Jump to content

ავტომობილები


Recommended Posts

მერსედის დიდი ფანი არ ვარ,უბრალოდ მერსედესში მარკაში ეს ჩემტვის ოპტიმალური ვარიანტია მგონი.

ჯერ-ჯერობით მარკა მოდელს ვარჩევ.მე-7 სერია ძლიან მომწონს ბმვსი,მარა იმის ნაწილები ძვირი ჯდება თუ არ ვცდები...დიზელი არ მინდა არანაირად.და მართვის სტილს რაც შეეხება თავისუფლა გზაზე ცოტას მივადგამ ხოლმე,მარა არა ისე რო მერე დღეს ხეზე მიპოვონ.

Link to comment
Share on other sites

ეგ არვიცი.. ეშკა ყავდა იმავე ძრავზე ახლობელს და ვიცოდი იმის წვა პროსტა. სულაც არაა დიზელი ცუდი საწვავი თან სიდიაი აგიჟებს მატორს და კარგი გაწევა აქვს მანქანას.

ეკონომიურია დიზელი უფრო და თან დიზელის ძრავს მეტი მოტორესურსი აქვს. მთავარია ნაგავი დიზელი არ ჩაასხა. რომპეტროლის დიზელი კარგია მგონი.

ეგ იმიტომ, რომ უფრო დაბალ აბაროტებზე მუშაობს და ძრავს ნაკლები დატვირთვა აქვს, აქედან გამომდინარე ნაკლებადაც ცვდება, თორემ ძრავის დეტალებში მასალა ერთი და იგივეა გამოყენებული, მაგრამ ისიც გაითვალისწინე, რომ დიზელის ძრავიანმა მანქანამ თუ წვის სისტემის გამო შეგაყვანინა თავი პროფილაქტიკაში, როგორც კი იქიდან გამოხვალ, სახლში არ უნდა წახვიდე, ეგრევე ბაზრობაზე უნდა გაიყვანო და გაყიდო, დამიჯერე, საქართველოში დიზელის სისტემის არევა ნიშნავს მანქანის სიკვდილს, მაშინ მთლიანი სისტემა უნდა შეცვალო, რაც მინიმუმ 1500$ დაგიჯდება.

Link to comment
Share on other sites

საკმაოდ კარგია, მიმზიდველი (როცა მერსედესი მოგწონს) და თანამედროვე, შენახვის ამბავშიც არ არის ცუდი, იმ პონტში, რომ არ გაგაწვალებს და პროფილაქტიკების ხშირი სტუმარი არ იქნები, მაგრამ თუ მაინც მოგიწია, ნაწილები საკმაოდ ძვირია.

1 რჩევაც, გერმანიიდან არ ჩამოიყვანო, ჩათვალე, რომ მინიმუმ 2000$-ს წააგებ ამერიკასთან შედარებით, ხალხს გონია, რომ ამერიკის მანქანები არ ვარგა (მეც ეგრე მეგონა) ეგ იმის დამსახურებაა, რომ ჩვენმა დიდ ჯიბეებიანმა ვაჭრებმა ვერ გაივსეს ჯიბეები და 1 მანქანით გამდიდრება უნდათ, იყიდიან ნაგავს, დაუჯდებათ ნახევარი ფასი, ჩამოიყვანენ და აქ შეაკოწიწებენ, მერე გაყავთ და ყიდიან, რამოდენიმე თვეში მყიდველი აღმოაჩენს, რომ კუკლა შეტენეს და ამბობს ამერიკიდან ჩამოყვანილი მანქანის დედაცო, არადა იქაც არის საკმაოდ კარგად მოვლილი და შენახული მანქანები, რომელიც არ ღირს იაფი (მაგრამ გერმანიასთან შედარებით საკმაოდ იაფია), თუ ეგეთი მანქანის ყიდვა გინდა, მაშინ აუქციონის გარეშე, დილერთან უნდა იყიდო, დილერი კი, ყველაფერზე პასუხს აგებს და ის ფირმაც, რომლის მეშვეობითაც იყიდი იმ დილერთან (ჩვენ ფირმებს ვგულისხმობ) გაგიფორმებს ხელშეკრულებას და ყველაფერზე აიღებს პასუხისმგებლობას, აი ეგეთი ვარიანტი უნდა იჩალიჩო.

თუ მერსედესისტი ხარ, მშვენიერი არჩევანია, მაგრამ კომპრესორს არ გირჩევ, უკომპრესორო იყიდე, ძრავის მოცულობა იმაზეა დამოკიდებული, რა სტილის მართვას აპირებ, შენ ლინკზე დიზელის ძრავიანია, პირადად მე დიზელს არ ვიყიდდი, აიღე 280 ან 320, დიზელთან შედარებით 100კმ-ზე სხვაობას მოგცემს 6-7 ლარს, ალბათ ბენზინის ძრავისგან მიღებული სიამოვნება კი ღირს 7 ლარი. ეს ჩემი აზრია, შენ ჩემზე კარგად იცი რა გირჩევნია.

+ ერთი ამერიკის თაობაზე გეთანხმები..

მაგრამ ეგ დიზელის ძრავები კარგია ყავდა ახლობელს და კარგად დადიოდა,, სიდიაის წყალობით რათქმაუნდა. ნუ ბენზინი მაინც სხვაა მაგრამ მოტორესურსიც მეტი აქვს დიზელს... თუ სალიხაჩოთ უნდა ეგ სხვა ამბავია :rolleyes: მაგრამ უფრო დიდი ძრავის შერჩევაც შეიძლება დიზელზე და არც ის იქნება ნაკლებად სალიხაჩო.. დიზელი და მერსედესი ძმაკაცები არიან ანუ უძლებს ეგ მანქანა ჩვენ ნაგავ დიზელს სხვა მანქანებისგან განსხვავებით. :yes:

Link to comment
Share on other sites

მერსედის დიდი ფანი არ ვარ,უბრალოდ მერსედესში მარკაში ეს ჩემტვის ოპტიმალური ვარიანტია მგონი.

ჯერ-ჯერობით მარკა მოდელს ვარჩევ.მე-7 სერია ძლიან მომწონს ბმვსი,მარა იმის ნაწილები ძვირი ჯდება თუ არ ვცდები...დიზელი არ მინდა არანაირად.და მართვის სტილს რაც შეეხება თავისუფლა გზაზე ცოტას მივადგამ ხოლმე,მარა არა ისე რო მერე დღეს ხეზე მიპოვონ.

BMW E60 არ გინდა? 15 ნორმალურს ჩამოიყვან, მაგრამ ნაწილები ძვირია :D მოკლედ, ნებისმიერი ბრენდის მანქანა, რომელიც 15000$-დან ზევით ღირს, ნაწილები ძვირია, შენ ეცადე რაც მოგეწონება ის იყიდო, ოღონდ აუცილებლად გერმანული ბრენდი.

Link to comment
Share on other sites

ეგ იმიტომ, რომ უფრო დაბალ აბაროტებზე მუშაობს და ძრავს ნაკლები დატვირთვა აქვს, აქედან გამომდინარე ნაკლებადაც ცვდება, თორემ ძრავის დეტალებში მასალა ერთი და იგივეა გამოყენებული, მაგრამ ისიც გაითვალისწინე, რომ დიზელის ძრავიანმა მანქანამ თუ წვის სისტემის გამო შეგაყვანინა თავი პროფილაქტიკაში, როგორც კი იქიდან გამოხვალ, სახლში არ უნდა წახვიდე, ეგრევე ბაზრობაზე უნდა გაიყვანო და გაყიდო, დამიჯერე, საქართველოში დიზელის სისტემის არევა ნიშნავს მანქანის სიკვდილს, მაშინ მთლიანი სისტემა უნდა შეცვალო, რაც მინიმუმ 1500$ დაგიჯდება.

ღმერთმა ყველა დაიფაროს... ეგ ეგრეა მაგრამ არც ისე ხშირია მაგის არევა როგორც ვიცი M.B-ზე

თუმცა დიზელი ზეთის მხრივ უფრო ხარჯიანია მგონი, დიზელის ძრავს ყოველთვის საუკეთესო ზეთი უნდა ჩაუსხა არ უნდა დაგენანოს. (როგორც ვიცი)

Link to comment
Share on other sites

+ ერთი ამერიკის თაობაზე გეთანხმები..

მაგრამ ეგ დიზელის ძრავები კარგია ყავდა ახლობელს და კარგად დადიოდა,, სიდიაის წყალობით რათქმაუნდა. ნუ ბენზინი მაინც სხვაა მაგრამ მოტორესურსიც მეტი აქვს დიზელს... თუ სალიხაჩოთ უნდა ეგ სხვა ამბავია :rolleyes: მაგრამ უფრო დიდი ძრავის შერჩევაც შეიძლება დიზელზე და არც ის იქნება ნაკლებად სალიხაჩო.. დიზელი და მერსედესი ძმაკაცები არიან ანუ უძლებს ეგ მანქანა ჩვენ ნაგავ დიზელს სხვა მანქანებისგან განსხვავებით. :yes:

რას ეძახი კარგად სიარულს, რბილად რომ დადის? 220CDI კრიფავს 10 წამში, ჩათვალე 2,0 ვექტრა გყავს :D

ღმერთმა ყველა დაიფაროს... ეგ ეგრეა მაგრამ არც ისე ხშირია მაგის არევა როგორც ვიცი M.B-ზე

კი, მაგრამ ადრე თუ გვიან მაინც აურევს (ჩვენი საწვავის ხარისხიდან გამომდინარე) და მოგიწევს მაგ ხარჯის გაღება, მაშინ 6 თვეზე მეტი არ უნდა გაიჩერო და უნდა იცვალო მანქანები, სად ბენზინის ძრავი რა, გინდა ჩააფსი (ბოდიშით) მაინც გაიტანს.

Link to comment
Share on other sites

რას ეძახი კარგად სიარულს, რბილად რომ დადის? 220CDI კრიფავს 10 წამში, ჩათვალე 2,0 ვექტრა გყავს :D

თუ სალიხაჩოთ უნდა.... :rolleyes:

თუარადა ეკონომიურ და მექანიკა თუ იქნება უკეთეს... ექვსიანი კარობკები აქვთ მაგათ მემგონი.

რას ეძახი კარგად სიარულს, რბილად რომ დადის? 220CDI კრიფავს 10 წამში, ჩათვალე 2,0 ვექტრა გყავს :D

კი, მაგრამ ადრე თუ გვიან მაინც აურევს (ჩვენი საწვავის ხარისხიდან გამომდინარე) და მოგიწევს მაგ ხარჯის გაღება, მაშინ 6 თვეზე მეტი არ უნდა გაიჩერო და უნდა იცვალო მანქანები, სად ბენზინის ძრავი რა, გინდა ჩააფსი (ბოდიშით) მაინც გაიტანს.

ეფიქსი ასვი რომპეტროლის მართალია ძვირია მაგრამ მეტს ატარებს.. არ ღირს მემგონი მაგ ეკონომიის გაკეთება მერე იბიდნება და იმის სითხე უნდა იყიდო ცალკე რომ გამოიტანოს ნაგავი..

Link to comment
Share on other sites

ღმერთმა ყველა დაიფაროს... ეგ ეგრეა მაგრამ არც ისე ხშირია მაგის არევა როგორც ვიცი M.B-ზე

თუმცა დიზელი ზეთის მხრივ უფრო ხარჯიანია მგონი, დიზელის ძრავს ყოველთვის საუკეთესო ზეთი უნდა ჩაუსხა არ უნდა დაგენანოს. (როგორც ვიცი)

ეგ სხვებისგანაც გამიგია და ვერ ვხდები მაგის აზრს და მიკამათია, რა, ბენზინის ძრავში ნაგავი ზეთი უნდა ასხა??? ყველა ძრავს უნდა საუკეთესო ზეთი, ვასხავდი ყოველთვის უმაღლესი ხარისხის ზეთს (ყველა მანქანაში) და რომ მეუბნეოდნენ 10000-ს გაგატარებსო, არასდროს გადამიცილებია 6000-ს, ან ის რომ იციან: რამდენი აქვს ბრატ გარბენი? 150 000კმ, უუფ, მინერალი უნდა ჩაასხა, ყველაზე ტრუხა გადაწყვეტილება, თუ ძრავი მოვლილია და არ ჭამს, რატომ არ უნდა ჩაასხა ნახევრად სინთეტიკა (თუ არა სინთეტიკა), თუ შეატყე რომ სინთეტიკაზე ჭამა დაიწყო, მერე გადადი პოლუზე, იმის ჭამასაც დაიწყებს? მერე გადადი მინერალზე, გააქანებენ და პრაბეგის მიხედვით წყვიტავენ ამ მინერალს, უდიდესი სისულელე. რომც ჭამდეს, თუ გამოცვლიდან გამოცვლამდე არ დაიმატებს და მხოლოდ დაკლებული აქვს, კი, ჭამს, მაგრამ რამეში ხომ არ გაზარალებს? ხოდა დაანებე თავი და ასხი სინთეტიკა, აბა გიჟები კი არ არიან 3-ჯერ ძვირი რომ ღირს, ვიდრე მინერალი.

თუ სალიხაჩოთ უნდა.... :rolleyes:

თუარადა ეკონომიურ და მექანიკა თუ იქნება უკეთეს... ექვსიანი კარობკები აქვთ მაგათ მემგონი.

ეფიქსი ასვი რომპეტროლის მართალია ძვირია მაგრამ მეტს ატარებს.. არ ღირს მემგონი მაგ ეკონომიის გაკეთება მერე იბიდნება და იმის სითხე უნდა იყიდო ცალკე რომ გამოიტანოს ნაგავი..

ეფიქსი??? მოაცილე აქედან, მაგათი ტრუხა დედა ვატირე, 6 თვე ვასხი რომპეტროლის ეფიქსი (ბენზინი) ბოლოს მაგრად გააბანძეს, დღეს ეკო-ს არაფერი მირჩევნია, დღეს კი არადა, ყოველთვისაც მაგარი იყო, ლუკოილის სუპერიც მაგარია, ვისოლისას არაუშავს, ეკო-სავით ვერ არის, მაგრამ ეფიქსს კი ჯობია.

Link to comment
Share on other sites

ეგ სხვებისგანაც გამიგია და ვერ ვხდები მაგის აზრს და მიკამათია, რა, ბენზინის ძრავში ნაგავი ზეთი უნდა ასხა??? ყველა ძრავს უნდა საუკეთესო ზეთი, ვასხავდი ყოველთვის უმაღლესი ხარისხის ზეთს (ყველა მანქანაში) და რომ მეუბნეოდნენ 10000-ს გაგატარებსო, არასდროს გადამიცილებია 6000-ს, ან ის რომ იციან: რამდენი აქვს ბრატ გარბენი? 150 000კმ, უუფ, მინერალი უნდა ჩაასხა, ყველაზე ტრუხა გადაწყვეტილება, თუ ძრავი მოვლილია და არ ჭამს, რატომ არ უნდა ჩაასხა ნახევრად სინთეტიკა (თუ არა სინთეტიკა), თუ შეატყე რომ სინთეტიკაზე ჭამა დაიწყო, მერე გადადი პოლუზე, იმის ჭამასაც დაიწყებს? მერე გადადი მინერალზე, გააქანებენ და პრაბეგის მიხედვით წყვიტავენ ამ მინერალს, უდიდესი სისულელე. რომც წამდეს, თუ გამოცვლიდან გამოცვლამდე არ დაიმატებს და მხოლოდ დაკლებული აქვს, კი, ჭამს, მაგრამ რამეში ხომ არ გაზარალებს, ხოდა დაანებე თავი და ასხი სინთეტიკა, აბა გიჟები კი არ არიან 3-ჯერ ძვირი რომ ღირს, ვიდრე მინერალი.

ხო ეგ ეგრეა ბენზინსაც ისევე უნდა მოვლა როგორც დიზელს, მაგრამ ამბობენ დიზელი უფრო ფაქიზოაო ზეთის მხრივ.. რავიცი ამობობენ იციან ალბათ...

ეგ სხვებისგანაც გამიგია და ვერ ვხდები მაგის აზრს და მიკამათია, რა, ბენზინის ძრავში ნაგავი ზეთი უნდა ასხა??? ყველა ძრავს უნდა საუკეთესო ზეთი, ვასხავდი ყოველთვის უმაღლესი ხარისხის ზეთს (ყველა მანქანაში) და რომ მეუბნეოდნენ 10000-ს გაგატარებსო, არასდროს გადამიცილებია 6000-ს, ან ის რომ იციან: რამდენი აქვს ბრატ გარბენი? 150 000კმ, უუფ, მინერალი უნდა ჩაასხა, ყველაზე ტრუხა გადაწყვეტილება, თუ ძრავი მოვლილია და არ ჭამს, რატომ არ უნდა ჩაასხა ნახევრად სინთეტიკა (თუ არა სინთეტიკა), თუ შეატყე რომ სინთეტიკაზე ჭამა დაიწყო, მერე გადადი პოლუზე, იმის ჭამასაც დაიწყებს? მერე გადადი მინერალზე, გააქანებენ და პრაბეგის მიხედვით წყვიტავენ ამ მინერალს, უდიდესი სისულელე. რომც ჭამდეს, თუ გამოცვლიდან გამოცვლამდე არ დაიმატებს და მხოლოდ დაკლებული აქვს, კი, ჭამს, მაგრამ რამეში ხომ არ გაზარალებს, ხოდა დაანებე თავი და ასხი სინთეტიკა, აბა გიჟები კი არ არიან 3-ჯერ ძვირი რომ ღირს, ვიდრე მინერალი.

ეფიქსი??? მოაცილე აქედან, მაგათი ტრუხა დედა ვატირე, 6 თვე ვასხი რომპეტროლის ეფიქსი (ბენზინი) ბოლოს მაგრად გააბანძეს, დღეს ეკო-ს არაფერი მირჩევნია, დღეს კი არადა, ყოველთვისაც მაგარი იყო, ლუკოილის სუპერიც მაგარია, ვისოლისას არაუშავს, ეკო-სავით ვერ არის, მაგრამ ეფიქსს კი ჯობია.

ხო მე ადრე ვიცოდი რომ კარგი იყო ეფიქსი ეხლა თუ გააფუჭეს ეგ აღარ ვიცი..

Link to comment
Share on other sites

ხო მე ადრე ვიცოდი რომ კარგი იყო ეფიქსი ეხლა თუ გააფუჭეს ეგ აღარ ვიცი..

ეხლა კი არა, 1 წელია მაგათ კალონკებზე არც კი შევსულვარ.

Link to comment
Share on other sites

ეხლა კი არა, 1 წელია მაგათ კალონკებზე არც კი შევსულვარ.

ხო შენ გეცოდინება ეგ უკეთ, ვიცი რომ ერთ დროს კარგი იყო პროსტა..

აბა მე კარგახანია აღარ მინდა კალონკა დავლევ სახში ერთ ჭიქა წყალს და დავრბივარ მთელი დღე... :lol: ეჰ.. :keh:

განუმეორებელი და უეკონომიურესი ფეხაძინი :dacinva:

Link to comment
Share on other sites

ბოლო ოთხი წელია ჩემი ოჯახი ლუკოილის პრემიუმ ავანგარდს ან ევრო დიზელს(დიზელი როცა გვყავდა) და საკმაოდ კარგი საწვავი აქვთ, რაც დავკვირვებივარ ჩემი ძმის მანქანაზე მესამე წელი გავიდა და წინა თვეში გამოვცვალეთ ბენზინის ფილტრი :)

რეკომენდედ.

Link to comment
Share on other sites

15ში ვგილისხმობ მთლიანად დაახლოებით 15ში რომ ჩავეტიო.გერმანული ბრენდი იქნება აუცილებლად. და ახალი "ტროიკა" რომ დავითრიო 2005 იანი დაახლოებით თუ მაგას ისევ ჩLK ჯობია კლასით და სიიაფით?(ანუ მაინც ვერ ჩამოვყალიბდი რომელი ბრენდის ნაწილები დამიჯდება უფრო ძვირი :S)

Link to comment
Share on other sites

15ში ვგილისხმობ მთლიანად დაახლოებით 15ში რომ ჩავეტიო.გერმანული ბრენდი იქნება აუცილებლად. და ახალი "ტროიკა" რომ დავითრიო 2005 იანი დაახლოებით თუ მაგას ისევ ჩLK ჯობია კლასით და სიიაფით?(ანუ მაინც ვერ ჩამოვყალიბდი რომელი ბრენდის ნაწილები დამიჯდება უფრო ძვირი :S)

15000$-ში ახალი ტროიკა (E90) მოგივა საშუალო დონის, ანუ უბრალო, არა M-პაკეტი, მაგას CLK გირჩევნია, თორემ მაგარი დანავაროტებული M ტროიკა, იიფ, არ გავარტყი MB-ს?! მაგრამ 15000$-ში არ მოგივა, ამიტომ MB აიღე.

Link to comment
Share on other sites

მფრინავი მოტოციკლეტი Hoverbike http://www.gizmonews.ru/2011/06/10/hverbike-helicopter/

პირველი ელექტრომობილი რუსეთში Mitsubishi i-MiEV http://news.open.by/auto/55437 ლოლ 65000$ ღირსო

Chrysler-მა ახალი ძრავა გამოიგონა რომელიც ბენზინზე და დიზელზე მუშაობს http://news.open.by/auto/55442

Link to comment
Share on other sites

F1 მეშვიდე ეტაპის კანანადის გრანპრის კვალიფიკაციას ვუყურე HD-ში და რა თქმა უნდა ისევ ფეტელი გავიდა პოლზე, მეორე-მესამე ადგილზე ამჯერათ ალონსო და მასა გავიდნენ, ველოდებით გრანპრის ხვალე, იმედია ისევ ფეტელი არ გაიმარჯვებს თორე უკვე მაგარი უინტერესო ხდება ეგ ყველაფერი

Link to comment
Share on other sites

აუ ამ ვოლვოს ზუსტი მოდელი ვინმემ მითხარით რა :D

atjef.jpg

Link to comment
Share on other sites

ეს მინდა ძალიან

Audi RS4

vyd1ovf49gq3ni3zqp9.jpg

m6x2jv1odo49b6rbu17.jpg

c991c72hqvn214mxspm6.jpg

SL65 AMG-ც ძალიან მომწონს მაგრამ ეს უფრო რეალურია რომ მყავდეს ;)

Link to comment
Share on other sites

c991c72hqvn214mxspm6.jpg

SL65 AMG-ც ძალიან მომწონს მაგრამ ეს უფრო რეალურია რომ მყავდეს ;)

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

რაღაცა სასწავლი გონკა იყო ვიწერ და ხვალე ვუყურებ აუცილებლათ http://rgfootball.net/viewtopic.php?p=73501 F1 გონკა რომელიც თითქმის ხუთი საათი მიდიოდა ქვიმის გამო, საღო რა

Link to comment
Share on other sites

ვუყურე F1 მეშვიდე ეტაპის კანადის გრანპრისაც HD-ში, 4 საათი და 47 წუთი მიდიოდა ლოლ ტრანსლიაცია და 20GB ფაილის გადმოწერა მომიწია, მაგარი წვიმა იყო გრანპრის შვალედში და 2 საათზე მეტი იდგენ ერთ ადგილას გაქანებულ წვიმაში, ისე კი მართლა ლეგენდარული გონკა იყო, ფაქტიურათ ყველაფერი იყო მაგ გონკაში იმენა, მაგარი აბგონები, ავარიები, წვიმაში გონკაობა, მშრალზე გონკაობა და ბოლოს მაგარი დრამატიკული კანცოვკა იყო, ფეტელი ლიდერობდა მთელი გონკის მანძილზე და ბოლო კრუგზე მოცურდა ბატონი რომ ეწეოდა უკვე და ბატონმა მოიგო, არადა ბატონს 7 პიტსტოპი ქონდა და მაქედან ორი თუ სამი პიტსტოპი ვინუჟდენი იყო, მართლა სასწავლები ხდებოდა მაგ გონკაში, მაგარი სიამოვნება მივიღე ერთი სიტყვით, ფეტელი ლიდერობს ისევ უკვე მარტო 60 ქულით, მეორეზე კი ბატონი გავიდა მაგ გონკის შემდეგ, ისე ის ორი საათი გადავახვიე რა თქმა უნდა გაჩერებული რომ იყო გონკა, ასე რომ მე 2.5 საათს ვუყურე მარტო და არა 5 რამდენიც ტრანლსიაცია მიდიოდა

Link to comment
Share on other sites

ქვიმი რაარის??

ვერ ვუჭერ F1-ს მუღამს... ისე შენ ყველაფერს უყურებ? :D სგ

Link to comment
Share on other sites

მეც კარგი 10 წელი აღარ ვუყურებდი საერთოდ, აირტონ სენას ტრაგიკულათ დაყუპვის შემდეგ რაღაც გამიქრა მუღამი და ისეთი საინტერესო ჩემპიონატებიც აღარ იყო როგორც მაქამდე პროსტი-მანსელი და სენა რომ გამოდიოდნენ ხოლმე, მაგრამ ამ წელს პირველათ HD-ში დაიწყეს ჩვენება F1-ის და მამეღვიძა ისევ ინტერესი, მაგარი დეტალიზაციაა და აბსოლიტურათ ყველაფერი ჩანს უკვე როგორც ტენისში მაგალითად ან ფეღბურთის ტრანსლიაციების დროს HD-ში, თორე სულელი კი არა ვარ ყველაფერს HD-ში რომ ვიწერ მაქსიმალურ ხარისხში სულ სხვა დონე და რეალიზმია იმენა თვალების დაძაბვაც არ გჭირდება ყველაფერი ისედაც კარგათ ჩანს ხოლმე

Link to comment
Share on other sites

HD Power :spiteful:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.