Leaderboard

  1. Magdalena

    Magdalena

    სოციალური მედიისა და ქონთენთის მენეჯერი


    • Points

      278

    • Content Count

      820


  2. Gobro

    Gobro

    მოდერატორი


    • Points

      44

    • Content Count

      8124


  3. STI-228

    STI-228

    მოდერატორი


    • Points

      32

    • Content Count

      6497


  4. George

    George

    გლობალ-მოდერი


    • Points

      23

    • Content Count

      63226



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/19/19 in all areas

  1. 3 points
    https://www.xrel.to/game/196510/Resident-Evil-2-2019.html გვეშველა http://rutor.is/torrent/679006/resident-evil-2_biohazard-re2-deluxe-edition-2019-pc-licenzija
  2. 3 points
    20 თებერვალს უნდა მოხდეს დრეკადი ეკრანის მქონე სმარტფონ Samsung Galaxy Fold-ის წარდგენა. საიდუმლოებას აღარ წარმოადგენს, რომ ამგვარ მოწყობილობებზე სხვა კომპანიებიც მუშაობენ. მათ შორისაა Xiaomi, Huawei, LG და Motorola. ამჯერად კი ცნობილი გახდა, რომ მათ რიცხვს პროცესორების მწარმოებელი ამერიკული გიგანტი - Intel-იც შეუერთდა. კომპანიამ უკვე დააპატენტა ნიმუში. არსებული მონაცემების მიხედვით, Intel-ის პროდუქტი მნიშვნელოვნად განსხვავდება კონკურენტების მოწყობილობებისგან. პირველ რიგში, დაკეცილი მდგომარეობისას იგი სრულფასოვან სმარტფონს მოგვაგონებს. მეორე - მოწყობილობის დაკეცვა სამგვარად იქნება შესაძლებელი. მესამე - ახალ სმარტფონს ექნება სტილუსის მხარდაჭერა, ელექტროფანქარი კი მოწყობილობის ერთ-ერთ ნაკეცში შეინახება. გარდა ამისა, უნდა აღინიშნოს, რომ Intel-ის დრეკად სმარტფონს შეეძლება მიიღოს პრიზმის ფორმა. როგორი უცნაურიც არ უნდა იყოს, მოწყობილობა იმუშავებს ოპერაციულ სისტემა Windows-ზე და არა Android-ზე. https://overclockers.ru/blog/mpanasovsky/show/23818/intel-mozhet-predstavit-smartfon-s-gibkim-ekranom
  3. 3 points
    საიტმა Hard OCP-მ გაავრცელა მნიშვნელოვანი ინფორმაცია, თუ როდის გახდება ხელმისაწვდომი და რა ეღირება ახალი ვიდეო ბარათები. ფოტოს წყარო: Gamer.com.tw დავიწყოთ იმით, რომ GeForce GTX 1050 Ti უცვლელად რჩება, Pascal-ის სერიის ვიდეო ბარათებზე ფასი შემცირდება. ახალი თაობის ბარათების ღირებულება განაწილდა შემდეგნაირად: GeForce GTX 1660 Ti -> 279 $; GeForce GTX 1660 -> 229 $; GeForce GTX 1650 -> 179 $. GeForce GTX 1660 Ti თებერვლის შუა პერიოდში გამოვა, GeForce GTX 1660-ის დებიუტამდე კი მომხმარებლებს მარტის დასაწყისამდე მოუწევთ ლოდინი. GeForce GTX 1650 ვიდეო ბარათი კი მიმდინარე თვის ბოლოს გამოვა. საზოგადოებას მოუწევს 15 თებერვლამდე მოცდა, რათა ოფიციალური წყაროებიდან შეიტყოს ყველაფერი GeForce GTX 1660 Ti-ს შესახებ. https://overclockers.ru/hardnews/show/95496/opredeleny-ceny-i-daty-vyhoda-videokart-nvidia-geforce-gtx-serii-16xx
  4. 3 points
    AMD-სთან დაკავშირებით ორი სიახლე გახდა ცნობილი: პირველი - AMD Navi 10-ის გრაფიკის გამოყენება Microsoft-ის გეიმინგ-კონსოლებში და მეორე - AMD დაკავებულია Ray-Tracing-ს რეალიზებით როგორც პროგრამულ, ასევე აპარატულ დონეზე. თუმცა ჯერჯერობით დაზუსტებული არ არის, ამ ფუნქციის მქონე მოწყობილობები როდის გამოვა ბაზარზე. ფოტოს წყარო: AMD რესურსი WCCFTech იტყობინება, რომ ამჟამად არსებული Xbox-ის შთამომავალ კონსოლს საფუძვლად დაედება მაღალი ინტეგრაციის მქონე AMD-ს გადაწყვეტილება - Anubis, რომელშიც გამოთვლით ნაწილზე პასუხისმგებელი იქნება რვაბირთვიანი პროცესორი Zen 2 არქიტექტურით, დისკრეტული გრაფიკა კი წარმოდგენილი იქნება Navi არქიტექტურის 12 TFLOP ბირთვით. GDDR6 ტიპის მეხსიერების მოცულობა იქნება 16 გბ. გამოყენებული იქნება SSD NVMe. ამ კონსოლზე Ray-Tracing-ი რეალიზებული იქნება DirectX-ის მეშვეობით. დანარჩენი დეტალები სავარაუდოდ ცნობილი გახდება GDC 2019-ზე, რომელიც მარტის ბოლოს გაიმართება. https://overclockers.ru/hardnews/show/95497/amd-navi-obespechit-sledujuschuju-igrovuju-konsol-microsoft-podderzhkoj-trassirovki-luchej
  5. 3 points
    AMD-ს ტექნოლოგიების დირექტორმა საზოგადოებას გაუზიარა გარკვეული ინფორმაცია მესამე თაობის Ryzen პროცესორების საბაზისო დიზაინის შესახებ. მისი თქმით, უკვე არსებული პროგრამული უზრუნველყოფა გამოსადეგი იქნება ახალ დიზაინთანაც. AMD Ryzen-ის პირველი თაობის პროცესორების ბირთვების რევოლუციური დიზაინი ჰქონდათ, რაც თავდაპირველად წარმადობის დონის შემცირებამდე მივიდა ზოგიერთ აპლიკაციაში. შეფერხებებისადმი მგრძნობიარე აპლიკაციები, მაგალითად თამაშები ყველაზე მეტად დაზარალდა, მაგრამ AMD-მ ძალისხმევა არ დაიშურა, რომ პროგრამულ უზრუნველყოფაზე მომუშავე თანამშრომლები აღეჭურვა ცოდნით Zen-ის მიკროარქიტექტურის კოდთან ადაპტაციისთვის. ამან მნიშვნელოვანწილად მოაგვარა დესკტოპ-პროცესორებთან დაკავშირებული პრობლემები. მოხდება თუ არა მესამე თაობის Ryzen-პროცესორების ახალი ოპტიმიზაცია, რომელთაც გააჩნიათ უფრო უნიკალური არქიტექტურა? „ოპტიმიზაციები, რომლებზეც ვმუშაობდით Ryzen-ის თავდაპირველი გამოშვებისას, ჩვენი მთავარი ამოცანა იყო. ჩვენ წარმატებით განვახორციელეთ Windows-ისა და Linux-ის ოპტიმიზაცია CCX-ს საჭიროებისათვის. ახლა კი CCX-ს ყველა ახალი ვარიანტში ეს ოპტიმიზაციები იქნება გამოყენებული. Zen 2-ის ბაზაზე შექმნილ შემდგომი თაობის პროდუქტებში ჩვენ ყველაფერს ვამარტივებთ - თქვენ გაქვთ ბირთვები, რომლებიც დაკავშირებულია I/O-სთან ჩიპის საშუალებით. გამოდის რომ ეს იგივე CCX-ია, რომელიც აქამდე გვქონდა. ფაქტობრივად, ვიღებთ უფრო მეტად ცენტრალიზებულ მართვას. ახალი არქიტექტურა სერვერულ სეგმენტში, რომელიც გაგაცანით, არ გამოიწვევს გართულებებს პროგრამული უზრუნველყოფის მომწოდებლებისთვის“. Ryzen-ის მესამე თაობის ჩიპი Ryzen-ის უახლესი თაობის პროცესორები შედგება 7-ნანომეტრიანი რვაბირთვიანი ჩიპლეტებისა და 14-ნანომეტრიანი IO ჩიპისგან. ჩიპს ექნება მეხსიერების კონტროლერი, Infinity Fabric bus-ი და მონაცემთა შეყვანა-გამოტანის კონტროლერი. AMD ჯერ კიდევ არ ასაჯაროვებს ჩიპის შიგთავსის შესახებ დეტალურ ინფორმაციას. AMD გამოიყენებს მეორე თაობის Infinity Fabric-ს ჩიპლეტების IO კრისტალთან დასაკავშირებლად. 7-ნანომეტრიანი ტექნოპროცესის მთავრი უპირატესობები: წარმადობა, სიმჭიდროვე და ეკონომიური უპირატესობები გამოიყენება რვაბირთვიანი ჩიპლეტების გამოშვებისთვის. ჩვენ ვიცით, რომ Ryzen-ის ახალ 7 ნმ-იან ჩიპლეტს გააჩნია 8 ბირთვი, თუმცა სავარაუდოდ ის განიცდის ოპტიმიზაციას და მოიშორებს არასაჭირო ნაწილებს, რომლებიც IO ჩიპში გამოიყენება. AMD-მ ორგანიზება გაუკეთა 4 ბირთვისგან შემდგარ CCX კომპლექსს, რომელიც მიერთებულია ცენტრალიზებულ 8 მბ მოცულობის L3 კეშ-მეხსიერებასთან და დაყოფილია 4 ფრაგმენტად. ყოველ ბირთვს გააჩნია მეორე დონის 512 კბ-იანი საკუთარი ქეშ მეხსიერება. AMD აერთიანებს რამდენიმე CCX-ს დიდი რაოდენობის ბირთვის მქონე ჩიპების შესაქმნელად, ისეთების, როგორიცაა Ryzen-ის პირველი თაობის 8 ბირთვიანი/16 ნაკადიანი პროცესორები. ფოტოზე ჩანს, თუ როგორ არის მოთავსებული Zeppelin-ის ერთ კრისტალზე ორი ССХ. ორი ССХ (ცენტრში განთავსებული ნარინჯისფერი ბლოკები) ერთიანდება Zeppelin-ის 8 ბირთვიანი კრისტალის შექმნისთვის და ისინი ურთიერთქმედებენ Infinity Fabric-ის საშუალებით. ორივე CCX იყენებს მეხსიერების ერთსადაიმავე კონტროლერს. რეალურად, ეს არის ორი ოთხბირთვიანი პროცესორი, რომლებიც ურთიერთქმედებენ ერთმანეთთან გამოყოფილი IF ბასის მეშვეობით. ამ ფოტოზე ვხედავთ პირველი თაობის კრისტალის ბლოკ-სქემას, რომელიც წარმოადგინა WikiChip-მა. Ryzen-ის მესამე თაობასთან ერთად - მეხსიერების კონტროლერი DDR4, USB, SATA და შეყვანა-გამოტანის სისტემა - ყველაფერი ეს გადავიდა ცალკეულ IO ჩიპზე. ასეთმა აგებულებამ უნდა უზრუნველყოს AMD-ის დიდი უპირატესობა კომპონენტების მჭიდრო განლაგების კუთხით მის პატარა 7 ნმ-იან ჩიპლეტზე, რადგან მისი ფართის უდიდესი ნაწილი შეიძლება სპეციალურად გამოყენებულ იქნას 8 ბირთვისთვის. მიუხედავად ამისა, ჯერ კიდევ უცნობია, გააგრძელებს თუ არა AMD ორი ცალკეული ოთხბირთვიანი CCX -ის გამოყენებას ერთ რვაბირთვიან ჩიპლეტში. ცნობილია, რომ ახალ კრისტალზე IFOP (Infinity Fabric On-Package)-ის გარკვეული ფორმა უნდა არსებობდეს, რადგან ის ამარტივებს სხვა კრისტალთან კავშირს. Papermaster-მა საზოგადოებას ასევე აცნობა, რომ შემდგომი თაობის Infinity Fabric -ს ექნება გაუმჯობესებული პროტოკოლები და ეფექტურობა. სასიხარულოა ის, რომ AMD-ს Ryzen-ის შემდგომ ჩიპებს აღარ დასჭირდება პროგრამული უზრუნველყოფის გაუმჯობესება, რათა მიესადაგონ ახალ დიზაინს. ეს იყო ძირითადი პრობლემა ჩიპების პირველი თაობის გამოჩენიდან. AMD-მ განაცხადა, რომ 2019 წლის შუა პერიოდისთვის გამოუშვებს Ryzen-ის პროცესორების ახალ თაობას, რაც Computex-ის გამოფენას ემთხვევა. მოსალოდნელია, რომ შემდგომ თვეებში ეტაპობრივად მოხდება ახალი ინფორმაციის გაჟღერება. https://overclockers.ru/blog/Dambeldor/show/23706/mark-papermaster--3mu-pokoleniju-ryzen-ccx-ne-potrebujutsja-novye-programmnye-optimizacii
  6. 3 points
    Microsoft-ის კითხვა-პასუხების გვერდზე გამოქვეყნდა ვადა, თუ როდის უნდა შეწყდეს მობილური ოპერაციული სისტემის - Windows 10 Mobile-ის მხარდაჭერა. როგორც მოსალოდნელი იყო, Windows 10 Mobile 1709 ვერსია ფუნქციონირებას შეწყვეტს მიმდინარე წლის 10 დეკემბერს. ხოლო თუკი თქვენი სმარტფონი არ განახლებულა ამ ვერსიამდე და Windows 10 1703 ვერსიაზე მუშაობს, მხარდაჭერა შეწყდება 11 ივნისს. გარდა ამისა, პარამეტრებისა და რამოდენიმე აპლიკაციის სარეზერვო ასლების შექმნის ფუნქცია მუშაობას შეწყვეტს 2020 წლის 10 მარტს. ფოტოების სარეზერვო კოპირება და მათი აღდგენა რეზერვებიდან შესაძლებელი იქნება მიმდინარე წლის 10 დეკემბრამდე. Microsoft-ი არ აპირებს Windows 10 Mobile-ის განახლება საკუთარი სერვერებიდან წაშალოს, ასევე შესაძლებელი იქნება Windows Device Recovery Tool-ის გამოყენება. ეს კარგი სიახლეა მათთვის, ვინც აპირებს გააგრძელოს სმარტფონით Windows 10-ის გამოყენება, თუკი მათ დასჭირდებათ პარამეტრების ქარხნულ მდგომარეობაზე გადაწყობა. რაღა თქმა უნდა, სმარტფონები შეძლებენ იმუშაონ განახლების გარეშეც. ძველებურად იქნება შესაძლებელი აპლიკაციების ჩამოტვირთვა Windows Store-იდან, თუკი ისინი განკუთვნილია Windows 10 Mobile 1709-ის ან უფრო ძველი ვერსიებისთვის. https://overclockers.ru/blog/Scorpion81/show/23589/nazvana-data-prekraschenija-podderzhki-windows-10-mobile
  7. 2 points
    http://torrent-games.info/news/86838-resident-evil-2-biohazard-re2-deluxe-edition-2019-pc-tg.html http://torrent-games.info/news/86839-xatab-resident-evil-2-biohazard-re2-deluxe-edition-2019-pc.html თამაშის შესახებ: გამოშვების წელი: 2019 ჟანრი: Survival horror შემქმნელი: Capcom R&D Division 1 გამომცემელი: Capcom პლატფორმა: PC გამოცემის ტიპი: ლიცენზია ენა: ENG-RUS კრეკი: მოყვება (CODEX) ზომა: 22.7GB თამაშის შესახებ: The genre-defining masterpiece Resident Evil 2 returns, completely rebuilt from the ground up for a deeper narrative experience. Using Capcom’s proprietary RE Engine, Resident Evil 2 offers a fresh take on the classic survival horror saga with breathtakingly realistic visuals, heart-pounding immersive audio, a new over-the-shoulder camera, and modernized controls on top of gameplay modes from the original game. In Resident Evil 2, the classic action, tense exploration, and puzzle solving gameplay that defined the Resident Evil series returns. Players join rookie police officer Leon Kennedy and college student Claire Redfield, who are thrust together by a disastrous outbreak in Raccoon City that transformed its population into deadly zombies. Both Leon and Claire have their own separate playable campaigns, allowing players to see the story from both characters’ perspectives. The fate of these two fan favorite characters is in players hands as they work together to survive and get to the bottom of what is behind the terrifying attack on the city. Will they make it out alive? A spine-chilling reimagining of a horror classic – Based on the original release in 1998, the new game has been completely rebuilt from the ground up for a deeper narrative experience. A whole new perspective – New over-the-shoulder camera mode and modernized control scheme creates a more modern take on the survival horror experience and offers players a trip down memory lane with the original gameplay modes from the 1998 release. Terrifyingly realistic visuals – Built on Capcom’s proprietary RE Engine, Resident Evil 2 delivers breathtakingly photorealistic visuals whilst stunning lighting creates an up-close, intense and atmospheric experience as players roam the corridors of the Raccoon City Police Department (RPD). Face the grotesque hordes – Zombies are brought to life with a horrifyingly realistic wet gore effect as they react in real time taking instantly visible damage, making every bullet count. Iconic series defining gameplay – Engage in frenzied combat with enemies, explore dark menacing corridors, solve puzzles to access areas and collect and use items discovered around the environment in a terrifying constant fight for survival. See favorite characters in a whole new light – Join rookie police officer Leon S. Kennedy on his first day in the job and college student Claire Redfield, who is searching for her brother amidst a terrifying zombie epidemic. Step into the rookie shoes of both heroes – Enjoy separately playable campaigns for both Leon and Claire, allowing players to see the story from both characters’ perspective. მინიმალური სისტემური მოთხოვნები: OS: OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required) PROCESSOR: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-6300 or better MEMORY: 8 GB RAM VIDEO CARD: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM HARD DRIVE: 26 GB available space DIRECTX: DirectX 11 Additional Notes: his game is expected to run at 1080p/30 FPS. If you have don’t have enough graphics memory to run the game at your selected texture quality, you must go to Options > Graphics and lower the texture quality or shadow quality, or decrease the resolution. An internet connection is required for product activation. (Network connectivity uses Steam® developed by Valve® Corporation.) რეკომენდირებული სისტემური მოთხოვნები: OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required) PROCESSOR: Intel® Core™ i7-3770 or AMD FX™-9590 or better MEMORY: 16 GB RAM VIDEO CARD: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 480 with 3GB VRAM HARD DRIVE: 26 GB available space DIRECTX: DirectX 11 Additional Notes: This game is expected to run at 1080p/60 FPS. An internet connection is required for product activation. (Network connectivity uses Steam® developed by Valve® Corporation.)
  8. 2 points
    როგორც მოსალოდნელი იყო, კომპანია Samsung-მა დააანონსა ახალი ტრანსფორმერი ლეპტოპი - Chromebook Plus V2, რომელიც იმუშავებს Chrome OS ოპერაციულ სისტემაზე. წარმოდგენილმა ლეპტოპის სახელწოდებაა Chromebook Plus V2 (LTE). მისი განსაკუთრებულობა იმაში გამოიხატება, რომ აქვს მობილური ქსელების 4G/LTE მხარდაჭერა. ამრიგად, მომხმარებლებს შეეძლებათ 4G ინტერნეტთან დაკავშირება ყველგან, სადაც კავშირი ხელმისაწვდომია. ახალ ლეპტოპს, ისევე როგორც მის წინამორბედ Chromebook-ს, აქვს 12,2-დუიმიანი ეკრანი 1920 × 1200 გაფართოებით. ეკრანის მოტრიალება შესაძლებელია 360 გრადუსით, ამგვარად იგი გარდაიქმნება პლანშეტად. ლეპტოპი მუშაობს Kaby Lake-ის თაობის Intel Celeron 3965Y პროცესორზე. ეს ორბირთვიანი ჩიპი მუშაობს 1,5 გჰც-მდე სიხშირეზე. ლეპტოპს აქვს ინტეგრირებული გრაფიკული ამაჩქარებელი - Intel HD Graphics 615. Chromebook Plus V2 (LTE)-ს აქვს 4 გიგაბაიტიანი ოპერატიული მეხსიერება, 32 გიგაბაიტი მოცულობის მქონე ფლეშ-მოდული. აქვს უსადენო კავშირისთვის Wi-Fi ადაპტერი, კამერები: 1 და 13 მეგაპიქსელიანი მატრიცებით. აღსანიშნავია, რომ ლეპტოპს აგრეთვე აქვს ელექტრონული ფანქრით მუშაობის მხარდაჭერა. Chromebook Plus V2 (LTE)-ს გაყიდვები დაიწყება 2 ნოემბრიდან. მისი ღირებულება 600 აშშ დოლარს შეადგენს. https://3dnews.ru/976742
  9. 2 points
    ევროპული კოსმოსური სააგენტო ESA ამზადებს ასტრონავტების ახალ თაობას მთვარის ახალი პილოტირებული მისიისთვის. მცირე ხნის წინ დაიწყეს მათთვის საკვლევი ინსტრუმენტების გამოყენების სწავლება, ასტრონავტები აქედანვე ეჩვევიან მძიმე სკაფანდრებსა და შეზღუდულ მოძრაობებს. მაგრამ რაც შეეხება დაბალ გრავიტაციას... ეფექტურად რომ ისარგებლონ აღჭურვილობით, საჭიროა, რომ ასტრონავტებმა ისწავლონ გადაადგილება ახალ პირობებშ და, რაც მთავარია, თავი დაიზღვიონ მოსალოდნელი შედეგებისგან. რა გავლენის მოხდენა შეუძლია ადამიანის ორგანიზმზე მთვარის გრავიტაციას - ამის გარკვევას ცდილობენ ESA-ს თანამშრომელი დეივიდ გრინი და ინჟინერი ტობიას ვებერი. ამისათვის მათ მოაწყეს ვერტიკალური სარბენი ბილიკი, რომელზეც უნდა იმოძრაონ გამოსაცდელმა ასტრონავტებმა. მათი ჯანმრთელობის მაჩვენებლების შესწავლის შედეგად მკვლევარები აპირებენ შესაძლო გართულებების გამოვლენასა და მათი მოგვარების საშუალებების ძიებას. რა ემართება ადამიანის ორგანიზმს დაბალი გრავიტაციის პირობებში: მცირდება ძვლოვანი მასა; სუსტდება კუნთები; ჩნდება ფილტვებთან და გულთან დაკავშირებული პრობლემები; იცვლება გემოს აღქმა; ქვეითდება იმუნიტეტი. როგორც ვხედავთ, დაბალი გრავიტაციის პირობებში ყოფნა უარყოფით გავლენას ახდენს ძვლებზე. მეცნიერთა აზრით, მათი ჯანმრთელი მდგომარეობის შენარჩუნებისთვის საუკეთესო საშუალებაა მეტი მოძრაობა, საუკეთესო შემთხვევაში კი - ხტომა. სამწუხაროდ, ამ დროისთვის არსებული ტრენაჟორი არ იძლევა საშუალებას - ასტრონავტებმა დიდი ზომის ნახტომები განახორციელონ, ამიტომ სააგენტო გეგმავს მიმართოს NASA-ს და განაგრძოს სისტემა ARGOS-ის შესახებ კვლევა. სამომავლოდ ESA გეგმავს თავისი სავარჯიშო ტრენაჟორი NASA-ს დონის ინსტრუმენტად აქციოს. ამგვარად სააგენტო შეძლებს გულმოდგინედ მოამზადოს თავისი ასტრონავტები მთვარის მისიებისთვის. თარიღი, თუ როდის შევა ტრენაჟორი ექსპლუატაციაში - უცნობია, თუმცა მას უკვე აქვს სახელი - Luna 2. https://hi-news.ru/research-development/kak-nizkaya-gravitaciya-luny-vliyaet-na-zdorove-astronavtov.html
  10. 2 points
    რავიცი თუ დამიჯერებ არ გირჩევ მაგ ზომამდე არ მივსულვარ ჯერ მარა მარტიუვად არ მოგვარდება ეგ ამბავი. ლოგიკურად მივუდგეთ 1 დღის რეგისტრირებული ადამინი დებს მოთხოვნად ნივთს ძალიან იაფად მიზეზი მარტივი გადამგდებია. ოპერატიულზებზე იციან ხოლმე მასე დადე და რაიზენ 2600 ების. ანუ ხვდებიან რა არის ძაან მოთხოვნადი და ეგრე დებენ . თან ნახე 5 ცალი უდევს გასაყიდად https://www.ebay.com/sch/valwm62/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from= პ.ს ისე რჩევა კონსულტაციებში გახსენი ხოლმე ესეთი თემები
  11. 2 points
    კონკურენტებს - ASRock-ს, SAPPHIRE-სა და XFX-ს არ ჩამორჩნენ კომპანიები ASUS, PowerColor და MSI და წარადგინეს Radeon VII ვიდეო ბარათები საკუთარი ბრენდებით. ფოტოს წყარო: ASUS ფოტოს წყარო: PowerColor ფოტოს წყარო: MSI ბარათების დიზაინი არაფრით განსხვავდება კონკურენტების ვიდეო ბარათებისგან. სპეციფიკაციების თანახმად, ეს არის 7-ნანომეტრიანი GPU, რომლის საბაზისო სიხშირე 1400 მეგაჰერცია, მაქსიმალური კი - 1750 მჰც. ბარათს აქვს 60 გამომთვლელი ბლოკი და 3840 ნაკადური პროცესორი. ვიდეო ბარათი წარმოდგენილია HBM2 ტიპის 16 გიგაბაიტიანი ვიდეომეხსიერებით, 2000 მეგაჰერციანი ეფექტური სიხშირითა და 4096-bit bus-ით, სიჩქარე კი წამში ერთ ტერაბაიტს შეადგენს. ბარათს აქვს ორი 8-პინიანი კონექტორი დამატებითი კვებისთვის, ენერგომოხმარება 300 ვატს შეადგენს, ამასთან, ASUS-ის საიტზე რამოდენიმე პროდუქტზე მითითებულია, რომ რეკომენდებულია 750 ვატიანი კვების ბლოკის გამოყენება (და არა 650 ვატიანის, როგორც მისი კონკურენტების შემთხვევაში). ბარათზე ხელმისაწვდომია სამი DisplayPort 1.4 და ერთი HDMI 2.0b პორტი. საინტერესოა ის ფაქტი, რომ PowerColor-ის რამოდენიმე მოდელი გამოჩნდა ევრაზიის ეკონომიკური კომისიის პორტალზე, ასე რომ მომავალში ამ მწარმოებლისგან შესაძლოა ველოდოთ custom-დიზაინის ვიდეო ბარათებს. შეგახსენებთ, რომ Radeon VII-ის გაყიდვა ოფიციალურად 7 თებერვლიდან დაიწყება რეკომენდაციულ ფასად - 699 აშშ დოლარად. https://overclockers.ru/blog/id_1/show/23886/etalonnye-radeon-vii-popolnili-assortiment-asus-powercolor-i-msi
  12. 2 points
    განახლდა სეტაპი, კერძოდ 1080TI FTW3 შეემატა 1070-ის ნაცვლად. —
  13. 2 points
    კომპანია Everspin Technologies-მა, რომელიც მსოფლიოში ერთადერთია, ვინც უშვებს კომერციული რაოდენობის მაგნიტორეზისტული მეხსიერების ჩიპებს, გარკვეული პერიოდის წინ განაცხადა, რომ იწყებს ახალი თაობის STT-MRAM მიკროსქემების წარმოებას. Everspin-ის სერიული პროდუქცია, რომელსაც მისი შეკვეთით უშვებენ კომპანია NXP-ისა და GlobalFoundries-ის ქარხნები, წარმოადგენს 40 ნანომეტრიან STT-MRAM ჩიპებს 256 მბიტი მოცულობით. ახალი თაობის ჩიპებს კი ოთხჯერ დიდი მოცულობის, 1 გბიტიანი მეხსიერება ექნება და წარმოებული იქნება 28-ნანომეტრიანი ტექნოლოგიით. ამ ახალ, 1 გბიტიან STT-MRAM ჩიპებს გამოუშვებს მხოლოდ კომპანია GlobalFoundries. ფოტოზე: კეშირებული ამაჩქარებელი nvNITRO Accelerator Card 1 გბიტიანი STT-MRAM მეხსიერებით საექსპერიმენტო 1 გბიტიანი STT-MRAM სერიის გამოშვება დაიწყო დაახლოებით ერთი თვის წინ, დეკემბერში. მასობრივი წარმოება კომერციული მიზნებისთვის მოგვიანებით დაიწყება - 2019 წლის მეორე ნახევარში. 1 გბიტიანი STT-MRAM ჩიპების მნიშვნელოვან მახასიათებლად ის ითვლება, რომ ისინი გამოდის ისეთივე კორპუსებითა და BGA-კონტაქტების იმავე რაოდენობით, როგორც 256 მბიტიანი ჩიპები. ასე რომ ახალი პროდუქტის შექმნისას მწარმოებლებს არ მოუწევთ ზედმეტი ძალისხმევა, რათა გადავიდნენ უფრო დიდი მოცულობის მქონე STT-MRAM Everspin-ებზე. 1 გბიტიანი STT-MRAM-ის ინტერფეისი არ შეცვლილა (ST-DDR4). IBM FlashSystem SSD STT-MRAM ბუფერით STT-MRAM ჩიპის მეხსიერების მოცულობის გაოთხმაგება ხელსაყრელი იქნება მაღალი წარმადობის მქონე ქეშირებული ამაჩქარებლების გამოშვებისთვის, რომლებიც განკუთვნილი იქნება უფრო დიდი მოცულობის SSD ბუფერების შესაქმნელად NAND მეხსიერებაზე. შესაძლებელია, რომ STT-MRAM მეხსიერება გამოჩნდეს საშუალო ფასის კატეგორიის SSD ბარათებში და არა მხოლოდ სერვერულ გადაწყვეტილებებში. ამით MRAM მეხსიერება გამოირჩევა ტრადიციული NAND-სგან (3D NAND). იგი უფრო სწრაფია, იყენებს ნაკლებ ენერგიას და მეტად მდგრადია. https://3dnews.ru/981780
  14. 2 points
    დღეს ჩამომივიდა და იმაზე ბევრად უკეთესია, ვიდრე წამომედგინა
  15. 2 points
    https://www.humblebundle.com/store/deponia-the-complete-journey
  16. 2 points
    კომპანია Intel-მა საზოგადოებას ამცნო, რომ თებერვლის ბოლოდან შესაძლებელი იქნება საფირმო კამერის - RealSense-ს ავტონომიური ვერსიის შეძენა. ეს მოწყობილობა იქნება RealSense Tracking Camera T265. RealSense-კამერებზე კომპანია დაახლოებით ხუთი წელიწადია მუშაობს. ეს კამერები კომპიუტერული ხედვის სისტემის ნაწილს წარმოადგენს. კომპანიას აქვს შემოთავაზება - მოხდეს RealSense-ის ინტეგრირება ლეპტოპებსა და სმარტფონებშიც კი. მოწყობილობას აქვს ორი ჩვეულებრივი კამერა ირგვლივ არსებული ობიექტების დასაფიქსირებლად და ასევე ერთი კამერა სივრცის სიღრმის აღქმისთვის. RealSense Tracking Camera T265 ვერსია - ეს არის ავტონომიური მოწყობილობა, რომლის მიერთებაც შესაძლებელია ნებისმიერ ადგილას, იქნება ეს ავტომობილი, დრონი, VR-ჰედსეტი, შერეული რეალობის გარნიტურა და ა.შ - მოკლედ ყველაფერთან, რაც კი გამოუგონიათ ამ დრომდე. T265-ისთვის აუცილებელია 1,5 ვატიანი კვება, რომელიც მიეწოდება USB 2.0 ან USB 3.1 პორტით. მას ასევე სჭირდება საკმარისი მოცულობის მეხსიერება, რათა ჩაიწეროს ციფრული მონაცემები. RealSense Tracking Camera-ში ჩაშენებულია პოზიციის, მდებარეობის განმსაზღვრელი ექვსეტაპიანი სისტემა. ფართოკუთხიანი ლინზები აფიქსირებს გარემომცველ ხედს, დაშორებულ კადრებს კი იღებს მეორე კამერა (RealSense D400). მონაცემთა დამუშავებას უზრუნველყოფს კამერაში ჩაშენებული სპეციალიზებული გამოსახულების პროცესორი Movidius Myriad 2. ციფრული რუკების შესაქმნელად და მათზე ორიენტირებისთვის პრაქტიკულად არ არის საჭირო დამატებითი გარე გამოთვლები - საჭიროა მხოლოდ კვება და აწყობილი რუკის შესანახი სივრცე. კამერების წონა 55 გრამია, გაბარიტები - 108 x 24,5 x 12,5 მმ. შესაბამისად, მისი დამონტაჟება დრონზე პრობლემას არ წარმოადგენს. სივრცეში ორიენტირებისთვის კამერას არ სჭირდება GPS. მას შეუძლია მიზნამდე მიაღწიოს მხოლოდ საკუთარი „შეგრძნებების“ საფუძველზე. Intel-ში თვლიან, რომ ეს მახასიათებელი გამოსადეგი იქნება რობოტებისთვისაც, რომელთაც უნდა მიიტანონ ტვირთი ვიწრო საწყობებამდე, მაგალითად, საავადმყოფოებში. RealSense Tracking Camera T265-ის ფასი დაახლოებით 200 აშშ დოლარია. პაკეტში შედის მწარმოებელთათვის განკუთვნილი პროგრამული ინსტრუმენტები. რეალურად, მისი ფუნქციონალიდან გამომდინარე, ეს არის უფრო მწარმოებელთათვის და არა რიგითი მომხმარებლებისთვის განკუთვნილი მოწყობილობა. https://overclockers.ru/hardnews/show/95499/intel-anonsirovala-avtonomnuju-sistemu-kompjuternogo-zreniya
  17. 2 points
    http://adashop.ge/კომპიუტერი-ნოუთბუქი/pc-აქსესუარები/მონიტორი/dell-se2416h/
  18. 2 points
    სამი ინვაიტი მაქვს ტორენტდეიზე თუმცა ვისაც უნდოდა მგონი ყველა დარეგისტრირდა ჩვენი ფორუმიდან მაგ დახურულ ტრეკერზე, მაგრამ ვინმე თუ კიდე დარჩა ვისაც მანდ რეგისტრაცია სურდა მომწეროს მეილი პმ-ში და გამოვუგზავნი ინვაიტს, სერიალები,თამაშები,UHD კონტენტი და კიდე ბევრი რამე იდება მაგ ტრეკერზე
  19. 2 points
    თვითონ gskill მაგ მაზერისთვის მაქსიმუმ 3333 კიტებს ყიდის მაგრამ წესით უნდა დარაზგონდეს ეგეც 3600-მდე, 3200 ყველა ვარიანტში იმუშავებს https://www.gskill.com/en/configurator?manu=29&chip=2276&model=2293 3400 მაინც ავა, როგორც წესი ეგენი კარგათ რაზგონდებიან
  20. 2 points
    ცნობილი გერმანელი ოვერქლოქერი Der8auer-ი თავის ტრადიციულ საკვირაო ტრანსლაციაში პასუხობდა გამომწერების კითხვებს. ბოლო ეთერისას მან განაცხადა, რომ დარწმუნებულია - 7-ნანომეტრიანი Ryzen პროცესორებით შესაძლებელი იქნება 5 გიგაჰერც სიხშირემდე მიღწევა ყოველგვარი ზედმეტი ძალისხმევის გარეშე. თუკი გავითვალისწინებთ იმას, რომ მანამდე საუბარი ეხებოდა ჰაერით გაგრილების სისტემის ეფექტურობას, ლოგიკურია ვარაუდი, რომ ხსენებული შედეგი მიღწეული იქნება წყლის ბლოკების ან ფაზური გაგრილების სისტემების გარეშე. ფოტოს წყარო: YouTube, Der8auer მრავალბირთვიან პროცესორებს შეუძლია ააჩქარონ ცალკეული ბირთვი ავტომატურად, ამიტომ არ ღირს ჩავთვალოთ, რომ 5 გჰც სიხშირეზე აუცილებლად იმუშავებს მესამე თაობის Ryzen-ის რვავე ბირთვი და მითუმეტეს, თუ მათი რაოდენობა 16 იქნება რვის ნაცვლად - ახალი პროცესორების ევოლუციის ამგვარი გზა ახსენა AMD-ს ხელმძღვანელმა ინტერვიუში CES 2019-ზე. გერმანელი ენთუზიასტი საკუთარ პროგნოზებში ხელმძღვანელობს გათვითცნობიერებული ინფორმატორების ცნობების მიხედვით, თუმცა ეს ჯერ კიდევ არ ნიშნავს იმას, რომ მსგავსი მოლოდინი აუცილებლად გამართლდება. https://overclockers.ru/hardnews/show/95444/der8auer-verit-chto-7-nm-processory-ryzen-pokoryat-rubezh-5-ggc
  21. 2 points
    Initial coin offerings-ებმა, (ICO) იანვრის პირველ ნახევარში მოაგროვეს დაახლოებით 160 მლნ დოლარი. ეს მონაცემი გამოქვეყნდა ICO ICObench-ის სარეიტინგო სერვისის ანგარიშში და შემდგომ საზოგადოებისთვის ცნობილი გახდა Cointelegraph-ს მეშვეობით. ICO-ებმა, 15 იანვრის მონაცემებით, შეძლეს მოეზიდათ დაახლოებით 33%, რაც გასული წლის დეკემბერში დაფიქსირდა. ანგარიშში აღნიშნულია, რომ ამ თანხის ნახევარი უზრუნველყოფილ იქნა ერთი პროექტის საშუალებით. ICObench-ს მონაცემებით, დამფინანსებლების რიცხვი 150-ზე მეტს შეადგენს, რაც შეესაბამება გასული წლის ბოლო შვიდი თვის მაჩვენებლებს, დეკემბრის გამოკლებით. იანვრის საერთო კაპიტალი - თანხების მაქსიმალური რაოდენობა, რომლის მიღებაც პროექტს შეუძლია ინვესტორებისგან, შეადგენს 4 მილიარდ დოლარზე მეტს. ანგარიშის თანახმად, ხუთიდან სამმა უმსხვილესმა დამფინანსებელმა ამ თვეში უკვე მიაღწია თავის hard cap-ს. ICObench-ი აგრეთვე იტყობინება, რომ ICO-ს წევრთა რაოდენობამ (ICO listing) იანვარში განაგრძო შემცირება, რაც იმაზე მიუთითებს, რომ ფენომენი კარგავს პოპულარობას. თვის პირველ ნახევარში მოზიდული თანხების რაოდენობის მიხედვით კანადა ლიდერობდა - 80 მლნ დოლარიანი საერთო მაჩვენებლით. თუმცა, როდესაც საუბარია პროექტების ფაქტობრივ რაოდენობაზე, პირველ ადგილს აშშ იკავებს. 2019 წლის იანვრის პირველი ნახევრის ICO-სტატისტიკა. წყარო: ICObench 16 იანვარს დიდმა კრიპტო-ბირჟამ BitMEX-მა გამოაქვეყნა ანგარიში, რომელშიც ნათქვამია, რომ მონეტების ფასის შემცირების გამო ICO გუნდებმა დაკარგეს საწყისი ტოკენების ღირებულების 54% - 24 მილიარდი დოლარი. https://cointelegraph.com/news/icos-raised-160-million-in-first-half-of-january-report-says
  22. 2 points
    სადემონსტრაციო ვიდეო: https://www.youtube.com/watch?v=aFQSFke0wFc რიჩარდ ბრაუნინგმა, რომელიც საზღვაო შეირაღებული ძალების ყოფილი წევრია და ამავე დროს არის გამომგონებელი, თანაც კომპანია Gravity Industries-ის დამფუძნებელი - შექმნა რეაქტიული კოსტიუმი. ბრაუნინგმა, რომელსაც „ნამდვილი რკინის კაცი“ უწოდეს, საწვრთნელ ცენტში - Commando Training Centre-ში მოახდინა Daedalus Mark 1-ის დემონსტრირება. კოსტიუმი აღჭურვილია შვიდი ძრავით, რომელთა ჯამური სიმძლავრეა 1000 ცხენის ძალა. ამგვარი კოსტიუმით ადამიანს შეუძლია განავითაროს 80 კმ/სთ სიჩქარე. ვიდეოში ნაჩვენები ფრენა არ არის კოსტიუმის პირველი დემონსტრაცია, თუმცა მეტად ღირსშესანიშნავია თავად ბრაუნინგისთვის, რადგან იგი არმიიდან წამოსვლის შემდეგ პირველად დაბრუნდა საზღვაო ძალების მოსამზადებელ ცენტრში, სადაც ოდესღაც თავადაც გადიოდა წვრთნებს. რაც შეეხება კომპანია Gravity Industries-ს, იგი ჯერჯერობით ყიდის მხოლოდ ტანსაცმელს საკუთარი სიმბოლიკით. როდის გაეშვება გაყიდვაში რეაქტიული კოსტიუმები, ჯერჯერობით უცნობია. https://www.ixbt.com/news/2019/01/20/daedalus-mark-1-1000.html
  23. 2 points
    როგორც უკვე ვიცით, კორპორაცია AMD-მ დააანონსა ახალი 7-ნანომეტრიანი ვიდეო ბარათი Radeon VII. სამწუხაროდ, მოკლე დემონსტრაციის ფარგლებში შუეძლებელი იყო ახალი ბარათის რეალური წარმადობის შეფასება. ამჟამად კი პორტალ computerbase.de-ზე გამოჩნდა ინფორმაცია თამაშებში მისი წარმადობის შესახებ. ვიდეო ბარათის ტესტირება მიმდინარეობდა Intel Core i7-7700K პროცესორით, რომელიც წარმოდგენილია 16 გბ ოპერატიული მეხსიერებით 3000 მჰც სიხშირეზე. ყველა თამაშში ტესტირება განხორციელდა მაქსიმალურ შესაძლო კონფიგურაციებსა და 4K ფორმატზე (3840×2160 პიქსელი), გამოყენებული იყო დრაივერი Adrenalin 18.50. უფრო თვალსაჩინო შედარებისთვის შედეგებზე ასევე ნაჩვენებია Radeon RX Vega 64-ის წარმადობა და Radeon VII-ის წარმადობის პროცენტული ზრდა. Radeon VII ამ მომენტისთვის ცნობილია, რომ Radeon VII შეიცავს 3840 ნაკადურ პროცესორს, 240 ტექსტურულ და 64 რასტრულ ბლოკს. საბაზისო სიხშირე 1450 მეგაჰერცის ტოლია, boost-სიხშირე კი აღწევს 1800 მეგაჰერცს. ვიდეომეხსირების სიჩქარეა 2000 მეგაჰერცი, რაც 4096-ბიტიანი HBM2 bus-ით უზრუნველყოფს 1 ტბ/წმ სიჩქარეს. AMD Radeon VII თებერვლიდან გაიყიდება 699 აშშ დოლარად. https://overclockers.ru/blog/Andrekon/show/23618/opublikovany-dannye-o-proizvoditelnosti-amd-radeon-vii-v-26-igrah
  24. 2 points
    გრაფიკული ბარათების მრავალწლიანი წარმოების პროცესში Microsoft Direct3D-მ დიდი რაოდენობით ვიდეო ბარათი დააგროვა ტესტირებისას. რა თქმა უნდა, შეიძლებოდა გამოუყენებელი პროდუქტები ჩაეწყოთ ყუთებში და საწყობში გაეგზავნათ, მაგრამ მწარმოებლებმა შემდეგ გზას მიმართეს - მათ ოფისის დერეფნის კედლებზე მიამაგრეს გრაფიკული ბარათები, რის შედეგადაც სამუშაო ოფისი ერთგვარ მუზეუმად იქცა. Microsoft-ის ერთ-ერთი თანამშრომლის თქმით, კოლექციაში შესულია 402 GPU და საერთო ჯამში ისტორია მოიცავს ოცდათხუთმეტწლიან პერიოდს. ფოტოს წყარო: blogs.msdn.microsoft.com/directx კოლექცია ნამდვილად შთამბეჭდავია და მოიცავს საინტერესო პროდუქტებს. მასში შედის IBM-ის პირველი ვიდეო ბარათი ფერადი გამოსახულების მხარდაჭერით, რომელიც 1981 წელს გამოვიდა; 3D-ამაჩქარებელი Diamond Monster3D - 3dfx Voodoo ჩიპზე; ATI-ის ვიდეო ბარათი 3D Rage Pro All-in-Wonder; 1997 წელს გამოშვებული TriTech-ის GPU - Pyramid3D-ჩიპსეტის ბაზაზე; 3Dlabs-ის 3D-აქსელერატორი; 3dfx Voodoo Rush; Intel-ის პირველი გრაფიკული პროდუქტი i740, რომელიც გამოშვებულია 1998 წელს, 2001 წელს გამოსული NVIDIA-ს ვიდეო ბარათი და ა.შ. IBM CGA (Color Graphics Adapter) Diamond Monster 3D (3dfx Voodoo 1) ATI 3D Rage Pro All-in-Wonder TriTech Pyramid3D 3Dlabs Permedia 2 3dfx Voodoo Rush Intel i740 Microsoft Talisman nVidia GeForce 256 Matrox Millenium G400 S3 Savage 4 PowerVR Kyro 1 nVidia Xbox dev kit (GF3) nVidia GeForce 3 Ti 500 ATI Radeon 8500 Matrox Parhelia QID ATI Radeon 9800 Pro ფოტოების წყარო: blogs.msdn.microsoft.com/directx https://overclockers.ru/blog/id_1/show/23397/muzej-gpu-na-stenah-ofisa-komanda-direct3d-sobrala-potrjasajuschuju-kollekciju
  25. 2 points
    ორგანიზაცია PCI Special Interest Group-მა (PCI SIG), რომლის მოვალეობაშიც შედის მონაცემთა გადაცემის სტანდარტების შემუშავება და განვითარება PCI-ის ბაზაზე, განაცხადა PCI Express 5.0-ის სპეციფიკაციის 0.9 ვერსიის ხელმისაწვდომობის შესახებ, რაც ნიშნავს იმას, რომ მუშაობა ახალ სტანდარტზე შედის ფინალურ ფაზაში. ბოლო რამდენიმე წელია პერსონალური კომპიუტერების ინდუსტრიის განვითარება გაჩერდა „ძველ“ PCI Express 3.0-ის სტანდარტზე მონაცემთა გადაცემის 8გბ/წ სიჩქარით, მაგრამ PCI Express 4.0 სტანდარტის სწრაფი გამოჩენა AMD-ს პროდუქტებში გააორმაგებს ამ მონაცემებს 16 გბ/წ-მდე. სავარაუდოდ, PCI Express 4.0-ს მალევე ჩაანაცვლებს ახალი PCI Express 5.0, რომელზეც უკვე მიდის მუშაობა, თუმცა არაა გამორიცხული, რომ ორივე სტანდარტი პარალელურ რეჟიმში დაინერგოს. PCI Express 5.0 სტანდარტის მონაცემთა გადაცემის სიჩქარე გაუტოლდება 32 გბ/წ-ს, ამასთან ის გამოიყენებს 128b/130b კოდირებას, რაც საშუალებას მისცემს მთლიანი სიჩქარე გაიზარდოს 128 გბ/წ-მდე. ახალი სტანდარტი ითვალისწინებს სიგნალის გაუმჯობესებას და შეყოვნების შემცირებას, ასევე PCI-ის ძველ ვერსიასთან ადაპტაციას. სავარაუდოა, რომ PCI Express 5.0 გამოყენებას ჰპოვებს მაღალი წარმადობის სისტემებში, რომლებიც დაკავშირებულია ხელოვნურ ინტელექტთან, მანქანურ სწავლებასთან, მონაცემთა დამუშავებასა და მოდელირებასთან. საბოლოო ვერსია 1.0 უნდა გამოვიდეს 2019 წლის პირველ კვარტალში. https://overclockers.ru/blog/id_1/show/23551/rabota-nad-standartom-pci-express-50-blizka-k-svoemu-zaversheniju