Jump to content

მიშა 3d max-ში


Recommended Posts

მე რომელი ექსპერტი ვარ...

რას ამბობ, შენი დახმარებით რამდენი რამე გავიგე, თან ხომ იცი, რომ ჩემთან შედარებით მართლა ექსპერტი ხარ, შენი ცოდნა მქონდეს მეტი არ მინდა.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

მიშა

რენდერის სეტინგებში V-ray ხომ გაქვს ამორჩეული უკვე (Assign Renderer-იდან), ჰოდა ახლა უყურე: სეტინგსზე რომ გადართავ, Noise Threshold-ს ხომ ხედავ, მაგას დაიყვან 0.001-მდე: მერე გადახვალ Indirect

მიშა

1. ჩაურთე გლობალური განათება. ეგ მოუმატებს სინათლეს. 2. VrayLight-ის პარამეტრებში აირჩიე "Sphere" ტიპის დისტრიბუცია და გაანათებს ყველა მიმართულებით. 3. კამერას რაც შეეხება, შეგიძლია კამერით დაარენ

Senior CG Generalist

$#^#(|დები მოკლედ აგიხსნა. წარმოიდგინე ოთახი, ფანჯრიდან შემოდის სინათლე, ნათდება მთელი ოთახი. არადა ლოგიკურად რომ იფიქრო იმ ფანჯრის გაყოლებაზე კედელი არ უნდა ნათდებოდეს რადგან სინათლე მას არ

რას ამბობ, შენი დახმარებით რამდენი რამე გავიგე, თან ხომ იცი, რომ ჩემთან შედარებით მართლა ექსპერტი ხარ, შენი ცოდნა მქონდეს მეტი არ მინდა.

:SNEMOTICON13:

Link to comment
Share on other sites

12 საათიანი შრომის შედეგი.

არავითარი ტუტორიალი, სურათი ვიპოვე გუგლში და მივყევი 0-დან.

სამწუხაროდ ხატვის ნიჭი და ფანტაზია არ მაქვს, აქედან გამომდინარე ჩემით ვერ ვიგონებ ასეთ რაღაცეებს, სახლის ინტერიერის და ამდაგვარი მარტივი რაღაცეების გარდა, თუმცა სურათისგან ცოტა განსხვავდება, ჩემი რაღაცეებიც ჩავაქსოვე.

79efe1415b36.jpg

Link to comment
Share on other sites

ბოლო ჯობია ჩემი აზრით...

100%-თ ეგრე ვფიქრობ მეც :D

გადავიღალე, თორემ კიდევ წავიმაიმუნებდი, ეხლა დავაკვირდი, სიჩქარეში ფეხებზე მთავარი "ამორტიზატორი" დამავიწყდა, სხვა ვერც მიხვდება, მაგრამ ჩემს ჩანაფიქრში ეგრე იყო, ხვალ მივხედავ.

ამის დედა ვატირე რა, რენდერზე მაგრად ვწვალობ სანამ სასურველ ეფექტს არ მივიღებ, ხან ბნელია, ხან ნამეტანი კაშკაშა, ხან სხვა ფერი დაკრავს და კიდევ ბევრი რამ.

Link to comment
Share on other sites

აზარტში შევედი და ცოტა "გავაჯაზე" :D

pxzu0.jpg

a0vx5.jpg

sdut7.jpg

მორჩა, მორიელის თემა ამოვწურე, ეხლა უფრო რთულზე გადავალ, ვნახოთ სადამდე გავქაჩავ.

Edited by eXtreme-Hunter
Link to comment
Share on other sites

დრასტი მიხეილ.

არქიტექტურულ დიზაინებში SPLINES-ის ხმარება გიწევდა ხო? რაღაც შეკითხვა მაქვს ამასთან დაკავშირებით და როცა მოიცლი შემეხმიანე რა.

Link to comment
Share on other sites

დრასტი მიხეილ.

არქიტექტურულ დიზაინებში SPLINES-ის ხმარება გიწევდა ხო? რაღაც შეკითხვა მაქვს ამასთან დაკავშირებით და როცა მოიცლი შემეხმიანე რა.

:ugly_wink:

Link to comment
Share on other sites

:ugly_wink:

რა მაინტერესებდა და...

ესეიგი, ავიღოთ სპლაინი, დავუშვად გავაკეთე ოთხკუთხედი ჩარჩო, ნუ მერე უკვე extrude და ბლა ბლა... გავააქტიურებ vertex-ს და ნებისმიერ წერტილს შემიძლია კუთხე მოვუმრგვალო fillet-ით, ჩემი პრობლემა რაც არის, როგორც მახსოვს ადრე ვაკეთებდი, მაგრამ ეხლა არაფერი გამომდის, ან არასწორედ მახსოვს, ან რაღაცაში ვიჭედები.

ავიღოთ box თითო-თითო სეგმენტით, (გინდა სხვა რაოდენობით) რომ გადამყავს convert to editable poly ან mesh (ძირითადად ამ 2-ს ვხმარობ) vertex-ის გააქტიურებისას fillet საერთოდ არ მაქვს, ანუ რაიმე წერტილოვანი კუთხის მომრგვალება რომ მინდა, ამ მეთოდით არაფერი გამომდის, არადა ზემოთ რომ დაგიწერე, რატომღაც მახსოვს, რომ კონვერტაციის შემდეგ შემეძლო, არასწორედ მახსოვს, თუ ვერ მივაგენი? სხვა რამე საშუალება არის, რომ ობიექტებზე შემეძლოს თითო კუთხის მომრგვალება ისე, რომ smooth-ის არც ერთი ტიპი გამოვიყენო? (რატომღაც არ მევასება ეს smooth-ის ხმარება)

არადა რამდენჯერ დამჭირდა ასეთი რაღაც და ათასგვარ საწვალებელ მეთოდს ვხმარობ, რომ სასურველი შედეგი მივიღო, დაჟე tube გამიკეთებია, გამიხსნია slice-თ, მიმიტანია იმ კუთხეზე და boolean-ით მომიჭრია, აზრზე ხარ რამდენით მეტ უაზრო შრომას ვყრი :SNEMOTICON13:

Link to comment
Share on other sites

იქნებ იმიტომ, რომ ვერტექსის შემთხვევაში Fillet-ს უკვე Chamfer ქვია? :ugly_wink:

მაგრამ Smooth მაინც მოგიწევს :)

ნწ, chamfer არ მინდა, ეგ სულ სხვა ეფექტს მაძლევს, fillet მაგარი იყო რა, მევასება და სპლაინების შემთხვევაში ხშირი სტუმარი ვარ.

smooth რატომ მომიწევს? კარგი შედეგისთვის, თუ სხვა რამე მიზეზიც არის?

Link to comment
Share on other sites

ნწ, chamfer არ მინდა, ეგ სულ სხვა ეფექტს მაძლევს, fillet მაგარი იყო რა, მევასება და სპლაინების შემთხვევაში ხშირი სტუმარი ვარ.

ჰოდა fillet მხოლოდ სპლაინთან გაქვს :ugly_wink: სანამ ექსტრუდს მისცემდე მანამდე უნდა მოასწრო მაგის გამოყენება, თორემ მერე გვიანი იქნება...

smooth რატომ მომიწევს? კარგი შედეგისთვის, თუ სხვა რამე მიზეზიც არის?

ჰო, მაგიტომ. chamfer მომრგვალებული არ არის, კუთხით ჭრის.

Link to comment
Share on other sites

ჰოდა fillet მხოლოდ სპლაინთან გაქვს :ugly_wink: სანამ ექსტრუდს მისცემდე მანამდე უნდა მოასწრო მაგის გამოყენება, თორემ მერე გვიანი იქნება...

მიხეილ, მიხეილ, შენ არ გეკადრება ასეთი შეცდომა! extrude-ს მერეც შეგიძლია fillet-ის გამოყენება, modify-ში გაქვს 2 ცალი "რაღაც", 1 არის extrude და მე-2 lines, გავააქტიურებ lines-ს, დავამუშავებ კუთხეს და ისევ extrude-ზე გადავიყვან, ხომ გამოვა ეგრე?!

Link to comment
Share on other sites

მიხეილ, მიხეილ, შენ არ გეკადრება ასეთი შეცდომა! extrude-ს მერეც შეგიძლია fillet-ის გამოყენება, modify-ში გაქვს 2 ცალი "რაღაც", 1 არის extrude და მე-2 lines, გავააქტიურებ lines-ს, დავამუშავებ კუთხეს და ისევ extrude-ზე გადავიყვან, ხომ გამოვა ეგრე?!

მოდელირებაში ნული ვარ :crazy:

პრინციპში, არც სხვა რამეში ვარ "მოყვარულზე" მაღალი დონის :xelitavi:

Link to comment
Share on other sites

მოდელირებაში ნული ვარ :crazy:

პრინციპში, არც სხვა რამეში ვარ "მოყვარულზე" მაღალი დონის :xelitavi:

აზრზე ხარ, მე შენ გიხსნი რაღაცას :D

1 რამეში დავრწმუნდი, ადამიანის მოდელირებას რომ შეძლებ, შეგიძლია ჩათვალო, რომ მოდელირების სწავლა ამოწურე.

ეგ არის ჩემი ტანჯვა-წამება, მომრგვალებული, არსტანდარტული და ვერტექსებით დასამუშავებელი ფორმები, იმიტომ ვეტანები სიმეტრიულ და გეომეტრიულ ფიგურებს, რა რთულიც გინდა იყოს, თითქმის ნებისმიერ კუთხოვან დეტალს შევქმნი, მართალია ძალიან ვიწვალებ, მაგრამ მთავარია გავაკეთებ, ადამიანის მსგავსი ფორმების მოდელირება კი, ჩემთვის მხოლოდ ფანტასტიკის სფეროა და ალბათ ვერასდროს შევძლებ.

P.S. მიხეილ, ხატვის ნიჭთან როგორ ხარ? "რემბრანტობას" არ გეკითხები, ისე, თუ გეხერხება ხატვა?

ნაქსში ქვემოთ, მარჯვენა კუთხეში რომ "ხელია", მაგის სწრაფი ღილაკი ხომ არ იცი? მაგალითად, როგორც ფოტოშოპშია "პრაბელი+მაუსის მარცხენა ღილაკი".

Link to comment
Share on other sites

P.S. მიხეილ, ხატვის ნიჭთან როგორ ხარ? "რემბრანტობას" არ გეკითხები, ისე, თუ გეხერხება ხატვა?

"გმადლობთ, კარგად".

ნაქსში ქვემოთ, მარჯვენა კუთხეში რომ "ხელია", მაგის სწრაფი ღილაკი ხომ არ იცი? მაგალითად, როგორც ფოტოშოპშია "პრაბელი+მაუსის მარცხენა ღილაკი".

Alt + მაუსის შუა ღილაკი :givi:

ოღონდ არ უნდა აუშვა არცერთს, სანამ ხელი გჭირდება.

Link to comment
Share on other sites

ტექსტურებში საკმარისად ერკვევი და... რა მინდა, წარმოიდგინე ნებისმიერი მოდელი და ამ მოდელს მინდა, რომ კონტურები ჰქონდეს სხვა ფერის, სეგმენტებზე შემიძლია ტექსტურების დადება? ან სხვა ფრად შეფერადება, ხომ ხვდები?! მინდა კონტური გამოვკვეთო.

თუ არადა, სხვა გზა არ მაქვს, კონტურებზე "წვრილი ჩხირები" უნდა შემოვავლო (რამე ცილინდრს დავაწვრილებ), რაც საკმაოდ ზედმეტი და რთული შრომაა.

Link to comment
Share on other sites

ტექსტურებში საკმარისად ერკვევი და... რა მინდა, წარმოიდგინე ნებისმიერი მოდელი და ამ მოდელს მინდა, რომ კონტურები ჰქონდეს სხვა ფერის, სეგმენტებზე შემიძლია ტექსტურების დადება? ან სხვა ფრად შეფერადება, ხომ ხვდები?! მინდა კონტური გამოვკვეთო.

თუ არადა, სხვა გზა არ მაქვს, კონტურებზე "წვრილი ჩხირები" უნდა შემოვავლო (რამე ცილინდრს დავაწვრილებ), რაც საკმაოდ ზედმეტი და რთული შრომაა.

ნებისმიერ პლიგონზე შეგიძლია ინდივიდუალური მატერიალის დადება. წიბოებს chamfer მიეცი, რომ ახალი პოლიგონები გაჩნდეს გვერდების გადაკვეთის ადგილზე და დაადე განსხვავებული მატერიალი.

Link to comment
Share on other sites

ნებისმიერ პლიგონზე შეგიძლია ინდივიდუალური მატერიალის დადება. წიბოებს chamfer მიეცი, რომ ახალი პოლიგონები გაჩნდეს გვერდების გადაკვეთის ადგილზე და დაადე განსხვავებული მატერიალი.

პირდაპირ გამოვყო/გავააქტიურო სასურველი პოლიგონი და მივცე მატერიალი ხო? კარგი ვარიანტია, ცოტა შრომატევადი, მაგრამ რაც მთავარია შედეგის მომცემი.

ხო, ყველაზე მთავარი დამავიწყდა, ეს ვერაფრით დავამუღამე, რაღაც სიბრტყეზე წამოვიდეს ნიკელის ტექსტურა და ნელ-ნელა გადავიდეს ჟანგში ისე, რომ გადასვლის კონტური კი არ ჰქონდეს, არამედ "გრადიენტის" გადასვლასავით იყოს, ამასაც თუ ამიხსნი... :bow:

Link to comment
Share on other sites

პირდაპირ გამოვყო/გავააქტიურო სასურველი პოლიგონი და მივცე მატერიალი ხო? კარგი ვარიანტია, ცოტა შრომატევადი, მაგრამ რაც მთავარია შედეგის მომცემი.

ხო, ყველაზე მთავარი დამავიწყდა, ეს ვერაფრით დავამუღამე, რაღაც სიბრტყეზე წამოვიდეს ნიკელის ტექსტურა და ნელ-ნელა გადავიდეს ჟანგში ისე, რომ გადასვლის კონტური კი არ ჰქონდეს, არამედ "გრადიენტის" გადასვლასავით იყოს, ამასაც თუ ამიხსნი... :bow:

შეგიძლია სასურველ პოლიგონებს Material ID მისცე და მერე Multi Material შექმნა, სასურველ ID-ზე სასურველი ტექსტურით, რათა მთელ ობიექტს დაედოს შენ ჭკუაზე ტექსტურა.

ტექსტურა დაგჭირდება, სადაც ნახევარი ნიკელის იქნება, ნახევარი - ჟანგიანი. შემდეგ დაადებ სასურველ ადგილას და UVW Map-ით დააყენებ სასურველ ზომაზე. ალბათ Opacity Map-ის შევსებაც დაგჭირდება, რათა ნიკელი მაქსის ფერებით წარმოაჩინო, ხოლო ჟანგი - რეალური jpg ტექსტურით.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.