Jump to content

Mass Effect 3


Nathaniel

Recommended Posts

გამოაცხადეს Mass Effect 3-ის საბოლოოდ გამოსვლის დრო:

Holiday 2011

ეს დებიუტ ტრეილერი

http://www.gametrailers.com/video/vga-10-mass-effect/708363

ეხ მაგას ჩემი კომპი მაინც არ გაქაჩავს :( :( :( მომიწევს თრეილერების ყურება,მას ეფექტ 2 რო გამოვიდა მაშინ კომპი ვაფშე არ მქონდა მერე ინტეგრირებული მქონდა მერე ეს :( ,აბა ვნახოთ რა გამოვა

Link to comment
Share on other sites

Commander Shepard and the team will visit a wide variety of new locations in Mass Effect 3, including:

Earth

Mars

Rannoch, the quarian homeworld, now occupied by the geth.

Sur'Kesh, the salarian homeworld.

Palaven, the turian homeworld.

Thessia, the asari homeworld.

ექსკურსიაზე მივდივართ გალაქტიკაში :bliss:

Link to comment
Share on other sites

Commander Shepard and the team will visit a wide variety of new locations in Mass Effect 3, including:

Earth

Mars

Rannoch, the quarian homeworld, now occupied by the geth.

Sur'Kesh, the salarian homeworld.

Palaven, the turian homeworld.

Thessia, the asari homeworld.

ექსკურსიაზე მივდივართ გალაქტიკაში :bliss:

ვა :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ვაიმე ღვედები გადაკრული მაქვს უკვე

ძაალიან საინტერესო მოგზაურობა გველოდება....

Link to comment
Share on other sites

გეთებს მოეკითხებათ

ტალი :wub:

არაფერიც არ მოეკითხებათ, გადავწერე ვირუსი და ისე შევუშვი ერეტიკოსებთან. ლეგიონიც გამოჩნდებაო... მოკლედ უნდა შერიგდნენ ეგენი :xelebi:

თუარადა რიპერებს შევაწყვეტ :nifxav:

Link to comment
Share on other sites

არაფერიც არ მოეკითხებათ, გადავწერე ვირუსი და ისე შევუშვი ერეტიკოსებთან. ლეგიონიც გამოჩნდებაო... მოკლედ უნდა შერიგდნენ ეგენი :xelebi:

თუარადა რიპერებს შევაწყვეტ :nifxav:

თუ დაუბრუნებენ ქუარიანებს მიწას მაშინ შევარიგე

თუარადა ამოვჟლეტ

Link to comment
Share on other sites

მეც ვირუსი შევიყვანე,არ გამინადგურებია

Link to comment
Share on other sites

დადასტურდა რომ 2012 წლის პირველი კვარტლისთვის გადაიდო ეს თამაში დეველოპერები ამბობენ რომ სავარაუდოდ თამაში გამოვა 2012 წლის პირველ 4 თვეში მაგრამ ზუსტი თარიღი დასახელებული არ არის

Edited by iraklieliashvili
Link to comment
Share on other sites

დადასტურდა რომ 2012 წლის პირველი კვარტლისთვის გადაიდო ეს თამაში დეველოპერები ამბობენ რომ სავარაუდოდ თამაში გამოვა 2012 წლის პირველ 4 თვეში მაგრამ ზუსტი თარიღი დასახელებული არ არის

დღეს წავიკითხე, ბიოვეას წარმომადგენელს განუცხადებია, მაქსიმალურად გვინდა სრულყოფილი იყოს და ასევე მაქსიმალურად მომგებიანი მარკეტინგული თვალსაზრისით და იმიტომ გადავდეთო. ალბათ მარტში გამოვა, მარტში იწყებს ხოლმე "დიდი" თამაშები გამოსვლას...

ვნახოთ მოკლედ... ჯანდაბას, დავიცდი კიდევ სამი თვე, თუკი დავრჩი ცოცხალი :user:

Link to comment
Share on other sites

მეტი არ გადადონ მთავარია

E3-ზე ალბათ ახალ დეტალებს გვანახებენ

გეტები მე გადავაფორმატე რამდენჯერაც ვითამაშე არასდროს გამინადგურებია

ლეგიონი კი არის მაგარი მასტ(ებ)ი მაგრამ ტალის გულისთვის ყველა გეტს ისე დავაფორმატებ კალკულატორის ინტელექტს აღარ დავუტოვებ :)

დავტოვებ ტოსტერებად თუ ვერ შევარიგე :)

(Battlestar Galactica თუ გაქვთ ნანახი, იქაა მასეთი სიტუაცია: საილონები- ადამიანის მიერ შექმნილი ხელოვნური ინტელექტის მქონე რობოტები რომ გამოდევნიან ადამიანებს პლანეტებიდან)

Link to comment
Share on other sites

ლეგიონი კი არის მაგარი მასტ(ებ)ი მაგრამ ტალის გულისთვის ყველა გეტს ისე დავაფორმატებ კალკულატორის ინტელექტს აღარ დავუტოვებ :)

დავტოვებ ტოსტერებად თუ ვერ შევარიგე :))

:xelebi:

მთავარია 2012 წლის დეკემბრამდე გამოვიდეს

Link to comment
Share on other sites

(Battlestar Galactica თუ გაქვთ ნანახი, იქაა მასეთი სიტუაცია: საილონები- ადამიანის მიერ შექმნილი ხელოვნური ინტელექტის მქონე რობოტები რომ გამოდევნიან ადამიანებს პლანეტებიდან)

მე მაქვს, ვგიჟდები მაგ სერიალზე, შემიძლია დავჯდე და ახლიდან ვუყურო კიდევ :)

კარა იყო ჩემი საყვარელი პერსონაჟი და ბალტარი. Messanger Six ალბათ ხვდები რა პონტშიც მომწონდა :xelitavi:

მას ეფექტს მაგონებს :) ციკლებით.

Link to comment
Share on other sites

მეტი არ გადადონ მთავარია

E3-ზე ალბათ ახალ დეტალებს გვანახებენ

გეტები მე გადავაფორმატე რამდენჯერაც ვითამაშე არასდროს გამინადგურებია

ლეგიონი კი არის მაგარი მასტ(ებ)ი მაგრამ ტალის გულისთვის ყველა გეტს ისე დავაფორმატებ კალკულატორის ინტელექტს აღარ დავუტოვებ :)

დავტოვებ ტოსტერებად თუ ვერ შევარიგე :)

(Battlestar Galactica თუ გაქვთ ნანახი, იქაა მასეთი სიტუაცია: საილონები- ადამიანის მიერ შექმნილი ხელოვნური ინტელექტის მქონე რობოტები რომ გამოდევნიან ადამიანებს პლანეტებიდან)

ჰო, E3-ს ველოდები...

BSG ნანახი მაქვს, მაგრამ ME-სთან შედარებაც არ შეიძლება!!!

ისე FarScape-ის მოვლენებიც ME-ს მსგავს სამყაროში ხდება.

Link to comment
Share on other sites

Farscape, BSG, StarWars, Startrek რა გითხრა,ყველა კარგი Sci-Fi სერიალიდან თუ ფილმებიდან არის მომენტებ აღებული

ერთადერთი Firefly დატოვეს მგონი რაც მე ვიცი იმათგან :) თუმცა Firefly-ში უცხოპლანეტელები არ უყვნენ...

მესამეზე იმედია მარტო იმისთვის არ გადაუვადებიათ კომერციული მოგება მეტი ნახონ და თამაშის დასახვეწასაც გამოიყენებენ ამ დროს...

Link to comment
Share on other sites

მესამეზე იმედია მარტო იმისთვის არ გადაუვადებიათ კომერციული მოგება მეტი ნახონ და თამაშის დასახვეწასაც გამოიყენებენ ამ დროს...

როგორც მე წავიკითხე, დავხვეწთ კიდეცო... იმედია მასეც იქნება. არ მინდა დიდხანს ლოდინი.

Link to comment
Share on other sites

"We've taken a lot of feedback from the Mass Effect community," says Hudson. "more than anything, people want us to deepen the RPG aspect of the experience. Now, that isn't necessarily something traditional; about stats and loot; we see it as being more about exploration and making a good character-driven story with intelligent decision-making in how you progress."

"I think specifically we wanted to do more with the sense of progression. We had that sense in ME2, but only in a few areasregarding your armour choices, your weapon choices and the things you find. That activity chain was too simple and it didn't allow you to make choices that could customise your experience. You could choose different weapons and stuff like that but you couldn't invest in the weapons like you can in ME3. You can see how modifications change different atributes, and start making choices about your value and which ones you would rather seel and which ones you thjink are rare. That whole activity coain was a button we weren't really pushing in ME2 and something we're trying to hit throughout ME3"

"Overand over Bioware's team mention the scale of ME3 - every fight every enemy and every space is bigger than anything you've ever seen rendered in Mass Effect - or by the Unreal Engine - before"

LOCATIONS (we obviously know more than article mentions)

-"Turian homeworld Palaven and theQuarian homeworld Rannoch are early new destinations."

-Returning to Tuchanka

-Mining base on the edge of a Martian crater

-BUT "it's Earth cities which form the game's showpiece locations"

"The Seatle/Vancouver megacity on the west coast of North America is a truly gigantic space which Shepard will visit before and after the Reapers take it apart."

WEAPONS (Customization and Sounds)

"Every weapoin is modular and can be customised with up to five modifcations; scopes increase a rifle's zoom factor, new barrels increase accuracy or damage. Sling your gun on a workbench and it can be customised for a job at hand. Guns sound better too..." [Goes on to say that they swapped notes from DICE on gun sounds and how environments affect the sounds and how every weapon "fires with a hard-edged crack"]

SHEPARD IS MORE AGILE

"As Shepard you're more agile than ever before" Hudson continues. "You're falling, climbing, jumping, rolling between cover, SWAT turning, you can melee and grab enemies over cover objects... there's a new heavy melee

attack for every class. You just feel way more mobile..."

"Formerly a Cerberus vessel, Shepard's return to the Alliance has seen the ship repainted with the Alliance colour scheme and several new sections of the shop reopened up to exploration"

"The Normandy drops yellow, white, and black in favour of red, white and blue following its Alliance refit."

"...the SR2 will be filled with Alliance engineers dissecting the advanced Cerberus technology"

"Zaeed is in, plus Thane, Mordin and the rest, all knocking about somewhere in the galaxy, doing something

appropriate for their character and with the same lavish redesigns given to every core character in the game."

"You could always tell when a fight was coming" says Hudson about ME2 "You would walk iunto a room filled with low cover and before we could get dramatic about it you already knew a fight was coming. So now we're

building environments that don't have crates and sandbags and that kind of cover; we have environments that have natural opportunities to take cover. And it helps that Shepard can climb and fall and SWAT turn and leaps across gaps and stuff like that. It allows you to look around your environment and solve problems in that space and makes combat less predictable"

REWARD FOR LOYAL FANS?

"Absolutely," he says. "Definitely. The challenge is to make the game better than ever before, to make it a great entry point for new players, and to make it the ending fans deserve. It's about making sure it starts the way a

great story should start versus just being a continuation. And thats tough becaus there is no canon except for what the player has chosen. In the end, its their game".

Link to comment
Share on other sites

გამეხარდა ზაიდი რომ არის, ძალიამ ძლიერი მებრძოლია :)

ასევე შეპარდი რომ გაუაკრობატებიათ: ხტომა და ჩამოკიდება საინტერესო იქნება ძალიან :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.