Popular Post მიშა Posted November 2, 2010 Popular Post Posted November 2, 2010 ამის მსგავსი თემა Nvidia-ს განყოფილებაში უკვე არის და ვიფიქრე კარგი იქნებოდა, რომ ATI-საც ქონოდა, კონკურენტები არიან ბოლოსდაბოლოს და ხომარ უნდა დაიჩაგროს განყოფილების მოდერატორს ვთხოვ თვალი გადაავლოს სტატიას, შეცდომები გამისწოროს და თუ საერთო ჯამში თემა ივარგებს, აპინოს...მაშ ასე, ATI-ს მცირედი ისტორია და მისი 3D ჩიპსეტები... კომპანია ATI კანადური გახლავთ, იგი 1985 წელს დაარსდა და იშიფრება, როგორც Array Technologies Incorporated. თავდაპირველად იგი IBM და Commodore ფირმის კომპიუტერებისთვის ქმნიდა ინტეგრირებულ ვიდეოჩიპებს, 1987 წელს კი იგი ვიდეოჩიპების დამოუკიდებელ მწარმოებლად იქცა. 1991 წელს კომპანიამ წარმოადგინა Mach8, ATI-ს პირველი პროდუქტი, რომელსაც გრაფიკული ინფორმაციის დამუშავება CPU-ს დახმარების გარეშე შეეძლო, ანუ ფაქტობრივად, ვიდეოდაფა. 1992 წელს გამოჩნდა Mach32, Mach8-ს გაუმჯობესებული ვერსია, რომელსაც ჰქონდა ინფორმაციის გაცვლის უფრო მეტი სიჩქარე. 1994 წელს Mach64 გამოჩნდა, რომელსაც ვიდეოაქსელერაციის ფუნქცია გააჩნდა, თუმცა ჯერ კიდევ 2D დაფა იყო... სანამ თხრობას გავაგრძელებდე გეტყვით, რომ 2006 წელს ATI შეიძინა AMD-მ და მისი მამა გახდა სურათზე თქვენ ხედავთ AMD-ATI-ს შტაბ-ბინას... ახლა კი 3D ჩიპსეტებიRAGE I ATI-ს პირველი 3D ჩიპსეტი გახლდათ. ის 3D Xpression ვიდეოდაფებში გამოიყენებოდა, რომელთაც მზის სინათლე 1996 წლის გაზაფხულზე იხილეს. დაფები PCI სლოტზე ერთდებოდა, GPU-ს სიხშირე 40MHz-ს შეადგენდა, ვიდეომეხსიერება კი 2MB იყო.RAGE II RAGE I-ის შთამომავალი გახლავთ, რომელიც 1996 წლის შემოდგომაზე გამოვიდა. ვიდეოდაფებს ერქვათ 3D Xpression+. მათი GPU-ს სიხშირე 50 MHz-მდე გაიზარდა, ვიდეომეხსიერება კი 4MB-მდე. გამოდიოდა როგორც PCI, ასევე AGP სლოტთან თავსებადი ვიდეოდაფები. შემდეგი ნაბიჯი იყო RAGE Pro და RAGE IIc. ისინი 1997 წელს გამოვიდნენ სერიაში. ამ ჩიპსეტში კომპანიამ გააუმჯობესა პერსპექტიული გამოსახულების კორექცია, ასევე დაუმატა ბლიკების ეფექტი. სლოტი და GPU-ს სიხშირე იგივე დარჩა, თუმცა 2 და 4 MB-იან დაფებთან ერთად გამოვიდა 8MB-იანიც. ამ ვიდეოდაფის წარმადობა Nvidia-ს Riva 128-ის წარმადობას უტოლდებოდა, ფასით კი მას სჯობდა კიდეც (ATI მაშინაც იაფი ყოფილა)...სურათზე - Rage IIC PCI სლოტზე. PC-სთვის განკუთვნილი ვიდეოდაფების გარდა ATI ასევე უშვებდა ჩიპებს ლეპტოპებისთვის, Rage LT და Rage LT Pro ჩიპსეტებზე. გარდა ამისა კომპანიამ გამოუშვა RAGE Pro-ს იაფფასიანი ვერსია - RAGE XL, რომელმაც ლოუ-ენდ ვიდეოდაფებზე ფართო გავრცელება ჰპოვა. 1998 წლისთვის ATI-მ გააუმჯობესა 3D აქსელერატორი და გამოუშვა ახალი სერია - RAGE 128. ის წინა ჩიპებთან შედარებით პატარაც იყო (250nm 350 და 500nm-ს წინააღმდეგ) და უკვე ჰქონდა Dx6-ის და OpenGL 1.2-ის მხარდაჭერა. RIVA 128 იმითაც იყო გამორჩეული, რომ გააჩნდა ფერების 32-ბიტიანი გადმოცემის შესაძლებლობა, ორხაზიანი და სამხაზიანი ფილტრი (bilinear, trilinear) და თქვენ წარმოიდგინეთ, ანტი-ალიასინგიც კი. გაუმჯობესდა ინტერფეისიც - AGP 2x შეცვალა AGP 4x-მა. სურათზე - ATI Rage 128 VR. მცირე ხნის შემდეგ გამოვიდა RAGE 128-ს გაუმჯობესებული ვერსია - Rage 128 Pro. ამ სერიის ვიდეოდაფებში გაუმჯობესდა ტექსტურის ფილტრაცია, ასევე დაემატა ახალი ჩიპი ფილმების უკეთესი კოდირებისთვის (Encoding) და DVI სოკეტი. ესეც RAGE სერიის დაფების სია და მახასიათებლები. ვიკიპედიიდანაა ამოპრინტსქრინებული და არ შეიმჩნიოთ RAGE 128 Pro კიდევ უფრო დახვეწეს, რის შემდეგაც ახალ ჩიპსეტს კოდური სახელწოდება Rage 6 მისცეს, მაგრამ სერიაში გასვლის შემდეგ მას სახელი შეუცვალეს და ჩვენ მას ვიცნობთ, როგორც ATI RADEON-ს. ეს მოხდა 2000 წელს. Radeon-ის პირველი ჩიპი გახლდათ R100. მას Dx7-ის და OpenGL 1.3-ის მხარდაჭერა ჰქონდა, აგებული იყო 180nm ტექნოლოგიაზე. RV100-ს უკვე შეეძლო სარკის და წყალში არეკვლების ეფექტების შექმნა, ასევე აკეთებდა ტექსტურის შეკუმშვას (texture compression). RV100 ჩიპიანი უკანასკნელი (და ყველაზე ძლიერი) ვიდეოდაფა Radeon 7500-ია. აი ისიც: ეს კი თამაში Black Hawk Down-ია, რათქმაუნდა Radeon 7500-ის გრაფიკით (ბავშვობა გამახსენდა) სია და მახასიათებლები R100-ს 2001 წელს მოყვა R200 Dx8.1, OpenGL 1.4-ის მხარდაჭერით და Pixel Shader 1.4-ით, რომელიც PS1-ზე ბევრად უკეთესი იყო. შესაძლებლობებში ასევე დაემატა ანიზოტროპული ფილტრი. სამწუხაროდ ATI-ს მუდმივმა პრობლემამ - ცუდმა დრაივერებმა არ მისცა ვიდეოდაფას საშუალება დაეჯაბნა Nvidia. ესეც Radeon 8500 - პირველი დაფა RV200 ჩიპზე: სია და მახასიათებლები 2003 წლის აგვისტოში სერიაში გამოვიდა ახალი ჩიპსეტი - R300. მას Dx9-ს და OpenGL 2.0-ის მხარდაჭერა ჰქონდა. 150nm-იანი არქიტექტურა 110nm-იანმა შეცვალა. გადამუშავდა პიქსელის შეიდერი და თანაბარ პირობებში RV300-იანი ვიდეოდაფა იოლად ამარცხებდა GeForce 4-ს. 2004 წელს ვიდეოდაფებს PCIe ინტერფეისი "გაუჩნდათ". სურათზე - Radeon 9500 Pro R300-ს მოჰყვა R420 Dx9.0b-ს მხარდაჭერით და R520 Dx9.0c-ს მხარადჭერით და Shader 3.0-ით. სურათზე - Radeon X1950. 2006 წელი. R500, სია და მახასიათებლები: დადგა 2007 წელი, გამოჩნდა ჩიპი R600, მასთან ერთად კი DirectX 10-ის და OpenGL2.1-ის მხარდაჭერაც. მას ასევე აქვს უნიფიცირებული შეიდერის ტექნოლოგია (unified shader), ასევე hardware tesselation, რომელიც მე ვერ გადმოვთარგმნე . 2008 წელს R600 დაიხვეწა, იქცა R670-ად და გაუჩნდა Dx10.1-ის მხარდაჭერა. ვიდეოდაფა სურათზე გახლავთ Radeon HD 2350, პირველი, რომელსაც R600 უდგას. ამ მოწრიპული სურათის მეტი ვერ ვნახე და დიდი ბოდიში სია და მახასიათებლები: შარშან ATI-მ გაგვახარა R700-ით, RV770-ით, GDDR5 მეხსიერებით და HD4xxx სერიის დაფებით. ეს ჩვენი აწმყოა, ჩემზე უკეთ იცით რაცაა და ამიტომ მათზე ბევრს არ ვილაპარაკებ, უბრალოდ დავდებ დაფების სიას თავისი მახასიათებლებით სიები არასრულია, მაგრამ სულ არაობას ჯობია ახლა კი ATI-მ დაამუშავა (ან მალე დაამუშავებს) R800-ს - ჩიპსეტის ახალ თაობას. მას DirectX11-ის მხარდაჭერა ექნება. პირველი დაფების გამოშვება სექტემბერში იგეგმება, ეს ყველამ ვიცით და ყველანი ველოდებით...როცა გამოვა მასაც ჩავამატებ სტატიაში ტექნოლოგია CrossFire CrossFire არის ტექნოლოგია, რომლის მეშვეობითაც გრაფიკული წარმადობის გასაუმჯობესებლად ერთ სისტემაში შესაძლებელია ჩაირთოს რამდენიმე ვიდეოდაფა. ეს ტექნოლოგია Nvidia-ს SLI-ს საპასუხოდ შეიქმნა. ტექნოლოგიის პირველი თაობა 2005 წლით თარიღდება. მისი გამოყენებისთვის საჭირო იყო CrossFire-ს მხარდაჭერის მქონე დედაპლატა და სპეციალური ვიდეოდაფები Radeon x800, x850, x1800 ან x1900 "Master" შესაძლებლობით. Master-ი გულისხმობდა დამატებით ხუთ ჩიპს, რომლებიც ორ ვიდეოდაფას საშუალებას აძლევდნენ "ერთი საქმე ეკეთებინათ". Master ვიდეოდაფას DVI მოწყობილობაც მოყვებოდა, რომელიც ერთდებოდა ორივე დაფის DVI გამოსასვლელში და შემდეგ - დისპლეიზე (იხ. სურათი). ტექნოლოგიის პრინციპი მარტივი გახლდათ - თითოეულ ვიდეოდაფას ცალ-ცალკე გამოჰყავდა საერთო გამოსახულების ნაწილი, შემდეგ კი DVI-ლინკით ეს ორი ნაწილი ერთდებოდა და დისპლეიზე უკვე მთლიან გამოსახულებას ვიღებდით, ამასთან ერთად ერთ-ერთი დაფა "მთავარი" იყო, მეორე კი "დაქვემდებარებული". შემდგომში ტექნოლოგია დაიხვეწა. გამოჩნდა ჩიპსეტი CrossFire Xpress 3200 (დედაპლატისთვის). მისი წყალობით საჭირო აღარ იყო Master-დაფები, ვიდეოდაფებს შორის კავშირი PCIe სლოტის გავლით ხდებოდა. ინფორმაციის გადაცემის სიჩქარე შენელდა, მაგრამ გაკეთდა სწორი მარკეტინგული სვლა. ახლანდელი CrossFire, CrossFireX კიდევ უფრო დახვეწილია. Radeon x1950 Pro (RV570 GPU)-დან მოყოლებული აღარაა საჭირო "მთავარი" და "დაქვემდებარებული", ვიდეოდაფებს შორის კავშირი თხელი კონექტორით ხდება (SLI-ს მსგავსად). 2007 წლიდან კი შესაძლებელია ერთ სისტემაში 4 ვიდეოდაფის გაერთიანება. სწორედ ამ ცვლილების შემდეგ დაერქვა ტექნოლოგიას CroosFireX. AMD (აქ რა შუაშია საერთოდ?) აცხადებს, რომ ახლანდელი ტექნოლოგიით ზოგ თამაშში წარმადობა 3.2-ჯერ იზრდება, მაგრამ მე თუ მკითხავთ, მგონი ცოტას ურიკინებენ ეგენი ATI FireGL ამ სახელწოდებით გამოდის ATI-ს ვიდეოდაფები, რომლებიც განკუთვნილია გრაფიკულ პროგრამებთან სამუშაოდ (Nvidia Quadro-ს მსგავსად). ვიდეოდაფები რადეონების იდენტურია, ერთადერთი განსხვავება - გაზრილი მეხსიერება და გაუმჯობესებული დრაივერებია. დრაივერების გაუმჯობესება მოიცავს გამოსახულების მაქსიმალური ხარისხით გადმოცემას და გრაფიკული პროგრამის ავტოდეტექციის ფუნქციას. ამ უკანასკნელის მეშვეობით დაფის დრაივერი ავტომატურად ეთანაწყობა გრაფიკულ პროგრამას და იძლევა მაქსიმალურ წარმადობას. Quadro-ს დრაივერებისგან განსხვავებით FireGL-ის დრაიფერები Catalyst-ზეა აგებული, ამიტომ ამ დაფებით თამაშების გაშვებაცაა შესაძლებელი...გარდა ამისა უბრალო რადეონების მფლობელებს შეუძლიათ ჩაატარონ Soft-mod, რომლის მეშვეობითაც თავიანთ რადეონებს გამოიყენებენ, როგორც FireGL ვიდეოდაფებს...2008 წელს სერიას სახელი გადაერქვა და FirePro 3D ეწოდა. სურათზე - FireGL 4FireMV - ATI-ს ვიდეოდაფების სერია, რომელსაც 2D აქსელერატორი და ლოუ-ენდ რადეონის ექვივალენტური 3D აქსელერატორი აქვს. გამოიყენება ერთ დაფაზე 2 დისპლეის შესაერთებლად. აქვს ორი GPU-ს მხარდაჭერის ფუნქცია. ამ შემთხვევაში დისპლეების რაოდენობა უკვე ოთხამდე იზრდება...მოკლედ სპეციფიური რამეა, ჩვენ არ გამოგვადგება აი, სულ ეს არის, რაც მინდოდა ATI-ზე მეთქვა...იმედია ინფორმაცია სასარგებლო იქნება დაინტერესებულ პირთათვის. ყველას დიდი მადლობა ამავე სახელით რომ ადრე მქონდა თემა გახსნილი იმაში ახალი ინფორმაციის ჩამატების შემდეგ მხოლოდ პატარა ნაწილს ტოვებდა, დანარჩენს აქრობდა საერთოდ არ ვიცი რის გამო. ამიტომ მომიწია თემის წაშლა და დავწერე ახლიდან...მოდერატორს, ან ადმინისტრატორს ვთხოვ თავიდან აპინოს თემა 16 Quote
HD4890 Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 ატი კროსფაიერი აქ ჩემ მაზერს და მეორე ატი ვერსად ვიშოვე :( Quote
მიშა Posted August 8, 2011 Author Posted August 8, 2011 ატი კროსფაიერი აქ ჩემ მაზერს და მეორე ატი ვერსად ვიშოვე ჩემსასაც აქვს კროსი, მაგრამ უაზრობაა 775 სოკეტზე, თან იმდენი რამის გადაერთება ჭირდება, რომ დავიბენი :crazy: Quote
ოთო Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 ჩემსას 4 way cross აქვს მაგრამ რა?? 2იც არ მაქვს დარჭობილი :chojinfc: Quote
HD4890 Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 მე ვიცი დაყენება ერთხელ მქონდა ძმაკაცს დავახიე და მერე ისევ დამახია :D Quote
George Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 შეიძლება თუ არა Qualcomm AMD გრაფიკული ნაწილიც იყიდოს? http://www.overclockers.ru/hardnews/49617/Qualcomm_mozhet_kupit_graficheskoe_podrazdelenie_AMD.html 2008-ში AMD მობილური გრაფიკული სექტორი უკვე უყიდია მაგ კამპანიას 60$ მილიონათ Quote
Gamersa Ninja Posted October 28, 2012 Posted October 28, 2012 ვააა ეს ვიდეოკარტა თაროზე მიდევს და სულ მაინტერესებდა რომდენი წლის იყო :D Quote
George Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 AMD accuses former executives for stealing secrets before joining NVIDIA http://www.guru3d.com/news_story/amd_accuses_former_executives_for_stealing_secrets_before_joining_nvidia.htmlიგივე ინფო რუსულათ http://lenta.ru/news/2013/01/16/tradesecret/ Quote
ika_211 Posted October 15, 2013 Posted October 15, 2013 გამარჯობათ სუყველას, მინდა ვიკითხო მოკლედ საქმე ამაშია ეს როცა მარტო ნეტში ვარ და არ ვთამაშობ ტემპერატურა და ქულერის წარმდობა ნორმალურია? Quote
Fatal Fighter Posted October 15, 2013 Posted October 15, 2013 გამარჯობათ სუყველას, მინდა ვიკითხო მოკლედ საქმე ამაშია ეს როცა მარტო ნეტში ვარ და არ ვთამაშობ ტემპერატურა და ქულერის წარმდობა ნორმალურია? კი, ყველაფერი ნორმაშია მანდ. Quote
ika_211 Posted October 15, 2013 Posted October 15, 2013 კი, ყველაფერი ნორმაშია მანდ. მადლობთ. ნვიდიაები მქონდა სულ ამის არაფერი გამეგება მადლობა Quote
George Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 AMD expected to reach global GPU market share of 40% in 6 months http://www.guru3d.com/news_story/amd_expected_to_reach_global_gpu_market_share_of_40_in_6_months.html62-38% მგონი ეხლა ნვიდიას უპირატესობა ინტეგრირებული კარტები რომ გამოვრიცხოთ, ანუ ფაქტიურათ თამაში რომლებზეც შეიძლება ეგეთი კარტები რომ ვაინგარიშოთ მარტო 1 Quote
koSTARica Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 აუუ ეგ მეც გავიგე ვენაცვალე 40% კაია ) რას ამბობ კაი არაა ბაზრისთვის?) რო ადებენ 1000$ კარტას ნვიდია Quote
George Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 AMD to release TressFX 2.0 http://www.guru3d.com/news_story/amd_to_release_tressfx_2.html არა რაც უფრო როვნი სიტუაციაა მით უფრო კარგია უბრალო მომხარებლებისთვის, მაგრამ ზოგიერთები რომ ამტკიცებენ რომ ატიმ დაბალი ფასებით გაყიდვებში გადაუარაო ნვიდიას ეგრეც არ ყოფილა საქმე, ნუ მე უფრო გეიმერულ კარტებს ვგულისხმობ რომელზეც თამაში შეიძლება კარგათ და არა ინტეგრირებულებს, მაგაში კი 60-40% ფარგლებში იგებს ჯერ კიდევ ნვიდია, ანუ AMD მარტო ბაზრის 40% ფლობს ამ ეტაპზე თითქმის, მაგ 2% იყო კაკრაზ ლაპარაკი რომ ახალი პაკალენიის კარტების ხარჯზე 2%-ით კიდე გაიზრდება AMD ბაზრის წილი თორე მთლიანათ პირველზე ინტელია მერე ამდ და ბოლოს ნვიდია ყველანაირი კარტები რომ ავიღოთ სუსტების ჩათვლით AMD alters Never Settle program with Battlefield 4 and Thief http://www.guru3d.com/news_story/amd_alters_never_settle_program_with_battlefield_4_and_thief.html Quote
მათე Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 nevere settle-ს მხარდაჭერა ბევრ თანამედროვე GPU-საც ქონია როგორც AMD ასევე NVidia-სას http://www.fudzilla.com/home/item/33137-amd-sheds-more-light-on-mantle ხო და მულტიპლატფორმულიაო ანუ Linux & Mac ზეც იმუშავებსო. nvidia-ს კი შეუძლიაო დაამატოსო საფორთი მის კარტებში. კაი საქმეს შვება AMD გაგვათავისუფლებს widnows-სგან directx-სგან და პახოდუ 20-50 %-იანი მატება ექნება რა ჯობია ამას. აი მერე წავა სოფტის დახვეწა ორივე მხრიდან რაც თავისთავად PC GAMING-ს ბევრად წინ წაწევს. 1 თვეში ვნახავთ რა შეუძლია mantle-ს Quote
Guest Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 nevere settle-ს მხარდაჭერა ბევრ თანამედროვე GPU-საც ქონია როგორც AMD ასევე NVidia-სას http://www.fudzilla.com/home/item/33137-amd-sheds-more-light-on-mantle ხო და მულტიპლატფორმულიაო ანუ Linux & Mac ზეც იმუშავებსო. nvidia-ს კი შეუძლიაო დაამატოსო საფორთი მის კარტებში. კაი საქმეს შვება AMD გაგვათავისუფლებს widnows-სგან directx-სგან და პახოდუ 20-50 %-იანი მატება ექნება რა ჯობია ამას. აი მერე წავა სოფტის დახვეწა ორივე მხრიდან რაც თავისთავად PC GAMING-ს ბევრად წინ წაწევს. 1 თვეში ვნახავთ რა შეუძლია mantle-ს ერთ თვეში გამოდის უკვე? Quote
Fatal Fighter Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 ამბობენ დეკემბერში ვიხილავთ BF4-ის პატჩს Quote
George Posted November 16, 2013 Posted November 16, 2013 AMD Mantle could get you 20% more performance http://www.guru3d.com/news_story/amd_mantle_could_get_you_20_more_performance.html შეიძლება 20% მატება ცოტა გადაჭარბებული იყოს ისე AMD changes BF4 bundle, now selected partners only http://www.guru3d.com/news_story/amd_changes_bf4_bundlenow_selected_partners_only.html Quote
Fatal Fighter Posted November 16, 2013 Posted November 16, 2013 მეტი ინფო მანტლის შესახებ http://www.brightsideofnews.com/news/2013/11/14/mantle-explained-with-qa-with-devs-from-oxide-and-dice.aspx Quote
მათე Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 ჩემი ოცნება ასრულდა. 3D sound გახსოვთ? მაგ ვიდეოების ნახვის მერე გამიჩნდა დიდი სურვილი მენახა ეგ ტექნოლოგია ფილმებში და იგრებში. როგორც აღმოჩნდა ფილმებში ამ ტექნოლოგიის დანერგვა დაკავშირებულია სხვადასხვა სირთულეებთან მაგრამ AMD-ს წყალობით სულ მალე ეგ ტექნოლოგია დაინერგება ვიდეოთამაშებში, რასაც ერქმევა AMD trueaudio http://www.amd.com/us/products/technologies/Pages/amd-trueaudio.aspx 1 Quote
Shopen Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 რა კარგი რაღაცაა მართლა ყველაფერს თავისი ხმა რო აქვს ;დ Quote
მათე Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 რა კარგი რაღაცაა მართლა ყველაფერს თავისი ხმა რო აქვს ;დ ისედაც ყველაფერს თავისი ხმა აქვს კაცო. ეგ უბრალოდ საშუალებას გაძლევს ხმით დაადგინო ესა თუ ის მოქმედება სად ხდება. როგორც ნამდვილ ცხოვრებაში რა. ნაუშნიკებში აქვს საუკეთესო შედეგი. ისე კი მე მგონია რომ სწორად განთავსებულ 5.1 სისტემაზე რამე კაი ხმის კარტით ბევრად უკეთესი შედეგი უნდა ქონდეს. Quote
Shopen Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 ისედაც ყველაფერს თავისი ხმა აქვს კაცო. ეგ უბრალოდ საშუალებას გაძლევს ხმით დაადგინო ესა თუ ის მოქმედება სად ხდება. როგორც ნამდვილ ცხოვრებაში რა. ნაუშნიკებში აქვს საუკეთესო შედეგი. ისე კი მე მგონია რომ სწორად განთავსებულ 5.1 სისტემაზე რამე კაი ხმის კარტით ბევრად უკეთესი შედეგი უნდა ქონდეს. ცუდად დავწერე მანდ კარგად ჩანს პატარა საგანი თუ მფრინავი არსება როგორ გამოსცემს ხმას გვერდით ცეცხლის ხმა ეს ყველაფერი ძველ თამაშებში არ არის ან თუ არის უშუალოდ შენ თუ უყურებ მაშინ ეს ბოლო წლებში თ შეიცვალა არ ვიცი მა კი საუნ კარტით გექნება მაგარი შედეგი ისე H ჩიპსეტის ინტეგრირებულით არამგონია გასიამოვნოს ;დ Quote
მათე Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 ვინმე მოდერმა გადაარქვით რა ამ თემას სახელი და დაარქვით AMD ღირსია ნაღდად უკვე დრაივერებში ასე თუ ისე ამოუქაჩია დღეს რაც გადავხედე AMD-ს კარტის ბენჩებს. 1 Quote
Fatal Fighter Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 ვინმე მოდერმა გადაარქვით რა ამ თემას სახელი და დაარქვით AMD ღირსია ნაღდად უკვე დრაივერებში ასე თუ ისე ამოუქაჩია დღეს რაც გადავხედე AMD-ს კარტის ბენჩებს. შენ გაიხარე გამახსენე სულ მინდოდა ამის მიწერა ვინმე მოდერისთვის შევცვლი ახლავე ფროსტ ბაიტი 3-ის მიერ 15 თამაში უკვე დაგეგმილი ყოფილა მანტლის მხარდაჭერით წეღან დადო ინფო ამდ-მ Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.