Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

მათე

მანქანის ყიდვაზე დახმარება

Recommended Posts

მოკლედ ბიჭებო დღეს ვიყავი ბაზრობაზე და შევათვალიერე მანქანები. ამ თემაში http://www.overclockers.ge/index.php?/topic/38383-სიახლეები-მანქანებზე-და-მოძრაობის-წესებზე/&page=2
რაც წერია მაგის გამო გადავწყვიტე მანქანის ყიდვა რაც შეიძლება მალე. ვფიქრობ იმის გამო რომ მომავალში აიკრძალება შემოყვანა, უნდა გაძვირდეს მარჯვენები.

პატალოკი არის 3k $ განბაჟებული. მინდა შედარებით ეკონომიური.

დღეს ვნახე honda civic 2004 წლის მარჯვენასაჭიანი, 1.7-იანი VTEC  მატორით, 67 000 კმ გარბენით, ვარიატორი. ვიდზე ნორმალური, ოდნავ ცარაპკა ქონდა კუთხეში, შეუმჩნეველი. ბოლო ფასი მითხრა 2300 $ განუბაჟებელი განბაჟებით 2900 $-იო და გადმოგიფორმებ ეგრევეო. 3 თვე აქვს დარჩენილი განბაჟებამდე.

მაინტერესებს მარჯვენა საჭიან მანქანაზე შეიქმნება რაიმე პრობლემა ან აკრძალვა ვინმემ თუ იცით?

STI-228 eXtreme-Hunter

თქვენ კარგად გესმით მანქანები და იქნებ გამარკვიოთ როგორი ვარიანტია და მცირედი ინფორმაცია მითხრათ ამ მანქანის შესახებ. მანამდე მანქანა არ მყოლია. ეს დამევასა უბრალოდ რაც ვნახე. მითხრეს fit-ს და colt-ს ჯობიაო. fit-ს ვფიქრობდი თავიდან.

მაინტერესებს როგორი ვარიანტია ეს მანქანა ამ ფასში, რამდენს წვავს, რამდენად გამძლეა თუ იცით, ან ეს ვარიატორი პრობლემებს შეგიქმნისო და მართლა ასეთი საშინელებაა? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

აკძალვა მხოლოდ შემოყავან იქნება არსებულებს არ შეეხება

ვარიატორს რაც შეეხება უფრო ფაქიზებია როგორც ვიცი

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, david_888 said:

ვარიატორს რაც შეეხება უფრო ფაქიზებია როგორც ვიცი

არადა ზოგი პირიქით ამბობს, ზეთზე ნუ აწყეინებ და მანქანას ისე გაცვითავ პრობლემა არ შეგექმნებაო :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Gogla1990 said:

არადა ზოგი პირიქით ამბობს, ზეთზე ნუ აწყეინებ და მანქანას ისე გაცვითავ პრობლემა არ შეგექმნებაო :) 

ეგ ყველაფერზე ეგრეა, ვერ ჩამოყალიბდები, მე რო ვარჩევდი მანქანას ყველა სხვა და სხვა მეუბნებოდა, ერთო მიქებდა ცაში აყავდა იგივეს მეორე მიწაში დებდა, ერთი და იგივე მოდელზე ზოგი მეუბნებოდა პერედოკს ვერ გაუფუჭებო მეორე პროფილაქტიკიდან ვერ გამოხვალო, ამტომ ყველაფერი უნდა დაიკიდო და რაც მოგეწონება იყიდო

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, david_888 said:

ეგ ყველაფერზე ეგრეა, ვერ ჩამოყალიბდები, მე რო ვარჩევდი მანქანას ყვველ სხვა და სხვა მეუბნებოდა, ერთო მიქებდა ცაში აყავდა იგივეს მეორე მიწასი დებდა ამტომ ყველაფერი უნდა დაიკიდო და რაც მოგეწონება იყიდო

რუსების მიმოხილვები ვნახე ადრე გადაცემათა კოლოფების პლიუს-მინისებზე და იქ თქვეს რაც სევატყვე საკმაოდ კომპეტენტურებმა :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Gogla1990 said:

რუსების მიმოხილვები ვნახე ადრე გადაცემათა კოლოფების პლიუს-მინისებზე და იქ თქვეს რაც სევატყვე საკმაოდ კომპეტენტურებმა :) 

ეგენიც არ არიან მთლად ობიექტურები, რო ვყიდულობდი ვაფშე ყველა მიმოხილვა ვნახე რუსების რაც არსებობს ინტერნეტში, საერთო ჯამში 300 საათამდე ვუყურე ბლოს მელანდებო უკვე მანქანები და ნაწილები მარა დასკვნა მაინც ვერ გამოვიტანე, ზოგი თეორიული მონაცემებით საზღვრავს რაც ხშირად პრაქტიკასთან კავშირში არაა ზოგიც პირადი გამოცდილებით რაც ასევე არაა ჭეშმარიტება ზოგიც უბრალოდ არაობიექტურია

Share this post


Link to post
Share on other sites

მეც ესე ვიცი რომ, ვარიატორი უფრო ეკონომიურია ვიდრე მექანიკური და ასევე უფრო სწრაფი აქსელერაცია აქვს ვიდრე ავტომატიკას და მექანიკას.

პლიუს მინუსი ორივეს აქვს, ისე კი ზოგიერთ ჯიპსაც ვარიატორი აქვს.

 

ქალაქში სასიარულოდ და ეკონომიისთვის ვარიატორი გამართებულია ჩემი აზრით.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

პატალოკი არის 3k $ განბაჟებული. მინდა შედარებით ეკონომიური.

დღეს ვნახე honda civic 2004 წლის მარჯვენასაჭიანი, 1.7-იანი VTEC  მატორით, 67 000 კმ გარბენით, ვარიატორი. ვიდზე ნორმალური, ოდნავ ცარაპკა ქონდა კუთხეში, შეუმჩნეველი. ბოლო ფასი მითხრა 2300 $ განუბაჟებელი განბაჟებით 2900 $-იო და გადმოგიფორმებ ეგრევეო. 3 თვე აქვს დარჩენილი განბაჟებამდე.

მაინტერესებს მარჯვენა საჭიან მანქანაზე შეიქმნება რაიმე პრობლემა ან აკრძალვა ვინმემ თუ იცით?

სედაინი იყო თუ ხეჩბეკი ? 1.7 VTEC არამგონია ეკონომიური იყოს. თან VTEC-ის ძრავს იაფასიანი ბენზინი არ უყვარს და თუ ეკონომიისთვის ყიდულობ არამგონიაა გამოგადგეს. მინიმუმ პრემიუმი უნდა ჩაასხა. კონკრეტულად ამ civic-ზე ვერ გეტყვი ვერაფერს, რადგან ჩემს გარშემო არავის ყოლია ზუსტად ეგ მოდელი. ზოგადად Honda ერთ-ერთი ყველაზე ამტანი მანქანაა და იშვიათია რაიმე დეტალის ძალიან მალე მწყობრიდან გამოსვლა. მოვლასაც აქვს რათქმაუნდა დიდი მნიშვნელობა, მაგრამ მე იმის თქმა მინდა, რომ ფაქიზი ნამდვილად არ არის. VTEC ჩვეულებრივ ძრავთან შედარებით უფრო უკეთესი მოვლა უნდა და ოდნავ ძვირი ჯდება კარგად შენახვა, მაგრამ რომ გითხრა კატასტროფული სხვაობაათქო მოვიტყუები. ზეთი ღირს უფრო ძვირი და საწვავსაც მნიშვნელობა აქვს.

Quote

თქვენ კარგად გესმით მანქანები და იქნებ გამარკვიოთ როგორი ვარიანტია და მცირედი ინფორმაცია მითხრათ ამ მანქანის შესახებ. მანამდე მანქანა არ მყოლია. ეს დამევასა უბრალოდ რაც ვნახე. მითხრეს fit-ს და colt-ს ჯობიაო. fit-ს ვფიქრობდი თავიდან.

მაინტერესებს როგორი ვარიანტია ეს მანქანა ამ ფასში, რამდენს წვავს, რამდენად გამძლეა თუ იცით, ან ეს ვარიატორი პრობლემებს შეგიქმნისო და მართლა ასეთი საშინელებაა?

მე შენ ადგილას რომ ვიყო colt-ს საერთოდ არ განვიხილავდი. ბენზინის წვის მხრივ 10+ ლიტრს წვავს და რაღაც მაინც დიდი ქება დიდება მაგ მანქანის მე არავისგან გამიგია. აი Fit-ზე ძალიან ბევრი. მე მაგ მანქანის პატრონი ჯერ უკმაყოფილო არ მინახავს. გინდა საწვავის მოხმარებით, გინდა ძრავით, გინდა სავალი ნაწილებით და თვითონ ვარიატორით. 2 ჩემს მეზობელს ყავდა და თითქმის ყოველდღე დადიოდნენ მანქანით. მე პირადად ჩვეულებრივი ძრავით გირჩევდი 1.3. 

ზოგადად ჩემი აზრით, არჩევანი შენი გასაკეთებელია ამ ორს შორის. ზოგი რას ამბობს ზოგი რას და ესე ვერ გაიგებ სანამ შენ თვითონ არ ნახავ. ერთადერთი რასაც უნდა მიაქციო ყურადღება ეს გარბენია ზოგადად ყიდვის დროს და კარგი იქნება ვინმე მცოდნეს თუ შეამოწმებინებ ძრავს, კოლოფს და სავალ ნაწილებსაც. კომპიუტერთან შეერთებაც კაარგი იდეაა, რაც მე არ გავაკეთე ყიდვის დროს და მერე ვინანე. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, STI-228 said:

სედაინი იყო თუ ხეჩბეკი ? 1.7 VTEC არამგონია ეკონომიური იყოს. თან VTEC-ის ძრავს იაფასიანი ბენზინი არ უყვარს და თუ ეკონომიისთვის ყიდულობ არამგონიაა გამოგადგეს. მინიმუმ პრემიუმი უნდა ჩაასხა. კონკრეტულად ამ civic-ზე ვერ გეტყვი ვერაფერს, რადგან ჩემს გარშემო არავის ყოლია ზუსტად ეგ მოდელი. ზოგადად Honda ერთ-ერთი ყველაზე ამტანი მანქანაა და იშვიათია რაიმე დეტალის ძალიან მალე მწყობრიდან გამოსვლა. მოვლასაც აქვს რათქმაუნდა დიდი მნიშვნელობა, მაგრამ მე იმის თქმა მინდა, რომ ფაქიზი ნამდვილად არ არის. VTEC ჩვეულებრივ ძრავთან შედარებით უფრო უკეთესი მოვლა უნდა და ოდნავ ძვირი ჯდება კარგად შენახვა, მაგრამ რომ გითხრა კატასტროფული სხვაობაათქო მოვიტყუები. ზეთი ღირს უფრო ძვირი და საწვავსაც მნიშვნელობა აქვს.

მე შენ ადგილას რომ ვიყო colt-ს საერთოდ არ განვიხილავდი. ბენზინის წვის მხრივ 10+ ლიტრს წვავს და რაღაც მაინც დიდი ქება დიდება მაგ მანქანის მე არავისგან გამიგია. აი Fit-ზე ძალიან ბევრი. მე მაგ მანქანის პატრონი ჯერ უკმაყოფილო არ მინახავს. გინდა საწვავის მოხმარებით, გინდა ძრავით, გინდა სავალი ნაწილებით და თვითონ ვარიატორით. 2 ჩემს მეზობელს ყავდა და თითქმის ყოველდღე დადიოდნენ მანქანით. მე პირადად ჩვეულებრივი ძრავით გირჩევდი 1.3. 

ზოგადად ჩემი აზრით, არჩევანი შენი გასაკეთებელია ამ ორს შორის. ზოგი რას ამბობს ზოგი რას და ესე ვერ გაიგებ სანამ შენ თვითონ არ ნახავ. ერთადერთი რასაც უნდა მიაქციო ყურადღება ეს გარბენია ზოგადად ყიდვის დროს და კარგი იქნება ვინმე მცოდნეს თუ შეამოწმებინებ ძრავს, კოლოფს და სავალ ნაწილებსაც. კომპიუტერთან შეერთებაც კაარგი იდეაა, რაც მე არ გავაკეთე ყიდვის დროს და მერე ვინანე. 

ხეჩბეკია. ამაზე მითხრა 324 კილომეტრზე ფოთიდან 20 ლიტრი დაჭირდაო. ქალაქში 8 მდე მაწყობს. ნაკლების იმედი არ მაქ. ეს რამდენს დაწვავს მიახლოებით ავა 10 მდე? ოო ეგ პრემიუმი ცუდია.

ეგ fit 1.3 ზე როგორ წვავს? 1.5 სა და 1.3 ს შორის არ მგონია დიდი სხვაობა იყოს. უბრალოდ რაღაცა უბრალო სალონივითაა იმ სივიკთან შედარებით fit მაგიტო არ მომეწონა fit. ძრავი 1.5 მერჩივნა მარა ბაზარზე სულ 3 სივიკი ვნახე და ეს მაგათში საუკეთესო იყო. ის დანარჩენიც იგივე ძრავზეა მეტი აქვთ გავლილი და ძვირებია ამაზე.

fit კი ვნახე ერთი 2002 იანი 108 000 ქნდა გავლილი. მარა ვინც წამყვა იმანაც მითხრა ის სივიკი ჯობსო. არადა 2.2 ში განბაჟებულს იძლეოდა. ღირს დამატება ამ სივიკში, არი ამხელა სხვაობა? სხვა მანქანა არც ვიცი რა შეიძლება ამათი მსგავსი იგივე ფასში.

შემოწმება კი ეგრე ვაპირებ ზუსტდად შენ როგორც დაწერე.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, მათე said:

ხეჩბეკია. ამაზე მითხრა 324 კილომეტრზე ფოთიდან 20 ლიტრი დაჭირდაო. ქალაქში 8 მდე მაწყობს. ნაკლების იმედი არ მაქ. ეს რამდენს დაწვავს მიახლოებით ავა 10 მდე? ოო ეგ პრემიუმი ცუდია.

ეგ fit 1.3 ზე როგორ წვავს? 1.5 სა და 1.3 ს შორის არ მგონია დიდი სხვაობა იყოს. უბრალოდ რაღაცა უბრალო სალონივითაა იმ სივიკთან შედარებით fit მაგიტო არ მომეწონა fit. ძრავი 1.5 მერჩივნა მარა ბაზარზე სულ 3 სივიკი ვნახე და ეს მაგათში საუკეთესო იყო. ის დანარჩენიც იგივე ძრავზეა მეტი აქვთ გავლილი და ძვირებია ამაზე.

fit კი ვნახე ერთი 2002 იანი 108 000 ქნდა გავლილი. მარა ვინც წამყვა იმანაც მითხრა ის სივიკი ჯობსო. არადა 2.2 ში განბაჟებულს იძლეოდა. ღირს დამატება ამ სივიკში, არი ამხელა სხვაობა? სხვა მანქანა არც ვიცი რა შეიძლება ამათი მსგავსი იგივე ფასში.

შემოწმება კი ეგრე ვაპირებ ზუსტდად შენ როგორც დაწერე.

VTEC-ს ხშირად თუ არ გახსნის მაგდენს არ დაწვავს, მაგრამ სავარაუდოდ 9-10 ლიტრამდე უნდა ივარაუდო ქალაქში. 1.3 დაახლოებით 7-8 ლიტრს და პლიუს ამას სიარულს გააჩნია. უბრალოდ მაგას არანაირ ბენზინზე არ ექმნება პრობლემა. 1.5 VTEC-ებია და ცუდად მუშაობს რეგულარზე. მაგ civic-ს რამე უყენია ისეთი განსხვავებული ? ან დისკები ან აბვესი ან მაყუჩი ? იაფიაო ვერ იტყვი, მაგრამ თუ კარგ მდგომარეობაშია ღირს. ყოველ შემთხვევაში სანამ იყიდი კარგად დაფიქრდი და არ იჩქარო. ამ ფასში ალბათ Vitz-ები იქნება კიდევ ბაზრობაზე. მე პირადად Suzuki Swift Sport-ებიც მომწონს. ბევრი არ დადის თბილისში, მაგრამ ძალიან კარგებია.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ჩამოთვლილი ვარიანტებიდან ფიტი ყველაზე ეკონომიურია, როგორც წვაში (1,3 ძრავით 7 ზაფხულში და 8 ზამთარში. 1,5-იანს 1-1,5 ლიტრი დაუმატე), ასევე ექსპლუატაციაშიც. იტანს ნებისმიერ ბენზინს. მანქანა თითქმის არ ფუჭდება, მაგრამ რომც გაფუჭდეს, უკვე იმდენი ფიტია შემოყვანილ-დაშლილი, რომ ნაწილებიც საკმაოდ იაფია. სალონშიც კარგი ფართი აქვს და საბარგულშიც. ასევე მისი კიდევ ერთი დიდი პლიუსი ის არის, რომ კარობკის გახმაურებული დრაჟენია, მხოლოდ ამ მოდელებში გვარდება ზეთის შეცვლით. სატარებლადაც კარგია, თავის კლასისთვის საკმაოდ მანევრირებადი რული აქვს (2 კვირის წინ მეუღლეს ვუყიდე და, რომ ვიარე, ნაღდად არ ველოდი ესეთ მანევრირებას). მოკლედ, ფიტზე მხოლოდ დადებითის თქმა შემიძლია (არა იმიტომ, რომ მე მყავს. სწორედ მაგიტომ ვიყიდე, რომ კარგია). ცოტა ჟოსტკი პადვესკა კი აქვს, მაგრამ არც ისეთი, რომ დისკომფორტი შეგიქმნას. რა თქმა უნდა, სივიკიც კარგია, მაგრამ როგორც ლექსომ დაგიწერა, ვიტეკიანი ძრავი არ არის ისეთი ეკონომიური, როგორც ფიტი.

vitz-იც კარგია, მაგრამ ექსპლუტაციაში როგორი ეკონომიურია, ნაღდად არ ვიცი (შენახვას ვგულისხმობ, თორემ წვა კარგი აქვს).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On December 6, 2015 at 10:31:05 PM, STI-228 said:

მე შენ ადგილას რომ ვიყო colt-ს საერთოდ არ განვიხილავდი. ბენზინის წვის მხრივ 10+ ლიტრს წვავს და რაღაც მაინც დიდი ქება დიდება მაგ მანქანის მე არავისგან გამიგია. აი Fit-ზე ძალიან ბევრი. მე მაგ მანქანის პატრონი ჯერ უკმაყოფილო არ მინახავს. გინდა საწვავის მოხმარებით, გინდა ძრავით, გინდა სავალი ნაწილებით და თვითონ ვარიატორით. 2 ჩემს მეზობელს ყავდა და თითქმის ყოველდღე დადიოდნენ მანქანით. მე პირადად ჩვეულებრივი ძრავით გირჩევდი 1.3. 

ერთმა მირჩია კოლტი კიდე. იაპონიიდან ხშირად ჩამოყავს მანქანები და 4x4-ზე მოდის 1800-1900$-ად. ამის ვარიატორი გაცილებით გამძლეაო ვიდრე ფიტის. ზოგადად ჰონდას ვარიატორი არააო ძლიერი. წვას რაც შეეხება ამას რომელზეც მითხრა 1.4 თუ 1.5 აქ ძრავი და 6.5-7 ლიტრას დაგიწვავს ქალაქშიო. ეკონომიურიაო ძალზედ. დავიბენი ეხლა შენ 10+ ლიტრიო მითხარი და განსხვავება ძალზედ დიდია. ისე კი აქ ახლობელს ყავს 1.4-იანი civic ჰეჩბეკი მექანიკა ოღონდ და იმას 6.5-7 ლიტრას უწვავს. არადა ვარიატორი ნაკლებს წვავსო ვიცი მექანიკაზე და ვერ ვხვდები 1.5-იანი სივიკი რატო წვავს 9-10 ლიტრას. შეგიძლიათ ამიხსნათ?

ფიტზე ბევრმა მითხრა სუსტი ვარიატორი აქვსო და კი მართალია მე არ მესმის და რჩევა თქვენ გთხოვეთ მარა რაღაცა გული არ მიმიწევს მაგ მანქნისაკენ.

სივიკი მომწონს ყველაზე მეტად მართალი რომ ვთქვა. აი 1.5-იანი წესით 8 ლიტრამდე ხო უნდა წვავდეს ვარიატორი რადგან 1.4-იანი მექანიკა რეალურად ვიცი რო 6.5-7 ლიტრას უწვავს ახლობელს.  მაგას 100% დავითრევდი ეგრევე თუ მასეა და 1.5-იანი 8-ზე წვავს რათქმაუნდა გონკაობის გარეშე წესიერი მოძრაობით.

On December 7, 2015 at 11:11:04 AM, eXtreme-Hunter said:

ჩამოთვლილი ვარიანტებიდან ფიტი ყველაზე ეკონომიურია, როგორც წვაში (1,3 ძრავით 7 ზაფხულში და 8 ზამთარში. 1,5-იანს 1-1,5 ლიტრი დაუმატე), ასევე ექსპლუატაციაშიც. იტანს ნებისმიერ ბენზინს. მანქანა თითქმის არ ფუჭდება, მაგრამ რომც გაფუჭდეს, უკვე იმდენი ფიტია შემოყვანილ-დაშლილი, რომ ნაწილებიც საკმაოდ იაფია. სალონშიც კარგი ფართი აქვს და საბარგულშიც. ასევე მისი კიდევ ერთი დიდი პლიუსი ის არის, რომ კარობკის გახმაურებული დრაჟენია, მხოლოდ ამ მოდელებში გვარდება ზეთის შეცვლით. სატარებლადაც კარგია, თავის კლასისთვის საკმაოდ მანევრირებადი რული აქვს (2 კვირის წინ მეუღლეს ვუყიდე და, რომ ვიარე, ნაღდად არ ველოდი ესეთ მანევრირებას). მოკლედ, ფიტზე მხოლოდ დადებითის თქმა შემიძლია (არა იმიტომ, რომ მე მყავს. სწორედ მაგიტომ ვიყიდე, რომ კარგია). ცოტა ჟოსტკი პადვესკა კი აქვს, მაგრამ არც ისეთი, რომ დისკომფორტი შეგიქმნას. რა თქმა უნდა, სივიკიც კარგია, მაგრამ როგორც ლექსომ დაგიწერა, ვიტეკიანი ძრავი არ არის ისეთი ეკონომიური, როგორც ფიტი.

vitz-იც კარგია, მაგრამ ექსპლუტაციაში როგორი ეკონომიურია, ნაღდად არ ვიცი (შენახვას ვგულისხმობ, თორემ წვა კარგი აქვს).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, მათე said:

ოო ეგ პრემიუმი ცუდია

პრემიუმი ცუდია რას ნიშნავს, აბა რის ჩასხმას აპირებდი? რეგულარი არც იფიქრო, ან პრემიუმი ან სუპერი მატორიდან გამომდინარე

რამდენს გადიწვავს მარშრუტს დროს და მანძილს გააჩნია, რამდენი ხანი იდგები საცობებში, რამდენჯერ დაქოქავ დღეში, ანუ 5-ჯერ რო გაიარო 5 კილომეტრი ბევრად მეტი დაგეწვება ვიდრე ერთხელ რო გაიარო 25კმ, + ტარების მანერასაც გააჩნია, ერთი და იგივე მანქანამ მე შეიძლება 12 ლიტრა დამიწვას შენ 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, david_888 said:

პრემიუმი ცუდია რას ნიშნავს, აბა რის ჩასხმას აპირებდი? რეგულარი არც იფიქრო, ან პრემიუმი ან სუპერი მატორიდან გამომდინარე

რამდენს გადიწვავს მარშრუტს დროს და მანძილს გააჩნია, რამდენი ხანი იდგები საცობებში, რამდენჯერ დაქოქავ დღეში, ანუ 5-ჯერ რო გაიარო 5 კილიმეტრი ბევრად მეტი დაგეწვება ვიდრე ერთხრლ რო გაიარო 25კმ

ხო ეხლა უკვე შედარებით გავერკვიე. ხვალ დილას მომწერენ autocomjapan-ს მგონი ეგაა ლინკს

მანქანებს colt note და civic განიხილება და საუკეთესო ვარიანტს რა და გამოვწერ ალბათ ხვალვე რა. ვნახოთ ხვალაც რო ამირჩევენ მერეც გავიკითხავ მაგ მოდელს და გავარკვევ იმაზეც ყველაფერს.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

ერთმა მირჩია კოლტი კიდე. იაპონიიდან ხშირად ჩამოყავს მანქანები და 4x4-ზე მოდის 1800-1900$-ად. ამის ვარიატორი გაცილებით გამძლეაო ვიდრე ფიტის. ზოგადად ჰონდას ვარიატორი არააო ძლიერი. წვას რაც შეეხება ამას რომელზეც მითხრა 1.4 თუ 1.5 აქ ძრავი და 6.5-7 ლიტრას დაგიწვავს ქალაქშიო. ეკონომიურიაო ძალზედ. დავიბენი ეხლა შენ 10+ ლიტრიო მითხარი და განსხვავება ძალზედ დიდია. 

6.5-7 ლიტრს 4x4 კოლტი ვერანაირად ვერ დაწვავს ქალაქში სულ რომ გაანეიტრალო და ისე იგორაო :) Mitsubishi როგორც ზემოთ დავწერე ბევრს წვავს და მე ჯერ ეკონომიური არ მინახავს. ერთადერთი lancer-ები ჩვეულებრივი ძრავით ვიცი, რომლებიც 8 ლიტრამდე წვას, მაგრამ მექანიკებია. Colt გინდაც 4x4 არ იყოს მაინც ვერ დაწვავს ქალაქში 6.5-7 ლიტრს ვერანაირად. მეზობელს ყავდა და 10-ზე ზემოთაც უწვავდა. ძრავი აღარ მახსოვს ზუსტად რომელი ქონდა.

Quote

ისე კი აქ ახლობელს ყავს 1.4-იანი civic ჰეჩბეკი მექანიკა ოღონდ და იმას 6.5-7 ლიტრას უწვავს. არადა ვარიატორი ნაკლებს წვავსო ვიცი მექანიკაზე და ვერ ვხვდები 1.5-იანი სივიკი რატო წვავს 9-10 ლიტრას. შეგიძლიათ ამიხსნათ?

VTEC-ია და მაგიტომ. 10 ლიტრი შეიძლება არ დაწვას თუ ძალიან ნელა ივლი, მაგრამ მაინც 6.5-7-ზე ვერ ჩამოხვალ.

 

Quote

ფიტზე ბევრმა მითხრა სუსტი ვარიატორი აქვსო და კი მართალია მე არ მესმის და რჩევა თქვენ გთხოვეთ მარა რაღაცა გული არ მიმიწევს მაგ მანქნისაკენ.

სივიკი მომწონს ყველაზე მეტად მართალი რომ ვთქვა. აი 1.5-იანი წესით 8 ლიტრამდე ხო უნდა წვავდეს ვარიატორი რადგან 1.4-იანი მექანიკა რეალურად ვიცი რო 6.5-7 ლიტრას უწვავს ახლობელს.  მაგას 100% დავითრევდი ეგრევე თუ მასეა და 1.5-იანი 8-ზე წვავს რათქმაუნდა გონკაობის გარეშე წესიერი მოძრაობით.

ბევრ რამეზეა ეგ დამოკიდებული. Fit-ზე სუსტი ვარიატორი აქვსო პირველად მესმის. თუ მაგაში ხმა იგულისხმება და ბიძგები რაც ვარიატორისთვის დამახასიათებელია ეგ ზოგადად ყველას აქვს.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ხო აი ეგ 4.5 აბაროტზე იხსნება VTEC ხო როგორც მივხვდი მასე კი დაწვავს 10-საც მარა თუ ეგ არ გახსენი? ანუ სამსახურში fit ვისაც ყავს ეგ მითხრა მეც 1.5-იანი ვტეკ 3 ათას აბაროტს რო ვცდები ვტეკი იხსნებაო და ხვრიპავსო ბენზინს მარა თუ არ გავხსენიო არ წვავსო მასე. მაგას დავყვები სულ მეც იქეთ აქეთ სამსახურში და ნორმალურად დაყავს რა. ვტეკს არ ხსნის მარა ვერ იტყვი ნელა დაყავსო და მაგ ტარებით აი ეს რამდენს დაწვავს?

http://autocj.co.jp/unit.rb?stock=225155

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, მათე said:

ხო აი ეგ 4.5 აბაროტზე იხსნება VTEC ხო როგორც მივხვდი მასე კი დაწვავს 10-საც მარა თუ ეგ არ გახსენი? ანუ სამსახურში fit ვისაც ყავს ეგ მითხრა მეც 1.5-იანი ვტეკ 3 ათას აბაროტს რო ვცდები ვტეკი იხსნებაო და ხვრიპავსო ბენზინს მარა თუ არ გავხსენიო არ წვავსო მასე. მაგას დავყვები სულ მეც იქეთ აქეთ სამსახურში და ნორმალურად დაყავს რა. ვტეკს არ ხსნის მარა ვერ იტყვი ნელა დაყავსო და მაგ ტარებით აი ეს რამდენს დაწვავს?

http://autocj.co.jp/unit.rb?stock=225155

ზოგადად თუ კარგად მუშაობს ძრავი 4000-ის მერე იხსნება. ერთადერთი რატომაც შეიძლება მაგან ნაკლები დაგიწვას ისაა, რომ ცალვალიანებია ეგ VTEC-ები. ანუ რა ლინკიც დადე მაგ Civic-ებში რა VTEC-იც დგას ყველას ერთი რასპრედვალი აქვს. ყველაზე კარგი იქნება ჰონდისტებთან თუ იკითხავ მაგ წვის ამბაბს. ვინმეს ეყოლება forum.ge-ზე და იკითხე: HONDA CIVIC CLUB GEORGIA და Honda Fit Club Georgia, (official)

P. S. ეხლა წავიკითხე, გიკითხია უკვე :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ყველგან ყველას ვეკითხები, ძნელია რამე როცა არ გესმის და არჩევანის გაკეთება გიწევს, საკმაოდ მნიშვნელოვნის.

ნეტაი კომპიუტერი იყოს საყიდელი 9-ჯერ მექნებოდა არჩეული მოთხოვნის მიხედვით თითოეული ნაწილი :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ეკონომია პრიორიტეტულია დღევანდელი პირობებიდან გამომდინარე.

მეც უკვე 4-5 წელია ჯეტა მაქვს, 2003-იანი 2.0 ავტომატიკა. დედაშვილის ტარებას დავაკვირდი და აშკარაა რომ მეტს დაწვავს.

მე დამუღამებული მაქვს სიარული ისე რომ ძრავს საჭიროზე მეტად არ ვაწვალებ, წვა სადღაც 10-11-ის ფარგლებშია ქალაქში, გააჩნია როგორი გზაა. შესაბამისად მანქანა რაც უფრო მსუბუქია, ეკონომია, საბურავები საკმარისად უნდა იყოს დაბერილი, ზედმეტი ტვირთიც ამოიღე და ეს ოდნავ ხელს შეუწყობს ეკონომიას.

უფრო ღრმა ტექნიკურ დეტალებს შესაბამის "ფანკლუბებში" გეტყვიან

Share this post


Link to post
Share on other sites

მოკლედ ბევრგან გავიკითხე და რაღაცა საწყის დონეზე გავერკვიე. იაპონიიდან ვერ ესწრება ჩამოყვანა. თან პირველიაო და მარჯვენა არ იყიდოო მითხრეს. არადა ქალაქში მგონი არ იქნება პრობლემა მარა დასავლეთში გზაზე კი გამიჭირდება რო დავფიქრდი. სივიკი დაბალი მანქანააო, ვარიატორი ბანძიაო თუ აიტკია რამე ძვირია ძაანო. ისე ეგ ბოლო დიდი პრობლემაა.  თანამშრომელს ყავს 2006 წლის tiida sedan ეგეთიც მყავდა ნანახი 2400$-ად განბაჟებული ჩამოდიოდა მარა ამან მითხრა ცოტა ხანი მეყენაო და პაჩობნიკი გამოშრაო და რაღაცა ხმა აიკიდაო კარობკამ და 1000 ლარი მითხრესო. მოკლედ პრობლემურიც არ მინდა. 

მირჩიეს გოლფ 4 ტურბოდიზელზე მარცხენა საჭიანი ან ძველი C კლასი ეგეც დიზელზე 99-იანი. ამ დიზელებზე ხო ვერ მეტყვით როგორებია? ეგენიც პრობლემურია? ნუ თანხა დასამატებელია უეჭველი. 3K არ მაქ სესხი უნდა გამომეტანა მარა ეხლა რაც მაქ 2400$ არ ეყოფა მაგ საქმეს. ბენზინზე C კლასი კი მომდის 3000$-ად ჩამოგიყვანო განბაჟებულს ახლობელმა მარა იმას გაზი უნდა და გაზი არ მინდა სასტიკად მანქანაში. მოკლედ დავამატებ ამ თანხას კიდე ასე 1000$-ს და ვნახოთ რა მომივა 3400$-ად.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ვარიატორია ჩემი მიკრაც და 230 აქვს გავლილი უკვე, ჯერ კაროპკას პრობლემებს ვერ ვატყობ, 93 წლის მიკრაზეა ლაპარაკი 22-23 წლისაა და რა ქნას მეტი..

ზეთი უცვალე უბრალოდ რეგულარულად.

ნუ ზეთის შეცვლა ნებისმიერი ავტომატისთვის აუცილებელია ისედაც. უბრალოდ ვარიატორის შემთხვევაში სავალდებულოა ორიგინალი ზეთი.

მძიმე მანქანებზე ვერ ამართლებს ვარიატორი რადგან აგრესიული აქსელერაციას დიდ წონაზე ვერ უძლებს, მაგალითად ნისან მურანოა ვარიატორი და პრობლემები აქვს, ცეპი უწყდებათ. 

თუმცა ყოველი შემთხვევისთვის რომ იცოდე აქ ვარიატორს ვერავინ გააკეთებს წესიერად, თუ დაზიანდება მთლიანი კარობკის შეცვლა მოგიწევს მაგრამ, არმგონია ასე მინიმალურ გარბენიან მანქანაზე რამე დაემართოს..
სისწრაფეში კიდევ იგივე ძრავზე და მეტზეც ვერც ავტომატი დაგიდგება და ვერც მექანიკა, აღებაში რომ გაჯობოს შიფტების დროს დარჩება უკან :) 

 

პ.ს. E60 მინდა :user: ნეტა როდის დადგება ის დღე რომ მანქანის შეცვლის გარდა სხვა არაფერზე მექნება საფიქრალი.
 

On 12/12/2015 at 11:57 AM, მათე said:

მოკლედ ბევრგან გავიკითხე და რაღაცა საწყის დონეზე გავერკვიე. იაპონიიდან ვერ ესწრება ჩამოყვანა. თან პირველიაო და მარჯვენა არ იყიდოო მითხრეს. არადა ქალაქში მგონი არ იქნება პრობლემა მარა დასავლეთში გზაზე კი გამიჭირდება რო დავფიქრდი. სივიკი დაბალი მანქანააო, ვარიატორი ბანძიაო თუ აიტკია რამე ძვირია ძაანო. ისე ეგ ბოლო დიდი პრობლემაა.  თანამშრომელს ყავს 2006 წლის tiida sedan ეგეთიც მყავდა ნანახი 2400$-ად განბაჟებული ჩამოდიოდა მარა ამან მითხრა ცოტა ხანი მეყენაო და პაჩობნიკი გამოშრაო და რაღაცა ხმა აიკიდაო კარობკამ და 1000 ლარი მითხრესო. მოკლედ პრობლემურიც არ მინდა. 

მირჩიეს გოლფ 4 ტურბოდიზელზე მარცხენა საჭიანი ან ძველი C კლასი ეგეც დიზელზე 99-იანი. ამ დიზელებზე ხო ვერ მეტყვით როგორებია? ეგენიც პრობლემურია? ნუ თანხა დასამატებელია უეჭველი. 3K არ მაქ სესხი უნდა გამომეტანა მარა ეხლა რაც მაქ 2400$ არ ეყოფა მაგ საქმეს. ბენზინზე C კლასი კი მომდის 3000$-ად ჩამოგიყვანო განბაჟებულს ახლობელმა მარა იმას გაზი უნდა და გაზი არ მინდა სასტიკად მანქანაში. მოკლედ დავამატებ ამ თანხას კიდე ასე 1000$-ს და ვნახოთ რა მომივა 3400$-ად.

გოლფ 4 კარგი ტიპია ჩემ თვალში,კომპაქტური, ქალაქში თუ გიწევს ძირითადად მოძრაობა პატარა მანქანა უფრო მოსახერხებელია, C კლასი ცუდი არაა გამძლეა მაგრამ, სადაც გაიხედავ ყველგან ეგ მანქანაა ამოსულია ყელში :D დიზელი კარგი ტიპია ეკონომიური, რაკრაკი თუ არ იმოქმედებს ფსიქოლოგიურად იყიდე, მთავარია კარგი დიზელი ასხა და პრობლემა არ უნდა შეექმნას წესით.

მეც გოლფ 4-ს ვაპირებ თუ მიკრას რამე დაემართა და არც დავფიქრდები, ფიტი მომწონს მაგრამ მარჯვენა რული არმინდა, ქალაქგარეთ გასვლის ხომ არ უნდა შეგეშინდეს, მანქანით. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2015 at 11:57 AM, მათე said:

მოკლედ ბევრგან გავიკითხე და რაღაცა საწყის დონეზე გავერკვიე. იაპონიიდან ვერ ესწრება ჩამოყვანა. თან პირველიაო და მარჯვენა არ იყიდოო მითხრეს. არადა ქალაქში მგონი არ იქნება პრობლემა მარა დასავლეთში გზაზე კი გამიჭირდება რო დავფიქრდი. სივიკი დაბალი მანქანააო, ვარიატორი ბანძიაო თუ აიტკია რამე ძვირია ძაანო. ისე ეგ ბოლო დიდი პრობლემაა.  თანამშრომელს ყავს 2006 წლის tiida sedan ეგეთიც მყავდა ნანახი 2400$-ად განბაჟებული ჩამოდიოდა მარა ამან მითხრა ცოტა ხანი მეყენაო და პაჩობნიკი გამოშრაო და რაღაცა ხმა აიკიდაო კარობკამ და 1000 ლარი მითხრესო. მოკლედ პრობლემურიც არ მინდა. 

მირჩიეს გოლფ 4 ტურბოდიზელზე მარცხენა საჭიანი ან ძველი C კლასი ეგეც დიზელზე 99-იანი. ამ დიზელებზე ხო ვერ მეტყვით როგორებია? ეგენიც პრობლემურია? ნუ თანხა დასამატებელია უეჭველი. 3K არ მაქ სესხი უნდა გამომეტანა მარა ეხლა რაც მაქ 2400$ არ ეყოფა მაგ საქმეს. ბენზინზე C კლასი კი მომდის 3000$-ად ჩამოგიყვანო განბაჟებულს ახლობელმა მარა იმას გაზი უნდა და გაზი არ მინდა სასტიკად მანქანაში. მოკლედ დავამატებ ამ თანხას კიდე ასე 1000$-ს და ვნახოთ რა მომივა 3400$-ად.

გოლფ 4-ს კარგი დიზელი აქვს. + კარობკაც სხვაა და არ არის ისეთი პრობლემატური, როგორც ბენზინიანებზე.

 

AVENGER

მურანო ბრენდის ლუზერია :დ

მარტო კარობკა კი არა, მაგ მოდელზე კარგი არაფერი მსმენია.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, eXtreme-Hunter said:

AVENGER

მურანო ბრენდის ლუზერია :დ

მარტო კარობკა კი არა, მაგ მოდელზე კარგი არაფერი მსმენია.

 

 

ხო საშინელებაა...

გოლფ 4 ან ფიტი უნდა იყიდოს მათემ ჩემი აზრით, დანარჩენი თვითონ აირჩიოს..

ვარიატორი ცუდი არაა თუ მოინდომებ მექანიკასავით ან შეიძლება ნაკლებსაც წვავს, უბრალოდ მუღამი უნდა მე რომ დავუმუღამე 1 ლიტრაინ ძრავზე 5 კაცით (ჩემიანად) და სავსე ბაგაჯნიკით ზესტაფონიდან 13 ლიტრში ჩამოვედი. 180კმ + ქალაქში 10კმ

და ქალაქშიც ეგრე წვავს 7/8 ლიტრი. ხო და რაც არ უნდა ირბინო და აწვალო 10 ლიტრს ვერ გააცილებ.

მოვლა და ზეთი ცვლა კიდევ ნებისმიერ ავტომატურ გეარბოქსს ჭირდება.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

რავიცი ამათი დედა ვატირე. ჯერ მარჯვენიანები უნდა ავკრძალოთო და გადავიფიქრე, თან იმიტომ რომ არ მინდოდა რა მარჯვენა და სივიკზეც ბევრი რამ მითხრეს. მოკლედ ეს W203-ზე C გადავწყვიტე 4K-მდე უნდა ავაგროვო 2 თვეში (ცოტა სესხიც მიწევს მარა არაუშავს) ხოდა ეხლა 9 წელზე ზემოთ მანქანებზე განბაჟება 1200 ლარით უნდა გაძირდესო პახოდუ ყოველწლიური გადასახადიო და შიგ ხო არ აქ ამ მთავრობას? ამათი დედა რო ვატირე ეგ 2000-2001 წლიანი C W203 უფრო გამძლეა და უპრობლემო ვიდრე 2006 იანი Tiida რომელიც უნდა ჩამომეყვანა რაღაც მომენტში. გზაშია ეხლა ეგ მანქანა და იყიდეო მირჩევდნენ მალე ჩამოვაო, მარა თანამშრომელს ყავს და კარობკაზე პრობლემა აქ პატარა მარა 1000 ლარი კი დაუფასეს და გადავიფიქრე ეს ვარიატორი.

დიზელზე მაგ მანქანაზე ბევრი რამ გავიგე.

6000-8000 კმ-ში ზეთის და ჰაერის ფილტრი უნდა უცვლაოო
ყოველ მეორე ზეთის ფილტრის შეცვლაზე საწვავის ფილტრი უნდა უცვალოო
ფარსუნკები უნდა გაუწმინდოო ეგრევე
საწვავს რაც შეეხება თუ მოახერხებ უნდა დადგაო 2-3 დღე დაილექოსო სიბინძურე 50-60 ლიტრიანში ან მეტში და ისე შლანგით ჩაასხაო.
ეზო კი მაქვს და არ გამიჭრდება ეგ ამბავი. და ასე არ აიკიდებს ხმასო.

მინუსები რაც ქონია და რაც ვიცი ესაა:
ელექტრონიკა. კაპოტის გვერდზე ჭრილი თუ ამოისილება წყალი ჩადის პირდაპირ ელექტრონიკაში და აკუმლატორზე და აზიანებს მას.
ასევე ბაკში ქონია ნასოსი რომელიც ზიანდება და სასურველია უფრო დიდი მატორიანი მანქანის ნასოსი დაყენდეს. ანუ 2.2-იანზე 2.7-იანის მაგალითად.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, მათე said:

რავიცი ამათი დედა ვატირე. ჯერ მარჯვენიანები უნდა ავკრძალოთო და გადავიფიქრე, თან იმიტომ რომ არ მინდოდა რა მარჯვენა და სივიკზეც ბევრი რამ მითხრეს. მოკლედ ეს W203-ზე C გადავწყვიტე 4K-მდე უნდა ავაგროვო 2 თვეში (ცოტა სესხიც მიწევს მარა არაუშავს) ხოდა ეხლა 9 წელზე ზემოთ მანქანებზე განბაჟება 1200 ლარით უნდა გაძირდესო პახოდუ ყოველწლიური გადასახადიო და შიგ ხო არ აქ ამ მთავრობას? ამათი დედა რო ვატირე ეგ 2000-2001 წლიანი C W203 უფრო გამძლეა და უპრობლემო ვიდრე 2006 იანი Tiida რომელიც უნდა ჩამომეყვანა რაღაც მომენტში. გზაშია ეხლა ეგ მანქანა და იყიდეო მირჩევდნენ მალე ჩამოვაო, მარა თანამშრომელს ყავს და კარობკაზე პრობლემა აქ პატარა მარა 1000 ლარი კი დაუფასეს და გადავიფიქრე ეს ვარიატორი.

დიზელზე მაგ მანქანაზე ბევრი რამ გავიგე.

6000-8000 კმ-ში ზეთის და ჰაერის ფილტრი უნდა უცვლაოო
ყოველ მეორე ზეთის ფილტრის შეცვლაზე საწვავის ფილტრი უნდა უცვალოო
ფარსუნკები უნდა გაუწმინდოო ეგრევე
საწვავს რაც შეეხება თუ მოახერხებ უნდა დადგაო 2-3 დღე დაილექოსო სიბინძურე 50-60 ლიტრიანში ან მეტში და ისე შლანგით ჩაასხაო.
ეზო კი მაქვს და არ გამიჭრდება ეგ ამბავი. და ასე არ აიკიდებს ხმასო.

მინუსები რაც ქონია და რაც ვიცი ესაა:
ელექტრონიკა. კაპოტის გვერდზე ჭრილი თუ ამოისილება წყალი ჩადის პირდაპირ ელექტრონიკაში და აკუმლატორზე და აზიანებს მას.
ასევე ბაკში ქონია ნასოსი რომელიც ზიანდება და სასურველია უფრო დიდი მატორიანი მანქანის ნასოსი დაყენდეს. ანუ 2.2-იანზე 2.7-იანის მაგალითად.

თვითონ უნდა გადაწყვიტო მათე ვყიდულობდი e36-ს წავიყვანე სარჩევად ახლობელი არგინდაო ეს არ ვარგა ის არ ვარგა კონდინციონერი არ უმუშავებსო ესო ისო რამე ისეთი იყიდეო იაფიანიო და მერე ნახავ რამე წესიერს მანქანას და ის იყიდეო მაგრამ შემრჩა მიკრა  :D ეხლა რამდენი E36 coupe-ს დავინავ იმდენჯერ ნერვები მეშლება რომ მიკრაში ვზივარ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...