All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Extreme Gamer

    Assassin’s Creed Unity (2014)

    დავიწყე თამააში და მომეწონა, 2014 წლისთვის ტექნიკურად ძალიან კარგად არის ნამუშევარი, + ოპტიმიზაციაც კარგი აქვს ბოლო აფდეითებით, ჩემ სისტემაზე 2K ყველაფერი ულტრაზე, 2 MSAA-თი 80-100 ფპსს მათამაშებს რაც ჩემ პროცესორზე კარგი შედეგია, ამის მერე ინგლისსაც შევუბერავ.
  3. Bitcoin price analysis: BTC/USD grinds closer to the rising channel breakout https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/bitcoin-price-analysis-btc-usd-grinds-closer-to-the-rising-channel-breakout-201904220900 რატომღაც მგონია რომ სულ მალე გაგლიჯავს 5500$ ბარიერს Bitcoin (BTC) Price Near Crucial Juncture With Bulls In Control https://www.newsbtc.com/2019/04/22/bitcoin-btc-price-near-crucial-juncture/
  4. George

    World War Z (2019)

    World War Z Is Almost The Left 4 Dead Successor I've Wanted For Years https://kotaku.com/world-war-z-is-almost-the-left-4-dead-successor-ive-wan-1834174006 World War Z Vs. Left 4 Dead 2, Who Did It Better? https://www.noobfeed.com/features/1260/world-war-z-vs-left-4-dead-2-who-did-it-better
  5. მე დავწერე და ვიყიდე კიდეც,ეს იგრა არაა სიუჯეტური სტანდარული კამპანიით, არის ონლაინში სათამაშოდ გათვლილი და გართოაბაზე ორიენტირებული co-op ში მეგობრებთან 1 თად
  6. ტოპ-20 კრიპტოვალუტაზე უმნიშვნელო მოგებები და 2%-მდე დანაკარგები შეინიშნება, Bitcoin-ი 5300 დოლარიან ნიშნულს ზევითაა. ბაზრის ვიზუალიზაცია CoinMarketCap-ის მონაცემებით, Bitcoin-ი ერთ დღეში 1%-ით გაიზარდა და წერის მომენტში 5342 დოლარად იყიდებოდა. კვირეული გრაფიკის თანახმად კრიპტოვალუტის ფასი 5%-ით გაიზარდა. Bitcoin-ის შვიდდღიანი გრაფიკი. წყარო: CoinMarketCap Ether (ETH) ინარჩუნებს ბაზრის კაპიტალიზაციის მიხედვით თავის ლიდერ პოზიციას Altcoin-ებში - კაპიტალიზაციის მაჩვენებელი თითქმის 18,3 მილიარდ დოლარს შეადგენს. სიდიდით მეორე Altcoin-ი XRP წერის მომენტში წარმოდგენილი იყო 13,8 მლრდ დოლარიანი ბაზრის კაპიტალიზაციით. CoinMarketCap-ს მონაცემები გვიჩვენებს, რომ ETH დაახლოებით ნახევარი პროცენტით გაიზარდა ბოლო 24 საათის განმავლობაში. წერის პერიოდში იგი დაახლოებით 173 დოლარად იყიდებოდა. კვირეული გრაფიკის მიხედვით, ETH-ის ფასი თითქმის 6%-ით გაიზარდა. ETH-ის შვიდდღიანი გრაფიკი. წყარო: CoinMarketCap XRP პირიქით შემცირდა დაახლოებით ნახევარი პროცენტით ბოლო 24 საათში და წერის მომენტში იგი იყიდებოდა დაახლოებით 0,329 დოლარად. კვირის განმავლობაში ეს მონეტა 1,2%-ით გაიზარდა. XRP-ის შვიდდღიანი გრაფიკი.წყარო: CoinMarketCap ბაზრის კაპიტალიზაციის მიხედვით 20 უმსხვილეს კრიპტოვალუტას შორის შეიმჩნევა უფრო რადიკალური ცვლილებებიც ფასების მხრივ. მაგალითად, Binance Coin-ი, რომელიც მეშვიდე ადგილს იკავებს, დღის განმავლობაში გაიზარდა 3%-ით, კვირის მანძილზე კი მისმა ფასმა 33%-ით მოიმატა. წერის პერიოდში ყველა კრიპტოვალუტის ბაზრის კაპიტალიზაცია შეადგენდა 181 მილიარდ დოლარს. ეს მაჩვენებელი 4 პროცენტით მეტია იმ მაჩვენებელზე, რაც გასულ კვირაში ფიქსირდებოდა. ბაზრის საერთო კაპიტალიზაცია, 7-დღიანი გრაფიკი. წყარო: CoinMarketCap მიმდინარე კვირაში Cointelegraph წერდა, რომ ციფრული აქტივების ფონდი Adamant Capital ირწმუნება - კრიპტოვალუტების დათვური ბაზრის ტენდენცია ირღვევა და საბოლოო სტადიაში იმყოფება. https://cointelegraph.com/news/bitcoin-holds-over-5-300-as-top-altcoins-see-mixed-signals
  7. თანამედროვე ვებ-გვერდები სხვადასხვა სახის კონტენტით გადატენილია იმაზე მეტად, ვიდრე სასურველი იქნებოდა. კომენტარების განყოფილება, სარეკლამო ბანერები, შემოთავაზება რაიმეს გამოსაწერად და უამრავი ამგვარი რამ მსხვილი საიტების უმეტესობაზეა წარმოდგენილი. ფაქტია, ყველა ვებ-მწარმოებელს აქვს აქვს ზომიერების შეგრძნება. ბევრი მობილური ბრაუზერი და რამოდენიმე პერსონალური კომპიუტერის ბრაუზერი ცდილობს ეს პრობლემა მოაგვაროს კითხვის რეჟიმის მეშვეობით. მისი საშუალებით ხდება ყველაფერ ზედმეტის მოშორება და რჩება მხოლოდ სტატიების ან სიახლეების ტექსტები. აღბეჭდილია სათაური, სტატიის შიგთავსი და შესაბამისი გამოსახულება. ამგვარი მიდგომა საშუალებას იძლევა მომხმარებელი კონცენტრირდეს უშუალოდ მასალაზე და ყურადღება სხვა არაფერმა გაუფანტოს. მსოფლიოში ყველაზე პოპულარულ ბრაუზერ Chrome-ში ამგვარი შესალებლობა ამ დრომდე არ არსებობდა. ამჯერად კი იგი გამოჩნდა ვერსია Chrome Canary-ში. იმ მომხმარებლებს, ვინც ამ ვერსიით სარგებლობენ, შეუძლიათ chrome://flags/#enable-reader-mode ბმულიდან განახორციელონ კითხვის რეჟიმის ტესტირება. საჭიროა რეჟიმის ხელით ჩართვა და შემდეგ ბრაუზერის გადატვირთვა. Google აცხადებს, რომ შედეგად მოხმარებლებს შეეძლებათ იხილონ ვებ-გვერდების გამარტივებული ვერსიები. საჭიროა სტატიაზე გადასვლა, მარჯვენა ზედა კუთხეში სამწერტილიან მენიუზე დაჭერა და Distill page ბრძანების არჩევა. იმის გათვალისწინებით, რომ ხსენებული ფუნქცია ექსპერიმენტალურია, შესაძლოა ისე გამართულად არ მუშაობდეს, როგორც კომპანიას ჰქონდა ჩაფიქრებული და სხვადასხვა საიტზე შედეგები შესაძლოა განსხვავებული იყოს. საერთო ჯამში კი, შეიძლება ითქვას, რომ პრობლემა არ არსებობს. სავარაუდოდ, ეს ფუნქცია ბრაუზერის სტაბილურ ვერსიაშიც გამოჩნდება, თუმცა დრო ცნობილი არ არის. https://overclockers.ru/blog/Scorpion81/show/25938/google-chrome-poluchil-rezhim-chtenija
  8. სავსებით სარწმუნოა, რომ კომპანია NVIDIA GeForce GTX 1650 ვიდეო ბარათთან ერთად ამზადებს მის გაუმჯობესებულ ვერსიას - GeForce GTX 1650 Ti. ამ ბარათის მზადებასთან დაკავშირებით ხმები ადრევე ვრცელდებოდა, ამჟამად კი გამოჩნდა კიდევ ერთი ინფორმაცია, რომელიც მზადებას ადასტურებს. კომპანია ASUS-მა ევროპის ეკონომიკური კომისიის ბაზაში დაარეგისტრირა GeForce GTX 1650 Ti ბარათის რამოდენიმე მოდელი. ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1660 OC არაოფიციალური წყაროებიდან ცნობილი გახდა, რომ ვიდეო ბარათი GeForce GTX 1650 აგებული იქნება Turing TU117 მოჭრილ ვერსიაზე და მისი სახელწოდება სავარაუდოდ იქნება TU117-300. ამ გრაფიკულ პროცესორს ექნება 896 CUDA ბირთვი, ე.ი. გათვლილი იქნება 14 ნაკადიან მულტიპროცესორზე (Streaming Multiprocessors, SM). თავის მხრივ GeForce GTX 1650 Ti გრაფიკულმა ამაჩქარებელმა შესაძლებელია მიიღოს Turing TU117 გრაფიკული პროცესორის სრული ვერსია, ანუ TU117-400. ამ GPU-ს სავარაუდოდ ექნება 16 ნაკადური მულტიპროცესორი და შესაბამისად - 1024 CUDA ბირთვი. ევროპის ეკონომიკური კომისიის ბაზაში რეგისტირებული ბარათების კოდური სახელების თანახმად, ამ ბარათს ექნება 4 გბ მეხსიერბა 128 -ბიტიანიანი სისტემური სალტით. უნდა აღინიშნოს, რომ GeForce GTX 1650 Ti შეავსებს საკმაოდ დიდ ზღვარს GeForce GTX 1650 და GTX 1660 ვიდეო ბარათებს შორის, რომელთაც ექნებათ 896 და 1408 CUDA ბირთვი, შესაბამისად. ASUS GeForce GTX 1050 Ti OC LP და ბოლოს, უნდა ითქვას, რომ ASUS-მა ჯამში საკმაოდ ბევრი GeForce GTX 1650 Ti მოდელი დაარეგისტრირა ბაზაში. მათ რიცხვში შედის Republic of Gamers (ROG) Strix სერიის მოდელები, The Ultimate Force (TUF) სერია, Phoenix, Dual და დაბალპროფილიანი სერა LP-ის მოდელებიც კი. სავარაუდოდ, ვიდეო ბარათ GTX 1650 Ti-ს წარდგენა მოხდება სტანდარტულ GeForce GTX 1650 ბარათთან ერთად, ან მოგვიანებით მის შემდეგ. https://3dnews.ru/986206
  9. ინტერნეტ-წყაროებმა გამოაქვეყნეს Qualcomm Snapdragon 735 მობილური პროცესორის ტექნიკური მახასიათებლები. შეგახსენებთ, რომ ხსენებული ჩიპის ანონსი მიმდინარე წლის ბოლოსკენაა დაგეგმილი. უპირველეს ყოვლისა უნდა აღინიშნოს, რომ გამოქვეყნებული მონაცემები არ ატარებს ოფიციალურ ხასიათს და ამიტომაც მათი საიმედოობა კითხვის ნიშნის ქვეშ დგას. ჩიპის საბოლოო მახასიათებლები შესაძლოა შედარებით განსხვავებული იყოს. ამჟამად არსებული ცნობებით Snapdragon 735 პროცესორს ექნება რვა ბირთვი Kryo 400 Series კონფიგურაციით - 1+1+6: ამ ბლოკების სიხშირეა შესაბამისად 2,9 გჰც, 2,4 გჰც და 1,8 გჰც. გრაფიკული ქვესისტემის შემადგენლობაში შევა ამაჩქარებელი Adreno 620 ტაქტის სიხშირით 750 მეგაჰერცი. ხელმისაწვდომია მუშაობა 3360 × 1440 პიქსელი გაფართოების მქონე დისპლეისთან. წყაროების ინფორმაციით პროცესორის შემადგენლობაში შევა 5G მოდემი მეხუთე თაობის მობილურ ქსელში მუშაობისთვის. გარდა ამისა, ნახსენებია ბლოკი Neural Processing Unit (NPU220 @ 1 გჰც), რომელიც განკუთვნილია იმ ოპერაციების შესრულების აჩქარებისათვის, რომლებიც დაკავშირებულია ხელოვნურ ინტელექტთან. ჩიპი დამზადებული იქნება 7-ნანომეტრიანი ტექნოლოგიით. პლატფორმას ექნება LPDDR4X-2133 ტიპის 16 გიგაბაიტიანი ოპერატიული მეხსიერების მხარდაჭერა, აგრეთვე ხელმისაწვდომი იქნება UFS 2.1 და eMMC 5.1 ფლეშ-მოდულები, უსადენო კავშირი Wi-Fi 802.11ас 2х2, USB Type-C პორტი და .აშ. Snapdragon 735 ჩიპით წარმოდგენილი პირველი სმარტფონები როგორც მოსალოდნელია ბაზარზე გამოვა მომდევნო წლის დასაწყისში. https://3dnews.ru/986216
  10. Zotac-ის ასორტიმენტს შეემატა ახალი, მცირე ფორმ-ფაქტორის კომპიუტერი - ZBox CI621 nano, რომელიც აგებულია Intel-ის აპარატულ პლატფორმაზე. ნეტტოპის შემადგენლობაში შედის Whiskey Lake თაობის პროცესორი Core i3-8145U. ეს ჩიპი ორბირთვიანი და ოთხნაკადიანია. ტაქტის სიხშირე ვარირებს 2,1-დან 3,9 გიგაჰერცამდე დიაპაზონში. გრაფიკის დამუშავებაზე პასუხისმგებელია ინტეგრირებული გრაფიკული ამაჩქარებელი Intel UHD 620. კომპიუტერის გაბარიტებია 204 × 129 × 68 მმ. ზედაპირის პერფორაცია და მასიური შიდა რადიატორი საშუალებას იძლევა გამოყენებულ იქნას პასიური გაგრილების სისტემა, ამიტომაც ნეტტოპი ხმაურს არ გამოსცემს მუშაობისას. DDR4-2400/2133 ტიპის ოპერატიული მეხსიერების მოცულობა შეიძლება აღწევდეს 32 გიგაბაიტს (2 × 16 გბ). დაშვებულია ერთი 2,5 დუიმიანი დრაივის მიერთება (მყარი დისკი ან SSD) SATA 3.0 ინტერფეისით. ინტერფეისების ნაკრები მოიცავს ორ ქსელურ პორტ Gigabit Ethernet-ს, ორ სიმეტრიულ USB 3.1 Type-C პორტს, ოთხ USB 3.1 და ერთ USB 3.0 პორტს. აგრეთვე ხელმისაწვდომია ინტერფეისები: HDMI 2.0 და DisplayPort 1.2, SD/SDHC/SDXC რიდერი და აუდიოკონექტორები. აღჭურვილობაში შედის Wi-Fi 802.11ac და Bluetooth 5 უსადენო კავშირების ადაპტერები. გარანტირებულია თავსებადობა ოპერაციულ სისტემა Windows 10-თან. https://3dnews.ru/986208
  11. 2019 წლის მარტში კომპანია SpaceX-მა წარმატებით შეძლო თავისი კოსმოსური ხომალდის, Crew Dragon-ის მიერთება საერთაშორისო კოსმოსურ სადგურთან. მომავალში კომპანია გეგმავს განახორციელოს პილოტირებული ფრენები ორი ასტრონავტით, ამიტომაც ატარებს რაკეტის გულმოდგინე გამოცდებს და ცდილობს გამოსწოროს ყველა გამოვლენილი პრობლემა. ამჯერად კომპანიამ განახორციელა ავარიული ძრავის, SuperDraco-ს ტესტირება და როგორც აღმოჩნდა, გაუმართაობა დაფიქსირდა - დამკვირვებლებმა დაინახეს, რომ საგამოცდო ტერიტორიას კვამლი ასდიოდა. SpaceX-ის წარმომადგენელმა დაადასტურა, რომ ტესტირების დროს ძრავს ნადვილად შეექმნა პრობლემა. საბედნიეროდ არავინ დაშავებულა. აღსანიშნავია, რომ ტესტირების პირველი ნაწილი კარგად მიდიოდა, შემდეგ კი მოხდა გაუთვალისწინებელი რამ. იმისათვის, რომ ავარიის მიზეზი გამოეკვლიათ, SpaceX-ი გაერთიანდა NASA-ს ექსპერტებთან ერთად. როგორც აღმოჩნდა, მთავარი მიზეზი ძრავის აალება გახდა - მასში გამოყენებულია აზოტის ტეტროქსიდი, საწვავად კი გამოიყენება მონომეთილჰიდრაზინი, ეს ორი ნივთიერება ერთმანეთთან შეხებისას ალდება. NASA-ს წარმომადგენლის თქმით ამგვარი გამოცდების წყალობით მათ შეუძლიათ გამოავლინონ პრობლემები იქამდე, სანამ ისინი დიდ ზიანს მოიტანს. ამჟამად არავინ დაშავებულა და რომ არა ეს გამოცდა, სამომავლოდ შესაძლოა ასტრონავტები დაღუპულიყვნენ. სავარაუდოდ, Crew Dragon-ის პილოტირებული ფრენის ვადა გადაიდება 2019 წლის ნოემბრამდე გარკვეული მიზეზების გამო. https://hi-news.ru/space/vo-vremya-ispytaniya-avarijnyx-dvigatelej-korablya-crew-dragon-voznikla-avariya.html
  12. ბევრი რამეა მოუგვარებელი 1903 ბილდზე და არამგონია მაისის ბოლომდე დაიფიქსოს. ისევ უამრავი ბაგი ექნება თავიდან რაც 1809 ბილდს. გაახურეს ისე საქმე რა ყოველ 6 თვეში ახალი ბილდების გამოშვებებით
  13. BITCOIN PRICE VOLATILITY SOARS 200% IN APRIL https://bitcoinist.com/bitcoin-price-volatility-triples-april/ Expert Echos Exciting Outlook: Bitcoin Could Be Worth $350,000 BTC/USD If It Displaces Gold https://bitcoinexchangeguide.com/expert-echos-exciting-outlook-bitcoin-could-be-worth-350000-btc-usd-if-it-displaces-gold/
  14. დავამატე ეს თამაშიც დასახური თამაშების სიაში, კარგი 88.7% კი აქვს საშვალო შეფასება და საკმაოთ მაღალი 89% მეტასკორი პს ვერსიაზე, ნა ლუბიტელა იგრაა თუ სადო-მაზოები ურევია მაგრამ თავის კლასში და ჟანრში მაინც კარგი იგრაა საკმაოთ შედევრი თუ არა საკმაოთ მაღალი დონის სულ მცირე
  15. Intel Core i5-9400F მიოხილვა რუსულათ https://3dnews.ru/985738/obzor-intel-core-i59400f 8400 პონტია, მაგ ახალზე 3.9GHZ გაზავს როგორც ჩემი ეხლანდელი პროციკა 6 ბირთვზე მაგრამ ინტეგრირებული ვიდეოკარტა არა აქვს უკვე, ვისაც 4K კონტენტის საყურებლათაც უნდა პროცესორი ალბათ 8400 აღება აჯობებს, მაგრამ ეგ არ იქნება აქტუალური თუ ბოლო სერიის ვიდეოკარტა გედგმგება ამდ-ნვიდიასი, მაგეებსაც აქვს GPU აქსელერაცია HDR 4K ვიდეოებზე და მაგიტომ, სიმძლავრეს უკვე არა აქვს მნიშვნელობა დიდათ, ზოგ იგრაში რა საზიზღარ იჩაგრება ისე დაჟე მაგ პროცესორთანაც კი 2700X, არის თამაშები სადაც ძალიან დიდი სხვაობაა ფპს-ში და არაა აუცილებელი მაინდამაინც 1080P და 2080Ti კარტა გეყენოს ეგ სხვაობა რომ გამოჩნდეს, თან ჩასტოტაში რამე დიდი სხვაობა არცაა და 5-6ფპს მაინც წინაა ეგ ბიუჯეტური პროცესორი 2700X, იმას სტოკზე მგონი 3.7ghz, ამას 3.9, ზატო იმაზე 16 თრიდია ბოლო-ბოლო ამას კიდე 6 თრიდი აქვს სულ თუმცა რეალურ ბირთვებში 2-ით წინაა რიზენი, ხო მაგ ბენჩებში რასაც 8700k იღებს სტოკზე, მაგდენი 8700 შეუძლია 8.3ghz თუ დასვამ, 8700 და 2700x შორის კი დიდი სხვაობა ფასში სულაც არაა, თუმცა ბევრი ვიცი 2700 აიღებს მაგის მაგივრათ ალბათ, რენდერი ვისაც ჭირდება რა თქმა უნდა რიზენის აღება ჯობია, ისე კი ჩისტა გეიმინგისთვის მე ყველა ვარიანტში ინტელს დავითრევდი და დავითრევ კიდეც შემდეგი აპგრეიდის დროს, თუ რამე სერიოზული ნახტომი არ გააკეთა ამდ და ინტელი ისევ ჩუმათ გაჩერდა და არაფერი ახალი და საინტერესო არ გამოუშვა უფრო დაბალი ფასებით, პრინციპში მაგ რიზენების ატვეტი ეგ კოფილაიკებია, თუმცა ინტელი რაღაცას მაინც გამოუშვებდა მაგდაგვარს უფრო მაღალი ფასებით ალბათ და შეიძლება ცოტა უფრო ნაკლები ბირთვებითაც, ნუ ამდ თუ 3000 სერიის რიზენებზე მუშაობს, ინტელსაც დაწყებული აქვს უკვე მუშაობა ახალი სერიის პროცესორებზე და ფასებსაც ისეთს დაადებს როგორ დონეზეც ამდ იმუშავებს ალბათ 3000 სერიის პროციკები რომ გამოვა
  16. ამ თემაში ცნობილი გეიმერშების განხილვა მიდის https://overclockers.ru/blog/cosplay/show/25866/otval-bashki-samye-gorjachie-zarubezhnye-gejmershi მათ შორის საკმაოთ ცნობილი ჰოლივუდის აქტრისებიც გვხვდებიან
  17. RTX 2060 VS Vega 56 1080P და 2K გაფართოვებაზე იგრებში https://overclockers.ru/lab/show/96802/rtx-2060-vs-vega-56-testy-v-fullhd-i-2k მაგ შედარებით იაფიან კარტასაც ვერ უგებს ვეგა 56 თუმცა ფასში ძალზე დიდი სხვაობა არცაა, ნუ ნიუეგზე გადავხედე და ვეგა 56 ნორმალური მოგდის 320$ powercolor 3 ვენტილატორიანი, ეგეთივე დონის 2060 კი ეხლა 390$ ჯდება გიგაბიტის, პრინციპში არც არაფერია გასაკვირი რომ ვეგა 56 ვერ ჯაბნის მაგ კარტას, თუმცა ფასში ერთ 70$ კი დაზოგავ 2-3ფპს ნაკლებიც რომ გქონდეს სადღაც საშვალოთ იგრებში, მეორე მხრივ 1070Ti იყიდე შენც https://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814932131 და მაგ ვეგაზე სულ ოდნავ იქნება უკან, ეგ ისევ რიზენი VS კოფილეიკის პონტია ჩისტა გეიმინგ პერფორმანსში რომ შევადაროთ 8400-8600-8700 (K) და იგივე 2600-2700 ვის რამდენი ფპს აქვს ტოპ და არა მარტო კარტებზე და რა სხვაობაა ფასებში, 60 გერციანზე სათამაშოთ რიზენები თუ უკეთესი ვარიანტია ფასი-წარმადობით, 100ფპს+ როცა მიდის საუბარი 144 გერციანზე უკვე კოფილაიკი იმარჯვებს როგორც წესი ბევრ თამასში
  18. რამდენი ბირთვია საჭირო იგრებში დღესდღეობით: https://overclockers.ru/blog/iTotal/show/25867/skolko-tebe-nuzhno-jader-dlja-igr დაიტესტა Intel Core i9 7900X Skylake-X 10-core CPU @ 4.5GHZ + 32gb ოპერები და GTX1080Ti სხვადასხვა გაფართოვებაზე ,მე თუ მკითხავ კაკ მინიმუმ სინგლში 2K სათამაშოთ მინიმუმ 4 ბირთვიანი პროციკა გჭირდება 3.9GHZ მაინც 4 ვირტუალური თრიდით, ონლაინში უკვე 6 ბირთვიანი მაინც კოფილაიკი 100ფპს თუ გინდა თამაში (რა თქმა უნდა კარტას და თამაშს გააჩნია და გაფართოვებას) ის რომ ჩემნაირ პროცესორზე სული ძვრება და ვერ ითამაშებ ნორმალურათ ეგ ბლეფია, მშვენივრათ გათამაშებს 60-75ფპს ფარგლებში იგვე 2K GTX1080Ti ჩემნაირ სისტემაზეც, თუ მაინდამაინც 100ფპს ფარგლებში გინდა რომ გქონდეს მაშინ 8700 მაინც უნდა დაითრიო უკვე, ანუ ისევ და ისევ ფპს,გაფართოვების მიხედვით უნდა შეარჩიო პროცესორის მინიმუმი + რა თქმა უნდა ფინანსებიც უნდა გიწყობდეს ხელს, ზოგს უნდა მაგრამ ვერ გადადის ჯერ უფრო ძვირია მონიკი იქნება თუ პროცესორზე, ან თუნდაც ვიდეოკარტაზე და მითუმეტეს კიდე უფრო უჭირს სამივეს ერთად აღება
  19. სტარ ვორსის სერიის განხილვა მიდის ამ სტატიაში https://overclockers.ru/blog/TEXHAPb/show/25873/sushite-vesla-ser-zvezdnye-vojny-sprjachut-daleko-na-nadolgo მოკლეთ რაღაც ნამეტარი მოუხშირეს მაგ სერიის ფილმების გამოშვებას და საშვალო დონეც დაეცა
  20. George

    Start8

    Start10 1.7 დაიდო შემდეგი ჩეინჯლოგით: Start10 v1.7 Improved skinning support Compatibility with Windows 10 1903's light theme ესეც გადმოსაწერი ლინკი ტრიალი + 1.55 ვერსიის კრაკია რომელიც რეალურათ ააქტიურებს ბოლო 1.7 ვერსიასაც http://sd.afree.ir/s/Start10 1.7.afree.ir.rar პაროლი afree.ir ან ვისაც 1903 ვერსია უყენია უკვე (1809 ეგ რეპაკი ატრაკებს და არ ყენდება) ეს რეპაკი გამოიყენოს https://hil.to/fTlK5ol მე რეპაკმა რომ გაახურა ავდექი და ჯერ ტრიალი დავაყენე და მერე დავპაჩე აქტივატორით 1809 ბილდზე, მშვენივრათ მუშაობს მაგის შემდეგ, თითქოს აკრილიკ ეფექტი მაგ ახალზე უკეთესი აქვს, თუმცა წინაზე შეიძლება ბევრი ვინდოუს აპდეიტების დაყენების შემდეგ ფერები დაუქვეითდა ცოტათი + მე ხომ აერო რეჯიმიც მიყენია და მაგიც მოქმედებს ალბათ ფერებზე, კაკრაზ ვინც 1903 ვერსიას დააყენებს ეგ ახალი ბილდი გამოადგება
  21. George

    MSI Afterburner

    MSI Afterburner 4.6.1 ფინალური ვერსია გამოვიდა შემდეგი როგორც ყოველთვის უზარმაზარი ჩეინჯლოგით: Changelist version 4.6.1 final Added new MSI Touch of Modern skin by Drerex design Added asynchronous dual fan controlsupport for reference design NVIDIA GeForce RTX 20x0 series graphics cards. Please take a note that only 100% NVIDIA reference design dual fan control implementations are supported, third party proprietary asynchronous fan control solutions (e.g. EVGA iCX series asynchronous fans) are not supported and will not be supported in future versions. The following asynchronous fan control functionality is available: Added new “Synchronize fan speeds” button, which is allowing you to switch between synchronous and asynchronours fan control modes. Please take a note that new fan speed controls are available in v4 skins only, v3 and v2 skins are deprecated and no longer receive new functionality When fan speeds synchronization is enabled, MSI Afterburner’s fan control functionality behaves exactly like in the previous version, i.e. both fans are running asynchronically in default hardware automatic fan speed control mode but become linked synchronically if you enable manual or software automatic fan speed control mode When fan speeds synchronization is disabled, you may select and adjust each fan speed independently. For software automatic fan speed control mode independent temperature curves are also adjustable for each fan Improved hardware monitoring module: Inverted hotkeys handling approach for multiple selected hardware monitoring graphs. Previously single graph settings mode was active by default, but you could apply some settings (e.g. “Show in On-Screen Display”) to multiple selected graphs with <Ctrl> hotkey modifier. Now such settings are applied to multiple selected graphs by default and <Ctrl> hotkey modifier is used to apply settings to single focused graph Group operation notifier has been moved to hardware monitoring graph properties header Improved backward compatibility with monitoring profiles created in the previous versions of application. It is no longer necessary to recreate the profiles having guru3d style monitoring settings without On-Screen Display layout It is no longer necessary to click <Apply> button inside the On-Screen Display layout editor after changing current layout, now the changes are applied properly on closing the editor The progress of saving multiple graphs’ settings is now displayed in the caption of the application’s property sheet Optimized handling of “dirty” flag for settings decreases saving time for multiple graph’s settings when using multiple subsequent group operations Added new “Hide attached monitoring panel” command to the context menu of hardware monitoring window. You may use it to toggle visibility of monitoring window when it is attached to the main application window Now you may press <Ctrl> + <M> hotkeys to toggle monitoring window attachment Improved voltage/frequency curve editor for both AMD and NVIDIA GPUs: Now you may hold <Shift>and press left mouse button on initial desired horizontal position in the editor window to begin fragment selection, then drag mouse cursor to desired final horizontal position and release left mouse button to select a fragment. The following functionality is available for selected fragments: You may double click the editor window to reset fragment selection You may adjust the offset for any point inside the selection with mouse cursor to apply the same offset simultaneously to all selected points You may adjust the offset for any point inside the selection with keyboard cursor keys, <Enter> or <Shift>+<Enter> keys to apply the same offset or specify the same target frequency or voltage for all selected points Improved skin engine: Skin engine no longer crashes when switching between the skins having the same site with and without alpha channel Added thumbless skinned slider controls support Added alpha path threshold support for skinned slider controls Improved skin cross-compatibility layer: Extended list of applications supported by skin cross-compatibility layer Various compatibility fixes for third party skins supported by cross-compatibility layer Fixed issue with GUI stopping responding during adjusting skin scaling ratio on the fly in high DPI mode when skin composition mode was set to layered mode with alpha Updated third party hardware database: Added new third party voltage control capable graphics cards to the database Added new third party graphics cards with multichannel GPU, memory and VRM temperature sensors to the database RivaTuner Statistics Server has been upgraded to v7.2.2 ესეც გადმოსაწერი ლინკი: https://www.guru3d.com/files-details/msi-afterburner-beta-download.html მე ისევ წინა ძველ სკინზე დავბრუნდი, მაგ ახალს რაღაც ვერ შევეგუე
  22. George

    Opera Web Browser

    Opera 58.0.3135.132 and 60.0.3255.59 Stable update https://www.opera.com/download/get/?partner=www&amp;opsys=Windows&amp;utm_medium=sm&amp;utm_source=desktop_blog&amp;utm_campaign=desktop_side_bar&amp;arch=x64
  23. დღეს ფონინი-ლაიოვიჩის ფინალს ვუყურე HDTVRip 720P-ში მონტე კარლოს მასტერსზე ევროსპორტის ტრანსლიაციას, არ გამოვიდა საინტერესო და დაძაბული შეხვედრა, ფონინი ფლობდა მაინც გარკვეულ უპირატესობას და კლასშიც იგრძნობოდა სხვაობა, 6-3,6-4 გაიმარჯვა იტალიელმა და პირველი მასტერსი მოიგო 31 წლის ასაკში და ეგ პირველი მასტერსის ტურნირი იყო რომელიც იტალიელმა კაცმა ტენისისტმა მოიგო, თუმცა ეგ კონკრეტული ტურნირი პეტრანჯელის მოგებული ქონდა 1968 წელს მაგრამ მაშინ მასტერსები არ ყოფილა, მაგ ტურნირებს ბოლო 10 წლის მანძილზე ფაქტიურათ 90% შემთხვევაში ფედერერი,ჯოკოვიჩი,ნადალი ან ბოლო წლებში ვავრინკა და მიურეი იგებდენ, სხვა იგროკები ძალზე იშვიათათ მაინც, ეგ კაკრაზ ეგეთი ტურნირი იყო სადაც ფავორიტები არ იყვნენ ოპტიმალურ ფორმაში, შემდეგი მასტერსი მადრიჩში გაიმართება მაისის დასაწყისში, ვისაც აინტერესებს ვის რამდენი მასტერსის ტიტული აქვს აქამდე მოგებული აქაა პოლნი სპისოკი გამარჯვებულების https://en.wikipedia.org/wiki/ATP_Tour_Masters_1000 პირველზე ნადალია, სულ ახლოსაა ნადალთან ჯოკოვიჩი და ფედერერი მარტო მესამეზეა, მაინც ბოლო 10 წლის მანძილზე ნადალი და ჯოკოვიჩი უფრო ხშირათ იმარჯვებდენ მაგ ტურნირებში ვიდრე ფედერერი + ნადალი ძალზე იშვიათათ მარცხდებოდა თიხის მასტერსებზე, იგივე მონტე კარლო-რიმი, მადრიდის ტურნირებში 90% შემთხვევაში წლების მანძილზე ეგ იგებდა, ალბათ მაგიტომაც არის პირველზე მაგ სპისოკში, ჯოკოვიჩიც საკმაოთ ხშირათ იმარჯვებდა მაგრამ უფრო მეტათ ხარდზე და დახურულ დარბაზებში
  24. დღეს ინტერი-რომას შეხვედრას ვუყურე 1080i-ში, საკმაოთ დაძაბული და ნერვნი თამაში გამოვიდა, ინტერს ქონდა გარკვეული ფორა ქულებში და რომას უფრო მეტი მოტივაცია ქონდა მაგ შეხვედრაში, ანგარიში 14 წუთზე სტეფან ელ შარაუვიმ გახსნა, 61 წუთზე პერიშიჩმა გაათანაბრა ანგარიში და 1-1 დასრულდა ეგ მძიმე თამაში, რომამ ისევ დაკარგა შანსები მილანისთვის გადაესწრო მეოთხე ადგილზე ბრძოლაში, თუმცა ინტერი სახლში არც ისე ადვილი დასამარცხებელია მაინც
  1. Load more activity