Jump to content

დახმარება


წესები
Spoiler
  • აუცილებლად გაეცანით და დაიცავით ადმინისტრაციის მიერ გამოქვეყნებული ფორუმის საერთო წესები;
  • პოსტის გახსნამდე გადახედეთ ფორუმს, გამოიყენეთ ფორუმზე ძებნის ფუნქცია, შესაძლოა თქვენი პრობლემის მსგავსი სიტუაცია უკვე გადაჭრილია და სულაც არაა ახალი თემის გახსნა საჭირო;
  • თემას დაარქვით ინფორმატიული სათაური, რომელიც ახლოს იქნება პრობლემასთან, მოერიდეთ ისეთი სათაურების გამოყენებას როგორიცაა: სასწრაფოდ დამეხმარეთ (ეს შეიძლება ოპციონალურ აღწერაში ჩასვათ), ხელპ პლიზ, მიშველეთ, შემოიხედეთ და მსგავსი უშინაარსო და არაინფორმატიული სათაურები, რადგან ბევრ დახმარების მსურველს ასეთი სათაური დახმარების სურვილს უქრობს, ასევე სწორი სათაური დაეხმარება სხვას, ვისაც მსგავსი პრობლემა შეემთხვევა;
  • თუკი თქვენი აზრით ის წმინდა პროგრამული ხასიათისაა:
    დაწვრილებით აღწერეთ თვითონ პროგრამა: ვერსია, საიდან გადმოწერეთ, დააზუსტეთ პრობლემა, სასურველია თუ გამოიყენებთ სკრინშოტებს
    სკრინშოტის გაკეთება უმარტივესად შეგიძლიათ PrintScreen ღილაკით, შემდეგ კი ჩასვამთ სურათს ნებისმიერ ფოტო რედაქტორში მაგ PAINT-ში, შეინახავთ JPG გაფართოებით და მიაბამთ პოსტს;
    არსებობს სკრინშოტების გასაკეთებელი სპეციალიზებული პროგრამებიც, Windows 7+ში კი ინტეგრირებულია ძალზე მოსახერხებელი Snipping Tool, ასევე, ერთ-ერთი უმარტივესი და ფუნქციონალურია Faststone Capture უფასოა, მუშაობს XP/Vista/Seven-ზე როგორც 32, ისე 64 ბიტიანზე;
  • აუცილებლად დაწერეთ თქვენი Windows-ის (ანუ რომელსაც პრობლემა აქვს) ვერსია, სერვის პაკეტი, ბიტიანობა, ასევე საიდან გადმოწერეთ (თუ იცით)
    Windows-ის ვერსია შეგიძლიათ ნახოთ My computer-ზე მარჯვენა კლიკით და Properties გამოძახებით. ხშირად არაორიგინალი ნაკრებები (მაგ ZVER Black Edition) პრობლემების მთავარი წყაროა;
  • თუკი პრობლემა დაკავშირებულია აპარატურასთან, დეტალურად აღწერეთ აპარატურის მონაცემები: მაგალითად დედაპლატა, ვიდეოკარტა და ა.შ. ამ ინფორმაციის მონახვა შეგიძლიათ პატარა უფასო პროგრამებით: CPUZ და GPUZ, ასევე, უფრო მძლავრი პროგრამით EVEREST
    ლეპტოპის შემთხვევაში კი მისი მოდელი, რომელიც ხშირად აწერია ქვემოთა მხარეზე, ან კიდევ მონიტორის რომელიმე კუთხეზე, ასევე ლეპტოპების მწრმოებლის საიტზე ნახავთ თუ როგორ ნახოთ დაწვრილებით თქვენი მოდელი, რადგან ერთ სამოდელო ხაზში შესაძლოა ერთმანეთისგან აპარატურული შედგენილობით განსხვავებული მოდელები იყოს (მაგ HP-ს ლეპტოპებს აწერიათ ეკრანზე სამოდელო ხაზი, ხოლო უკანა მხარეს ზუსტი მოდელი, ან კიდევ SONY-ს ლეპტოპებს უფრო არეულად აქვთ საქმე: მოდელის 2 ნომერი აწერია, თუმცა მათსავე საიტზე ძებნაში მხოლოდ ერთის მიხედვით მონახავთ რაიმეს);
  • ასევე, თუ პრობლემა აქვს პერიფერიას: ფლეშკა, ვებკამერა, პრინტერი, სკანერი: აუცილებლად დაწერეთ მათი მოდელი (ეწერება თვითონ აპარატურაზე) და Windows-ის ვერსია;
  • თუკი პრობლემა წმინდა აპარატურული ხასიათისაა, თემა გახსენით აპარატურული პრობლემების განყოფილებაში;

 

3363 topics in this forum

    • 3 replies
    • 269 views
  1. windows 7

    • 0 replies
    • 289 views
    • 1 reply
    • 443 views
    • 8 replies
    • 459 views
    • 1 reply
    • 884 views
    • 5 replies
    • 348 views
    • 11 replies
    • 525 views
    • 7 replies
    • 598 views
  2. რუკა

    • 1 reply
    • 282 views
    • 2 replies
    • 301 views
    • 0 replies
    • 240 views
    • 3 replies
    • 520 views
    • 0 replies
    • 400 views
    • 2 replies
    • 284 views
  3. ტროიანი

    • 4 replies
    • 475 views
    • 6 replies
    • 437 views
    • 5 replies
    • 598 views
    • 1 reply
    • 380 views
    • 2 replies
    • 325 views
  4. kernel32.dll

    • 3 replies
    • 383 views
  5. Server 2012 R2

    • 2 replies
    • 370 views
  6. problem with startup windows 10

    • 3 replies
    • 401 views
    • 1 reply
    • 332 views
  7. Win 10 Pro

    • 11 replies
    • 691 views
    • 14 replies
    • 452 views
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...