Jump to content

დახმარება


წესები
Spoiler
  • აუცილებლად გაეცანით და დაიცავით ადმინისტრაციის მიერ გამოქვეყნებული ფორუმის საერთო წესები;
  • პოსტის გახსნამდე გადახედეთ ფორუმს, გამოიყენეთ ფორუმზე ძებნის ფუნქცია, შესაძლოა თქვენი პრობლემის მსგავსი სიტუაცია უკვე გადაჭრილია და სულაც არაა ახალი თემის გახსნა საჭირო;
  • თემას დაარქვით ინფორმატიული სათაური, რომელიც ახლოს იქნება პრობლემასთან, მოერიდეთ ისეთი სათაურების გამოყენებას როგორიცაა: სასწრაფოდ დამეხმარეთ (ეს შეიძლება ოპციონალურ აღწერაში ჩასვათ), ხელპ პლიზ, მიშველეთ, შემოიხედეთ და მსგავსი უშინაარსო და არაინფორმატიული სათაურები, რადგან ბევრ დახმარების მსურველს ასეთი სათაური დახმარების სურვილს უქრობს, ასევე სწორი სათაური დაეხმარება სხვას, ვისაც მსგავსი პრობლემა შეემთხვევა;
  • თუკი თქვენი აზრით ის წმინდა პროგრამული ხასიათისაა:
    დაწვრილებით აღწერეთ თვითონ პროგრამა: ვერსია, საიდან გადმოწერეთ, დააზუსტეთ პრობლემა, სასურველია თუ გამოიყენებთ სკრინშოტებს
    სკრინშოტის გაკეთება უმარტივესად შეგიძლიათ PrintScreen ღილაკით, შემდეგ კი ჩასვამთ სურათს ნებისმიერ ფოტო რედაქტორში მაგ PAINT-ში, შეინახავთ JPG გაფართოებით და მიაბამთ პოსტს;
    არსებობს სკრინშოტების გასაკეთებელი სპეციალიზებული პროგრამებიც, Windows 7+ში კი ინტეგრირებულია ძალზე მოსახერხებელი Snipping Tool, ასევე, ერთ-ერთი უმარტივესი და ფუნქციონალურია Faststone Capture უფასოა, მუშაობს XP/Vista/Seven-ზე როგორც 32, ისე 64 ბიტიანზე;
  • აუცილებლად დაწერეთ თქვენი Windows-ის (ანუ რომელსაც პრობლემა აქვს) ვერსია, სერვის პაკეტი, ბიტიანობა, ასევე საიდან გადმოწერეთ (თუ იცით)
    Windows-ის ვერსია შეგიძლიათ ნახოთ My computer-ზე მარჯვენა კლიკით და Properties გამოძახებით. ხშირად არაორიგინალი ნაკრებები (მაგ ZVER Black Edition) პრობლემების მთავარი წყაროა;
  • თუკი პრობლემა დაკავშირებულია აპარატურასთან, დეტალურად აღწერეთ აპარატურის მონაცემები: მაგალითად დედაპლატა, ვიდეოკარტა და ა.შ. ამ ინფორმაციის მონახვა შეგიძლიათ პატარა უფასო პროგრამებით: CPUZ და GPUZ, ასევე, უფრო მძლავრი პროგრამით EVEREST
    ლეპტოპის შემთხვევაში კი მისი მოდელი, რომელიც ხშირად აწერია ქვემოთა მხარეზე, ან კიდევ მონიტორის რომელიმე კუთხეზე, ასევე ლეპტოპების მწრმოებლის საიტზე ნახავთ თუ როგორ ნახოთ დაწვრილებით თქვენი მოდელი, რადგან ერთ სამოდელო ხაზში შესაძლოა ერთმანეთისგან აპარატურული შედგენილობით განსხვავებული მოდელები იყოს (მაგ HP-ს ლეპტოპებს აწერიათ ეკრანზე სამოდელო ხაზი, ხოლო უკანა მხარეს ზუსტი მოდელი, ან კიდევ SONY-ს ლეპტოპებს უფრო არეულად აქვთ საქმე: მოდელის 2 ნომერი აწერია, თუმცა მათსავე საიტზე ძებნაში მხოლოდ ერთის მიხედვით მონახავთ რაიმეს);
  • ასევე, თუ პრობლემა აქვს პერიფერიას: ფლეშკა, ვებკამერა, პრინტერი, სკანერი: აუცილებლად დაწერეთ მათი მოდელი (ეწერება თვითონ აპარატურაზე) და Windows-ის ვერსია;
  • თუკი პრობლემა წმინდა აპარატურული ხასიათისაა, თემა გახსენით აპარატურული პრობლემების განყოფილებაში;

 


3415 topics in this forum

    • 3 replies
    • 362 views
    • 1 reply
    • 115 views
    • 2 replies
    • 115 views
    • 10 replies
    • 264 views
    • 11 replies
    • 664 views
  1. 0x8007001f error

    • 9 replies
    • 939 views
    • 0 replies
    • 130 views
    • 5 replies
    • 197 views
    • 1 reply
    • 737 views
    • 2 replies
    • 448 views
    • 1 reply
    • 454 views
    • 2 replies
    • 325 views
  2. windows clone

    • 4 replies
    • 419 views
    • 1 reply
    • 312 views
    • 4 replies
    • 285 views
    • 2 replies
    • 556 views
    • 0 replies
    • 480 views
    • 0 replies
    • 207 views
    • 1 reply
    • 530 views
    • 4 replies
    • 520 views
    • 12 replies
    • 577 views
    • 1 reply
    • 285 views
    • 6 replies
    • 566 views
    • 1 reply
    • 691 views
    • 1 reply
    • 619 views
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.