Jump to content

ავტომობილები


Recommended Posts

4wbi8.jpg

მიუხედავად იმისა, რომ პროექტმა Bugatti Veyron კონცერნ Volkswagen-ს დანაკარგები მოუტანა ფინანსური თვალსაზრისით (ვეირონის საბაზრო ფასის - 1.2 მილიონი ევროს გათვალისწინებით), თვითონ კომპანიის იმიჯზე ამ მანქანამ ძალიან დადებითი ზეგავლენა მოახდინა.

ამ ფაქტიდან გამომდინარე, ფრანგულმა კომპანიამ (Bugatti ოფიციალურად ეკუთვნის ფრანგებს) დაიწყო მუშაობა Veyron-ის ახალ მოდელზე, რომელიც ევოლუციური გზით წავა და არა რევოლუციური. ბრიტანული ჟურნალი AutoExpress იუწყება, რომ ახალი მოდელი ვიზუალურად ძალიან არ შეიცვლება და დიზაინი Veyron-ის და Super Sport-ის სინთეზი იქნება. ძრავი იგივე დარჩება რაც სუპერ სპორტში - W16, მოცულობით 8,0 ლიტრი, 4 ტურბინა, 1200 ც.ძ. და 1500 ნ.მ. თორქი. სიჩქარეთა კოლოპი იქნება Double Clutch და 7 საფეხურიანი. რაც მთავარია ავტომობილი უფრო მსუბუქი იქნება და წარდგება გაუმჯობესებული აეროდინამიკით. ამ ყველაფრის შედეგი იქიენბა სიჩქარის მაჩვენებლის შეზღუდვა 430 კმ/სთ-მდე (Veyron-ს 407-ზე აქვს, ხოლო Super Sport-ს 415-ზე). ეს მიუთითებს იმაზე, რომ ახალი ვეირონი Super Sport-ზე გაცილებით სწრაფი იქნება. ფასი ჯერ-ჯერობით უცნობია (თუმცა ამას დიდი მნიშვნელობა არ ექნება მისი მყიდველისთვის).

ასევე შეგახსენებთ, რომ კომპანია უახლოეს მომავალში გეგმავს Bugatti Galibier 16C-ის გამოშვებას. რომელიც "ყველაზე-ყველაზე" ტიპის სედანი იქნება.

Link to comment
Share on other sites

რატომ BMW? ორიგინალური დიზაინი.. სადა სალონი.. მძლავრი ძრავა რომლის ხმა უბრალოდ კიდევ ერთი დიდი სიამოვნებაა განსაკუთრებით 6 ცილინდრიანებს და ზემოთ... და ტიპიური სიგიჟე რაც გამოწვეულია მისი მასის გამო, მაგალითად M3 E36 ჩემი საყვარელი მოდელი მართალია ძველია მაგრამ დიზაინით ბევრ ახალს მირჩევნია რადგან უპგრეიდით მაგარ ვიდზე დგება, პატარაა და მოქნილი, კონკრეტულად ამ მოდელის მატორი საკმაოდ მძლავრი თუმცა მანქანის უკანა ნაწილი იმდენად მსუბუქია რომ დრიფტინგი რომც არ გინდოდეს შეიძლება ნებისმიერ მოსახვევში მანქანამ თავისით წაიღოს ტაკუნები გვერძე :chojinfc: თუმცა ეს ადრენალინის დოზაა და ეს სიგიჯე კიდე ერთი პლიუსია ჩემთვის.... და რატომ არ მომწონს მერსედესი იმიტომ რომ იგი ყოველთვის მოდუნებულ ტლანქ ადამიანს მაგონებს რომელსაც ცხოვრებაც კი ეზარება ეს როგორც გამონათქვამი, მაგალიტად ავტოპილოტი რა საჭიროა მანქანაში დააყენებ და სულ ერთ სიჩქარეზე დადის ზარმაცი ადამიანის საქმეა ამ სიზარმაცეში შეიძლება წაგთვლიმოს და ;), კლასიკური სალონი რომელიც მაგარ ნერვებს მიშლის მაკაგონის ატანა არ მაქვს.. არ ცურავსო ამბობენ , კიდევ მანქანას კიარ ატარებ მანქანა გატარებსო,, სულაც არ მინდა მანქანამ მატაროს ჩემთვის სიამოვნება ისაა როდესაც მე ვმართავ საჭეს საფრთხეებს კარგად ვაანალიზებ და ბიემდაბლიუში გატარებული სიგიჯის 5 წუთი მირჩევნია მერსედესში გატარებულ საათებს.... ზოგს ,,გიჟი ბიემდაბლიუ,, მოსწონს ზოგს ,,ზარმაცი და ინტელიგენტი მერსედესი,, ((ინტელიგენტი თავისი კლაიკურობის და ფუნქციაბის გამო შეიძლება ეწოდოს მაგალითად >> მაკაგონი და ავტოპილოტი რომელზეც ჩემი აზრი ზემოთ მოგახსენეთ)) თუმცა მე ჩემი ხასიათიდან გამომდინარე ვირჩევ სიგიჟეს.... :bliss: :bliss: :bliss: :bliss: :bliss: :bliss:

მოკლედ მე ჩემი აზრი გითხარით ამ ორ ბრენდზე მაგრამ შეიძლება თქვენ პირიქით ფიქრობდეთ.... :chups:

ერთი რეალური არგუმენტი მომიყვანე, რის გამოც შეიძლება დაიწუნო მერსედესი. ერთი ლოგიკური არგუმენტი და არა ისეთი, რომელიც შენი გემოვნებიდან გამომდინარეობს :chojinfc:

მიუხედავად იმისა, რომ პროექტმა Bugatti Veyron კონცერნ Volkswagen-ს დანაკარგები მოუტანა ფინანსური თვალსაზრისით (ვეირონის საბაზრო ფასის - 1.2 მილიონი ევროს გათვალისწინებით), თვითონ კომპანიის იმიჯზე ამ მანქანამ ძალიან დადებითი ზეგავლენა მოახდინა.

ახლა უკვე 1.8 მილიონი ღირს ვეირონი :D

Link to comment
Share on other sites

თუ მარტო მერსედესზე და ბიემდაბლიუზეა ბაზარი დავწერე ზემოტ ჩემი აზრი და თუ საქმეში ბუგატი ვეირონი ერთვება, 6 ერიის ბიემდაბლიუში ტენი ვეირონის ძრავს და დამიდგეს მერე :D :D ... ;) ხომ გეუბნები გიჯი ხასიათი მაქვს აბა ჩემს გარდა ეს იდეა ვის მოუვიდოდა აზრად.. :D :D ან კიდევ ვიდეოკარტაზე 775სოკეტის ბოქსქულერის დასმა მოგსვლია აზრად.. მე აზრადაც მომივიდა და განვახორციელე კიდევაც.... :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

თუ მარტო მერსედესზე და ბიემდაბლიუზეა ბაზარი დავწერე ზემოტ ჩემი აზრი და თუ საქმეში ბუგატი ვეირონი ერთვება, 6 ერიის ბიემდაბლიუში ტენი ვეირონის ძრავს და დამიდგეს მერე :D :D ... ;) ხომ გეუბნები გიჯი ხასიათი მაქვს აბა ჩემს გარდა ეს იდეა ვის მოუვიდოდა აზრად.. :D :D ან კიდევ ვიდეოკარტაზე 775სოკეტის ბოქსქულერის დასმა მოგსვლია აზრად.. მე აზრადაც მომივიდა და განვახორციელე კიდევაც.... :rofl2:

მე ზაპოშიც ვფიქრობდი ვეირონის ძრავის ჩატევას. ისე კარგად ჩაეტევა ზაპოს "კაპოტში" (სინამდვილეში რომ საბარგულია) ვეირონის 10 რადიატორი, რომ შენი მოწონებული :chojinfc:

Link to comment
Share on other sites

თუ მარტო მერსედესზე და ბიემდაბლიუზეა ბაზარი დავწერე ზემოტ ჩემი აზრი და თუ საქმეში ბუგატი ვეირონი ერთვება, 6 ერიის ბიემდაბლიუში ტენი ვეირონის ძრავს და დამიდგეს მერე :D :D ... ;) ხომ გეუბნები გიჯი ხასიათი მაქვს აბა ჩემს გარდა ეს იდეა ვის მოუვიდოდა აზრად.. :D :D ან კიდევ ვიდეოკარტაზე 775სოკეტის ბოქსქულერის დასმა მოგსვლია აზრად.. მე აზრადაც მომივიდა და განვახორციელე კიდევაც.... :rofl2:

2 მბვს თუ აბამ ერთმანეთზე ბაზარი არაა ჩავა ბუგატის ძრავი მაგ შემთხვევაში :D მაგრამ თუ საქმე საქმეზე მიდგა ხო არ მგონია თქვენა ნაქებმა BMW M5 G-Power Hurricane მ ახალ black barons აჯობოს და ისე ცნობისთვის ეს ბმვ არის

http://www.youtube.com/watch?v=W4L8OEHOqe0

Link to comment
Share on other sites

ერთი რეალური არგუმენტი მომიყვანე, რის გამოც შეიძლება დაიწუნო მერსედესი. ერთი ლოგიკური არგუმენტი და არა ისეთი, რომელიც შენი გემოვნებიდან გამომდინარეობს :chojinfc:

მიშა შენ თვითონ თქვი რომ ბიემდაბლიუ არის ტაშტი... და არ დაგიკონკრეტებია... მე საერთოდ შენი ნათქვამის გამო დავიცყე ლაპარაკი მერსედესზე და ბიემდაბლიუზე...

მე დაგიხასიათე ჩემი გემოვნებიდან გამომდინარე რატომ ჯობია ბიემდაბლიუ მერსედესს ,,ეს მხოლოდ ჩემთვის სხვას შეიძლება სხვა შეხედულება ქონდეს ან სულაც საწინააღმდეგო,, ახლა შენ მითხარი ბიემდაბლიუ ტაშტი რატომაა,, გაითვალისწინე რომ ბიემდაბლიუს მატორს ან მატორის შემადგენელ ნაწილებს ბევრ ,,სუპერ მანქანაში,, იყენებენ..

Link to comment
Share on other sites

სტოკზე გეთანხმები რომ ვერც დაუდგება ვეირონს... მაგრამ 1000 ცხენისძალამდე დააპგრეიდებული ბიემდაბლიუ მირჩევნია ბუგატი ვეირონს ;)

Link to comment
Share on other sites

bmw m3 e36 3.2 და მისი ფაუაა :D

ან honda civic k24 frankenstein :D

Link to comment
Share on other sites

მიშა შენ თვითონ თქვი რომ ბიემდაბლიუ არის ტაშტი... და არ დაგიკონკრეტებია... მე საერთოდ შენი ნათქვამის გამო დავიცყე ლაპარაკი მერსედესზე და ბიემდაბლიუზე...

მე დაგიხასიათე ჩემი გემოვნებიდან გამომდინარე რატომ ჯობია ბიემდაბლიუ მერსედესს ,,ეს მხოლოდ ჩემთვის სხვას შეიძლება სხვა შეხედულება ქონდეს ან სულაც საწინააღმდეგო,, ახლა შენ მითხარი ბიემდაბლიუ ტაშტი რატომაა,, გაითვალისწინე რომ ბიემდაბლიუს მატორს ან მატორის შემადგენელ ნაწილებს ბევრ ,,სუპერ მანქანაში,, იყენებენ..

მსოფლიო ავტოპარკი მარტო სუპერკარები და სპორტკარები არ არის და თუ შენ მერსედესის მაკაგონი არ მოგწონს, ეს იმის საბაბს არ გაძლევს, რომ ეს ფირმა გეზიზღებოდეს.

არ ვიცი ეგ ტაშტი საიდან გააძრე და საიდან მომაკერე ეგ პოსტი მე, მაგრამ როგორც ჩანს კარგ ხასიათზე ვიყავი, რახან ეგ დავწერე :905: . როგორც წესი იშვიათად ვარ კარგ ხასიათზე და როცა ვარ, შემარგე :D

მეტი დამპოსტავი აღარ ვარ, რადგან როგორც წესი "vs" თემებში ყველა თავის აზრზე დგას ხოლმე და ტყუილად დავკარგავ დროს და თემასაც დავფლუდავ. ის კიარა შეიძლება ნერვებიც მომეშალოს :chojinfc:

Link to comment
Share on other sites

bmw m3 e36 3.2 და მისი ფაუაა :D

ან honda civic k24 frankenstein :D

ვერ გავიგე... ??????????????????

Link to comment
Share on other sites

ვერ გავიგე... ??????????????????

რაარი მაგაში გაუგებარი? :dabolili:

jdm დან honda civic k24

dtm დან bmw e36

Link to comment
Share on other sites

სტოკზე გეთანხმები რომ ვერც დაუდგება ვეირონს... მაგრამ 1000 ცხენისძალამდე დააპგრეიდებული ბიემდაბლიუ მირჩევნია ბუგატი ვეირონს ;)

კაი რააა :) 1000HP E36 m3 გირჩევნია ვეირონს?

თუ ეგრეა http://en.wikipedia.org/wiki/Fanaticism ამას გადახედე

"A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject" ეს ჩემი აზრი არარი http://en.wikipedia.org/wiki/Winston_Churchill ამან თქვა :))

Link to comment
Share on other sites

მსოფლიო ავტოპარკი მარტო სუპერკარები და სპორტკარები არ არის და თუ შენ მერსედესის მაკაგონი არ მოგწონს, ეს იმის საბაბს არ გაძლევს, რომ ეს ფირმა გეზიზღებოდეს.

არ ვიცი ეგ ტაშტი საიდან გააძრე და საიდან მომაკერე ეგ პოსტი მე, მაგრამ როგორც ჩანს კარგ ხასიათზე ვიყავი, რახან ეგ დავწერე :905: . როგორც წესი იშვიათად ვარ კარგ ხასიათზე და როცა ვარ, შემარგე :D

მეტი დამპოსტავი აღარ ვარ, რადგან როგორც წესი "vs" თემებში ყველა თავის აზრზე დგას ხოლმე და ტყუილად დავკარგავ დროს და თემასაც დავფლუდავ. ის კიარა შეიძლება ნერვებიც მომეშალოს :chojinfc:

შენ კიარადა ლეონმა შენ რა შუაში ხარ კაცო :) თუმცა ის ფაქტი რომ მერსედესის სტილი არ მომწონს ეს მე პირადად მაძლევს იმის უფლებას რომ მძულდეს ეს ბრენდი.... ;) კარგით მოვრჩეთ ვს-ის

ხოდა ის ე36 რაღაცო გამარკვიეთ წესიერად რა იყო ნაგულისხმები მაგაში...

Link to comment
Share on other sites

cpyvq.jpg

unnzb.jpg

vr76d.jpg

wo0iz.jpg

Specifications

Engine MMercedes-Benz AMG - M120 - 12 cylinder V 60°, 48 valves; displacement 5987 ccm, dry sump

Max. Torque Nm/rpm: 710/5.700

Stroke 80,20 mm

Bore 89,00 mm

Traction control 12 Stage - Bosch Motorsport traction control system

Intake Single throttle bodies, mechanically operated

Exhaust system Hydroformed Inconel, ceramic coated

Transmission Longitudinal mid engine; rear wheel drive with self-locking differential

Gearbox XTRAC 672 bespoke magnesium casing gearbox, 6 speed sequential dog gearchange with Automac Engineering AMT system

Carbon-ceramic brakes 4 ventilated Brembo disks, hydraulic power brake; 12 Stage - Bosch Motorsport Race ABS

Discs Front 380x34 mm 6 piston caliper; Rear 380x34 mm 4 piston caliper

Wheels Forged alloy APP wheels; 19” front, 20” rear

Tyres Pirelli P Zero Zonda R: front 255/35/19; rear 335/30/20

Suspensions 4 independent wheels with double A-arm; Forged Avional suspension arms; pull rod helical springs and Öhlins adjustable shock absorbers

Structure Central carbon-Titanium chassis, Engine is a stressed member; front and rear Cr Mo space frames; bodywork carbon fiber MD System

Dimensions Length 4886 mm; Width 2014 mm; height 1141 mm; Wheelbase 2785 mm; Dry weight 1070 kg

Safety Roll cage in Cr Mo steel; carbon fibre seats HANS compatible; five point harness

Performance 0-100 km/h in 2,7 sec

Top speed > 350 km/h ლიმიტედ

Weight-to-Power ratio 1,43 kg/hp

* * *

გასაგები როიყოს უფრო 748 ცხენის ძალა აქ

Link to comment
Share on other sites

თავიდანვე კამათისთვის და Mercedes vs bmw-სთვის იყო განწირული ეს ტოპიკი. :D

მე არ ვაპირებ დავას, უბრალოდ ვიტყვი რომ (ფულის ქონის შემთხვევაში) bmw-ს არც კომფორტის გამო ვიყიდიდი, არც სპორტული და დიდი ძრავის გამო, არც იმის გამო, რომ კაი დიზაინი აქვს, რადგან არცერი აქ ჩამოთვლილიდან არ გააჩნია მაგ მოდელს.

მინდა კომფორტი მერსედესზე შეიძლება შემეჩერბინა არჩევანი, თუმცა ეს არც თუ ისე მაინტერესებს, ახალ სპორტულ მანქანებშიც არის კომფორტის ის დონე რაც მჭირდება.

სპორტული თუ მინდა სუბრაუსა WRX STI-ზე უკეთესზე ჯერ არ ვოცნებობ, თუმცა ევოლუშენ 9-ზეც არ ვიტყოდი უარს, მერსედესსაც აქვს საკმაოდ კარგი დონის სპორტული ავტოები, თუმცა აქ მაინც კომფორტზე კომფორტზე ამახვილებს ყურადღებას, თუმცა ეს არ უშლის ხელს bmw-ები ჩახიოს :P

გარეგნობა და დიზაინი? აქ კი მერსედესი უნიკალრია, მასერატის დიზაინიც ძალიან მომწონს. აი bmw-ს კი ალბათ ცქვიტინიძე უწევს მაგ სამსახურს, თუმცა არ ავთანდილმა რა დამიშავა რო ასე ვწირავ.

Specifications

Engine MMercedes-Benz AMG - M120 - 12 cylinder V 60°, 48 valves; displacement 5987 ccm, dry sump

Max. Torque Nm/rpm: 710/5.700

Stroke 80,20 mm

Bore 89,00 mm

Traction control 12 Stage - Bosch Motorsport traction control system

Intake Single throttle bodies, mechanically operated

Exhaust system Hydroformed Inconel, ceramic coated

Transmission Longitudinal mid engine; rear wheel drive with self-locking differential

Gearbox XTRAC 672 bespoke magnesium casing gearbox, 6 speed sequential dog gearchange with Automac Engineering AMT system

Carbon-ceramic brakes 4 ventilated Brembo disks, hydraulic power brake; 12 Stage - Bosch Motorsport Race ABS

Discs Front 380x34 mm 6 piston caliper; Rear 380x34 mm 4 piston caliper

Wheels Forged alloy APP wheels; 19” front, 20” rear

Tyres Pirelli P Zero Zonda R: front 255/35/19; rear 335/30/20

Suspensions 4 independent wheels with double A-arm; Forged Avional suspension arms; pull rod helical springs and Öhlins adjustable shock absorbers

Structure Central carbon-Titanium chassis, Engine is a stressed member; front and rear Cr Mo space frames; bodywork carbon fiber MD System

Dimensions Length 4886 mm; Width 2014 mm; height 1141 mm; Wheelbase 2785 mm; Dry weight 1070 kg

Safety Roll cage in Cr Mo steel; carbon fibre seats HANS compatible; five point harness

Performance 0-100 km/h in 2,7 sec

Top speed > 350 km/h ლიმიტედ

Weight-to-Power ratio 1,43 kg/hp

* * *

გასაგები როიყოს უფრო 748 ცხენის ძალა აქ

ვისი ძრავი გვიყენიაოოო ვისიო :D მერსედესისასოო :D:miyvarxar:

უმაგრესი ავტოა.

აი bmw-მ კი რაც maclaren F1-სთვის ძრავი დაამზადა იმის მერე უკეთესი არ გამოსვლია, თამცა ის ძრავიც დიდი არაფერია, ავტომობილის სიმსუბუქის გამო ბევრს იგებს. ყურსასმენები უნდა გეკეთოს, რომ ტარებისას ძრავის ხმაურმა არ შეგაწუხოს.

Link to comment
Share on other sites

მე მევასება ე36,, აქვს ჩემთვის ძალიან მაგარი დიზაინი,, და დიდი სიამოვნებით გავუკეთებდი უპგრეიდს მაქსიმუმამდე . შიმძლავრის მხრივაც და ვიზუალურადაც ...

ეს ერთერთი ვიზუალური მარიაჯია თუმცა მე მეტად უკეთესი ვარიან ტები მინახავს და თუ დაგუგლავთ თქვენც წააწყდებით

bmw-gallery-39-big.jpg

კარგი ასე დაგისვამ კითხვას რაღამც მერსედესი გევასებათ ეშკა გირჩევნიათ თუ 69 წლის შელბი გტ 500,,,, მე მაგალითად აქაც ძველ მუსტანგს ავიღბდი და უპგრეიდზე ვიჩალიჩებდი...

Link to comment
Share on other sites

კი მერსედესის ძრავია და ეს არის ბოლო მოდელი პაგანი ზონდა R, რომელმაც Nurburgring ავტობანის რეკორდი მოხსნა, ოღონდ რეკორდი ვის ეკუთვნოდა ეს აღარ მახსოვს სამწუხაროდ მაგრამ კარგად შეკრული "შესტის" რო არ იქნებოდა ის ვიცი :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

კი მერსედესის ძრავია და ეს არის ბოლო მოდელი პაგანი ზონდა R, რომელმაც Nurburgring ავტობანის რეკორდი მოხსნა, ოღონდ რეკორდი ვის ეკუთვნოდა ეს აღარ მახსოვს სამწუხაროდ მაგრამ კარგად შეკრული "შესტის" რო არ იქნებოდა ის ვიცი :D :D :D

მანამდე სანამ ეგ უსაყვარლესობა მოხსნიდა რეკორდს, GTR ეკუთვნოდა საუკეთესო წრე. კი იმსახურებდა ეგ ავტოც, მაგრამ ზონდა უფრო იმსახურებდა :DDDDD

Link to comment
Share on other sites

მე მევასება ე36,, აქვს ჩემთვის ძალიან მაგარი დიზაინი,, და დიდი სიამოვნებით გავუკეთებდი უპგრეიდს მაქსიმუმამდე . შიმძლავრის მხრივაც და ვიზუალურადაც ...

ეს ერთერთი ვიზუალური მარიაჯია თუმცა მე მეტად უკეთესი ვარიან ტები მინახავს და თუ დაგუგლავთ თქვენც წააწყდებით

bmw-gallery-39-big.jpg

კარგი ასე დაგისვამ კითხვას რაღამც მერსედესი გევასებათ ეშკა გირჩევნიათ თუ 69 წლის შელბი გტ 500,,,, მე მაგალითად აქაც ძველ მუსტანგს ავიღბდი და უპგრეიდზე ვიჩალიჩებდი...

თბილისშI მომბეზრდა ეგ და ეხა კიდე googleში მაძებნინე :)

ესეც მაგ წლების არი და კი მირჩევნია შელბის :D

mercedes1967.jpg

88cb32606166cd7c-original.jpg

Link to comment
Share on other sites

კარგი ასე დაგისვამ კითხვას რაღამც მერსედესი გევასებათ ეშკა გირჩევნიათ თუ 69 წლის შელბი გტ 500,,,, მე მაგალითად აქაც ძველ მუსტანგს ავიღბდი და უპგრეიდზე ვიჩალიჩებდი...

bmw ხულიგანკა გირჩევნია თუ F40 ? :chojinfc:

ეგ რა შედარებაა. თუ იცი ეშკა რა ღირს და GT500 რა?

რახან მერსედესი მომწონს, ეგ იმას კი არ ნიშნავს, რომ თვალებს დავიბრმავებ და ეშკაში ჩავჯდები. :D

Link to comment
Share on other sites

bmw-m3-e36-rb26-1%5B2%5D.jpg

აბა ვინ იტყვის ამათზე რომ ცუდია???? ე36 აგერაა თავისი ვიზუალური მარიაჯით და ეს ერტერთი ჩემი საყვარელი მოდელია,,, ყველაზე გამორჩეულად მიყვარს არმინდა ისე წავიდე ამ ქვეყნიდან ერთი უპგრეიდი არ გავუკეთო ე36 :D

Link to comment
Share on other sites

აი ჩემი S4 თოვლში <3 ჩემი თხოვნა იქნება E36-ს არ შეადაროთ ეს მანქანა :D თორე შეიძლება გავყიდო

8l7bh.jpg

7iq21.jpg

2j3l4.jpg

ttjt9.jpg

a64a4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.