Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/19/14 in all areas

  1. სალამი, მაინტერესებს თქვენი აზრი, ე.ი ვაწყობ ავტო სიმულატორს. (პრინციპში მოვრჩი მხოლოდ სპორტული სკამი დამრჩა დასაყენებელი და მალე ეგეც მზად იქნება) , ხვალ სხვა ფოტოებს + ვიდეოსაც დავდებ. მონაცემებია: 1. VIDEO: ASUS GeForce GTX 780 OC DirectCU II 941MHZ 3GB Video Card - 88434 2. MOTHER : INTEL BOXDP67BGB3 INTEL P67 CHIPSET MOTHERBOARD 3. PROCESSOR : INTEL I5 3570K 3.4GHZ-3.8GHZ UNLOCKED QUAD CORE CPU PROCESSOR 4. MEMORY : 8GB DDR3 1600 MHZ DUAL CHANNEL MEMORY 5. სამი 24 - იანი მონიტორი . 6. რული : Thrustmaster T500RS Racing Wheel & Pedals (მთლიანად რკინის კონსტრუქიაა რულის შგნითაც და პედლებიც). 7. გადაცემის კოლოფი: TH8A Add-On Shifter (ესეც სულ რკინისაა). 8. ხელის ტორმუზი: ტოიოტას მოვხსენი (დამონტაჟებულია მაგრამ ელექტრ. შესაერთებელია). 9. სკამი ჯერჯერობით ე კლასისაა მაგრამ სპორტული რიკაროს სკამი დაყენდება. ყველა თამაში (რაც მაქვს) მაქსიმალური მონაცემებით უპრობლემოდ ეშვება. ასსეტო კორსა, დირთ3, NFS RUN, SHIFT2. r-factor -ის ჩაწერა დავიწყე, მაგრამ ჯერ ვერ მოვრჩი. ვფიქრობ 4- 6 ცალის გაკეთებას და სიმულატორ კლუბის გაკეთებას. როგორ ფიქრობთ იქნებ მოთხოვნა მსგავის ტიპის სიმულატორებზე? ჩემპიონატები რომ ჩატარდეს და ა.შ... პლუს იქნებ მირჩიოთ რა თამაშები აჯობებს რომ დავამატო. და კიდევ ერთი, სხვა თამაშებისაგან განსხვავებით, Assetto Corsa სამ მონიტორზე რატომღაც არ გიაშალა (იქნებ ვინმემ იცის როგორ ყენდება 3 მონიტორზე და მომაწოდოს ინფო).
    4 points
  2. თუ ვინმეს გინდათ აქ, 60 ლარათ გაგატანთ. 3.4ზე ვამუშავებდი 24/7ზე.
    2 points
  3. Facebook-ზე გაიხსნა ახალი ქართული LFS-ის ჯგუფი LFS Georgia
    2 points
  4. დაიდება მალე ვინდის ვერსია მაგ განახლებით და ის დააყენე
    2 points
  5. დღეს ვებერთელა ნოემბრის აპდეიტი გამოვიდა 800მბ და გაანახლეთ ვისაც არ განუახლებია ჯერ, ბლომათ მელკი ფიქსებს შეიცავს ეგ აპდეიტი და პერფორმანს ფიქსებიც აქვს დამატებული
    2 points
  6. G1ORG1 , 775-ზე ამ ფასად უკეთესს ვერ იყიდი თუ ქსეონი ან ჩატენე და თავი არ აიტკივე გავიკითხავ სამეგობროში იქნებ ვინმეს მოუნდეს, თუმცა მეეჭვება, ჯერ კიდევ დუალკორებზე არიან ჰდ ფილმებზე რომ უჭედავთ და გამოცვლა კი არა სისტემის გაწმენდაც ეზარებათ სანამ მუშაობას არ შეწყვიტავს ხოლმე
    2 points
  7. MSI -მ დაანონსა ახალი და სუპერ მძლავრი ვიდეო ადაპტერი GTX 970 GAMING 4G GOLDEN EDITION რომელსაც აქვს გაზრდილი სიხშირეები და აქვს საუკეთესო გაგრილება სპილენძის სითბური მილაკებით ახალ MSi twin Frozr V გაგრილების დიზაინი, უზრუნველყოფს სრულ სიჩუმეს გაგრილებისას და აქვს საუკეთესო შედეგი რადგან გაგრილებას უზრუნველყოფს 10 სმ-ისნი Torx ფანები რომელიც მაქსიმალურ ბრუნზედაც ინარჩუნებს მინიმალურ სიჩუმეს. ახალი დიზაინი ორიენტირებულია მაქსიმალურ გაგრილებაზე და სიგრილის უსწრაფეს დროში გადაცემაზე ეს ახალი ადაპტერი როგორც MSI იმედოვნებს გახდება წამყვანი გღეს დღეობით არსებულ 970 ებს შორის რადგან მისი დიზაინი არის ძალიან ლამაზი აქვს საუკეთესო გაგრილება და ორიენტირებულია თამაშის მაქსიმალურ გაფართოებაზე. მისი ტექნიკური მონაცემები ასე გამოიყურება აგრეთვე ამ ახალში დანერგილია EyeRest ტექნოლოგია და შესაძლებელია კონტროლი ლურჯი ეკრანისა რაც ძალიან ასვენებს თვალებს და არეგულირებს ლურჯ ფერს რომ მომხმარებელს არ დაეძაბოს თვალები დიდხანს მონიტორის ყურებსას
    2 points
  8. ჩემი დღევანდელი შენაძენი, უფრო სწორად უკვე გუშინდელი: 600Hz-იანი 55ინჩიანი მონსტრი 4 ბირთვიანი პროცესორით და მეგა კონტრასტით... სამსუნგის მეექვსე სერიის ჰაი ენდ მოდელი H6650-ი...^^ ძალიან ქული მოდელია რა...^^ ეს აწყობის პროცესში: ესეც დასრულებულ მდგომარეობაში: მოკლედ ეს მოდელი და H7000 დავტესტე მეგორბებო, როგორც შავი ფერის დამუშავებაზე, ფერების მეგა კონტრასტი, 3D, 4K ვიდეოები და სხვაობა არის 0-ი, არ იყიდოთ H7000 ის იგივე H6650-ი არის, ერთ მატრიცაზეა ორივე მოდელი, მე პირადად 7000-სის ფულიც მქონდა მაგრამ, სისულელეა ნამდვილად, ერთნაირ გამსოახულებას იძლევა ორივე მოდელი, ზუსტად... მე ძალიან კმაყოფილი ვარ ამ მოდელით, ძალიან სერიოზულია, დონეა ერთი სიტყვით...
    1 point
  9. აი ეგ შავები ყველაზე გამძლეებია და ბევრ მწვანეს გამოიცვლიან, არც ხმაურიანებია და არც ცხელები
    1 point
  10. რევიუებიდან გამომდინარე გააკეთე დასკვნა ყველაზე კაი ეგაა
    1 point
  11. ასე, რომ ცემა-ტყეპას ვერ იტანს და ვერც Flappy Bird-ის თამაშს კომპიუტერული სისტემები
    1 point
  12. რედ. ავტ. "სახრახნისი"!
    1 point
  13. მე გადამივარდა ერთხელ და ზუსტად ეგრე შვრებოდა ვინჩო შეუცვალე და გასწორდება
    1 point
  14. როგორც წესი ეგ მყარი დისკის ბრალია ხოლმე , სცადე ვინდოუსის ინსტალაცია და თუ ნელა მივიდა დაფორმატებამდე უეჭველი მყარი დისკის პრობლემაა
    1 point
  15. მგონი ტექნიკურ პრობლემასთან გვაქვს საქმე. დარტყმა დააზიანებდა რაიმეს. იქნებ არ არის ბიოსის ბრალი და მყარი დისკის ბრალია
    1 point
  16. HD 4600 მარიაჟობისთვის კი არ აქვს შენს პროცს, მოისროლე ეგ კარტა და შეაერთე ინტეგრირებულზე, სუ თუ არაფერი ახალ თამაშებს მაინც ჩართვს და ეგ 9800 რიღას მაქნისია
    1 point
  17. აჩერედნოი დრაივერი გამოუშვა ნვიდიამ სპეციალურათ ახალი თამაშებისთვის შემდეგი ჰაილაიტსებით: New in GeForce Game Ready Drivers The latest GeForce Game Ready driver, release 344.75 WHQL, provides support for Maxwell’s new Multi-Frame Sampled Anti-Aliasing (MFAA) mode. In addition, this Game Ready WHQL driver ensures you'll have the best possible gaming experience for Far Cry 4, Dragon Age: Inquisition, The Crew, and World of Warcraft: Warlords of Draenor Game Ready Best gaming experience for Far Cry 4, Dragon Age: Inquisition, The Crew, and World of Warcraft: Warlords of Draenor Gaming Technology Supports Multi-Frame Sampled Anti-Aliasing (MFAA) mode MFAA მარტო 900 სერიის კარტებზე მუშაობს ნვიდიას კონტროლ პანელიდან ჯერ, მაგისთვის საჭიროა თამაშს ქონდეს მაგის საპორტი და MSAAX2 მაინც იყოს ჩართული პარალერულათ მაგ ფიშკამ რომ იმუშაოს, ვინც დატესტა მაინც იძახიან რომ SMAA სუსტი არისო მთლიან ჯამში ესეც სრული ჩეინჯლოგი თუ რეებია დაფიქსული წინა დრაივერის შემდეგ: Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 8.1 Fixed Issues  Need an SLI profile for Heroes of the Storm. [200051071]  Need an SLI profile for Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. [1568938]  Linux profiles for Maya 2015 run more slowly than those of Maya 2014. [1568046]  Assassin's Creed: Unity. Deploy out-of-box profiles. [1576530]  ][sLI] Monster Hunter Online Benchmark: Severe flashing and corruption seen on the menu screen (windowed mode) when benchmark launched with a DSR resolution. [200049924]  GeForce GTX 980, Call of Duty: Advanced Warfare. Z fighting occurs. [1571847]  [sLI] 344.48, Elite Dangerous: App gets stuck on loading screen in windowed surround mode. [1570506]  [sLI] GeForce GTX 980 × 2: Surround (1 × 3) does not get enabled with three 4K displays. [200050659]  340.43: Choppy video playback of 3D Blu-ray movies. [1537491]  344.48: Distortion around mouse cursor when DSR enabled. [1569959]  HDMI 2.0, 4K @ 60 Hz: YUV420 is not working on GeForce GK1xx GPUs. [1576300]  Far Cry 4 requires SLI profile to improve performance. [1549876]  Whitelist titles for MFAA. [200051634]  Make NVIDIA Control Panel changes to support whitelisting of games for MFAA. [200050802]  Disable TSF (temporal synthesis filter) when MFAA is not getting enabled. [200053351]  344.73, GM204, Windows 7 x64: On some games, TSF indicator doesn't come on with MFAA enabled. [200054917] ესეც გადმოსაწერი ლინკი: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows Vista 64-bit : http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/79891/en-us Windows 7 32-bit, Windows 8.1 32-bit, Windows 8 32-bit, Windows Vista 32-bit : http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/79890/en-us დავაყენე და კარგი ფერები აქვს დისპლეიპორტზე, ის ფიქსი ჯერ არ დაუმატებიათ FULL-RGB-ის, რამდენიმე ბაგი აქვს ნვიდიას დასაფიქსი დისპლეიპორტზე და არა მარტო და ბევრი მაგ ბაგების დაფიქსვას უფრო ელოდება ვიდრე სხვა რაღაცეებს
    1 point
  18. ესეც შედეგები far cry 4-ზე http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/far-cry-4-test-gpu.html
    1 point
  19. http://maxtorrent.tk/details.php?id=352 / Escape Dead Island (2014) (RUS|ENG) [Repack]
    1 point
  20. ესეც Escape Dead Island მიმოხილვა IGN-ზე http://www.ign.com/games/escape-dead-island/pc-20020905 68% დაუწერეს მარტო, მეორე მეტს აიღებს წესით ეგ დიდი ადონივით გამოუშვეს
    1 point
  21. Opera stable update – version 25.0.1614.71 http://www.opera.com/download/get/?partner=www&opsys=Windows&product=Opera&utm_medium=sm&utm_source=desktop_blog&utm_campaign=desktop_side_bar
    1 point
  22. მაგეებიდან პირველი, ნვიდიას კარტებიდან 970, 290 ჯობია ჩემსას ასე 4-5ფპს საშვალოთ თამაშს გააჩნია, 970 ცოტათი აჯობებს ან ერთ დონეზე მაინც იქნება მაგ კარტასთან, ჯერ ბოლომდე არაა გაწურული დრაივერები, არცერთი პერფორმანს დრაივერი არ გამოსულა, მორჩა ეხლა Game ready დრაივერების გამოსვლა და ეხლა ბეტებსაც მიხედავენ ალბათ ახალი ფიშკებით, ფიქსებით და ოპტიმიზაციებით
    1 point
  23. https://www.youtube.com/watch?v=DDCd_19ZRII
    1 point
  24. ბევრს გექნებათ გაგონილი ეს ამბავი და აგერ თავად გმირიც
    1 point
  25. 1 point
  26. დღეს ახალი ვერსია ავტვირთე: rFactor 1255g V2.07 დიდი ხანია რაც კომპიუტერში მაქვს, მაგრამ რაღაც შეფერხებების გამო არ დამიდია. დამატებითი პროგრამებიც მოყვება ფოლდერში, სახელად programs.
    1 point
  27. barna ფოტოგრაფების საიტიდან ვაკოპირებ ხოლმე - http://35photo.ru/ http://s017.radikal.ru/i426/1411/d5/fa0d04028eec.jpg http://i008.radikal.ru/1411/12/2404188d935c.jpg http://s017.radikal.ru/i404/1411/ac/262efb61886e.jpg ეს ახლა ხანს ვნახე. რა როჟები არიან
    1 point
  28. მაგ სიჩქარეს რა აზრი აქვს ? ნეტიდან რომ იწერ რაღაცაზე წერ ხო ? და ყველაზე სწრაფ სსდ -ს 1 ტბ/წმ-იც კი არ აქვს ჩაწერის სიჩქარე. ( უფრო სწორად, ძალიან ბევრი უკლია კიდე 1ტბ/წმ სიჩქარემდე )
    1 point
  29. შენი 780 Ti არის Classfield ვერსია რომელიც ყველაზე მაგარი ვერსია რომელიც ძალიან მაღალი ბირტვის ოვერქლოქინგით დადე ვენტეიჯში 58K მითუმეტეს 6 ბირტვიან პროცესორზე და მე 4 ბირთვიან პროცესორზე რომელმაც დაალიმიტა 970-ი დავდე 52K-ა და რომ გადავხედე შედეგებს HWbot-ზე ჩემს სიხშირეებზე არცერთს არ დაურაზგონებია 970-ი ჯერ, მაგრამ 6 ბირტვიანი პროცესორებზე აქვთ დატესტილიდ ა აქვთ დადებული 53-54K და ახლა შენ იმსჯელე, მე რომ 6 ბირტვიან პროცესორზე დამეტესტა 970-ი 55K-ს ისე დავდებდი იგივე სიხშირეებიტ როგორც არაფერი, სხვაობა შენ გადაიხადე 700+$ შენს 780 ti-ში და 970-ში კი გადახდილია 680 ლარი და იგივე შედეგი დავდე თითქმის, ქლასფაილდს რომ ტავი დავანებოთ, ჩვეულებრივ SC ვერსიის 780 ტი-ს ისე გადავხსნი გვერდებში ოვერქლოქინგზე 6 ბირტვიან პროცესორზე 970-ით როგორც არაფერი... ასე რომ მე 970-ის პერფორმანსს უფროს ხვა რამეს დავარქმევდი, მაგალითად>>>awesome... და ზოტაკის ექსტრემ ვერსიის 970-ი კი საერთოდ 780 ტი არის ფაქტიურად და მიტუმეტეს ნარჩევ ჩიპებზე, აი მაგითი კი ისე გადავხსნი შენს 780 ტი-ს როგორც არაფერი... აი ერტ პატარა მაგალითს მოგიყვანთ, დააკვრიდით ბირთვის ქულას, რომლიტაც 55K-მდე აქვს დადებული 970-ის იმიტომ რომ ბერვად მაგარი პროცესორზე არის დატესტილი ვიდრე ჩემი, და ახლა წარმოიდგინე მე რომ ჩემი სიხშირეებიტ დამეტესტა მაგ პროცესორზე 56K-საც დავდებდი, მე უბრალოდ რაც უფრო მაღლა აგყავს მიტ უფრო დაალიმიტა ჩემმა 2600K-მ 970-ი, ეს სურათი აღებულია HWbot-ზე პირველ ადგილზე მდგარი 970-ის შედეგიტ, იგივე პროცესორზე ჩემი შედეგი იქნებოდა პირველ ადგილზე: ახლა კი დასკვნა ტავად გამოიტანე 780 ტი არის ჩასვრილი თუ 970-ი...
    1 point
  30. გამოქვეყნდა DEAD ISLAND 2-ის გეიმფლეის სადებიუტო თრეილერი Deep Silver-მა გამოუშვა Dead Island 2-ი გეიმფლეი პირველი თრეილერი. შემქმნელებმა გვაჩვენეს სისხლიანი ხოცვა-ჟლეტვა, რომელიც ელოდებათ ზომბი-სერიის გაგრძელების მოთამაშეებს. Dead Island 2-ის მოვლენები მიმდინარეობს მზიან კალიფორნიაში Dead Island-ისა და Escape Dead Island-ის მოვლენების შემდეგ. აშშს სამხედროები დაკეტეს "ოქროს შტატის" საზღვრები, რამაც ბევრი შტატში ჩარჩენილი გადარჩენილები გაახარა - მათთვის კალიფორნია გახდა სისხლიანი ტერიტორია. შემქმნელების სიტყვების მიხედვით თამაშს ექნება მულტიფლეიერი 8 ადამიანისთვის სოციალური შესაძლებლობების მთელი ჩამონათვალით და გეიმფლეის ინოვაციული ელემენტებით. თამაში გამოვა Xbox One-ზე, PlayStation 4-ზე და РС-ზე. Dead Island 2 გამოვა 2015 წლის შემოდგომაზე.
    1 point
  31. მერამდენედია არ ვიცი მაგრამ, მაგ რევიუში სწორად წერია, ინტელი აკეთებს აქცენტს raw performance–ზე ანუ მეტი გამოთვლის საშუალებას იძლევა ინტელის პროცესორი. ხოლო AMD–ს აქცენტი წააგავს All-In-One კონფიგურაციას ანუ ყველაფერი აღებულია და მოთავსებულია 1 კრისტალზე, რადგან APU გამიზნულია სხვადასხვა ფუნქციების შესასრულებლად, ამიტომაც APU–ს შესაძლებლობები ფართოა და მომავალში კიდევ უფრო გაფართოვდება. კიდევ უფრო მარტივად რომ გავმიჯნოთ ერთმანეთისაგან ასე დავყოთ ჯობია: INTEL–ი რა სიახლეს სთავაზობს მომხარებელს, ბოლო თაობის პროცესორი რომ ავიღოთ Haswell Refresh არქიტექტურაში? საერთოდ არაფერს. იზრდება მხოლოდ წარმადობა ანუ raw performance და სხვა არაფერი. მაგალითად რა სხვაობაა ნეჰალემსა და Haswell Refresh–ს შორის? რა ტექნოლოგიური ცვლილება განიცადა რაც მომხარებელს ახალს სთავაზობს რაიმეს? არაფერს. ენერგიის შემციერება, ნანომეტრების შემცირება და კონტროელრების გამუჯობესება უბრალოდ ზრდის პროცესორის სიძლიერეს და არა ფუნქციებს. გამოდის რომ სიახლე არაფერია, სწრაფქმედების ცვლილების გარდა. (რაღაც ახალს კი გვთავაზობს მაგრამ ეგ მაინც ზღვაში წვეთია, მაგის ანალოგი AMD–საც აქვს უკვე) რას გთავაზობს AMD–ს ბოლო თაობის არქიტექტურა? ძალიან ბევრ ტექოლოგიას ანუ შესაძლებლობებს. რა სხვაობაა I და ბოლო თაობის არქიტექტურებს შორის? მაგალითად I თაობის APU-ები ავიღოთ: Llano–სა და Kaveri–ს შორის რა ტექნოლოგიური ცვლილებები განხორციელდა? უამრავი. თავიდან ჩადეს GPU–ს ბირთვები. შემდეგ დაამატეს და გაზარდეს რაოდენობა, შემდეგ დაემატა ახალი ვიდეო კოდირება Hardware დონეზე და დაემატა ახალი ვიდეო კოდეკების სრული მხარდაჭერა, რომელიც წინა თაობებს არ ჰქონდა (Unified Video Decoder, Video Codec Engine, TrueAudio). შემდეგ თაობას გაუჩნდა GCN არქიტექტურაც. GPU–ს გაძიერებამ APU-ში გამოიწვია openCL–ის პროგრამებისადმი მაღალი ეფექტურობა, ანუ გამორიცხა დისკრეტული ვიდეოს ყიდვა. მოხდა ტექნოლოგიურად მრავალი ფუნქციების 1 კრისტალში გაერთიანება. ამას მოყვა HSA და hUMA ტენოლოგიების შემოღება. ეს კი სრულიად ახალი ტიპის ჰიბრიდული ტექნოლოგიებია. CPU–ს და GPU-ს hUMA ტენოლოგიის წყალობით, ერთი საერთო მეხსიერებით შეუძლიათ სარგებლობა (გრაფიკულად ამიტომაც მიამსგავსეს თავის ტვინის ორივე ნახევარსფეროს მუშაობის პრინციპს). APU–ში მოთავსებულია თითქმის 2,5 მილიარდი ტრანზისტორი რომელთა 60-70 პროცენტი (ჩემი ვარაუდით) GPU–ს ეთმობა, დანარჩენი CPU ბირთვებს. შესაბამისად APU რომელსაც სრული მხარდაჭერა აქვს HSA ტექნოლოგიის შეუძლია სტოკ სიხშირეზე შეუძლია 856 GFLOPS გამოთვლა განახორციელოს წამში რასაც გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს გრაფიკულ საკითხებში. ასევე შესაძლებელია DUAL გრაფიკის გამოყენება, ეს მოამვალში კიდევ ცალკე პერსპექტივაა, გაძლიერების შესაძლებლობის კუთხით. ეს ჯერ არაფერია, მომავალში კიდევ იგეგმება სიახლეები და ახალი ტექნოლოგიები. Mantle ეს კიდევ ერთი პლიუსია APU–სთვის. კიდევ ჩადებენ მომავალ ტექნოლოგიებს და ამით კიდევ უფრო გაზრდის შესაძლებლბოების სპექტრს. აქ ისმის შემდეგი კითხვა, ვინ რამდენად იყენებს თავისი პროცესორის შესაძლებლობებს? უმრავლესობა high end სისტემებისა, მხოლოდ და მხოლოდ თამაშში თუ დატვირთავს სისტემას, ჩვეულებრივ სამომხარებლო დონეზე, ყველა ეს ძლიერი პროცესორი, თავისი შესაძლებლობების 5%–ზე მეტს არ იყენებს. ანუ სულაც არ ყოფილა საჭირო ინტერნეტში ძრომიალისთვის i7 როცა მაგას ბევრად იაფიანი Celeron პროცესორიც მარტივად გაუმკლავდება. აქ ისმის მეორე კითხვა, რა ტექნოლოგიების გამოყენება შეუძია მომხარებელს ინტელის პროცესორისგან? არც თუ ისე ბევრი. APU–ებში გამოყენებული ტექნოლოგია არის სწორედ მოამვლის ტექნოლოგია. სხვათაშორის HSA არ ეკუთვნის AMD-ს, მასზე მუშაობენ უდიდესი მსოფლიო გიგანტური კომპანიები, სამსუნგია, სონი, qualcomm და ა.შ. ასე რომ მათი საერთო საქმით, ხდება ძალიან დიდი კარგი საქმის გაკეთება. მომავალი სულ უფრო და უფრო სწრაფად იზრდება openCL–ის გამოყენებაზე და შესაბამისად APU–ების პლიუსი რაც დრო გავა, მერე უფრო კარგად გამოჩნდება. მე მერე ავტვირთავ HSA ტექნოლოგიაზე როგორ მუშაობენ დიდი კომპანიები, როგორ პროექტდება და რა პრინციპებით მუშაობენ. მათი სქმები და გათვლები აღებულია მსოფლიო მაშტაბებზე. ძალიან საინტერესო შედარებებია მოყვანილი
    1 point
  32. 1 დრაივერი გამოუშვეს და ისისც ბეტა
    -1 points
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.