G1ORG1 Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4673251 თამაშის შესახებ: ჟანრი: racing (cars), simulator, 3D გამოშვების წელი: 2013 შემქმნელი: Eutechnyx გამომცემელი: Deep Silver ენა: ინგლისური კრეკი: მოყვება ზომა: 2.56გბ თამაშის აღწერა: NASCAR 2014 შექმნილია NASCAR-ის ლიცენზიის მიხედვით, რაც ნიშნავს რომ თამაშში იხილავთ ყველა ავტომობილის მარკას და თითქმის ყველა განთქმულ მრბოლელს . მოთამაშეს ექნება საშუალება ითამაშოს როგორც განთქმული ავტომრბოლელის როლში, ასევე შექმნილი პერსონაჟითაც. სისტემური მოთხოვნები: OS: Win XP, Vista, 7, 8 Processor: AMD Athlon 64 X2 6000+ (2*3000 MHz) Memory: 2048 MB RAM Graphics: GeForce 8800 GT 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jomardi Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 წავიდნენ ამათი დედაც!... როგორ შევცდი ამის ყიდვაზე, თუნდაც F1 ის. ყოველ წელს უშვებენ და არაფერს არ ცვლიან თუ არ აურესებენ. არადა ყველაფერი მომწონდა, გარდა საჭის 'როტაციისა' მოკლეტ შეეძლოთ რამე სერიოზულის გაკეთება, მაგრამ მრუდე სირით გაკეთებული, კუბომდე მრუდედ დარჩება 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lomsa Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 წავიდნენ ამათი დედაც!... როგორ შევცდი ამის ყიდვაზე, თუნდაც F1 ის. ყოველ წელს უშვებენ და არაფერს არ ცვლიან თუ არ აურესებენ. არადა ყველაფერი მომწონდა, გარდა საჭის 'როტაციისა' მოკლეტ შეეძლოთ რამე სერიოზულის გაკეთება, მაგრამ მრუდე სირით გაკეთებული, კუბომდე მრუდედ დარჩება :lollol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
მათე Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 წავიდნენ ამათი დედაც!... როგორ შევცდი ამის ყიდვაზე, თუნდაც F1 ის. ყოველ წელს უშვებენ და არაფერს არ ცვლიან თუ არ აურესებენ. არადა ყველაფერი მომწონდა, გარდა საჭის 'როტაციისა' მოკლეტ შეეძლოთ რამე სერიოზულის გაკეთება, მაგრამ მრუდე სირით გაკეთებული, კუბომდე მრუდედ დარჩება ამას რა საჭის როტაცია უნდა? მოატრიელე რული გააკვეხე რამე ჯოხი და თვითონაც ივლის. ეს უნდა იყიდო თუ რული გაგიფუჭდა და მარტო ცალ მხარეს უხვევს 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted February 18, 2014 Author Share Posted February 18, 2014 გონკების გარდა ყველაფერია, დადიხარ შტერივით წრეზე. რა მუღამია ამ სპორტში ვერ გავიგე, ალბათ ალეწვები, სხვას რას უნდა უყურო. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 არც მე მევასება ნასკარი. არა და, ძალიან რთული სახეობაა, მაგრამ რაღაცით pool-ს (ბილიარდის სახეობას) ვამსგავსებ - თითქმის ყველა პროფესიონალის ცოდნის დონე მერყეობს 95-97%-ში და სწორედ იმ დარჩენილი 3%-ის შესრულებაზე მიდის ბრძოლა, ერთი შეცდომა და დამთავრებულია რბოლა. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 ამ გონკის აზრს ვერა და ვერ ჩავწვდი ეტყობა არაა ჩემი საქმე Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ამ გონკის აზრს ვერა და ვერ ჩავწვდი აზრი ის აქვს, რომ შეინარჩუნო მაღალი სისწრაფე (250+) და მაქსიმალურად გამოიყენო "საჰაერო ტომარის" ეფექტი (მაღალი სისწრაფით მოძრავი ბოლიდის უკან იქმნება საჰაერო ვაკუუმი და მას თუ უკან სხვა ბოლიდი მიყვება, მის მიმართ ჰაერის წინაღობა მცირდება და გაზზე დადგმის დროს წინა ბოლიდზე უფრო ადვილად/თავისუფლად კრეფს სისწრაფეს). სწორედ ამ ტომარაში მოხვედრიდან გამოსვლა და გასწრებაა მთელი რბოლის პრინციპი. ამ დროს ბევრი რამე უნდა გაითვალისწინოს მრბოლელმა - ძრავის ბრუნების ოპტიმალური მდგომარეობა, ტომარიდან გამოსვლისას რულის პლავნად აღება, რომ ცხვირი არ წაიღოს და არ მოცურდეს, გვერდზე მიმავალი ბოლიდის ჰაერის ტალღაში ისე არ მოყვეს, რომ ჰაერის ნაკადმა მიმართულება დააკარგვინოს და ა.შ. მოკლედ, თვითონ რბოლა ბევრად უფრო საშიშია, ვიდრე F1. ბევრად უფრო ხშირია ავარიები (მაგის გარეშე თითქმის არცერთ რბოლას არ ჩაუვლია) და საკმაოდ რთული სამართავია ბოლიდიც. მაგრამ ამ ყველაფრის და მიუხედავად, მე სიამოვნებას ვერ ვიღებ ამ სახეობის ყურებით (ამერიკელებისთვის N1 ავტოსპორტია). იმიტომაც შევადარე პულს, რომ პროფესიონალები მაქსიმალურად გვანან ერთმანეთს შესრულების დონით. ერთადერთი სახეობაა, სადაც რბოლის პროცესი ტრაექტორიებზე არ არის გათვლილი. ასევე, მთლიანი რბოლის დროს დაფიქსირებული საშუალო სისწრაფე, ზოგ შემთხვევაში F1-ზე მაღალია (გააჩნია, ფ1-ის რომელ ტრეკს შევადარებთ). ამ ვიდეოში კარგად ჩანს, თუ რამხელა საჰაერო ტალღებია რბოლის დროს. http://www.youtube.com/watch?v=5QTLNTctpns ესეც ბონუსად, ამ სახეობის საფრთხეების დონე. http://www.youtube.com/watch?v=76U57QC8h50 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 მაინც უაზროდ მეჩვენება მე Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted February 19, 2014 Author Share Posted February 19, 2014 მადლობა კახა ინფოსთვის, საკმაოთ გამბედავი უნდა იყო ამისთვის. საყურებლთ მართლა უინტერესოა, თუმცა თვითონ ტრეკზე ყოფნისას ალბათ ექნება რაღაც მუღამი, იგივე ხმის ეფექტი, ამდენი მანქანა რომ ჩაგიქროლებს და სისწრაფისგან წარმოქმნილი ქარიშხლით დაგწევს უკან :დდდ რარაც მუღამი ექნება, ტელევიზორშ საყურებლათ არ ვარგა ეს სპორტი, ადგილზე უნდა ნახო და მერე შეაფასო ალბათ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ხო ბონუსი კაი საყურებელი აღმოჩნდა მარა ზოგი ისეთი ავარიებია კაცი თუ გადარჩებოდა ცოცხალი არის გარდაცვლების შემთხვევები? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lomsa Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 აზრი ის აქვს, რომ შეინარჩუნო მაღალი სისწრაფე (250+) და მაქსიმალურად გამოიყენო "საჰაერო ტომარის" ეფექტი (მაღალი სისწრაფით მოძრავი ბოლიდის უკან იქმნება საჰაერო ვაკუუმი და მას თუ უკან სხვა ბოლიდი მიყვება, მის მიმართ ჰაერის წინაღობა მცირდება და გაზზე დადგმის დროს წინა ბოლიდზე უფრო ადვილად/თავისუფლად კრეფს სისწრაფეს). სწორედ ამ ტომარაში მოხვედრიდან გამოსვლა და გასწრებაა მთელი რბოლის პრინციპი. ამ დროს ბევრი რამე უნდა გაითვალისწინოს მრბოლელმა - ძრავის ბრუნების ოპტიმალური მდგომარეობა, ტომარიდან გამოსვლისას რულის პლავნად აღება, რომ ცხვირი არ წაიღოს და არ მოცურდეს, გვერდზე მიმავალი ბოლიდის ჰაერის ტალღაში ისე არ მოყვეს, რომ ჰაერის ნაკადმა მიმართულება დააკარგვინოს და ა.შ. მოკლედ, თვითონ რბოლა ბევრად უფრო საშიშია, ვიდრე F1. ბევრად უფრო ხშირია ავარიები (მაგის გარეშე თითქმის არცერთ რბოლას არ ჩაუვლია) და საკმაოდ რთული სამართავია ბოლიდიც. მაგრამ ამ ყველაფრის და მიუხედავად, მე სიამოვნებას ვერ ვიღებ ამ სახეობის ყურებით (ამერიკელებისთვის N1 ავტოსპორტია). იმიტომაც შევადარე პულს, რომ პროფესიონალები მაქსიმალურად გვანან ერთმანეთს შესრულების დონით. ერთადერთი სახეობაა, სადაც რბოლის პროცესი ტრაექტორიებზე არ არის გათვლილი. ასევე, მთლიანი რბოლის დროს დაფიქსირებული საშუალო სისწრაფე, ზოგ შემთხვევაში F1-ზე მაღალია (გააჩნია, ფ1-ის რომელ ტრეკს შევადარებთ). მარა სად წრეზე სიარული და სად nordschelfie-ზე რო დადიან. ძველი DTM #1 ია ჩემთვის. E30 , 190 , alfa romeo 155 <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ხო ბონუსი კაი საყურებელი აღმოჩნდა მარა ზოგი ისეთი ავარიებია კაცი თუ გადარჩებოდა ცოცხალი არის გარდაცვლების შემთხვევები? Черная статистика США: 260 смертей за 10 лет მათ შორის 11% მაყურებლებიო. მხოლოდ 1 რბოლაზე დაშავდა 33 კაცი (მაყურებლები). სახეობის სპეციფიკიდან გამომდინარე, ჯერ-ჯერობით ვერ უზრუნველყოფენ იმ დონის უსაფრთხოებას, რომ არავინ დაშავდეს (ან, დაიღუპოს). ნამეტანი საშიში სპორტია. მეორე ვიდეოში დააკვირდი, საბურავმა დამცავი სეტკა გახია და მაყურებლებს დაეცა. მადლობა კახა ინფოსთვის, საკმაოთ გამბედავი უნდა იყო ამისთვის. საყურებლთ მართლა უინტერესოა, თუმცა თვითონ ტრეკზე ყოფნისას ალბათ ექნება რაღაც მუღამი, იგივე ხმის ეფექტი, ამდენი მანქანა რომ ჩაგიქროლებს და სისწრაფისგან წარმოქმნილი ქარიშხლით დაგწევს უკან :დდდ რარაც მუღამი ექნება, ტელევიზორშ საყურებლათ არ ვარგა ეს სპორტი, ადგილზე უნდა ნახო და მერე შეაფასო ალბათ. მუღამი როგორ არ ექნება, დაჟე სიამოვნებითაც დავესწრებოდი, მაგრამ მხოლოდ იმიტომ, რომ ერთხელ მაინც მენახა... თუმცა, ადრეც მითქვამს და, რალის ყურება ყველაზე მეტად მსიამოვნებს (არა და, ჩემმა "ფალავანმა" ლოებმა, რომ მიატოვა ეს სახეობა, მაგრა გული დამწყდა. უძლიერესი პილოტი იყო) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted February 19, 2014 Author Share Posted February 19, 2014 საყურებლათ ჩემთვის მაინც N1 არის F1. ველოდები ძალიან სეზონის დაწყებას. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 საყურებლათ ჩემთვის მაინც N1 არის F1. ველოდები ძალიან სეზონის დაწყებას. ბაზარი არაა, ბოლო-ბოლო სამეფო სპორტია. ჩემი ძალიან მაგარი ბრატია, ავტოსპორტის მანიაკი და ცოცხალი ენციკლოპედია (რბოლებზეც გამოდიოდა ხოლმე ალფა რომეოთი), თუ ახერხებს საყურებლადაც დადის F1-ზე და სულ იმაზე მებუზღუნება, რალის ყურება ფ1-ს როგორ გირჩევნიაო? მაგრამ რა ვქნა, უფრო მსიამოვნებს, თორემ განა ფ1 არ მიყვარს. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G1ORG1 Posted February 19, 2014 Author Share Posted February 19, 2014 :დ რალი არც მე მომწონს დიდათ, თამაშით საერთოთ ვერ ვთამაშობ :დ არადა მაგარი რულავიკები არიან, მაგ გზებზე მასე რომ იარო "შუმახერი" კუბში უნდა იყო ალბათ :დ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 მარა სად წრეზე სიარული და სად nordschelfie-ზე რო დადიან. ნუ, ნორდშლეიფე სულ სხვა თემაა. ისე მიყვარს ეგ ტრეკი, 1 წრეს ფეხიათც კი დავარტყავდი Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jomardi Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ამას რა საჭის როტაცია უნდა? მოატრიელე რული გააკვეხე რამე ჯოხი და თვითონაც ივლის. ეს უნდა იყიდო თუ რული გაგიფუჭდა და მარტო ცალ მხარეს უხვევს ძალიან ხო არ ამარტივებ? )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ძალიან ხო არ ამარტივებ? ))უცბად აიწყო ცხოვრება, არა? მათე, ამერიკელები სპორტის დოდოშკა სახეობების მოგონებაში ლიდერები არიან (ეს მხოლოდ ავტოსპორტს არ ეხება). ხო და, მაგათ აქვთ ესეთი სახეობა, ბოლიდები ნასკარისას წააგავს, ოღონდ უკანა მარცხენა საბურავი მარჯვენაზე დიდია და თითქმის ისე უხვევს, როგორც წინა, რადგან მიწიან წრიული ფორმის ტრეკზე დადიან (სულ ზანოსით) და მხოლოდ ცალ მხარეს უხვევენ. აი მანდ კი მართლა შეგიძლია გაუჩხირო ჯოხი (შენებურად რომ გავამარტივოთ). არ ვიცი რა ქვია სახეობას, თუ მივაგენი, გაჩვენებ ვიდეოს. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STI-228 Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jomardi Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ))) კაკრას დალინკვას ვაპირებდი http://www.imovies.ge/movies/4031 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 უცბად აიწყო ცხოვრება, არა? მათე, ამერიკელები სპორტის დოდოშკა სახეობების მოგონებაში ლიდერები არიან (ეს მხოლოდ ავტოსპორტს არ ეხება). ხო და, მაგათ აქვთ ესეთი სახეობა, ბოლიდები ნასკარისას წააგავს, ოღონდ უკანა მარცხენა საბურავი მარჯვენაზე დიდია და თითქმის ისე უხვევს, როგორც წინა, რადგან მიწიან წრიული ფორმის ტრეკზე დადიან (სულ ზანოსით) და მხოლოდ ცალ მხარეს უხვევენ. აი მანდ კი მართლა შეგიძლია გაუჩხირო ჯოხი (შენებურად რომ გავამარტივოთ). არ ვიცი რა ქვია სახეობას, თუ მივაგენი, გაჩვენებ ვიდეოს. ეს ხო არაა? არა ეს არ იქნება Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kakha77777 Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ბოლობოლო რას მირჩევთ ღირს გადმოწერად ? კაი თამაშია ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXtreme-Hunter Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ეს ხო არაა? არა ეს არ იქნება ეგ არა. მაგაზეც უნდა დამეწერა, მაგრამ მობილურით ვარ და დამეზარა. იმ სახეობაში, როგორც უკვე ვთქვი, დაახლოებით ნასკარის ფორმის ბოლიდებია. ხვალ გადავქექავ და შეიძლება ვიპოვო. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urekeli_l Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 ვიწერ ახლა დიდი არაა და ხვალ ვნახავ წავითამაშებ ჩემი რა მიდის მაინც Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.