westsider Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 24 kadrs realurad xedav 25-e kadrs agikvam magram ver afiksireb scraf mexsierebashi.tumca tvinis reakcias mainc icvevs 60kadri imitomaa rom egaa 60 naxevarkadri sisulelea imis imedi rom 72 kadrs dainaxavt camshiიtelegadacemis 60 interpolirebuli naxevar kadri aucilebelia tore icimcimebs ufro dabla progressiv scanshi mteli video masalis realtime gatareba ufro did gamozvlebs ukavshirdeba tore ikneboda 30 sruli kadri camshi Quote
OKELA Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 60 ნახევარკადრი რას ნიშნავს? თამაშებში რატომ ითვლება 25-30 ცუდ კადრწამათ ? შეგიძლია რამე ვიზოალური მასალა გააძრო ამ თემაზე? თორე ძნელად აღსაქმელია რასაც ამბობ. :( Quote
ბერო Posted March 8, 2012 Author Posted March 8, 2012 სამი 580 ის მაგივრად, სამარიტანის დემო კეპლერზე აჩვენეს <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/lRNn5iGE-90" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> მთავარი კი FXAA არის, რომელიც სურს Nvidia-ს, რომ MXAA-ზე პოპულარული იყოს http://international...mparison-1.html http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/Samaritan/GDC2012/Samaritan-MSAAFXAA-ZoomedComparison-1.html Quote
gio_kiborg Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 შთამბეჭდავი დემოა! FXAA-ც აშკარად ჯობს p.s: თვალი აღიქვამს 24 კადრს წამში და ასეა გინდ ძლიერ განცდებში იყო, გინდ ნეიტრალურ მდგომარეობაში, ეს გაზომილი და დამტკიცებულია ფიზიოლოგების მიერ და მერე დამკვიდრდა კინემატოგრაფშიც. მაგ, თუ დაკვირვებიხართ ელვის დროს რატომაა ყველაფერი გაშეშებული? იმიტომ, რომ ელვა გრძელდება 1//24 წმ-ზე ნაკლებს, ადამიანის თვალი ამ დროში მოძრაობას ვერ აღიქვამს, თუმცა ტვინი კი ამუშავებს სხვა ინფორმაციას სწრაფად და შეიძლება ერთი გაელვება რამდენიმე წამიანი გეჩვენოთ თამაშებში რა თქმა უნდა 30+ კადრია კარგი, თუმცა თამაშის ძრავების მიხედვით არის თამაშები, სადაც შეიძლება 20FPS-ზეც მშვენივრად ითამაშო ტორმუზების გარეშე, ხოლო ზოგგან კი 30-იც არ იყოს საკმარისი, 3D-სთვის გინდა მინიმუმ 60, ე.ი ჩვეულებრივ რეჟიმში 30-ც საკმარისია (თუკი თამაშის ძრავი დახვეწილია და არ ატორმუზებს), ამიტომ, მაინც მგონია, რომ 72 ნამეტანია კინოსგან რა თქმა უნდა განსხვავებულია თამაშის ჩვენება, აქ თითოეული კადრის რენდერი RealTime-ში მიმდინარეობს, ფილმში კი ყველაფერი ჩაწერილია წინასწარ ამიტომ, ცუდი ოპტიმიზაციის დროს, შეიძლება თამაშმა ერთ წამში 30-ზე მეტი კადრი დახარჯოს, თუმცა შემდეგ კადრზე არ გადავიდეს გლუვად "გამოტოვოს" და ამ დროს FPS-ს ვხედავთ 30 ან მეტს, ხოლო წატორმუზება კი იგრძნობა თითქოს 20--ზე ნაკლებით თამაშობდე მაგ Crysis-ს ვთამაშობდი ერთხელ 20 FPS-ით საშუალოდ, თუკი ძალიან დინამიური სცენა არ იყო საერთოდ ვერ გრძნობდი რომ დაბალია FPS, რადგან Cry Engine am 20-20 კადრს/წამში თანაბრად ანაწილებდა დროში და შესაბამისად მოძრაობაც გლუვი გამოდიოდა 2 Quote
ბერო Posted April 10, 2012 Author Posted April 10, 2012 აი მაგას ვამბობდი ზედა პოსტებში, გეთანხმები გიო. მაგიტო მიყვარს Crysis-ი, რომ კომპიუტერისთვის შეიქმნა და "სუფთა" PC თამაშია. განსხვავებით BF3-სგან. თავიდან DICE კი გვპირდებოდა, რომ PC-ზე იყვნენ ორიენტირებულები, მაგრამ საბოლოო ჯამში კონსოლებზე გააკეთეს აქცენტი. კონსოლზე 30 fps-ით არის გაშვებული და რომ ვუყურებ ვიდეოებს საერთოდ არ იგრძნობა შეყოვნებები. ხოლო კომპიუტერზე გინდ BF3, გინდ BC2 ავიღოთ, 50 fps-ის ქვემოთ თუ მიდის თამაშის პროცესი უკვე დისკომფორტს გრძნობს თვალი. რა თქმა უნდა ორივე პლათფორმაზე ერთ ძრავს იყენებს, frostbite 2-ს, მაგრამ აქ საქმე ოპტიმიზაციას ეხება. კონსოლი ერთი სისტემაა, ერთი ჰარდი აქვს და კომპიუტერი განსხვავებული ნაწილებისგან შედგება, შესაბამისად დეველოპერს არ შეუძლია კონკრეტულ პროცესორზე თუ GPU-ზე გააკეთოს ოპტიმიზაცია. Quote
gio_kiborg Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 დეველოპერებს როგორ არ შეუძლიათ ზოგადად PC-ზე გააკეთონ ოპტიმიზაცია, არ აკეთებენ თორე.... ზედმეტად რაზე აიტკიონ თავი, როცა PC-ზე მოგება ნაკლებია და პირატობა მეტი? :facepalm: 1 Quote
მიშა Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 დეველოპერებს როგორ არ შეუძლიათ ზოგადად PC-ზე გააკეთონ ოპტიმიზაცია, არ აკეთებენ თორე.... ზედმეტად რაზე აიტკიონ თავი, როცა PC-ზე მოგება ნაკლებია და პირატობა მეტი? მასეა. ცოტა თამაში ვიცით, რომელიც კონსოლის პორტია სინამდვილეში? პირველი Mass Effect-იც კონსოლისა იყო, ბოქსის და მერე Demiurge Studio-მ დაპორტა PC-ზე. Quote
George Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 ძალიანაც კარგათ შეუძლიათ ყველაფერი თუ უღირთ, არ ინდომებენ თორე, იგივე ახალი პაკალენიის კონსოლები რომ ავიღოთ მაგალითისთვის, ჩადებენ მართლა რაღაცა მალალიტრაჟკა კარტას მაქსიმუმ DX11-ზე AAX4-ზე გაშვება რომ შეეძლება იგრების საშვალო დონის გრაფიკაზე FULL-HD-ზე და მიაწერენ მერე სასწავლებს რეკლამებში და ისევ ექკსლუზივებით გამოადებილებენ კონსოლების მოყვარულებს, არა მაგათ ექსკლუზივებს არაფერს ვუჩივი მაგრამ გრაფიკაში უკვე ნამეტარი უკან არიან პს პლატფორმასთან და ეგრე თუ გაგრძელდება ვერაფერ სუპერ-უბერ გრაფიკას ვერ ვიხილავთ კიდე კარგა ხანი პს-ზე, თუმცა რომ ვაკვრიდები ბოლო 2 წელია პატარა ნაბიჯებით მაინც ვნითარდება გრაფიკა პს-ზე, ხარდი მემგონი სოფტზე ათჯერ სწრაფი ტემპებით ვნითარდება, ნუ ათჯერ თუ არა 3-4-ჯერ მაინც Quote
Gam3b0y Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 კი შეიძლება დაჭირდეს 10 ხბო-ს სიძლიერე მაგრამ მოუწევთ ოპტიმიზაციის გაკეთება შემდეგი ტაობის კონსოლებზე არ მგონია 10-ჯერ უფრო ძლიერები რომ გამოუშვან რომელიმემ Quote
George Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 ეხლა რაც შეუძლია სონი3 და ბოქს იმაზე 3-3.5-ჯერ ძლიერს გამოუშვებენ ალბათ, მეტი მეეჭვება Quote
Gam3b0y Posted April 11, 2012 Posted April 11, 2012 ხო ნუ მაშინ 600$ უნდა ღირდეს მინიმუმ და კონსოლებში მაგდენს არავინ გადაიხდის Quote
gio_kiborg Posted April 11, 2012 Posted April 11, 2012 მურის კანონის მიხედვით კი უნდა გამოუშვან ისე და ფასიც ისეთივე უნდა ჰქონდეს როგორიც 360 ან ps3-ის საწყისი ფასი იყო... Quote
ბერო Posted April 11, 2012 Author Posted April 11, 2012 ხო ნუ მაშინ 600$ უნდა ღირდეს მინიმუმ და კონსოლებში მაგდენს არავინ გადაიხდის 600 ღირდა PS3 გაშვებისას, 360 - 100 დოლარით ნაკლები http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_launch#Release_Data_and_Pricing http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_launch#Release_dates_and_pricing Quote
George Posted April 11, 2012 Posted April 11, 2012 კი ეგრე ჯდებოდა ნამდვილათ თავიდან როცა გამოვიდა, მაშინ ფაქტიურათ პს პლატფორმის ტოპ სისტემაზე არანაკლები დონის იყო მაგის ხარდი, ყოველ შემთხვევაში გრაფიკაში ფაქტიურათ არ იყო სხვაობა, შეიძლება პს-ზე AA ქონდა და FULL-HD საპორტი და რამდენიმე თამასში უფრო კარგი გრაფიკა იყო DX9-ზე მაგრამ ეგ უფრო გამონახკლისი იყო ვიდრე სტანდარტი იმ დროისთვის, ალბათ ისედაც ნათელია რომ 600$-ათ რამე ძლიერ 4 ბირთვიან პროციკა 8 თრიდით და GTX560 Ti 448 core კარტას მაინც არავინ ჩადებს ახალ კონსოლში, რომც გამოვიდეს ეგეთი ძლიერი 800-1000$ ფარგლებში ეღირება, გრაფიკის მხრივ მართლა კარგი რამე იქნება, ალბათ ფიზიკის დამუშავებაც შეეძლება მასეთზე გარკვეულ დონეზე FULL-HD-ზე და AA8-ზე მაინც, თუმცა ატის კარტებს ალბათ იმიტომ უმიზნებენ რომ უფრო იაფი დაუჯდებათ, მაგრამ მართლა ეგეთი კარტა თუ ჩაუდეს როგორც ზემოთ დავწერე მაქსიმუმ ჩემი ეხლანდელი სისტემისნაირი პერფორმანსი ექნება, ნუ შეიძლება ოდნავ უფრო ძლიერი და ეგ არაფერი არაა DX11 კარტისთვის, ფაქტიურათ ნოლის ტოლია, ისევ მოშნი გრაფიკის შეკვეცვა გველის, მაქსიმუმ AAX4 და დაბალი რაზრეშენიები DX11-ზე თან Quote
MaKaSaRa Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 ხალხო რა 24 კადრს აღიქვას რას ამბობთ? მაშინ რატოა რომ 30 კადრზეც კი თამაშში ჭედვებია და არასასიამოვნო საყურებელია. რატო აღიქვავ ჩვეულებრივ ვიდეოფაილს უფრო ცუდად და რაიმე ბლურეი 60 ფპს-იანი ფაილის დროს თვალი იმენნა ისვენებს. თამაშში მინიმუმ 45 ფპს თუ არ არის ჩემთვის დამღლელია მასეთის ყურება. 30-ზე ხო ლაპარაკი ზედმეტია. ახლა არ თქვათ რომ გინდ 30 ფპს გქონიათ და გინდ 60 მნისვნელობა არ აქვს რადგან თვალი მეტს მაინც ვერ აღიქვავს. Quote
George Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 ოღონდ ერთი რამე გეშლება ბლუ რეიზეა კაკრაზ 23-24ფპს და 1080i HDTV ტრანსლიაციებზე 50-60ფპს-ი, შეგიძლია დატესტო თუ ჩემი არ გჯერავს, არაერთხელ მაქვს შემოწმებული ფპს პოვერდვდ-ში EVGA precision-ით, 60ფპს-იანი BD თუ არის ძალიან რედკი მოვლენაა და რამე არასტანდარტული ფორმატი თუ იქნება Quote
MaKaSaRa Posted May 4, 2012 Posted May 4, 2012 არ ვიცი შეიძლება რამეში ვცდები მაგრამ 30 ფპს რო საკმარისი არაა (ყოველშემთხვევაში ჩემი თვალისთვის ზუსტად ვიცი) Quote
George Posted May 4, 2012 Posted May 4, 2012 ეგეთი BD ერთეულებია იმენა, ეხლა რაც გადმოწერილი მაქვს იმ 7 შორის არცერთი კონცერტი არაა 60ფპს-იანი, თუმცა ეგ კონცერტი მეც გადმოწერილი მქონდა და მართლა 60ფპს-იანი იყო, აწერია ხოლმე საიდანაც იწერ რა ფპს-ი აქვს და უმრავლესობა 24P-შია ანუ 24ფპს-იანებია ან 23.976, 60ფპს-იანი NBA ტრანსლიაციები მქონდა გადმოწერი ეხლახან და არაფერი ისეთი არ შემიმჩნევია რაც 50ფპს-იან 1080ი ნტვ+ HD ტრანსლიაციებს არ ქონიათ, ვერც BD-ში ვამჩნევ ფპს-ის უკმარისობას პოლნი ეკნანზე GPU აქსელერაციით და არა მგონია 55 ინჩიანზეც კი რამე შეამჩნიო ისეთი, შეიძლება 3D-ში უფრო დიდი ეფექტი ქონდეს დიდ ფპს-იან ვიდეოებს ეგ უკვე აღარ დამიტესტია Quote
MaKaSaRa Posted May 4, 2012 Posted May 4, 2012 მე ამ ვიდეოს ყურება იმენნა მსიამოვნებს ფპს-ის გამო. აი მაგალითად თამაშები რომლებსაც ჩაკეტილი აქვს ფპს 30-ზე გულს მირევს. need for speed run-ი საშინელი სათამაშებელი იყო ჩემთვის, 30 ფპს ძალიან ცოტაა რა. 1შეიძლება მონიტორის რეფრეშზედაცაა დამოკიდებული მაგრამ არ ვიცი... ვიდეობში GPU აქსელერაცია მაქვს ჩართული სულ. პ.ს. ამ ჩვენი დისკუსიით თემას გადავუხვიეთ. UDK-ი იმენნა მხეცი ძრავია. ცოტა გავერკვიე და მართლა დიდი შესაძლებლობები აქვს. მომავლის ტექნოლოგია რომ შეიმუშაონ და გამოჩნდეს რამე უახლოეს მომავალში სულ არ გამიკვირდება. ჩვეულებრივ ტვ მონიტორებზე შეიძლება ფპს-ს დიდი განსხვავება მართლა არ ქონდეს მაგრამ ეპოქაში სადაც GTX 690 არსებობს 24 ფპს უკვე საცოდაობაა. Quote
ბერო Posted May 17, 2012 Author Posted May 17, 2012 Unreal Engine 4.0. ორწუთნახევრიანი დემოდან არის ამოღებული ეგ სურათები. E3-ზე გვაჩვენებენ უკვე. სასიამოვნო სიახლე ის მაქვს, რომ ეგ დემო GTX 680-ზე რენდერდებოდა http://www.vg247.com/2012/05/17/unreal-engine-4-makes-public-debut-in-wired-piece/ Quote
vaxon Posted May 24, 2012 Posted May 24, 2012 Unreal Engine 4.0 უნდოდა კიდე კონსოლებს ნაღდად დაერხათ მაგათ და სიახლის დროა... მაგრა მიხარია ნელ-ნელა ძალიან მაგარი გრაფიკები იქნება იგრებში Quote
Abnormalia Posted June 8, 2012 Posted June 8, 2012 მაშინ FullHD-იც ისიამოვნე. http://www.geforce.com/whats-new/articles/stunning-videos-show-unreal-engine-4s-next-gen-gtx-680-powered-real-time-graphics/ Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.