Jump to content

NVIDIA GeForce GTX 900 Series


Recommended Posts

Gogla1990

აი სანამ გამოვიდოდა ეს ახალი ვიდეოები მანამდე არ ვიძახდი მახსოვრობის ახალი ტექნოლოგია არა კვატი რაღაცას იჩალიჩებენთქო :D აჰა აგიხდა ყველაფერი :D ახალი ტექნოლოგია არის AMD რომ გამოუშვება HBM ზე

 

1080P ზე ცოტა რთული დასატვირთია ვიდეოები ბოლომდე, თუ არ იცი რა როგორ უნდა დატვიკო მაქსიმალურად გასაწურად. შეგიძლიათ DSL ით თუ რაც ჰქვია Nvidia ახალ პროგრამას გაფართოებას რომ უზრდის, აწიეთ 1440P ან თუნდაც 4K ზე და ნახავ რაც მოუვა ბარათებს

 

4K ზე ჩემს 290X ზე როდესაც Wolfenstein ვთამაშობდი იმენნა ბოლო გრაფიკაზე, ასეთ რამ შევნიშნე, მაქსიმალურ გრაფიკაზე 4000mb ეწერა და სანამ საკაიფოდ არ დავაკელი რაღაცები მანამდე 4000 არ ჩამოცდა ქვევით, მაგრამ ეს იმას კი არ ნიშნავს Stuttering ან რამე ჰქონოდეს, იმენნა მუშაობდა თავისუფლად და აქ დამალიმიტებელი ფაქტორი ბირთვი იყო. ხოდა რას ვამბობდი, ამ მამა ცხონებულმა Nvidia მ ჩააგდოს რა ორჯერ მეტი გამტარობის სალდო, მახსოვრობის ჩიპები იცოცხლე 7000mhz იანები აქვს ყველას მინიმუმ ხოდა 384 ბიტზე 7000mhz სავსებით საკმარისია  4gb ბარიერის დასაძლევად თან ისე რომ 4gb ზე მეტი მოხმარების დროს stuttering არ შეექმნას. თან ეს პრობლემა თავს იჩენს 2 ბარათის დროს

 

 

!!! ისე მახსოვრობის დარაზგონება გიცდიათ და ისე გატარება ამ ბენჩის ? საინტერესოა რა მოხდება. ბევრი 970 ადის 8000ზე და თუ ვინმეს შეგიძლიათ გაატარეთ ჯერ სტოკზე და მერე დარაზგონებულზე და დადეთ მერე სქრინი !!!

Link to comment
Share on other sites


უბრალოდ სუფთა სპორტული ინტერესით ვუდგებით


იმდღეს ძმაკაცსაც ვწერდი მინდა მინუსი ვუპოვო და გავყიდო თქო მაგრამ ჯერჯერობით არ მაძლევს ეს კარტა ამის მიზეზს.


0 პრობლემა, რო ქონდეს პრობლემა დავწერდი ვინც მიცნობს იცის რო არ ვარ ისეთი ტიპი ჩემია და მაგიტო კარგია ვიძახო.   რო ქონდეს პრობლემა ხვალვე მივასუხარებდი, 980-ი მაგიტო არ ვიყიდე რო ფასი პერფორმანსით 970 მაგარი იყო.


3 დღეა გამწარებული ისეთ თამაშებს ვიწერ რომლის დახურვის არც ნერვი მაქვს და არც დრო. არცერთში არანაირ პრობლემა არ მქონია(მორდორი, ტიტან-ფოლი, სან ოფ რომი და ასე შ.). სქრინებიც მიდევს წინა გვერდზე. GAO555 ამ საბში აპინულია 960-ის თემა. სრული სპეციფიკაციებით და ასე შ. რომელიმე 970-ს მფლობელისგან პრობლემის შესახებ გაგიგიათ?

Link to comment
Share on other sites

daviti-q,

ჩავთვალოთ აღარაფერი მაქვს მაგ თემაზე სათქმელი, თორე ასე შორს წავალთ :D

Link to comment
Share on other sites

მართლა შორს წავალთ, მაგრამ ეტყობა საქართველოს ბაზრისთვის ეგეთი პრობლემურები არ გამოუშვეს :D

Link to comment
Share on other sites

daviti-q

 

რო ქონდეს ამ პლასტმასის ქინძობას პრობლემა დავწერდი, მე არ მაქვს ჯერ პრობლემა იმიტო რო 1080P`ში ვთამაშობ

იმათმა იკითხონვ ვინმაც ეს კარტა 4კ-სთვის იყიდეს

თორე 3.5გბ ყოფნის 1080-საც და 1440-საც.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Xzibit

რატომ მაინც და მაინც 4K ? 1440P ძალიან ბევრი იყენებს და მაგათ აქვთ სერიოზული პრობლემა, 1080P ზე არ მახსოვს თუ არის რომელიმე თამაში 4gb რომ იყენებს მაგრამ თუ არის მაგ თამაშებში პრობლემა შეგექმნება

Link to comment
Share on other sites

BL@CKKN1GHT

არ მახსოვს მარა ასასინსში 3000-ზე მეტს იყენებდა ვიდეო რამს, არანაიირ პრობლემა არ ყოფილა

ფრეიმთაიმს სულ ვუყურე 15-17 იყო

რაც არაფერია

Link to comment
Share on other sites

რა გაყიდვაო, რა შუაშია ეგ, მოკლედ არ ვარგა 970, ბანძი კარტაა, ჭედავს თამაშებს, ალბათ 660 ის დონეა მაქსიმუმ. აჰა დაისვენეთ:) მე ამ თემის შესახებ არაფერს დავწერ , აზრი არ აქვს. კიდევ ბევრი სიხარული მოგიტანოთ ნვიდიამ თავისი ბრაკი კარტებით. აქ ბევრს გაუსწორდა ეს ამბავი, გაიხარეთ ძმებო:)

მათე, მფრინავია თუ მორბენალი მე კმაყოფილი ვარ და არ ვნერვიულობ ამ ამბავზე შენგან განსხვავებით :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

და რა პრობლემაა? დატესტეთ რამე ისეთ თამაშზე რომელიც 3.5გბ-ზე მეტ VRAM-ს ყლაპავას და ნახავთ თქვენ თვითონ.

Link to comment
Share on other sites

დავტესტე  და არანაირი ჭედვა და ვარდნა არ ჰქონია, მაგას ვსაუბრობ ჯაბა რო მე არაფერი პრობლემა არ მექმნება. 1080 პ ზე ვთამაშობ და სხვა რეზოლუციაზე რას შვება არ ვიცი :)

Link to comment
Share on other sites

Tuesday, January 27th 2015

nvidia-v4.gif

GTX 970 Memory Drama: Plot Thickens, NVIDIA has to Revise Specs
by  btarunr   Tuesday, January 27th 2015 18:02  Discuss (100 Comments)
It looks like NVIDIA's first response to the GeForce GTX 970 memory allocation controversy clearly came from engineers who were pulled out of their weekend plans, and hence was too ambiguously technical (even for us). It's only on Monday that NVIDIA PR swung into action, offering a more user-friendly explanation on what the GTX 970 issue is, and how exactly did they carve the GM204 up, when creating the card.

According to an Anandtech report, which cites that easy explanation from NVIDIA, the company was not truthful about specs of GTX 970, at launch. For example, the non-public document NVIDIA gave out to reviewers (which gives them detailed tech-specs), had clearly mentioned ROP count of the GTX 970 to be 64. Reviewers used that count in their reviews. TechPowerUp GPU-Z shows ROP count as reported by the driver, but it has no way of telling just how many of those "enabled" ROPs are "active." The media reviewing the card were hence led to believe that the GTX 970 was carved out by simply disabling three out of sixteen streaming multiprocessors (SMMs), the basic indivisible subunits of the GM204 chip, with no mention of other components like the ROP count, and L2 cache amount being changed from the GTX 980 (a full-fledged implementation of this silicon).

140a_thm.jpg 140b_thm.jpg

NVIDIA explained to Anandtech that there was a communication-gap between the engineers (the people who designed the GTX 970 ASIC), and the technical marketing team (the people who write the Reviewer's Guide document, and draw the block-diagram). This team was unaware that with "Maxwell," you could segment components previously thought indivisible, or that you could "partial disable" components.

It turns out that in addition to three SMX units being disabled (resulting in 1,664 CUDA cores), NVIDIA reduced the L2 cache (last-level cache) on this chip to 1.75 MB, down from 2 MB, and also disabled a few ROPs. The ROP count is effectively 56, and not 64. The last 8 ROPs aren't "disabled." They're active, but not used, because their connection to the crossbar is too slow (we'll get to that in a bit). The L2 cache is a key component of the "crossbar." Think of the crossbar as a town-square for the GPU, where the various components of the GPU talk to each other by leaving and picking-up data labeled with "from" and "to" addresses. The crossbar routes data between the four Graphics Processing Clusters (GPCs), and the eight memory controllers of 64-bit bus width each (which together make up its 256-bit wide memory interface), and is cushioned by the L2 cache. 

The L2 cache itself is segmented, and isn't a monolithic slab of SRAM. Each of the eight memory controllers on the GM204 is ideally tied to its segment of the L2 cache. Also tied to these segments are segments of ROPs. With NVIDIA reducing the L2 cache amount by disabling one such segment. Its component memory controller is instead rerouted to the cache segment of a neighbouring memory controller. Access to the crossbar for that memory controller is hence slower. To make sure there are no issues caused to the interleaving of these memory controllers, adding up to the big memory amount figure that the driver can address, NVIDIA partitioned the 4 GB of memory to two segments. The first is 3.5 GB large, and is made up of memory controllers with access to their own segments of the L2; the second segment is 512 MB in size, and is tied to that memory controller which is rerouted. 

The way this partitioning works, is that the 3.5 GB partition can't be read while the 512 MB one is being read. Only to an app that's actively using the entire 4 GB of memory, there will be a drop in performance, because the two segments aren't being read at the same time. The GPU is either addressing the 3.5 GB segment, or the 512 MB one. Hence, there's a drop in performance to be expected, again, for apps that use up the entire 4 GB of memory.

While it's technically correct that the GTX 970 has a 256-bit wide memory interface, and given its 7.00 GHz (GDDR5-effective) memory clock, that translates to 224 GB/s of bandwidth on paper, not all of that memory is uniformly fast. You have 3.5 GB of it having normal access to the crossbar (the town-square of the GPU), and 512 MB of it having slower access. Therefore, the 3.5 GB segment really just has 196 GB/s of memory bandwidth (7.00 GHz x 7 ways to reach the crossbar x 32-bit width per chip), which can be said with certainty. Nor can we say how this segment affects the performance of the memory controller whose crossbar port it's using, if the card is using its full 4 GB. We can't tell how fast the 512 MB second segment really is. But it's impossible for the second segment to make up 28 GB/s (of the 224 GB/s), since NVIDIA itself claims this segment is running slower. Therefore NVIDIA's claims of GTX 970 memory bandwidth being 224 GB/s at reference clocks is inaccurate. 

Why NVIDIA chose to reduce cache size and ROP count will remain a mystery. We can't imagine that the people designing the chip will not have sufficiently communicated this to the driver and technical marketing teams. To claim that technical marketing didn't get this the first time around, seems like a hard-sell. We're pretty sure that NVIDIA engineers read reviews, and if they saw "64 ROPs" on a first-page table, they would have reported it up the food-chain at NVIDIA. An explanation about this hardware change should have taken up an entire page in the technical documents the first time around, and NVIDIA could have saved itself a lot of explanation, much of it through the press.Source: Anandtech

Link to comment
Share on other sites

http://www.amazon.com/MSI-Graphics-R9-290X-LIGHTNING/dp/B00IZNE2ZS/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1422447730&sr=1-1&keywords=290X

 

ეუფ რა ფასი ადევს ამის დედა ვატირე ბიჭოს :)

გაგექცევა კაცს ხელი ედდ თუ კარტ რო მისცე

Link to comment
Share on other sites

http://www.amazon.com/MSI-Graphics-R9-290X-LIGHTNING/dp/B00IZNE2ZS/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1422447730&sr=1-1&keywords=290X

 

ეუფ რა ფასი ადევს ამის დედა ვატირე ბიჭოს :)

გაგექცევა კაცს ხელი ედდ თუ კარტ რო მისცე

მართლა მაგარი ფასი ადევს, თუ ჩამოიტს ვინმე ეგრევე ჩემთან დავტესტავდით ოვერქლოქინგში უნდა ამოვხადო სული მაგ კარტას, ისეთ ჩიპებზეა ეგ ლაითნინგები, და მერე კიდე თამაშების ბენჩებშიც დავტესტავდი დიდი სიამოვნებით ოვერქლოქინგზეც და სტოკზეც რა სხვაობა იქნებოდა მაინტერესებდა FPS-ში...

Link to comment
Share on other sites

ვიდზე მაგარი სიმპატიური 960-ა, თითქოს რაღაც უბლარო, სადა, მაგრამ დახვეწილი  :)  http://www.amazon.com/MSI-GTX-960-2GD5T-OC/dp/B00SAYDRLC/ref=sr_1_9?s=electronics&ie=UTF8&qid=1422450787&sr=1-9&keywords=GTX+960

Link to comment
Share on other sites

მე არ მომეწონა დიზაინით, ზედმეტად გადატვირთულია ეს უფრო დახვეწილი და კლასიკური დიზაინის არის ზედმეტი ელემენტების და ნიუანსების გარეშე: http://www.amazon.com/EVGA-GeForce-Dual-Link-Graphics-02G-P4-2966-KR/dp/B00SC6HAS4/ref=pd_sim_sbs_pc_9?ie=UTF8&refRID=0CVTADT9MRY6TBNNAGYG
 
სხვათაშორის 200$-ად არც ისე სუსტი ბარათი ყოფილა, 670-ს ჯობს... პატარა ოვერქლოქინგზე ნახეთ რა კაი ტიპია... რეალურად არც არაფერი უკლია ამ ბარათს 680-მდე:
 
1331147.jpg

1331599.jpg

 

1331131.jpg

Link to comment
Share on other sites

მალე გაეძრობა 3D mark API overhead feature test. მსგავსი ტესტი არ არსებობს ჯერ. თამაშისას წარმოიქმნება უამრავი draw calls-ები რაც თავისთავად განსაზღვრავს ვიდეოს და ზოგადად PC-ს სიმძლავრეს, ამაში შედის თავად API-ს directx 11 ან mantle ან dirctx 12 - ც ასე რომ მალე ეს ბენჩი ჩემი აზრით საუკეთესო გახდება და ჩვენ შევძლებთ ამ API-ების შედარებას :)

 

http://www.futuremark.com/benchmarks/3dmark#api-overhead

Link to comment
Share on other sites

3GB უჭირავს ეხლა ჩემ კარტას ბეტმენში და კაი ხოშიანი ფპს-ც მაქ  :givi: 

Link to comment
Share on other sites

970-ი ვისაც აქვს იმათ პრობლემა არ ექმნებათ და რატომ ნერვიულობთ ხალხო? თუ არ აბაზრებენ რომ გაყიდონ? :P:D

p.s. დამავიწყდა დამეწერა ამ ფორუმზე ვისაც აქვს :)

ისე ხო ეგეც მართალია მაგათაც ხომ უნდა გაყიდონ ადრე თუ გვიან 970-ები და რატო გააბაზრებენ რო პრობლემები აქვთ :D

 

 

ისე მე მაგრა გამიტყდებოდა ჩემს კარტას მასე რო მოსვლოდა, ჯერ რამხელა ფასს აძლევ და მერე კიდე რო პრობლემურია :drug:

Link to comment
Share on other sites

კარგით ნუ გაასწორეთ მიწასთან ეს 970 (ნაბო ენვიდიას არ ვამართლებ რა თქმა უნდა), მაგრამ რა მიზანი აქვს ესეთ პოსტებს "მაინც ხომ უნდა გაყიდონ და იმას ხომ არ იტყვიან ცუდიაო"?
იცი რომ ნაკლი აქვს? ჰო და შენ ნუ იყიდი. ვისაც მოსწონს და აწყობს ისიც იყიდის.
გაანებეთ 970-ის პატრონებს თავი, როგორც წერენ არანაირ პრობლემას არ უქმნის მათ და გინდაც უქმნიდეს ვის რა ემატება მაგით თუ არ აკლდება?

Link to comment
Share on other sites

Teraqt,

იმიტომ ვწერ და სხვებიც წერენ ამის შესახებ რომ პოტენციურმა მყიდველმა შეცდომა არ დაუშვას. იყიდოს "ზე" კარტა და ბრახ და საზიზღარი ჭედვები ქონდეს არადა უფრო სუსტ კარტას არ აქვს :)  ალტას პონტი არ უნდა იყოს ფორუმზე 4gb აქვს და ყველაფერს ბოლო გრაფიკაზე გათამაშებსო. არადა მაგას ზუსტად მახსოვს 630 თუ რომელიც იყო 4გბ იანი მაგაზე მითხრეს (ალტას ოფისებში რადი კაიფა დავდივარ ვითომ არ ვიცი და ვახსნევიებ ტიპებს რა რა არის რას გაქაჩავს და მაგრად ვკაიფობ როგორ აბოლებენ არამცოდნეს)

Link to comment
Share on other sites


ალტას ოფისებში რადი კაიფა დავდივარ ვითომ არ ვიცი და ვახსნევიებ ტიპებს რა რა არის რას გაქაჩავს და მაგრად ვკაიფობ როგორ აბოლებენ არამცოდნეს

არ არის ეგრე როგორც იძახი, სად ვინ შეგხვდა არ ვიცი, მაგრამ საინტერესო კი არის.
Link to comment
Share on other sites

daviti-q,

არ ვიცი ახლა თუ განათლდნენ მაგრამ რამდენჯერაც ვიყავი ვეჩნად ასეთი სიტუაცია იყო, ან ვალები ჰქონდათ და გასაღებას ცდილობდნენ, მაგრამ ფაქტი ფაქტია. მაგათი ბრალია 4gb იანი კარტა ხალხს უსერიოზულესი რომ გონიათ და სხვას არაფერს რომ არ უყურებენ და ესენიც სარგებლობენ

Link to comment
Share on other sites

არ არის ეგრე როგორც იძახი, სად ვინ შეგხვდა არ ვიცი, მაგრამ საინტერესო კი არის.

თუ მოვხვდი ალტაში აუცილებლად გავიკითხავ, მაგრამ ბოლოს რომ ვიყავი გავარკვიე რომ GT 640 ვაფშე ყველაფერს გაქაჩავს ტავისუფლად 21-იან მონიტორზე :D

 

საქართველოში ბნელა ამ მხრივ და მაღაზიებიც თავის სასიკეთოდ იყენებენ. აბა მივა ტიპი და რო ეტყვი GT 640 ღლეობაა მინიმუმ GTX 760 ან R9 270x გინდაო (ეს ვაფშე აზრზე არ არიან მაღაზიებში რა ცხოველია) წავა სხვაგან და იქ იყიდის 640-ს იმ კონსულტანტს კი გააგდებენ კლიენტების დაფრთხობისთვის, ანუ სიმართლის თქმისთვის. აი ასეთი ჩათლახური მაღაზიებია ჩვენთან. ვის როგორ შეტენონ იმაზე ფიქრობენ. ტან რაც შეიძლება ძვირად. ალტა ვაფშე მეფეა მაგაში GTX 980 1800 ლარად ყიდდნენ   :facepalm:

 

კაროჩე მიიკუკა nvidia-მ

 “ROPs (original) – 64

    ROPs (actual) – 56

    L2 cache (original) – 2MB

    L2 cache (actual) – 1.75MB

    Memory Bandwidth (original) – 224 GB/s for 4GB VRAM

    Memory Bandwidth (actual) – 196 GB/s for 7 memory chips totalling 3.5 GB, and 28 GB/s for the remaining 512 MB 8th memory chip.მოიცა Nvidia როგორ ამბობდა ამის 7 GHZ კეპლერის 9 GHZ-ს უდრისო? არადა ამის 7 იმის 5-ს თუ უდრის კიდე კაი იქნება :D

 

“We posted stats. We didn’t properly explain the memory architecture. We messed up. We never intended to deceive anyone but our best intentions be damned you all got information that you thought you could trust and made decisions based on that.

    We screwed up.

    But, with that said, you feel different. You feel deceived and maybe you even feel like you don’t have any options. You do.

    If you don’t want the card now, knowing what you know, you should return it. Get a refund or an exchange. You should do what will give you the best gaming experience possible and if you need help to get that done let me know.”

 

ტაკ შტო თუ არ მოგწონთ დააბრუნეთ კარტაო და იყიდეთო კარტა რომელიც საუკეთესო იქნებაო თქვენთვის თამაშებში.

 

ეს ბოლო წინადადებაში ეწერა და ფაქტობრივად ყველას AMD-ს ყიდვა ურჩიეს რა :D

 

Source ------> http://gamingtheater.net/2015/01/nvidia-false-advertisement-we-messed-up/

Link to comment
Share on other sites

მოდი ისიც ვთქვათ რომ კლიენტების 90% მეტი თუ არა გარტყმაში არაა და აბრალონ მერე მაღაზიებს :) რაც იყიდება ისინიც იმას ყიდიან , მარტივი მიდგომაა 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.