Jump to content

Recommended Posts

Posted

Google - ზოგადი სიახლეები

Posted

Google-მა წარმოადგინა AR სათვალის ცოცხალი პროტოტიპი, რომელიც Android XR-ზე მუშაობს 

2024 წლის ბოლოს Google-მა წარადგინა Android XR, რომელიც შეიქმნა Samsung-სა და Qualcomm-თან თანამშრომლობით. Android XR პლატფორმა აერთიანებს ხელოვნურ ინტელეტს, შერეულ რეალობას (AR) და ვირტუალურ რეალობას (VR) და გთავაზობთ ურთიერთქმედებას შერეული რეალობის (XR) მოწყობილობებთან. ამჟამად ღონისძიება TED2025-ზ, Android XR-ის ხელმძღვანელმა შაჰრამ იზადიმ (Shahram Izadi) გამოიყენა XR სათვალის პროტოტიპი საუბრის დროს მოწყობილობის ზოგიერთი ფუნქციის დემონსტრირებისთვის. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: Google 

Google-მა გამოუშვა Maps, YouTube, Chrome და სხვა აპლიკაციების XR ვერსიები სპეციალურად Android XR-ისთვის. კომპანია ამჟამად მუშაობს ბრაუზერის მრავალფანჯრიან ვერსიაზე XR რეჟიმში მუშაობისთვის და Google Play-ში არსებული აპლიკაციების მხარდასაჭერად. ინტერფეისის გარდა Android XR "ჩვეულებრივი" ოპერაციული სისტემისგან განსხვავდება მულტიმოდალურ AI მოდელ Gemini-ის საფუძველზე დაფუძნებული ფუნქციების გაფართოებული ნაკრებით, რაც, Google-ის აზრით, მნიშვნელოვნად გააფართოვებს XR გაჯეტების ფუნქციონალს. 

image.jpeg 

Google და Samsung ამჟამად მუშაობენ Android XR-ზე მომუშავე მოწყობილობების გამოშვებაზე Google-ის ყველა უახლესი AI მიღწევის გამოყენებით. Google-მა უპიატესობა მიანიჭა სათვალეის ფორმ-ფაქტორ, ხოლო Samsung ავითარებს Apple Vision Pro-ს მსგავს მოწყობილობას. ჯერ კიდევ ძალიან ცოტაა ცნობილი Google-ის Android XR-ზე დაფუძნებული გაჯეტების შესახებ, მაგრამ იზადის გამოსვლა ასეთ სათვალით ადასტურებს კომპანიის სერიოზულ განზრახვებს. 

image.jpeg 

იზადის მიერ გამოყენებული სათვალე არაფრით განსხვავდებოდა იმ პროტოტიპების სურათებისგან, რომლებიც მანამდე გამოჩნდა ინტერნეტში. ნაჩვენები იყო სპარსულიდან ინგლისურზე თარგმნის პროცესი, გამოსახულების ამოცნობა და ურთიერთქმედება Android მოწყობილობებსა და სათვალეებს შორის. ასევე ნაჩვენები იყო Samsung-ის XR ჰედსეტი, რომელიც ფოკუსირებულია მრავალფანჯრის რეჟიმში მუშაობაზე, მრავალ დავალების შესრულებასა და VR კონტენტის ყურებაზე. 

image.jpeg 

ჯერჯერობით არ გაზიარებულა კონკრეტული ინფორმაცია სამომხმარებლო პროდუქტების გამოშვების შესაძლო თარიღების შესახებ, რომლებიც Android XR-ზე იმუშავებს. 

  • 2 weeks later...
Posted

Google-მა წარმოადგინა Android XR-ის შესაძლებლობები 

Google-მა, რომელიც დაკავებულია სმარტ სათვალის და შერეული რეალობის ჰედსეტ Android XR-ის შემუშავებით, კონფერენცია TED 2025-ზე აჩვენა, თუ რისი მიღწევა მოახერხა ამ დრომდე. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: ted.com 

პრეზენტაცია წარმოადგინა Google-ის ვიცე-პრეზიდენტმა შაჰრამ იზადიმ (Shahram Izadi), რომელიც ხელმძღვანელობს შერეული და ვირტუალური რეალობის განყოფილებას. პრეზენტაციის დროს მას ეკეთა შერეული რეალობის სათვალე და მიიწვია კომპანიის პროდუქტების მენეჯერი Nishtha Bhatia დემონსტრირებისთვის. ჰედსეტის პროტოტიპში წარმოდგენილი იყო დიოპტრული ლინზებ, მაგრამ ოთახის დიდ ეკრანზე გამოსახული სურათი იყო იგივე გამოსახულება, რაც მისი ასისტენტის სათვალეში. მან განმარტა, რომ მის სათვალის დისპლეი გამოიყენებოდა მოხსენების ჩანაწერების გამოსატანად; მოწყობილობა უკავშირდება სმარტფონს და მხარდაჭერილია მისი ყველა აპლიკაციის ჩვენება. 

Android XR-ზე მომუშავე სმარტ სათვალეის მთავარი მახასიათებელია, რა თქმა უნდა, მათან დაკავშირებული Google Gemini AI მოდელი. ნიშტამ თვალი მოავლო სცენაზე მდებარე თაროებს, შებრუნდა და ხმოვან თანაშემწეს სთხოვა შეედგინა ჰაიკუ, იაპონური სამსტრიქონი ლექსი. შემდეგ მან AI-ს დაუსვა კითხვა იმის შესახებ, თუ რა იყო თაროზე. Gemini-მ მეხსიერების წყალობით დაუსახელა წიგნის სახელი და პატრონის მიერდავიწყებულისასტუმროს გასაღები ბარათის ადგილმდებარეობა მიუთითა. 

image.jpeg 

ხმოვანი ჩატ-ბოტი აჩვენებდა რეალურ დროში თარგმნის შესაძლებლობას როგორც ესპანურიდან ინგლისურად, ასევე ინგლისურიდან უფრო ეგზოტიკურ ენებზე. Gemini-ს ჰინდის მხარდაჭერაც აღმოაჩნდა. შემდეგ, AI-ს აჩვენეს ვინილის ჩანაწერის ყდა და სისტემამ, მომხმარებლების მოთხოვნით, გაშვა ამ ალბომიდან ერთ-ერთი სიმღერა, რომელGoogle-ის ბიბლიოთეკაში იპოვა. საჩვენებელი ფაზის დასასრულს, Gemini-მ სურვილი გამოთქვა ნიშტა მიეცილებინა მის მიერ მითითებულ დანიშნულების პუნქტამდე. 

დემონსტრაციის მეორე ნაწილში გამოყენებული იყო არა სმარტ სათვალე, არამედ Samsung Project Moohan-ის შერეული რეალობის ჰედსეტი, რომლის გამოშვება მიმდინარე წელს იგეგმება. AI-მ კიდევ ერთხელ აჩვენა თავისი შესაძლებლობები: მან გახსნა კეიპტაუნის რუკა Google Maps Immersive View-ში, ამოიცნო სათხილამურო კურორტი YouTube-ის 360-გრადუსიან ვიდეოში, აღწერა ვიდეოდან სურათი საშინელებათა ფილმის სტილში და გასცა რამდენიმე რჩევა თამაშის დაწყებისას. 

Posted

OpenAI მზადაა იყიდოს ბრაუზერი Chrome, თუ Google იძულებული გახდება გაყიდოს  

OpenAI-ის წარმომადგენელმა სასამართლოს განუცხადა, რომ კომპანია დაინტერესებულია ბრაუზერ Chrome-ის შეძენით, თუ Google იძულებული გახდება იგი გაყიდოს. ChatGPT-ის პროდუქტების ხელმძღვანელმა Nick Turley- ეს განცხადება Google-ის წინააღმდეგ აშშ-ის ანტიმონოპოლიური საქმის მსვლელობის ფარგლებში გააკეთა. ხელისუფლება მიიჩნევს, რომ Chrome-ის გამოყოფა ხელს შეუწყობს კორპორაციის დომინირების შესუსტებას საძიებო სერვისების ბაზარზე. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: Copilot 

მოსამართლე Amit Mehta-მ დაადგინა, რომ Google- მონოპოლია აქვს ონლაინ ძიების სფეროში და ახლა განიხილება მისი გავლენის შეზღუდვის შესაძლო ზომები. კომპანია გადაწყვეტილების გასაჩივრებას აპირებს, მაგრამ თუ სასამართლო გადაწყვეტს Chrome-ის გაყიდვას, OpenAI მზადაა გახდეს მყიდველი, იუწყება The Verge Reuters-ზე დაყრდნობით. 

ასევე გაირკვა, რომ OpenAI უკვე დიდი ხანია ცდილობდა Google-თან პარტნიორობას, რათა ChatGPT-ს შეძლებოდა მისი საძიებო ტექნოლოგიის გამოყენება. ნეიროქსელი ამჟამად მონაცემებს იღებს Microsoft Bing საძიებო სისტემიდან, მაგრამ Turley-მ  აღნიშნა, რომ კომპანიას აქვს "ხარისხის სერიოზული პრობლემები" საძიებო პროვაიდერთან. „დარწმუნებულნი ვართ, რომ Google-თან თანამშრომლობა დაგვეხმარება ჩვენი პროდუქტის გაუმჯობესებაში“, - ნათქვამია OpenAI-ის სასამართლოში წარდგენილ წერილში. თუმცა, Google-მა უარი თქვა პარტნიორობაზე. 

ამავდროულად, OpenAI აგრძელებს საკუთარი საძიებო სისტემის შემუშავებას, მაგრამ თავდაპირველი გეგმა, რომლის მიხედვითაც ChatGPT შეძლებს დაეყრდნოს თავის ძიებას უმეტესი მოთხოვნების (დაახლოებით 80%) 2025 წლისთვის, ძალიან ოპტიმისტური აღმოჩნდა. მოსალოდნელია, რომ ეს მიზანი მხოლოდ რამდენიმე წელიწადში იქნება მიღწეული. 

ექსპერტები თვლიან, რომ OpenAI Chrome-ით დაინტერესებულია არა მხოლოდ ძიების მხრივ, არამედ ეს არის გრძელვადიანი სტრატეგიაც და რომ ბრაუზერის ფლობა კომპანიას მისცემს პირდაპირ წვდომას მომხმარებლებსა და მონაცემებზე, რაც გააძლიერებს მის პოზიციას Google-სა და Microsoft-თან კონკურენციაში. ამავდროულად, მოსამართლემ უნდა გადაწყვიტოს, აიძულებენ თუ არა Google-ს გაყოფას და გახდება თუ არა Chrome დამოუკიდებელი აქტივი. 

თუ Chrome გაიყიდება, OpenAI წამყვან კონკურენტებს შორის აღმოჩნდება, მაგრამ შესაძლებელია, რომ ბაზრის სხვა მსხვილმა მონაწილეებმაც იბრძოლონ ამისთვის. 

 

Posted

Google და X შესაძლოა ევროკომისიის შემდეგი სამიზნეები გახდნენ 

Google-ისა და ილონ მასკის X პლატფორმა შეიძლება იყოს შემდეგი კომპანიები, რომლებიც ევროკომისიის სამიზნე გახდება საჯარიმო სანქციებისთვის აშშ-ის მხრიდან შესაძლო საპასუხო ტარიფების შესახებ არსებული შეშფოთების მიუხედავად. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: ALEXANDRE LALLEMAND / Unsplash 

ბრიუსელი აგრძელებს ევროკავშირის ციფრული ბაზრების კანონის (Digital Markets Act — DMA) აგრესიულ განხორციელებას - იგი შეიცავს პრაქტიკის ნაკრებს, რომელიც მიზნად ისახავს მომხმარებლებისთვის კონკურენტ ონლაინ სერვისებს შორის გადასვლას, მათ შორისაა სოციალურ ქსელებ, ბრაუზერებ და აპლიკაციების მარკეტები. პირველი, ვინც თავდასხმის ქვეშ მოხვდა, იყვნენ Apple და Meta, რომლებმაც, მარეგულირებლის აზრით, ვერ შეასრულეს DMA-ის მთელი რიგი მოთხოვნები და შემოიღეს ზომები, რომლებიც ზრდის ბიზნეს მომხმარებლებისა და რიგითი მომხმარებლების დამოკიდებულებას მათ პლატფორმებზე. 

Google და X შეიძლება გახდნენ ევროკომისიის მხრიდან მარეგულირებელი ზეწოლის შემდეგი სამიზნეები. აშშ-ს მხრიდან შესაძლო საპასუხო ტარიფების შესახებ შეშფოთების მიუხედავად ბრიუსელი ინარჩუნებს მკაცრ პოზიციას ციფრული კანონების აღსრულებასთან დაკავშირებით. თუმცა, Google-ის მიმართ გამოძიება ეხება 2021 წლის საქმეს, რომელშიც კომპანია ეჭვმიტანილია საკუთარი სარეკლამო სერვისების უპირატესობის დემონსტრირებაში. 

თუ ევროკომისია გადაწყვეტს აიძულოს Google-ს გაყიდოს თავისი სარეკლამო ბიზნესის ნაწილი, ეს იქნება ისტორიაში პირველი შემთხვევა, როდესაც ევროკავშირის ანტიმონოპოლიური ორგანო მიიღებს ასეთ მკვეთრ ზომას. კომისიის წყაროები ხაზს უსვამენ, რომ მსგავსი ბრძანება მანამდე არ ყოფილა გაცემული Microsoft-ის წინააღმდეგ გაჭიანურებული ანტიმონოპოლიური საქმის კონტექსტშიც კი. ბიზნესის შესაძლო გაყოფა გახდა დისკუსიის მწვავე თემა მას შემდეგ, რაც აშშ-ის სასამართლომ საბოლოო გადაწყვეტილება მიიღო, რომ Google უკანონოდ დომინირებს ონლაინ სარეკლამო ტექნოლოგიების ორ სეგმენტზე - რეკლამის განთავსების პლატფორმებსა და სარეკლამო ბირჟებზე. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: Masood Aslami / Unsplash 

გადაწყვეტილებამ შესაძლოა, აშშ-ის ანტიმონოპოლიური სააგენტოების, მათ შორის იუსტიციის სამინისტროს (DOJ) ქმედებების სამართლებრივი საფუძველი შექმნას, რომელიც Google-ის სარეკლამო ბიზნესის იძულებით დაშლას განიხილავს. ევროპის რეგულირების ცენტრის (CERRE) მკვლევრ ზაკ მეიერსის თქმით ეს ხელსაყრელ პირობებს ქმნის ევროკავშირის მიერ კოორდინირებული მოქმედებისთვის. თუ აშშ Google-ზე ზეწოლას გააგრძელებს, შესაძლოა ევროკომისიის ანტიმონოპოლიური სამსახურის ხელმძღვანელს, ტერეზა რიბერას, პოლიტიკური მხარდაჭერა მიენიჭოს, რათა ევროპაში მსგავსი გადაწყვეტილებები მიიღოს. 

თუმცა, კითხვა კვლავ ღიად რჩება: როგორ იმოქმედებს საერთაშორისო ზეწოლა ევროკავშირის ციფრული მარეგულირებელი კურსის მიხედვით? აშშ-ის პრეზიდენტმა დონალდ ტრამპმა უკვე გააკრიტიკა DMA და მას ამერიკული კორპორაციების წინააღმდეგ ფარული ტარიფი უწოდა. ციფრული ბაზრების შესახებ კანონი (DMA) ტრამპმა თებერვალში გამოცემულ აღმასრულებელ ბრძანებაში ახსენა. რიბერამ, თავის მხრივ, უარყო დათმობების შესაძლებლობა და განაცხადა, რომ ევროკავშირში მოქმედი ყველა კომპანია ვალდებულია დაიცვას ევროპული კანონმდებლობა და პატივი სცეს ევროპულ ღირებულებებს. 

ევროკავშირის პოლიტიკური მდგრადობა და მარეგულირებელი ავტონომია გამოცდის წინაშე დგას შეერთებული შტატების მხრიდან მზარდი ზეწოლის ფონზე. Google-ისა და X-ის წინააღმდეგ მიმდინარე საქმეების შედეგები DMA-ს დანერგვის ეფექტურობის ლაკმუსის ტესტი იქნება. Google-ის სარეკლამო ბიზნესის შესაძლო გაყოფის შესახებ გადაწყვეტილება არა მხოლოდ სამართლებრივ პრეცედენტს შექმნის, არამედ წარმოადგენს ევროპის მზადყოფნის ინდიკატორსაც - დაიცვას საკუთარი ანტიმონოპოლიური პრიორიტეტები გლობალურ ტექნოლოგიურ ასპარეზზე. 

Posted

Google-მა Find My Device 4-ჯერ უფრო სწრაფი გახადა და მალე UWB- დააკავშირებს 

Google-მა განაცხადა, რომ Find My Device ქსელი ახლა მოწყობილობებს 4-ჯერ უფრო სწრაფად პოულობს და რომ UWB ტექნოლოგიის მხარდაჭერა, რომელიც უზრუნველყოფს მოწყობილობის მდებარეობიის მაღალი სიზუსტით განსაზღვრას, „ძალიან მალეგახდება ხელმისაწვდომი. თუმცა, ქსელი ტრეკერის ამოცნობის სიჩქარის თვალსაზრისით კვლავ ჩამორჩება Apple-ის Find My ეკოსისტემას. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: google.com 

როდესაც Google-ის დაკარგული მოწყობილობების თვალთვალის სისტემა პირველად გამოვიდა, მომხმარებლები ძიების ნელლ პროცესზე ჩიოდნენ. თუმცა, წლის დასაწყისიდან კომპანიამ არაერთი გაუმჯობესება განახორციელა და ახლა მომსახურება გაცილებით სწრაფი გახდა. როგორც 9to5Google აღნიშნავს, ქსელის დაჩქარება შესაძლებელი გახდა ალგორითმის გაუმჯობესებისა და ტექნიკური ოპტიმიზაციის წყალობით. 

კერძოდ, შეიცვალა Bluetooth-ის სკანირების სიხშირე და ხანგრძლივობა, რამაც გაამარტივა მოწყობილობებსა და ტრეკერებს შორის ურთიერთქმედება. გარდა ამისა, თუ მომხმარებელი შეცვლის კონფიდენციალურობის პარამეტრებს ისე, რომ ქსელმა შეძლოს მუშაობა „ნებისმიერ ადგილას“, ეს ასევე დადებითად იმოქმედებს სიჩქარეზე. 

გაუმჯობესებების მიუხედავად, Find My Device-ი ჯერ კიდევ არ არის ისეთი ძლიერი ნივთების პოვნაში, როგორც Apple-ის Find My. ექსპერტების აზრით ეს იმიტომ ხდება, რომ Google-მა თავდაპირველად სისტემა უფრო კონფიდენციალური, მაგრამ ნაკლებად ფუნქციონალური გახადა სიჩქარისა და ეფექტურობის ხარჯზე. 

სერვისის ფუნქციონირებისთვის მნიშვნელოვანი ნაბიჯი იქნება UWB-ის (Ultra-Wideband - ულტრაფართოზოლოვანი) დანერგვა - ეს არის ტექნოლოგია, რომელიც უზრუნველყოფს ადგილმდებარეობის უფრო ზუსტ განსაზღვრას. ჯერჯერობით, UWB მხარდაჭერის მქონე ერთადერთი ტრეკერი Motorola-ს Moto Tag-ია, რომელიც ტესტებში ზოგჯერ AirTag-ზე სწრაფიც კი, ზოგჯერ კი ნელი. Google-მა პირობა დადო, რომ UWB-ის დანერგვის დეტალებს უახლოეს მომავალში გააზიარებს და შესაბამისი განცხადება შესაძლოა კონფერენცია Google I/O-ზე გაკეთდეს, რომელიც 20 და 21 მაისისთვის არის დაგეგმილი. 

Posted

Google-ის დომინირება შეირყა, მისი წილი გლობალურ საძიებო ბაზარზე ათწლეულის განმავლობაში პირველად 90%-ზე დაბლა ჩამოვიდა 

გერმანულ ვებ-პლატფორმა Tuta.com-ის მონაცემებით Google-ის წილი გლობალურ საძიებო ბაზარზე 2025 წლის მარტის ბოლოსთვის 90%-ზე დაბლა დაეცა. ბოლოს მსგავსი რამ ათი წლის წინ დაფიქსირდა და ახლა ეფექტი შესაძლოა გრძელვადიანი აღმოჩნდეს. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: Mitchell Luo / unsplash.com 

Statcounter-ის მონაცემებით 2025 წლის მარტში Google-ის წილი გლობალურ საძიებო ტრაფიკში 89.71%- შეადგენდა, ამ მაჩვენებელმა კლება 2024 წლის ოქტომბერში დაიწყო. ბოლოს ინტერნეტ გიგანტმა ასეთი კლება 2015 წელს განიცადა. Google-ის კლება პერსონალური კომპიუტერების სეგმენტში კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი აღმოჩნდა: 2023 წლის მაისში მან მაქსიმალური მნიშვნელობა - 87.65% დააფიქსირა, რის შემდეგაც კლება დაიწყო და 2025 წლის მარტში კომპანიის წილმა 79.10%-იანი ანტირეკორდი დაამყარა. ევროპის რეგიონში Google-ის მაჩვენებლები კიდევ უფრო უარესია: 87.08% 2023 წლის მაისში და 77.78% - 2025 წლის მარტში. 

Google-ის მოქმედების მასშტაბის გათვალისწინებით სტატისტიკაში თითოეული პროცენტული პუნქტი 50 მილიონზე მეტ მომხმარებელს შეესაბამება და კომპანიის მიერ საძიებო ბაზარზე ბაზრის წილის დაკარგვა მსოფლიოს მასშტაბით ათობით მილიონი ადამიანის მიერ მის სერვისებზე უარის თქმის ეკვივალენტურია. არსებობს აღქმა, რომ კონფიდენციალურობა ინტერნეტის მომხმარებლებისთვის სულ უფრო მნიშვნელოვანი ხდება - გერმანულმა საძიებო სისტემა Ecosia-მ 2024 წლის ბოლოდან აუდიტორიის 250%-იანი ზრდა დააფიქსირა. 

გასულ წელს აშშ-ის ფედერალურმა სასამართლომ Google ოფიციალურად აღიარა, როგორც მონოპოლისტი საძიებო სისტემების ინდუსტრიაში. კომპანიის ქმედებები, რომლის მიხედვით კომპანია თავის პარტნიორებს, მათ შორის Apple-სა და Mozilla-ს, ფულს უხდიდა თავიანთ პროდუქტებში Google-ის ნაგულისხმევ საძიებო სისტემად ასარჩევად, უკანონოდ იქნა მიჩნეული. ევროპული ხელისუფლება ასევე უკმაყოფილოა ამერიკული ტექნოლოგიური გიგანტების, Apple-ს და Meta-ს, საქმიანობით: მათ ჯარიმის სახით შესაბამისად 500 მლნ და 200 მლნ ევრო დაეკისრათ რეგიონში მოქმედი ციფრული ბაზრების შესახებ კანონის მოთხოვნების შეუსრულებლობის გამო; არსებობს ვერსია, რომ შემდეგ რიგში Google და სოციალური ქსელი X დგანან. 

  • 3 weeks later...
Posted

Google-მა დააანონსა Beam - 3D-კავშირის პლატფორმა ბიზნესისთვის  

2025 წლის 20 მაისს კონფერენცია Google I/O-ზე კომპანიამ გამოაცხადა, რომ ექსპერიმენტული პროექტი Project Starline კომერციულ ფაზაში გადავიდა ახალი სახელწოდებით Google Beam. პლატფორმა იყენებს ხელოვნური ინტელექტისა და 3D ვიზუალიზაციის ტექნოლოგიებს, რათა შექმნას რეალისტური ვიდეოზარები ყურსასმენების ან სათვალის გარეშე. HP-თან თანამშრომლობით შემუშავებული პირველი მოწყობილობები ივნისში გამოფენა InfoComm-ზე იქნება წარმოდგენილი და კორპორატიული მომხმარებლებისთვის წლის ბოლომდე გახდება ხელმისაწვდომი. 

image.png 

ფოტოს წყარო: Google 

Google Beam აერთიანებს ექვს კამერას, განათების ველს და ქლაუდ ტექნოლოგიებს, რათა რეალურ დროში შექმნას იმ ადამიანის 3D გამოსახულება, ვისთანაც საუბრობთ. სისტემა აკონტროლებს თავის მოძრაობებსა და სახის გამომეტყველებას, რაც ქმნის პირისპირ შეხვედრის მსგავს შეგრძნებას. პლატფორმა ინტეგრირდება არსებულ ვიდეოკონფერენციის გადაწყვეტილებებთან, მათ შორის Google Meet-სა და Zoom-თან, რაც მის კორპორატიულ ინფრასტრუქტურაში დანერგვას აადვილებს. 

Google Beam-ის ფუნქციონალურობის გაფართოების ფარგლებში კომპანია ასევე ნერგავს მეტყველების სინქრონული თარგმნის ფუნქციას. ეს ფუნქცია უკვე ხელმისაწვდომია Google Meet-ში და მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს ინტონაციისა და სახის გამომეტყველების შენარჩუნებით სხვადასხვა ენაზე დაუკავშირდნენ ერთმანეთს, რაც უფრო ბუნებრივ ურთიერთქმედებას უწყობს ხელს. 

Beam-ის პოპულარიზაციაში Google-ის პარტნიორებს შორის არიან Zoom, Diversified და AVI-SPL. ახალი ტექნოლოგიის გამოყენებით დაინტერესებულ პირველ მომხმარებლებს შორის არიან Deloitte, Salesforce, Citadel, NEC, Hackensack Meridian Health, Recruit და Duolingo. მოსალოდნელია, რომ HP პირველ Beam მოწყობილობებს InfoComm-ზე წარადგენს, რომელიც 2025 წლის 7-13 ივნისს, ორლანდოში, ფლორიდს შტატში, გაიმართება. 

პროექტი Starline პირველად 2021 წელს წარადგინეს, როგორც Google-ის კვლევითი ინიციატივა რეალისტური ვიდეო კომუნიკაციების შესაქმნელად. მას შემდეგ ტექნოლოგია პროტოტიპიდან კორპორატიული სეგმენტისთვის განკუთვნილ მზა პროდუქტად განვითარდა. Beam წარმოადგენს დისტანციური თანამშრომლობისკენ გადადგმულ ნაბიჯს, რომელიც მომხმარებლებს უფრო ღრმა ჩართულობას სთავაზობს და ვიდეოზარის დროს დაღლილობას ამცირებს. 

  • 1 month later...
Posted

Google-ის დასკვნით, ზედმეტი რეგულაციები ევროპაში ინოვაციებს აფერხებს 

Reuters-ის ცნობით, Google-მა ევროკავშირის ანტიმონოპოლიურ მარეგულირებლებს და უკმაყოფილო საზოგადოებას განუცხადა, რომ რეგიონის კანონები, რომლებიც მსხვილი ტექნოლოგიური კომპანიების შეზღუდვისკენაა მიმართული, ხელს უშლის ინოვაციებს და ზიანს აყენებს ევროპელ მომხმარებლებსა და ბიზნესებს. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: BoliviaInteligente / unsplash.com 

აშშ-ის ტექნოლოგიური გიგანტი მარეგულირებლებისგან უფრო დეტალურ მითითებებს ითხოვს, რათა დაეხმარონ მას კანონებთან შესაბამისობაში მოყვანაში, ხოლო კრიტიკოსებისგან - თავისი პოზიციის ეკონომიკური დასაბუთების უზრუნველყოფაში. Google- ამჟამად ევროპის ციფრული ბაზრების შესახებ კანონის (DMA) შესაბამისად ბრალი ედება საკუთარი სერვისების, მათ შორის Google Shopping-ის, Google Hotels-ისა და Google Flights-ის, კონკურენტებთან შედარებით უპირატესობის მინიჭებაში. კანონის თანახმად კომპანიას შეიძლება დაეკისროს ჯარიმა მისი წლიური მსოფლიო შემოსავლის 10%-მდე. Google-მა მარეგულირებლებს შესთავაზა ძიების შედეგების სქემის შეცვლა, მაგრამ მისი ოპონენტები ამტკიცებენ, რომ განახლებულ ვერსიაშიც კი კონკურენტებს არ აქვთ თანაბარი პირობები კომპანიის საფირმო სერვისებთან მიმართებაში. 

ამჟამად, Google-ის იურისტების თქმით, DMA-ს დანერგვამ ევროპელი მომხმარებლების მიერ ავიაბილეთებში მეტის გადახდა გამოიწვია, რადგან მათ დაკარგეს ავიაკომპანიების ვებ-გვერდებზე პირდაპირი წვდომა. ავიაკომპანიებთან ერთად სასტუმროებმა და რესტორნებმა დაკარგეს პირდაპირი დაჯავშნის ტრაფიკის 30%, ხოლო შემოვლითი გზები ძალიან არაეფექტურია. ამიტომ, კომპანიამ არა მხოლოდ თეორიულად, არამედ სინამდვილეშიც უნდა გაიგოს, თუ როგორ უნდა იყოს დაცული რეგიონის კანონები - ეს მას დაეხმარება აქ სერვისების გაშვებაში პრეტენზიების შიშის გარეშე. ევროკომისიასთან ერთად Google აპირებს განსაზღვროს DMA მოთხოვნების დაცვასთან დაკავშირებული სარგებელი და ხარჯები. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.