Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/03/13 in all areas

  1. ონლაინი უფასო http://torrent-games.net/news/mortal_kombat_komplete_edition_2013_pc_124_repack_by_mizantrop1337/2014-04-24-41117 1. გაუშვით Steam/Greenluma. 2. ჩართეთ თამაში. 3. შედით მთავარ მენიუში -> Online -> Join Room ============================================================================= ============================================================================= ============================================================================= http://geotorrents.com/Mortal_Kombat_Komplete_Edition_2013_ENG_MULTI6-s-74366.ts http://rutor.org/torrent/291658/mortal-kombat-komplete-edition-1.0-3-dlc-2013-pc-repack-ot-black-beard http://rutor.org/torrent/291615/mortal-kombat-2013-pc-repack-ot-r.g-mehaniki http://rutor.org/torrent/291626/mortal-kombat-komplete-edition-dlc-2013-pc-repack-ot-shtecvv ინფორმაცია თამაშზე: დასახელება: Mortal Kombat წელი: 2013 ჟანრი: Arcade (Fighting) / 3D მწარმოებელი: NetherRealm Studios გამომცემლობა: Warner Bros. Interactive Entertainment პლატფორმა: PC გამოცემის ტიპი: ლიცენზია ენა: ENG კრეკი: მოყვება თამაშის აღწერა: ახალი Mortal Kombat-ი აგრძელებს საბრძოლო სერიას. მასში გელოდებათ ახალი ძრავი, საინტერესო სიუჟეტური კამპანია, მასშტაბური მულტიპლეიერი და ძველ მებრძოლებთან შეხვედრა. უნდა აღინიშნოს, რომ ახალი სამგანზომილებიანი ძრავის მიუხედავად, ბრძოლები ისევ 2D-ში წარიმართება. ამას გარდა, ჩვეული ერთი ერთზე ბრძოლებისგან. სისტემური მოთხოვნები: OS: (32-bit) Windows Vista, Windows 7, Windows 8 CPU: Intel Core Duo, 2,4 ghz / AMD Athlon X2, 2,8 ghz Video: NVIDIA GeForce 8800 GTS / AMD Radeon 3850 gb RAM: 2gb DirectX: 10 რეკომენდირებული: OS: Windows 7, Windows 8 CPU: Intel Core i5 750, 2,67 ghz / AMD Phenom II X4 965, 3,4 ghz Video: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 RAM: 4gb DirectX: 11
    13 points
  2. http://geotorrents.com/NASCAR_The_Game_2013_2013_ENG-s-74361.ts თამაშის შესახებ: ჟანრი: racing (cars), simulator, 3D გამოშვების წელი: 2013 შემქმნელი: Eutechnyx გამომცემელი: Activision ენა: ინგლისური კრეკი: მოყვება თამაშის აღწერა: NASCAR 2013 შექმნილია NASCAR-ის ლიცენზიის მიხედვით, რაც ნიშნავს რომ თამაშში იხილავთ ყველა ავტომობილის მარკას და თითქმის ყველა განთქმულ მრბოლელს . მოთამაშეს ექნება საშუალება ითამაშოს როგორც განთქმული ავტომრბოლელის როლში, ასევე შექმნილი პერსონაჟითაც. სისტემური მოთხოვნები: -OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 -CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+ (2 * 3000 MHz) ; -VIDEO: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD4850 with 512MB RAM ; -RAM: 2 გბ -HDD: 7,5 ГБ
    3 points
  3. ფერების შეხამება ყველაზე კარგი ბუნებას აქვს, ნახე მწერიდან დაწყებული, ცხოველ-ფრინველით დამთავრებული და არამარტო, + ფსიქოლოგიური მხარეც ნახე თითოეული ფერის, თუ რა რას ნიშნავს.
    3 points
  4. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=taX4EUGeeSU
    3 points
  5. ჩაუდონ რა NVIDIA-ს
    3 points
  6. AMD Phenom II X6 - 1090T - http://www.amazon.com/AMD-Phenom-1090T-Processor-HDT90ZFBGRBOX/dp/B003FVI2KQ/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1372875271&sr=1-1&keywords=AMD+Phenom+II+X6+-+1090T Gigabyte GA-990FXA-UD3 - http://www.amazon.com/GIGABYTE-GA-990FXA-UD3-990FX-SATA-Motherboard/dp/B0055QYKQO/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1372875260&sr=1-1&keywords=Gigabyte+GA-990FXA-UD3 G.Skill Sniper F3-14900CL9-4GBSR x2 - http://www.amazon.com/G-Skill-F3-14900-1866MHz-9-10-9-28-Channel/dp/B004TGFWCW/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1372875242&sr=1-1&keywords=F3-14900CL9-4GBSR Galaxy GTX580 Arctic Cooling - http://www.amazon.com/Galaxy-GeForce-Mini-HDMI-Graphics-58NLH5HS3PXZ/dp/B004K1EQLO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1372875187&sr=8-1&keywords=Galaxy+GTX580 Seagate ST31000340AS 1tb HDD - http://www.amazon.com/Seagate-Barracuda-7200-11-Drive-ST31000340AS/dp/B000UC3CN0/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1372875134&sr=8-1&keywords=Seagate+ST31000340AS Corsair Enthusiast Series 750-Watt 80 Plus - http://www.amazon.com/Corsair-Enthusiast-Series-Bronze-TX750/dp/B004MYFODI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1372875096&sr=8-1&keywords=Corsair+Enthusiast+Series+750-Watt+80+Plus ფასი 1400 გელა. ტელ: 577 757 857 ანდრო ნაწილებად არ გავყიდი.
    2 points
  7. იყიდება CORSAIR DOMINATOR 4GB ( 2x2GB / 1600) The ფას 55 ლარ 599-19-20-04
    2 points
  8. დაიდო ფორსაჟი 6-ი 720p-ში, და ვინც ელოდებოდა შეუძლია გადმოწეროს... http://tracker.hdclub.com.ua/details.php?id=15771 ვინც არ არის დარეგისტრირებული აგიტვირთეთ ალშარეზე და შეგიძლიათ გადმოწეროთ: http://allshares.ge/download.php?id=1B24D55A75
    2 points
  9. ამ ვიდეოთი ვისწავლე ამ კომპოზიციის დაკვრა ბოლო ნამუშევარია ჩემი მეტალიკას რაც შეეხება...
    2 points
  10. :| KSI-ს ვიდეო აქვს აღებული და თავის ხმა დაადო ლოოლ... მაგის ხმაც ისმის 1:38-ზეც, ზუსტად იგივეს იმეორებს თან :D ა მიუწერია აღწერაში მაგისგანაოო
    2 points
  11. DDR ზოგადად DDR ტიპის მეხსიერება აგებულია SDRAM ტექნოლოგიაზე (Synchronous Dynamic Random Access Memory), რაც ნიშნავს, რომ ის გარკვეული ტაქტური სიხშირით მუშაობს. თვითონ "DDR" ნიშნავს "Double Data Rate", ანუ ამ მეხსიერებებს ერთ ტაქტურ ციკლში 2 მონაცემის გატარება შეუძლიათ (იხ. სურათი). ამ თვისების გამო მეხსიერების მოდულებზე ეწერება იმაზე 2-ჯერ მეტი ტაქტური სიხშირე, ვიდრე მოდულს რეალურად აქვს, ანუ მაგალითად DDR2-800MHz რეალურად 400MHz-ზე მუშაობს. გარდა ამისა უნდა ვიცოდეთ ისიც, რომ კომპიუტერში ჩადგმის შემდეგ მოდულმა შეიძლება ავტომატურად არ იმუშაოს იმ სიხშირეზე, რა სიხშირეზეცაა გათვლილი. ეს იმიტომ ხდება, რომ მეხსიერების კონტროლერი, რომელიც ტაქტურ სიხშირეზეა პასუხისმგებელი, მოდულში კიარა, დედაპლატაზე, ან CPU-შია. ახლა რაც შეეხება სახელწოდებებს...სახელწოდება DDRx-yyyy (სადაც x არის ტაქტის გენერაციის ტექნოლოგია, ხოლო yyyy - DDR-ის სიხშირე) ეძლევა მხოლოდ მეხსიერების ჩიპებს. რეალურად კი მოდული რამდენიმე ჩიპისგან შედგება, ამიტომ მოდულებს აქვთ სახელწოდება PCx-zzzz, სადაც x არის ტაქტის გენერაციის ტექნოლოგია, ხოლო zzzz - მაქსიმალური თეორიული გამტარობა (maximum bandtwidth). ეს არის რიცხვი, რომელიც გვიჩვენებს, თუ რამდენი ბაიტი ინფორმაციის გატარება შეუძლია მოდულს 1 წამში. ის მარტივად გამოითვლება მოდულის სიხშირის 8-ზე გამრავლებით. ანუ მაგალითად DDR2-800-ის მაქს. თეორ. გამტარობა არის 6400MB/s (800x8). ძალიან მნიშვნელოვანია გავიაზროთ, რომ ეს მხოლოდდამხოლოდ თეორიული რიცხვებია, რეალურად გამტარობა უფრო ნაკლებია. სიჩქარეები DDR, DDR2 და DDR3 მოდულებს შორის სიჩქარეების სხვაობის უკეთ აღსაქმელად ქვემოთ მომყავს პატარა ცხრილი, სადაც ნაჩვენებია ზოგიერთი მოდულის სიხშირე, მაქს. თეორ. გამტარობა და სახელწოდება. ვოლტაჟი ცხადია მოდულები გარკვეულ ძაბვაზე მუშაობენ. DDR მოდულებისთვის სტანდარტული ძაბვა 2.5 ვოლტია, DDR2 - 1.8v, ხოლო DDR3 - 1.6v. რათქმაუნდა ეს ყველა მოდულს არ ეხება და უბრალოდ საშუალო რიცხვებია მოყვანილი, სამომავლოდ დაგეგმილია 1.35V-ზე მომუშავე მოდულების წარმოება, ოვერქლოქინგისთვის კი პირიქით - მეტი ძაბვის მიცემაა საჭირო და ა.შ., მაგრამ ძირითად აზრში გაერკვიეთ - DDR3 ნაკლებ ძაბვაზე მუშაობს , ვიდრე DDR2 და DDR2 DDR-ზე ნაკლებ ძაბვაზე მუშაობს. ლატენტურობა ლატენტურობა, ანუ "დაგვიანება" არის დრო, რომელიც გადის მონაცემთა მოთხოვნიდან მონაცემთა მიღებამდე. იგი ასევე ცნობილია სახელწოდებით CAS (Column Address Strobe) Latency, ან უბრალოდ CL. ლატენტურობის რიცხვი წარმოადგენს ციკლის რაოდენობას. ანუ მაგალითად მოდულისთვის, რომელსაც აქვს CL3, მეხსიერების მოთხოვნიდან მის მიღებამდე გადის 3 ტაქტური ციკლი. CL5-იან მოდულს უფრო მეტხანს "მოუწევს" ლოდინი. ასე რომ რაც ნაკლებია ლატენტურობა, მით უკეთესია მოდული. თვალსაჩინოებისთვის იხ. სურათი განსხვავებული ტაქტური სიხშირის მქონე მოდულების შედარებისას დაგვჭირდება მცირე გამოთვლა. ყოველ ტაქტურ ციკლს თავისი შესრულების დრო აქვს, რომელიც ns-ით იზომება (ns-ნანოწამი, 0.000,000,001 წამი). მაგალითისთვის DDR2-800 მეხსიერების ციკლი 2.5ns-ს ტოლია. ასე რომ თუ ასეთ მეხსიერებას აქვს CL5, მაშინ რეალური რეაგირების დრო ბრძანების მიღებიდან შესრულებამდე უდრის: 2.5x5=12.5ns. მგონი მარტივია არა? მეხსიერების ტაიმინგების აღნიშვნაში ლატენტურობა პირველი რიცხვია. მაგალითად 5-5-5-15 ტაიმინგისთვის ლატენტურობა არის 5. იხ. სურათი prefetch DRAM მეხსიერება მონაცემებს მიკროკონდენსატორებში ინახავს. DDR მეხსიერება ამ მონაცემთა 2 ბიტს გზავნის ერთი ციკლის მანძილზე მეხსიერების I/O ბუფერში. ამას 2-ბიტიანი "prefetch" ეწიდება. DDR2 მეხსიერებისთვის ეს რიცხვი 4-მდე იზრდება, ხოლო DDR3-ისთვის - 8 ბიტამდე. სწორედ ამის წყალობითაა შესაძლებელი DDR2-ს ქონდეს DDR-თან შედარებით 2-ჯერ მეტი ტაქტური სიხშირე, ისევე, როგორც DDR3-ს - DDR2-თან შედარებით. უფრო უკეთ რომ გავიგოთ, რა ხდება, მოვიყვანოთ მაგალითი (იხ. სურათი) ავიღოთ ერთი DDR-400, ერთი DDR2-400 და ერთი DDR3-400 მეხსიერება (DDR3-400 არ არსებობს, მაგრამ ჩავთვალოთ, რომ არსებობს). სამივე ჩიპი 200MHz-ზე მუშაობისას ერთ ციკლში 2 ინფორმაციის ერთეულს გადაამუშავებს (როგორც ადრე ვთქვით) და გზავნის "გარეთ", ამიტომ სიხშირე 400MHz-ად ჩაითვლება, მაგრამ "შიდა" ოპერაციისთვის DDR მოდული ერთ ციკლში გადაამუშავებს და გადააადგილებს 2 ბიტს მეხსიერებასა და memory I/O ბუფერს შორის. ამიტომ შიდა ტაქტური სიხშირე 400MHz-ს რომ დაემთხვეს 200MHz-ზე უნდა იმუშაოს (200MHz x 2=400). DDR2 მეხსიერებას 4 ბიტი აქვს, ამიტომ შეუძლია ნაკლებ სიხშირეზე იმუშაოს, რომ იმავე წარმადობას მიაღწიოს, რასაც DDR1 აღწევს (100MHz x 4=400). ანალოგიურად, DDR3 მეხსიერებას კიდევ 2-ჯერ ნაკლები სიხშირე ჭირდება იმავე წარმადობისთვის (50MHz x8=400MHz). ანუ DDR-400, DDR2-800 და DDR3-1600 მეხსიერებებს შიდა ტაქტური სიხშირე ერთი და იგივე აქვთ, მაგრამ წარმადობაში სხვაობა რამხელაა იმედია ხვდებით Resistive Termination ეს მახასიათებელი წინაღობით ტერმინაციად გადმოვთარგმნე. იმედია სწორია. DDR მეხსიერებას RT დედაპლატაზე ჰქონდათ განთავსებული, DDR2-DDR3 მეხსიერებას კი თავად ჩიპში აქვს და მას ODT ეწოდება (On-Die Termination). რათქმაუნდა ეს გაუმჯობესების მიზნით მოხდა - ODT საშუალებას იძლევა სიგნალი უფრო მკაფიო და სუფთა იყოს, ვიდრე დედაპლატაზე განთავსებული RT-სი. უფრო მკაფიო სიგნალი საშუალებას იძლევა არამარტო ხარისხიანად გადაეეცს ინფორმაცია, არამედ გაიზარდოს ტაქტური სიხშირეც. გარეგნული მხარე დასასრულს მოვიყვან DDR, DDR2 და DDR3 მეხსიერების მოდულებს შორის გარეგნულ განსხვავებებს...DDR მოდულს აქვს 184-პინიანი კონექტორი, DDR2 და DDR3-ს - 240-პინიანი კონექტორი, მაგრამ ისინი მაინც არ აგერევათ ერთმანეთში და DDR2-ის სლოტში DDR3 მოდულს ვერ ჩადგამთ. DDR და DDR2 მოდულების ვიზუალური შედარება DDR2 და DDR3 მოდულების შედარება გარდა ამისა DDR მოდული თითქმის ყოველთვის TSOP (Thin Small-Outline Package) ჩიპებზეა, აი ასეთზე: ხოლო DDR2-DDR3 მოდულები BGA (Ball Grid Array) ჩიპებზეა ტაიმინგები მეხსიერების მოდულები კლასიფიცირდება მათი ტაქტური სიხშირის მიხედვით, მაგრამ სიხშირეზე არანაკლებ მნიშვნელოვანია მოდულის ტაიმინგი. ტაიმინგი 4 რიცხვისგან შედგება, მაგალითად 5-5-5-15 (შეიძლება ბოლოს დართული ქონდეს მეხუთე მაჩვენებელი, ამაზე მოგვიანებით). ის მითითებულია მეხსიერების მოდულზე და რაც ნაკლებია რიცხვები, მით უკეთესია მოდული. ტაიმინგის წყალობით ერთსადაიმავე სიხშირეზე მომუშავე 2 მეხსიერების მოდულს შეუძლია განსხვავებული წარმადობა აჩვენოს. მაგრამ სანამ ამ საკითხს მივადგებოდეთ, გავარკვიოთ, მაინც რა არის ტაიმინგი? სურათზე: G.Skill F2-8500CL5D-4GBPK მეხსიერების მოდული. მესამე რიგში მითითებულია ტაიმინგი "CL5-5-5-15". ტაიმინგი არის დრო, რომელიც ეხარჯება მეხსიერების მოდულს სხვადასხვა შიდა ოპერაციის შესრულებაში. მაგალითისთვის ავიღოთ ტაიმინგი 5-5-5-15-T1. რიცხვები შემდეგს აღნიშნავს: CL-tRCD-tRP-tRAS-CMD. გავშიფროთ თითოეული მათგანი: 1. CL - CAS ლატენტურობა ("დაგვიანება"). არის დრო, რომელიც გადის პროცესორის მიერ მონაცემთა მოთხოვნიდან მონაცემთა მიღებამდე. ლატენტურობის რიცხვი წარმოადგენს ციკლის რაოდენობას. ანუ მაგალითად მოდულისთვის, რომელსაც აქვს CL3, მეხსიერების მოთხოვნიდან მის მიღებამდე გადის 3 ტაქტური ციკლი. CL5-იან მოდულს უფრო მეტხანს "მოუწევს" ლოდინი. ასე რომ რაც ნაკლებია ლატენტურობა, მით უკეთესია მოდული. თვალსაჩინოებისთვის იხ. სურათი განსხვავებული ტაქტური სიხშირის მქონე მოდულების შედარებისას დაგვჭირდება მცირე გამოთვლა. ყოველ ტაქტურ ციკლს თავისი შესრულების დრო აქვს, რომელიც ns-ით იზომება (ns-ნანოწამი, 0.000,000,001 წამი). მაგალითისთვის DDR2-800 მეხსიერების ციკლი 2.5ns-ს ტოლია. ასე რომ თუ ასეთ მეხსიერებას აქვს CL5, მაშინ რეალური რეაგირების დრო ბრძანების მიღებიდან შესრულებამდე უდრის: 2.5x5=12.5ns. საკმაოდ მარტივია. 2. tRCD - RAS და CAS დაყოვნება. ამ ფუნქციაში გასარკვევად მცირედი ექსკურსია საჭირო...მეხსიერების თითოეული ჩიპი მატრიცისგან შედგება, რომელზეც მონაცემთა შემნახველი პატარა კონდენსატორების რიგებია განლაგებული. კონდენსატორის მონაცემის წასაკითხად საჭიროა მისი გააქტიურება, გააქტიურებისთვის კი საჭიროა იმ გრძივი და განივი რიგების აქტივაცია, რომელთა გადაკვეთაზეც მდებარეობს კონკრეტული ინფორმაციის შემცველი კონდენსატორი. გრძივი და განივი რიგების აქტივაციას ეწოდება "RAS" (Row Address Strobe) და "CAS" (Column Address Strobe). tRCD პარამეტრი სწორედ RAS-ის გააქტიურებიდან CAS-ის გააქტიურებამდე დროს ნიშნავს და რაც ნაკლებია ეს დრო, მით უფრო სწრაფად მუშაობს მეხსიერება. ქვედა სურათზე ნაჩვენებია მეხსიერება, რომლის tRCD არის 3-ის ტოლი. 3. tRP - RAS გადანაცვლების დაყოვნება. მას შემდეგ, რაც კონკრეტული კონდენსატორიდან ინფორმაციას წაიკითხავს, მეხსიერება ხურავს მის რიგს (RAS) და ხსნის სხვა რიგს, რათა შესაძლებელი იყოს სხვა კონდენსატორიდან ინფორმაციის წაკითხვა. ამ ოპერაციას "Precharge" ეწოდება. ერთი რიგის დახურვიდან სხვა რიგის გახსნამდე გასულ დროს კი ეწოდება tRP. ამ შემთხვევაშიც, რაც ნაკლებია რიცხვი, მით უკეთესია. 4. tRAS - აქტიურიდან გადანაცვლების დაყოვნება, ანუ დრო, რომელიც საჭიროა მეხსიერების მიერ ერთი მოქმედების ციკლის დასრულებიდან მეორე მოქმედების ციკლის დაწყებამდე. 5. CMD: ბრძანების სიხშირე. დრო, რომელიც საჭიროა მეხსიერების ჩიპის გასააქტიურებლად და მისთვის პირველი ბრძანების გასაგზავნად. ამ მონაცემს ხშირად არ უთითებენ. ის შეიძლება იყოს T1 ან T2 (1 ან 2 ტაქტური ციკლი შესაბამისად). დაყენება გვაქვს 2 გზა: გამოვიყენოთ სტანდარტული ტაიმინგები, რომელსაც ავტომატურად დააყენებს BIOS-ი, ან $#^#(|ადოთ ხელით დავაყენოთ BIOS-ში შემცირებული ტაიმინგები, რათა სისტემამ უფრო სწრაფად იმუშაოს. რათქმაუნდა ამის გაკეთება ყველა დედაპლატაზე არაა შესაძლებელი, ამიტომ მიაქციეთ ხოლმე ყურადღება რას ყიდულობთ . ტაიმინგების დაყენება BIOS-ში გარდა ამისა მნიშვნელოვანია ისიც, რომ როდესაც სისტემას "ვარაზგონებთ" შეიძლება ტაიმინგების გაზრდა მოგვიხდეს (რომ სისტემამ მუშაობის სტაბილურობა შეინარჩუნოს). აქ ხდება საინტერესო რამ: ოვერქლოქისას მოდულის ტაქტური სიხშირე იზრდება, ანუ წესით მან უფრო სწრაფად უნდა იმუშაოს, მაგრამ გაზრდილი ტაიმინგების (განსაკუთრებით ლატენტურობის) გამო მეხსიერება შეიძლება პირიქით - შენელდეს. შეიძლება ეს პარადოქსულად მოგეჩვენოთ, მაგრამ როცა გეცოდინებათ რაშია საქმე, უკვე აღარ გაგიკვირდებათ . ამიტომ ოვერქლოქერებისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია არამხოლოდ ის, რომ მეხსიერების ტაქტური სიხშირე გაიზარდოს, არამედ ისიც, რომ ტაიმინგები შემცირდეს (ან მინიმუმ, უცვლელი დარჩეს და არ გაიზარდოს). ახლა კი კიდევ უფრო "ჩავუსხდეთ" ტაიმინგის თითოეულ პარამეტრს ანუ ყველაფერს თუ შევკრებთ გამოვა, რომ მეხსიერების მიერ ბრძანების მიღებიდან მის შესრულებამდე გადის tRP + tRCD + CL დრო. დრო აღინიშნება ტაქტურ სიხშირის ციკლებში, ამასთან, თითოეულ სიხშირეს თავისი შესრულების დრო აქვს. ავიღოთ მარტივი მაგალითი. გვაქვს DDR2-800 მეხსიერების მოდული, რომლის ტაიმინგებია 5-5-5-15, ხოლო ერთი ციკლის შესრულების დრო 800MHz სიხშირეზე 2.5ns-ს ტოლია და გვაინტერესებს რამდენი დრო გავა ბრძანების გაცემიდან მის შესრულებამდე. ფორმულაში ჩავსვამთ რიცხვებს: tRP + tRCD + CL = 5 + 5 + 5. ანუ 15 ციკლი. 1 ციკლი = 2.5ns. 15 ციკლი = 15 x 2.5 = 37.5 ანუ მოცემული მოდულისთვის ბრძანების მიღებიდან მის შესრულებამდე გადის 37.5 ნანოწამი, ხოლო ახალი ბრძანების შესრულებამდე გადის კიდევ 37.5 ნანოწამი (იმიტომ, რომ მეოთხე პარამეტრი, tRAS = 15). ახლა კი ვნახოთ რას შემოგვთავაზებს მაგალითად 3-3-3-10 ტაიმინგის მქონე მოდული... tRP + tRCD + CL = 3 + 3 + 3 = 9 ციკლს. 9 x 2.5ns = 22.5 ნანოწამს. ხომ ნათლად ჩანს, რომ რაც ნაკლებია ტაიმინგი, მით სწრაფია მეხსიერება? ხედავთ რამხელა მნიშვნელობა ქონია ტაიმინგებს ოპ. მეხსიერებისთვის და ამასთან რა მარტივი ყოფილა ყველაფერი? თუკი ვინმეს გეყოთ ნერვები და ბოლომდე წაიკითხეთ, უღრმესი მადლობა :rolleyes:
    1 point
  12. 10 ივნისს WWDC ( Worldwide Developer Convention ) კონფერენციაზე ყველასთვის ნაცნობმა და ერთ-ერთმა უმსხვილესმა კომპიუტერულმა კომპანია Apple მ წარმოდგინა თავისი რამდენიმე ახალი პროდუქცია , რომელთა შორისაც არის კომპანიის ცნობილი სერვერული სისტემური ბლოკი სახელად Mac Pro , ჩვენი ყურადღება მიიპყრო ამ კომპიუტერის სრულიად ახალმა და ინოვაციურმა დიზაინმა... როგორც ვხედავთ ამ კომპიუტერის ფორმა/დიზაინი საკმაოდ მარტივია თუმცა იგი გაცილებით უფრო საინტერესოა სხვადასხვა მხრიდან... მოდით ვნახოთ თუ რეალურად რამდენად ძლიერია Apple ეს ეს უახლესი სერვერული სისტემა. Mac Pro 2013 ში გამოყენებულია სრულიად ახალ ენერგო სტრუქტურა , მასში მოთავსებულია 2 ცალი AMD workstation GPU გრაფიკული ჩიპი , Thunderbolt 2 პორტი , კომპანია Intel ის უახლესი Ivy Bridge-EP სერიის 12 ბირთვიანი სასერვერო პროცესორი , უფრო ზუსტად კი Ivy Bridge Xeon E5 , სისტემის გრაფიკულ ჩიპს შეეძლება მიაღწიოს 40GB/წამ PCIe გამტარობას , მეხსიერებას კი რომელიც DDR3 ტიპის იქნება სიხშირით 1866 MHz და შეეძლება 60GB/წამამდე გამტარობის მიღწევა , ამ მონაცემებით აღნიშნული სისტემა თავისი ძალით 2 ჯერ აღემატება ახლადენ მოდელს. AMD FirePro ჩიპის წყალობით სისტემას ექნება 4K რეოლუციის მხარდაჭერა რაც მისი 6GB იანი ვიდეო მეხსიერების დამსახურებაც იქნება , ასევე მას ექნება 2.5 ჯერ უფრო სწრაფი , ახალი თაობის PCIe Flash მეხსიერება , რისი წყალობითაც სისწრაფე დაახლობით 10 ჯერ მეტი იქნება სტადარტულ HDD ზე 7200 ბრუნით. ასეთ მძლავრ სისტემას რაღა თქმა უნდა კარგი გაგრილებაც სჭირდება სწორედ ამიტომ Apple მ იზრუნა ამ საკითხზეც და შემოგვთავაზა უახლესი ტერმული გაგრილების სისტემა. გაგრილების სისტემას უზრუნველყოფს მხოლოდ ერთი ხალი Fan , თუმცა ინოვაციური სტრუქტურის გამო ეს სისტემა სრულიად სანდო და ეფექტური იქნება. და ბოლოს გეტყვით ,რომ ახალ Mac Pro ს ექნება შემდეგი სახის პორტები და დამაკავშრბელი საშუალებები და ესენია : Thunderbol 2 მაქსიმუმ 20GB/წამი ინფორმაციის გადაცემის საშუალებით , USB 3.0 , სტანდარტული RJ45 პორტი ინტერნეტისთვის , Bluetooth 4.0 , HDMI 1.4 , 25 ჯერ უფრო სწრაფი FireWire პორტი და რაღა თქმა უნდა 802.11 ac WiFi კავშირი. Apple ის ინოვაციური Mac Pro WorkStation გაყიდვაში წლის მე-3 კვარტალში გაეშვება ! ეს კი ოფიციალური საიტი > The New Mac Pro
    1 point
  13. ბიტრეიტშია სხვაობა და ხშირათ დეტალიზაციაშიც WEB-DL 720p ეპლის პლანშეტებისთვისაა უფრო გამოსული და არა დიდ მონიტორებზე და ტელევიზორებზე საყურებლათ, კი დვდ ჯობია ყველა ვარიანტში მაგრამ ნორმალურ ბდრიპ უკვე ვეღარ პატარა ბიტრეიტის გამო რომელიც არაა საკმარისი დაჟე 1280:720P გაფართოვებისთვის
    1 point
  14. competitive>ყველაფერი დანარჩენი
    1 point
  15. ფაითინგში რა აზრებს ეძებთ ვერ გავიგე ყველაზე პვპ ჟანრია დედამიწაზე და მაგისთვის არის რომ შენი გაიტანი 1-1 ზე ხაიში და მაგას აქვს მყღამი მარტო შენ სქილზე რომ არის დამოკიდებული და არა ტიმზე და ასე შემდეგ ^^^ბებზე ))) #1 ჯანრია ჩემთვის
    1 point
  16. კომბოები შიგვე უწერია თამაშს კომბინაციებიც და სხვა დანარჩენიც
    1 point
  17. ხვალ უკვე დაიდება ჯეოზე და გადმოვწერ იქიდან
    1 point
  18. iooo აბა რომელი ატარებთ ასე ?
    1 point
  19. წითელი შავი თეთრი, რას უწუნებ მშენივრადაა ვოტ კიდო
    1 point
  20. კი, ზუსტად მასეა გარემო, ფერის არეკვლის ხარისხი, მოკლედ ძალიან "ადვილის" ძალიან რთული მხარეა რა "ხვლიკები"(სახეობა არ მახსოვს) არის კიდევ ლამაზად და პეპლებიც , სასურველ ფერს დასვამს იმედია ავტორი რამდენიმეს შეჯერებით.
    1 point
  21. World War Z-ზე ღირს მგონი ხო წასვლა man of steel-ზე მინდა/მინდოდა მაგრამ სჯობს World War Z-ზე წავიდე მგონი
    1 point
  22. თეთრი ლურჯი იისფერი მუქი ოღონდ თეთრი ცისფერი ლურჯი თეთრი მუქი ნაცრისფერი ცისფერი თეთრი მუქი ნაცრისფერი იისფერი მუქი ან ლუჯი ასევე
    1 point
  23. Senisit rom gaakete cudi araa
    1 point
  24. http://www.game-debate.com/hardware/index.php?gid=1702&graphics=Radeon%20HD%209970 http://www.tomshardware.com/news/AMD-Radeon-Volcanic-Islands-7790,22518.html
    1 point
  25. http://www.myvideo.ge/?video_id=2083200
    1 point
  26. MSI-მ დააანონსა მინიატურული დედაპლატები Z87I, H87I და B85I – http://www.overclockers.ua/news/hardware/2013-07-02/111583/ ფასები $95-დან $150-მდე ექნებათ –––––––––––––––––––––– ახალი დეტალები Skylake (14-нм) – http://www.overclockers.ua/news/hardware/2013-07-02/111585/ რომელიც Broadwell-ის მერე გამოვა და ექნება ახალი ტექნოლოგიის AVX v3.2-ის მხარდაჭერა და PCI-E 4.0-ის ინტერფეისი. ლოლ
    1 point
  27. ძალიან კარგი ჯგუფია
    1 point
  28. KBH-ის გუნდია ეგ თუ არ ვცდები ბიჭი ვიცანი
    1 point
  29. ბევრი აკრიტიკებს ამ თამაშს, თუმცა დარწმუნებული ვარ კრიტიკოსების 90 % მაინც სიამოვნებით ითამაშებს))
    1 point
  30. xcilence-ს box cooler მაქ და მაგ ქულერს ნაღდად ჯობია. თან უფრო მაღალი რადიატორითაა. ნუ ამ გაგანია სიცხეში ამ რაზგონს იტანს. თავისუფლად 60-65 მაქსიმუმ იგრებში და ბენჩებში.
    1 point
  31. 1 point
  32. რუსული ენა ცენცურის გარეშე ვერ წარმომიდგენია :დ
    1 point
  33. http://www.rockstargames.com/newswire/article/50871/asked-answered-gtav.html
    1 point
  34. http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=6067657
    1 point
  35. http://www.youtube.com/watch?v=Iw2eIwkZdQ4
    1 point
  36. გუშინ დამავიწყდა თემის ამოქოქვა. ბრიტანეთის გრან პრისთვის გაემზადეთ ტრასის სახელი: Silverstone წრეების რაოდენობა: 52 წრის სიგრძე: 5.891km სრული რბოლის სიგრძე: 306.198km უსწრაფესი წრე: 1:30.874 - F Alonso (2010) ჩატარებული რბოლების რაოდენობა: 67 ყველაზე მეტი მოგება(მრბოლელებში): ჯიმ კლარკი(5), ალან ფროსტი(5). ყველაზე მეტი მოგება(კონსტრუქტორებში): Ferrari(15) პირველი F1 გრან პრი: 1950წ ტრეკმა პირველ საერთაშორისო გრან პრის უმასპინძლა 1946 წელს(მოტორბოლა), და 1950 წელს გამართული F1-ის მსოფლიო ჩემპიონატის პირველი რაუნდი იყო. სილვერსტოუნი ერთადერთი ტრასაა, რომელიც მასპინძლობს F1-ის ბრიტანულ გრან პრის 1986 წლის შემდეგ.. შარშანდელი შედეგები: Pole position: Fernando Alonso(Ferrari) - 1:51.746 პოდიუმი: 1. Mark Webber (Red Bull-Renaul) - 1h 25m 11.288წ 2. Fernando Alonso (Ferrari) - +3.060წ 3. Sebastian Vettel (Red Bull) - +4.836წ უსწრაფესი წრე: Kimi Räikkönen (Lotus-Renault) - 1:34.661
    1 point
  37. რა თქმა უნდა ვიცით > მოდერ იქნებ ეს თემა გადაიტანო ეფლის განყოფილებაში
    1 point
  38. 1 point
  39. Angry Birds ნებისმიერი ნახე Play Store-ზე Gravity Project რეაქციაზეა დამოკიდებული One Touch Drowning ცოტა ტვინის გასანძრევია, განსაკუთრებით მაღალ სიძნელეებზე
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.