვა https://github.com/abbodi1406/offlineinsiderenroll/releases ძველ სისტემებზე ფაილის ჩანაცვლება ჭირდება, ახალ სბორკებზე უპრობლემოთ დააყენებს ვინდოუს 11 გიყენია ოფიციალური თუ ვინდოუს 10 ბოლო ბილდი თუნდაც Updated Paint app for Windows 11 begins rolling out to Windows Insiders with dark mode and zoom improvements https://blogs.windows.com/windows-insider/2023/06/01/updated-paint-app-for-windows-11-begins-rolling-out-to-windows-insiders-with-dark-mode-and-zoom-improvements/ მოკლეთ დიდი ალბათობით ეხლაც 23600+ ბილდზე უნდა გამოუშვან ფინალური ბილდი, ეგ იქნება უკვე მოგვიანებით ოფიციალურია მესამე 23h2 ბილდი WDDM 3.2 დრაივერების მხარდაჭერით, რახან DX12 ultimate და აუტოHDR მეორე ბილდშიc აქვს ახალ კარტებზე, აი Direct storage ემატება მაგაზე უკვე თუ მაინც არა ეგ აღარ ვიცი, რამდენადაც ვიცი არა აქვს მეორეს დამატებული ჯერ, მაგრამ ეგ მარტო gen3+ PCI-E NVME სსდ-ზე აქვს , მაგრამ მგონი ჯერ არაა ფინალურ ბილდზე დამატებული, მე ნამდვილათ არ დამიტესტია და არც მაქვს ეგეთი სსდ, თუ ჩამივარდება ახალი სბორკის მაყუთი ხელში, სადღაც 1200$ ამბავია მაშინ ავიღებ ეგეთსაც, თუ არა და დიდათ არ მაინტერესებს ეგ ვარიანტი
  8. გაასწორებს მაგრად ერთი იაპონელებზე ვერ გააკეთეს, ნინძები და სამურაები მანახა ამ თამაშში
  9. Yesterday
  10. ხარვეზი რომ გამოუვლინდა, მაშნ მქონდა მიერთებული კაბელი რომლითაც წინა სისტემაზე (i7 -4790k) მქონდა დაერთებული, მაგრამ მაშინ არ ჰქონდა ხარვეზი. ახლა რამდენიმე სხვა კაბელი მოვსინჯე. 2-ზე იგივე შედეგი იყო. მე3 ჯერ უპრობლემოდაა, თავიდან მაინც ჰქონდა იგივე ხარვეზი, ოღონდ ნაკლები ინტერვალით. შემდეგ მოვხსენი და ისევ თავიდან დავაერთე და მერე არაფერი არ ყოფილა ჯერ. იმედია მარტო კაბელის ბრალი იქნება. დავაკვირდები კიდევ ცოტა ხანი.
  11. მეორეს გავდივარ აქტიურად და მივხვდი რომ რეს ატმოსფეროს და უნივერსს მეტად ჯობს საშინლად საინტერესო და მისტიური თამაშია მესამეც ძან კარგია და მერე 4 ნაწილი 3 ვე ს მაგრად უბერავ
  12. ამის მეორე ნაწილი ყველაზე მაგარი იყო. რემეიქს ველოდები ძალიან
  13. gamer ბონუს პაკეტიც დაუმატებია სილკს 10 ლარათ თვეში, ეგ კიდე ზემოდან უნდა დაამატო ასნავნოის მაგის ჩართვაც თუ გინდა https://silknet.com/ge/personal/internet/additional-services/package-gamer მანდ უწერია პირობები და რასაც აკეთებს ეგ პაკეტი, თუ იქნება რა თქმა უნდა მართლა მაგ მაჩვენებლებზე აქტივაციის შემდეგ ინტერნეტი
  14. ადრე მაქვს ნათამაშები მაქედან ორი ნაწილი, რიმეიქს ველოდები ეხლა, ამ ახლის თრეილერმა დიდათ არ მომხლიბა.
  15. ვინმეს შეუძლია დამეხმაროს როგორ მივაბა დომეინი გუგლის მეილსერვერს?
  16. სერიებში ყველაზე სლაბი ნაწილია ეს შენ იტამაშე 2-3-4 ნაწილები მე ეხლა გავდივარ აი რაც თქვი ზუსტად მაგ ნაწილებზეა ნათქვამი
  17. ევროპულმა ფინანსურმა ინსტიტუტებმა, რომლებიც ემსახურებიან კრიპტო კომპანიებს, დაიწყეს ნორმატიული მოთხოვნების დაცვის ექსპერტების დაქირავება ბანკების - Silvergate-ისა და Signature-ის დაშლის შემდეგ. ამის შესახებ აცხადებს Bloomberg. ორგანიზაციებში შედის Greengage Global Holding, BCB Group, Blockbank და Fiat Republic. გამოცემის ცნობით ზოგიერთმა მათგანმა სპეციალისტებისთვის განაკვეთი 20%-ით გაზარდა. „მოთხოვნების დაცვის კარგი ექსპერტების ძებნა იაფი არ არის, მაგრამ ახლა შესაბამისობას ასევე მოყვება ბონუსი“ - განაცხადა BCB-ის ტოპ-მენეჯერმა ნატაშა პაუელმა. მან აღნიშნა, რომ კომპანია გეგმავს 5 თვის განმავლობაში შესაბამისი თანამშრომლების რაოდენობის გაორმაგებას. BCB ემზადება მომენტალური გადახდის სერვის BLINC-ის გასაშვებად აშშ-ში, ამიტომ მარეგულირებელი სპეციალისტების საჭიროება გაორმაგდა. ბრიტანეთში კომპლაენს-თანამშრომლების საშუალო ანაზღაურება ახლა მერყეობს 55000 ფუნტიდან 75000 ფუნტამდე წელიწადში. დიდ კომპანიებში შესაბამისობის დირექტორებს უხდიან დაახლოებით 200 ათას ფუნტს. ”ეს ჰგავს 2008 წლის შემდგომ პერიოდს ფინანსურ ინდუსტრიაში - მთავარი მოთხოვნების დაცვაა,” - აღნიშნა რეკრუტინგ კომპანია MWek Solutions-ის ხელმძღვანელმა Mark Weclawek-მა. კომპლაენს-სპეციალისტებს ქირაობენ უცხოური კომპანიებიც, რომლებიც ევროკავშირში ფილიალების გახსნას გეგმავენ. ლიტვურ ბანკ Blockbank-ის წარმომადგენლებმა აღნიშნეს, რომ ბოლო თვეების განმავლობაში ბლოკჩეინ-კომპანიების სერვისების მოთხოვნა რამდენჯერმე გაიზარდა. შეგახსენებთ, რომ მაისში აშშ-ს დეპოზიტების დაზღვევის ფედერალურმა კორპორაციამ Signature-ის დაშლის ერთ-ერთ მიზეზად ციფრული აქტივები დაასახელა. მარეგულირებლის თქმით, „პრობლემის ფესვი“ ფინანსური ინსტიტუტის ცუდი მართვა იყო. https://tinyurl.com/2p9xrb89
  18. რასაც რევიუებს ვუყურე საკმაოდ კარგი გრაფიკა აქვს, სტილიზებული, დაინსტალირებული თამაში 10 გბ ამდეა, (ზოგი პატჩია თანამედროვე თამაშების უფრო დიდი) მე ვიყიდე სტიმზე და system shock 2 რო გამოვა ეგეც მექნება ამ ფასში, ჯერ ვერ დავიწყე ოღონდ Warhammer 40K Boltgun ვთამაშობ, მაგრად ვერთობი ძველ თამაშს ვერ ჩავუჯექი, ძაან არქაული გრაფიკა და გეიმფლეი აქვს ამის დემო ვითამაშე და მომეწონა ადრე, ძაან ატმოსფერულია
  19. შესაძლოა Noctua-სა და ASUS-ის კოლაბორაციას კონკურენტი გამოუჩნდეს. გაგრილების სისტემების მწარმოებელმა კომპანია Cooler Master-მა კომპანია PNY-მ წარადგინეს ვიდეო ბარათი GeForce RTX 4090, რომელსაც ძალიან დიდი გაგრილების სისტემა აქვს. ფოტოს წყარო: Benchlife ვიდეო ბარათი PNY GeForce RTX 4090 VERTO ARGB Dual Fan პერსონალური კომპიუტერის კორპუსში დაიკავებს გაფართოების 4.5 სლოტს. იგი ASUS GeForce RTX 4080 16GB GDDR6X Noctua OC Edition-თან შედარებითაც კი უფრო მსხვილია, რომელიც 4.3 სლოტს იკავებს. PNY-ს ვიდეო ბარათის გაგრილების სისტემის შემადგენლობაში შედის Cooler Master-ის მიერ წარმოებული 120-მილიმეტრიანი ორი ქულერი. ვიდეო ბარათის სიგრძე 30.5 სანტიმეტრია. მნიშვნელოვანია განვმარტოთ, რომ PNY GeForce RTX 4090 VERTO ARGB Dual Fan ჯერ კიდევ პროტოტიპის სტადიაზეა. მის შემქმნელებს არ დაუდასტურებიათ მითითებული ამაჩქარებლის გასაყიდად გამოშვების გეგმები. ASUS-ისა და Noctua-ს პირველი ერთობლივი ნამუშევარი - GeForce RTX 3070 Noctua Edition OC ასევე გვიან გამოვიდა გაყიდვაში. თუმცა ცოტა ხნის წინ კომპანიებმა გამოუშვეს მეორე მოდელი GeForce RTX 4080 Noctua OC. ასეთი ექსპერიმენტებისადმი ენთუზიასტების აშკარა ინტერესის გათვალისწინებით PNY-ს და Cooler Master-ს შეიძლება მიეცეთ ძალიან მნიშვნელოვანი სტიმული, რომ GeForce RTX 4090 VERTO ARGB Dual Fan მასობრივი წარმოების ეტაპამდე მიიტანოს. https://tinyurl.com/2p8mh4ck
  20. კომპანია Cooler Master-მა გამოფენა Computex 2023-ზე წარადგინა კომპაქტური კომპიუტერის კორპუსი NCore 100 Max, რომელშიც მოთავსდება ფლაგმანური ვიდეო ბარათი GeForce RTX 4090. ფოტოს წყარო: Tom's Hardware Cooler Master NCore 100 Max-ის სისქე 155-დან 172-მდე მილიმეტრია, სიმაღლე - 481 მმ, სიგანე - 212 მმ. კორპუსში საკმარისი ადგილია, რათა განთავსდეს 357 მმ სიგრძის GeForce RTX 4090. დაშვებულია სამ- ან ოთხსლოტიანი ვიდეო ბარათის დაყენება. კორპუსი განკუთვნილია Mini-ITX ფორმატის სისტემების აწყობისთვის. მოცემული არ არის გამჭვირვალე ჩანართები და RGB განათება, სამაგიეროდ წარმოდგენილია პერფორირებული ალუმინის კედლები მტვრის ფილტრებით, კვების ბლოკი V SFX Gold ATX 3.0 სიმძლავრით 850 ვატი და ერთი სლოტი 2.5-დუიმიანი SSD-სთვის. NCore 100 Max-ში ასევე დაყენებულია ერთი 120-მილიმეტრიანი ქულერი Silencio და ერთი 120-მმ PWM-ქულერი Sickleflow. ასევე გათვალისწინებულია 120 მმ სიგრძის და 38 მ სიგანის თხევადი გაგრილების სისტემის რადიატორი. კორპუსში მხარდაჭერილია 47 მმ-მდე სიმაღლის პროცესორის ქულერის დამონტაჟების შესაძლებლობა. კორპუსის აწყობა-დაშლისთვის ინსტრუმენტები არ არის საჭირო. ხელმისაწვდომია მოწყობილობის ბრინჯაოსფერი და მწვანე ვარიანტები. კომპანიის თქმით Intel Core i9-13900K პროცესორი 250 ვატი TPD-ით შემოწმდა სტანდარტული გამაგრილებლის რადიატორით და 240 rpm სიჩქარის მქონე Silencio ქულერით. ჩიპმა throttling არ დააფიქსირა. კორპუს NCore 100 Max-ის ფასი და გაყიდვაში გამოსვლის დრო კომპანიას არ გამოუცხადებია. https://tinyurl.com/27kxw93t
  21. System requirements and release date for realistic tactical shooter Six Days in Fallujah https://en.gamegpu.com/game/sistemnye-trebovaniya-i-data-vykhoda-realistichnogo-takticheskogo-shutera-six-days-in-fallujah
  22. Spider-Man: Across the Spider-Verse 8 ბალი დაუწერეს IGN-ის მიმოხილვაში: https://www.ign.com/articles/spider-man-across-the-spider-verse-review კარგი დონის კანადურ-ამერიკული ანიმაცია ჩანს კომიქსების თემატიკაზე მარტინ სკორსეზეც Killers of the Flower Moon 9 ბალი დაუწერეს IGN-ის მიმოხილვაში: https://www.ign.com/articles/killers-of-the-flower-moon-review მაღალი დონის კრიმინალური ისტორიული დრამაა მოშნი აქტიორსკი სასტავით
  23. System Shock Remake ისო რელიზი დაიდო ტრეკერებზე: https://www.torrentleech.org/torrent/241059089 https://www.torrentday.com/t/6982199 სულ რაღაც 3.8გბ იწონის ეგ თამაში, ესეც მაგ თამაშის წარმადობის ტესტიროვკა აქტუალურ სისტემებზე: https://gamegpu.com/rpg/ролевые/system-shock-test-gpu-cpu ნუ 1080P და დაჟე 2K კი თავისუფლათ ყოფნის 6600, დიდი ალბათობით კარგი ფპს უნდა ქონდეთ უკვე მოძველებულ 1080Ti და 5700XT, რახან 2070 სუპერი 86ფპს გაზავს მაგ თამასში 2K, ისე არაფერი ისეთი გრაფიკა მაგას არა აქვს, ძველი მასს ეფექტ 3 მოდებით, მგონი უფრო კარგი ვიდზეა რასაც ვუყურებ
  24. გადამაქვს ეს თემაც არხივში, გამოვიდა ეგ თამაში და ძალიან მოთხარეს პრესაში და დაბალი შეფასებები დაუწერეს
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...