Mass Effect 3

Nathaniel

აუ ძაან ექშენი არ გახადონ რა :(

არიქა :D

Mass Effect 3 Rumored To Have Four-Player-Co-Op

Rumors of multiplayer functionality in Mass Effect 3 are nothing new, but recently several online reports have strongly indicated that a standalone four-player co-op mode will be included in the title when it ships early next year.

This according to both CVG and Eurogamer, who recently cited anonymous sources in delivering word that the aforementioned co-op mode would consist of various missions designed with a high replay value that are set apart from the game’s main story line.

Of course, nothing on the four-player co-op front is confirmed at the moment, but we’re wondering what you would think about traversing Mass Effect’s vast worlds with a few of your favorite galaxy-defending friends. Make a mass effect on the comments with your thoughts and then check out these E3 screens of the game in action to help tide you over!

არიქა :D

Mass Effect 3 Rumored To Have Four-Player-Co-Op

არ გვინდა არანაირი მულტოპლეერი ME3 არ შეხონ, მერე გინდა ქაუნთერის სტილის გამოუშვან მაგ სამყაროზე....

არადა კეისი ჰადსონი გადაჭრით უარობს და არა მგონია მოგვატყუოს

არ გვინდა არანაირი მულტოპლეერი ME3 არ შეხონ, მერე გინდა ქაუნთერის სტილის გამოუშვან მაგ სამყაროზე....

არადა კეისი ჰადსონი გადაჭრით უარობს და არა მგონია მოგვატყუოს

Co-Op მულტი არის? მე კიდე მეგონა რომ უბრალოდ 3-ის ნაცვლად გუნდშI 4 იქნებოდნენ.

p.s. კეისი ჰადსონი რატომღაც სულ ქალი მეგონა :D

კო-ოპში ცუდს ვერაფერს ვხედავ. გარუსი სიამოვნებით ვიქნებოდი.

ამის მიუხედავად, მე რათქმაუნდა სინგლს ვითამაშებ.

iuz0x.png

კო-ოპში ცუდს ვერაფერს ვხედავ. გარუსი სიამოვნებით ვიქნებოდი.

ამის მიუხედავად, მე რათქმაუნდა სინგლს ვითამაშებ.

iuz0x.png

არ ჰგავს :D

არ ჰგავს :D

მესამე თამაშში დაგროვილი რენეგადით და პლასტიკური ოპერაციით დაემსგავსება ალბათ...

მე მაინც დეფალტით ვთამაშობ...

BioWare 'figuring out the right way' to continue Mass Effect after ME3

me3.png

Speaking with business giant Forbes, BioWare founders/doctors Greg Zeschuk and Ray Muzyka spoke on the possibility of life after Mass Effect 3, saying that ME3's universe of diverse alien races and planets has struck a chord with the series' audience. While their priorities and resources are currently focused on "nailing it" with ME3, the doctors maintain that possibilities in the future are wide open.

"We do have a desire to continue the Mass Effect franchise," said Muzyka, "and we're working on the details, figuring out what the fans want, figuring out the right way." Given the amount of codex text the series has generated over the years, we don't doubt that there are still stories left to tell in the ME universe.

Joystiq

BioWare განიხილავს ამ სერიის გააგრძლებების ყველა შესაძლებლობას, ფანების თხოვნას გაითვალისწინებენ.

Quick quotes: BioWare admits Final Fantasy inspiration with Mass Effect

“Yeah, you know we actually reference a lot from Final Fantasy: The Spirits Within. We used a lot of their GUIs and the way they did their ship – that was kind of like in some of the early designs for the Normandy. Our attack helicopters are loosely based off that movie. There’s some great stuff, especially their glowing GUI screens; we used those a lot. I keep a folder of that stuff and I still actually tell the guys ‘just go back and look at that. Change it like that!’” – Mass Effect 3 art director Derek Watts, speaking to X360W, on the inspiration CG movie The Spirits Within has given to the threequel.

VG247

ახალ თამაშებს მივესალმები Mass Effect Universe-ში, თუმცა შეპარდის საგა კარგია რომ სრულდება მესამეში

მართლა საცოდაობა იქნებოდა ასეთი სამყაროს "მოცდენა"

FF არის რაღაც მსგავსება (ფილმზე ვგულისხმობ) თუნდაც ჯარისკაცების აღჭურვილობაში, მაგრამ რა კავშირია ამ ორ თამაშს შორის ვერ ვხვდები ის ხომ Capcom-ისაა?

ახალ თამაშებს მივესალმები Mass Effect Universe-ში, თუმცა შეპარდის საგა კარგია რომ სრულდება მესამეში

მართლა საცოდაობა იქნებოდა ასეთი სამყაროს "მოცდენა"

FF არის რაღაც მსგავსება (ფილმზე ვგულისხმობ) თუნდაც ჯარისკაცების აღჭურვილობაში, მაგრამ რა კავშირია ამ ორ თამაშს შორის ვერ ვხვდები ის ხომ Capcom-ისაა?

არაა კაპკომის :D

inspiration-ი ჰქონდათ მაქედან

და უბრალოდ დაწერეს ალბათ

BLASTO__Enkindle_THIS_by_ArtGhoul71.jpg

:D

რა იყო ეს????????????

ENKINDLE THIS!!!!!!

ვოლუსები იმის შემდეგ შემძულდა რაც ციტადელში ქვარიანს აბრალებდა კრედიტ ციპის მოპარვას :thumbdown:

ვოლუსები იმის შემდეგ შემძულდა რაც ციტადელში ქვარიანს აბრალებდა კრედიტ ციპის მოპარვას :thumbdown:

შენ რომ კონსულად აგირჩიონ ადამიანების და ასარის გარდა ალბათ ყველას გაჟუჟავ :SNEMOTICON13:

ერთადერთი, ვისაც მართლა ვერ ვიტან, ბატარიელები არიან.

თუმცა Arrival-ში მაინც შემეცოდნენ :user:

შენ რომ კონსულად აგირჩიონ ადამიანების და ასარის გარდა ალბათ ყველას გაჟუჟავ :SNEMOTICON13:

life form is disease and we are the cure!

:dwarf:

შენ წარმოიდგინე არ მქონდა...

ვიდეოები კი მქონდა ნანახი შეცვლილი გახმოვანებით, მაგრამ ასე გაკეთებულები არა...

ჰანარები სპექტრები ვერ იქნებიან, რადგან მათთვის აგრესიის ნებისმიერი პირდაპირი გამოვლენა მიუღებელია და სხვებთან კონტაქტიც უჭირთ, ამიტომააც ყავთ დრელები დაქირავებულ მკვლელებად

მე სანამ მეორე ნაწილი გამოვიდოდა ჯერ კიდევ პირველის შემდეგ ვიყავი რატომღაც დარწმუნებული რომ მესამე ნაწილზე არ დამთავრდებოდა ეს სერია და კიდე გააგრძელებდენ, მთავარია მაღალი დონე შეინარჩუნონ და რაღაც ახალი შემატონ თამაშს რაც გაუგრძელებს კიდე ხანგძლივობას ამ სერიას, თორე 90%+ იგრების შემდეგ რომ 75% დონის იგრა გამოუშვა ამ სერიიდან უკვე გატეხავს და სახელსაც გაუფუჭებენ სერიას

<object width='540' height='405'><param name='movie' value='http://filmdepo.ru/swf/player_filmdepo.swf'></param><param name='allowFullScreen' value='true'><param name='allowscriptaccess' value='always' /><param name=FlashVars value='showEmbed=1&id=4642&skipLastAd=1&keepAspect=0&user_id=45&autoload=0'></param><embed src='http://filmdepo.ru/swf/player_filmdepo.swf' type='application/x-shockwave-flash' allowfullscreen='true' allowscriptaccess='always' FlashVars='showEmbed=1&id=4642&skipLastAd=1&keepAspect=0&user_id=45&autoload=0' width='540' height='405'></embed></object>