Jump to content

Recommended Posts

Posted

ვინმე კარგ დიზაინერს რომ ეჩალიჩა ბევრად მაგარი იქნებოდა ეს ტექ დემო

მაგრამ რისი თავიც აქვს ეგ ნაჩვენებია რაც მთავარია

უბრალოდ მთებში ჩონჩხის გაღვიძება ცოტა მარაზმია :D

და კიდევ თუ ვიდეოშიც FPS-ს აკბვირდებით რამდენია ეგ უკვე აკვიატებაა

ბევრი თამაში ჩემთვის საკმარისია 30FPS ში და საერთოდ არ ემჩნევა პირველი პირის შუთერებში ემჩნევა მარტო ეგრე

და კიდევ ფაითინგში ნაკლები არ შეიძლება ანუ რასაც ძალიან 100 % იანი სიზუსტე არ ჭირდება არაა აუცილებელი 60 ფპს გქონდეს

Posted
Posted

ბევრს სჭირდება არადა 60 ფპს-მდე

Posted

ამას რა კარტა ენდომება :)

Posted

RPG-ებს,მესამე პირის ექშენ თამაშებს არ ჭირდებათ და ფრაფსი რიომ არ გქონდეს ჩართული და ეგეთ თამაშებში რომ დაეცეს 40 ზე FPS მაგალიტად ვერც მიხვდები სადაც განუწყვეტლივ მაუსს არ იქნევ და ზედ კამერა არაა + მიმაგრებული საერთოდ არ იმჩნევა

Posted

Unreal Engine 4-ზე პირველი თამაში შემდეგ წელს გამოვაო http://www.gametech.ru/news/28670/

  • 1 month later...
Posted

კაცო ფილმი და თამაში აბსოლიტურად სხვადასხვა რაღაცაა... ფილმში რომ დააპაუზო მოძრავი ობიექტი მანდ გამოსახულება ესე ვთქვათ გადღაბნილივით იქნება ეგ კი ეხმარება თვალს რომ სლაიდშოუს მაგივრად უწყვეტი ვიდეო ნახოს ხოლო თამაშებში რაც არ უნდა დააპაუზო ყველა კადრში ძალიან კონკრეტული გამოსახულება იქნება მანდ კი საჭიროა მინიმუმ 30 ფპს მაგრამ 30-ს და 40-ს შორის დიდ სხვაობას ვხედავ... და ტელევიზორს რომ ვუყურებ ეგ 25 კადრი ჩემთვის არასაკმარისია როცა ვაკვირდები სლაიდ შოუს ეფექტს ვხედავ და ტელევიზორის ციმციმსაც ვხედავ

საერთო ჯამში ადამიანზეა რა დამოკიდებული მე ბევრ დეტალს ვამჩნევ და უმეტესობას ვისაც ვეუბნები ვერ ამჩნევენ ამ ყველაფერს

აუ ეხლა გადმოვწერე Unreal Engine 4-ის ორიგინალი 1 გიგაბაიტიანი ფაილი და მაგარი სიგიჟეა :S

UE4_Elemental_Cine_screen_00018.jpg

Posted

ძირითადათ ყველა BD 24fps-შია ხოლმე, არის სხვანაირი ვარიანტებიც, ეგ ყველაფერი კარგათაა ახსნილი ვიკიპედიაში, უნდათ 48P-ში გადასვლა მაგრამ ამბობენ არ არისო ბოლომდე ოპტიმიზირებული ჯერ, მაგალითად ბევრს არ მოეწონა ხობიტსები 48P-ში რაც აჩვენეს ტრეილერში, ცუდათ გამოიყურებოდაო, მე არ მინახია მაგრამ კომენტებში ეგრე ეწერა

Posted

საინტერესო სტატიაა ფპს-ის შესახებ ფილმებში http://www.3dnews.ru/offsyanka/632430/

  • 4 weeks later...
Posted

რა ეტყობა ამ ძრავს 10 ჯერ ძლიერის?

საინტერესო იქნება რამე სერიოზული თამაში ამ ძრავზე, მაგრამ კაი ხანი არ გვეღირსება მგონი.

Posted

რა ეტყობა ამ ძრავს 10 ჯერ ძლიერის?

საინტერესო იქნება რამე სერიოზული თამაში ამ ძრავზე, მაგრამ კაი ხანი არ გვეღირსება მგონი.

ვინ ამბობს რომ ათჯერ ძლიერია თუნდაც UE3-ზე? D:

Posted

ისე რაც უფრო ბევრი ახალი დვიჟოკები გამოვა გაუმჯობესებული გრაფიკით მით უკეთესი მაგრამ პს გეიმერებს არაფერი გვეღირსება მემგონი სანამ ახალი პაკალენიის კონსოლებს არ გამოუშვებენ და უმრავლესობა დეველოპერი გრაფიკის გაუმჯობესებაზე არ იზრუნებს მულტიპლატფორმულ იგრებში, ეხლა როცა რამეს უშვებენ პირველ რიგში სონი3-Xbox360-ის ვერსიებზე ზრუნავენ და მარტო მერე პს პლატფორმაზე, ეგ ყველაფერი კიდე მოშნათ ატორმუზებს გრაფიკის განვითარებას, DX11 და ფიზიკა კარგია მაგრამ როცა 10 მაღალი დონის თამაშიდან მარტო 1 გამოიყურება ნორმალურათ ეგ უკვე ტეხავს, მაგ ყველაფერს მე პირატობას და კონსოლების ხარდის დაბალ პერფორმანსს ვაბრალებ, მე სულაც არ ვაპირებ ახალი პაკალენიის კონსოლის ყიდვას ფულიც რომ მქონდეს მაგრამ რაც უფრო მალე გამოვა მით უკეთესი იქნება პს გეიმერებისთვის ეგ ფაქტი

Posted

ჩემი აზრით დეველოპერებს დიდათ არ აწყობთ გრაფიკის გაუმჯობესება იმიტომ რომ ბევრად ძვირი უჯდებათ თამაშების კეთება

რაც უფრო ძვირი დაჯდება თამაშების კეთება მით უფრო ნაკლები თამაშI გამოვა

აი მაგალითად PS2 ის დროს ბევრად მეტი მაღალი დონის თამაშები გამოდიოდა ვიდტე ამ თაობის კონსოლებზე გამოდის

და ბევრად მეტი ახალი IP იქმნებოდა რომლებიდანაც ბევრი წარმატებული გამოდგა ანუ რაღაც ვარიანტში არ უწევდათ დეველოპერებს ფრენჩაიზების წველა (რაც მაგალითად COD არის)

  • 4 weeks later...
Posted

ალბათ ფლეისთეიFენის გრაფიკას მიუახლოვდებიან :D :D :D :D

  • 4 weeks later...
Posted

Unreal Engine 4 შემქნელები არ ღელავენო კონკურენტებზე http://www.gametech.ru/news/30599/

Posted
  • 1 month later...
Posted

რა 24 კადრი კარგი რა.

ფილმს რო უყურებ და რეალობაში ადამიანს რო ხედავ ერთი სიგლუვე აქვთ??? და თუ სიგლუვეს ამჩენვს თვალი, ამჩნევს იმიტო რო რეალურად მეტ კადრს აღიქვამს და არ დაიწყოთ ახლა ქვეცნობიერი და ისა და ესა. არა აქვს მნიშვნელობა 25 -ე კადრს შენ რეალურად აცნობიერებ თუ არა რაც მთავარია თვალი ხო აღიქვამს და ხო უფრო მეტი სიგლუვის ეფექტია ზნაჩიტ თვალი აშკარად 60-ზე მეტ კადრს აღიქვამს წამში და 85-ზე ნაკლებს.

Posted

ფილმში ეგ მეთოდიკა არ ჭრის, დაჟე ბევრს 48ფპს-იანი ჰობიტსი არ მოსწონს თუ როგორ გამოიყურება, აი გამოვა ბდ-ზე და ვნახოთ რამდენათ დახვეწილი ჩვენება ექნება, აქამდე მარტო 24P იყო ძირითადათ და ეგ ფილმი იმენა 48P-ში იქნებაო გადაღებული, 60ფპს-იანი HDTV ტრანსლიაციებიც ცოტა სხვა პონტია, იმ 60ფპს-იანი ავატარის არ იყოს მთლათ გლატკათ ვერ აჩვენებდა, თითქოს რაღაცა ინფორმაცია იკარგებაო მოძრაობაში, ასწრაფებული ჩვენება კი ქონდა მაგრამ ფერების დამუშავებაში ქონდა პრაბელები მაინც რამდენიმე ეგეთ ტრანსლიაციას რომ ვუყურე, 60P BD-ზე 2015-2016 წლამდე მეეჭვება რომ გამოვიდეს, მანდ ბევრი რამე მოქმედებს, სიძვირიდან დაწყებული ტეხნიკური მხარეებით დამთავრებული და მაგიტომ არავინ არ ჩქარობს 60ფპს HD ფორმატზე გადასვლას, ჯერ კიდე რამდენიმე წელი 24P იქნება პოპულარული, თამაშებს რაც შეეხება, უპრობლემო გეიმინგისთვის 60ფპს-ია რეკომენდირებული 2D-ში და 120ფპს-ი 3D-ში, 30-ფპს-ზე ქვემოთ კი უკვე ჭედვები ეწყება და გეიმპლეიში გიშლის უკვე ხელს, თუმცა დვიჟოკსაც და თამაშსაც გააჩნია, ონლაინ შუტერია თუ რამე რპჯ ან ადვენტურა, რეისინგზეც დიდი ფპს-ია რეკომენდირებული

Posted

75

  • 3 weeks later...
Posted

ძაან მაგარი რამეა

ეხლავუყურე და გამაოცა

Posted

ფილმში ეგ მეთოდიკა არ ჭრის, დაჟე ბევრს 48ფპს-იანი ჰობიტსი არ მოსწონს თუ როგორ გამოიყურება, აი გამოვა ბდ-ზე და ვნახოთ რამდენათ დახვეწილი ჩვენება ექნება, აქამდე მარტო 24P იყო ძირითადათ და ეგ ფილმი იმენა 48P-ში იქნებაო გადაღებული, 60ფპს-იანი HDTV ტრანსლიაციებიც ცოტა სხვა პონტია, იმ 60ფპს-იანი ავატარის არ იყოს მთლათ გლატკათ ვერ აჩვენებდა, თითქოს რაღაცა ინფორმაცია იკარგებაო მოძრაობაში, ასწრაფებული ჩვენება კი ქონდა მაგრამ ფერების დამუშავებაში ქონდა პრაბელები მაინც რამდენიმე ეგეთ ტრანსლიაციას რომ ვუყურე, 60P BD-ზე 2015-2016 წლამდე მეეჭვება რომ გამოვიდეს, მანდ ბევრი რამე მოქმედებს, სიძვირიდან დაწყებული ტეხნიკური მხარეებით დამთავრებული და მაგიტომ არავინ არ ჩქარობს 60ფპს HD ფორმატზე გადასვლას, ჯერ კიდე რამდენიმე წელი 24P იქნება პოპულარული, თამაშებს რაც შეეხება, უპრობლემო გეიმინგისთვის 60ფპს-ია რეკომენდირებული 2D-ში და 120ფპს-ი 3D-ში, 30-ფპს-ზე ქვემოთ კი უკვე ჭედვები ეწყება და გეიმპლეიში გიშლის უკვე ხელს, თუმცა დვიჟოკსაც და თამაშსაც გააჩნია, ონლაინ შუტერია თუ რამე რპჯ ან ადვენტურა, რეისინგზეც დიდი ფპს-ია რეკომენდირებული

48 და 60 fps იანი ევასებათ თუ არა მაგას არანაირი კავშირი არ აქვს იმასთან თუ რამდენ კადრს აღიქვამს თვალი წამში.

არც მე არ მევასება ფილმი, რომელსაც 24 კადრზე მეტი აქვს. იმას ფილმად ვერ აღვიქვამ. 60 fps-იანი ფილმი, ესაა რაღაც ეპიკ #$%ობაა. ფილმის მთელი ეშხი მაგაშია.

  • Upvote 1
Posted

მაგიტომაც არ ადიან მერე 48 და 60ფპს-მდე ჯერ, პირველი მასეთი ფილმი ჰობიტსი არის 48ფპს-ში გადაღებულია მანდაც აქვს გარკვეული ხარვეზები, ზოგს მოეწონა ზოგს არა ეგეთ ვიდში და ტეხნიკური მხარე უკვე მეორე პლანზე გადადის და თეორიაში რა როგორაა, რეალურათ კი ჯერ-ჯერობით არ ამართლებს დიდ ფპს-იანი ფილმების გამოშვება, დასახვეწია ეგ ყველაფერი როგორც 3დ

Posted

ისე საინტერესოა unreal engine უფრო მაღლა დგას თუ cryengine

Posted

unreal engine -ის ბოლო ვერსიაზე გამოშვებული თამაში ჯერ არ გვინახავს (არ გამოსულა და იმიტომ) cryengine 3 2009 წლიდან ჩითავს და ვიცით მისი შესაძლებლობები ანუ გიჟობაა. crytek-ში ამბობენ რომ ამავე ძრავით არ გაგვიჭირდება კონკურენცია გავუწიოთ ახალ unreal engine-სო და სავარაუდოდ ასეც იქნება. cryengine 2 წლით მაინცაა წინ სხვებთან შედარებით. წარმოდგენაც კი მზარავს რა შესაძლებლობების იქნება cryengine-ის მომავალი ვერსია(ჯერ ლაპარაკიც არაა მაგრამ ოდესმე ხომ გამოვა? სავარაუდოდ ახალი თაობის კონსოლების გამოსვლითვის რა)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.