Jump to content

ავტომობილები


Recommended Posts

ხალხო!

გუშინ ვიარე ჩემი პიპიით, გამაჭედინა რასაც ქვია. რა მაგრად დადის უნდა ნახოთ, მამაჩემსაც პასატი ყავდა 2002 წლიანი კუზაოთი და იმით რო დავდიოდით რაღაც 06 მეგონა ჩემსასთან შედარებით, სუულ ახალია 12კ აქვს გავლილი.

კილომეტრაჟის ზემოთ რომ უწერია წვა 1 კილომეტრზე, იქ წერს 7-8მდე და სწორია ნეტა?

კარგია :) მაგრამ თავის მატორთან შედარებით კუ'ა :D 4X4 ზეა ხო?

VOLKSWAGEN / Passat / 2.8 30V Syncro

საწვავის ხარჯი ქალაქში: 100კმ-ზე) 15.1 (16.2) ლ.

საწვავის ხარჯი ტრასაზე: (100კმ-ზე) 8 (7.8) ლ.

მაქსიმალური სიჩქარე: 238 (233) კმ/სთ

აჩქარების დრო: (0-100 კმ/სთ) 10 (10.9) წმ.

როცა ჩემი ყოფილი ლომი :D ბორდიულების და განათების ბოძების რისხვა :givi:

AUDI / A4 / 1.8 T quattro

საწვავის ხარჯი ქალაქში (100კმ-ზე) 12.9 ლ.

საწვავის ხარჯი ტრასაზე (100კმ-ზე) 7.3 ლ.

მაქსიმალური სიჩქარე 234 კმ/სთ

აჩქარების დრო 0-100 კმ/სთ) 8.3 წმ.

და 3.0 ხო ვაბშე მამააა

Link to comment
Share on other sites

კარგია :) მაგრამ თავის მატორთან შედარებით კუ'ა :D 4X4 ზეა ხო?

VOLKSWAGEN / Passat / 2.8 30V Syncro

საწვავის ხარჯი ქალაქში: 100კმ-ზე) 15.1 (16.2) ლ.

საწვავის ხარჯი ტრასაზე: (100კმ-ზე) 8 (7.8) ლ.

მაქსიმალური სიჩქარე: 238 (233) კმ/სთ

აჩქარების დრო: (0-100 კმ/სთ) 10 (10.9) წმ.

როცა ჩემი ყოფილი ლომი :D ბორდიულების და განათების ბოძების რისხვა :givi:

მაგას ჩემი ძველი E36 320i ით დაუდგებოდი... :lol:

Link to comment
Share on other sites

კარგია :) მაგრამ თავის მატორთან შედარებით კუ'ა :D 4X4 ზეა ხო?

VOLKSWAGEN / Passat / 2.8 30V Syncro

საწვავის ხარჯი ქალაქში: 100კმ-ზე) 15.1 (16.2) ლ.

საწვავის ხარჯი ტრასაზე: (100კმ-ზე) 8 (7.8) ლ.

მაქსიმალური სიჩქარე: 238 (233) კმ/სთ

აჩქარების დრო: (0-100 კმ/სთ) 10 (10.9) წმ.

როცა ჩემი ყოფილი ლომი :D

AUDI / A4 / 1.8 T quattro

საწვავის ხარჯი ქალაქში (100კმ-ზე) 12.9 ლ.

საწვავის ხარჯი ტრასაზე (100კმ-ზე) 7.3 ლ.

მაქსიმალური სიჩქარე 234 კმ/სთ

აჩქარების დრო 0-100 კმ/სთ) 8.3 წმ.

და 3.0 ხო ვაბშე მამააა

შენ გაგიმართლა და პროფილაქტიკების გემო ვერ გაიგე (მაგ მანქანაზე), აი ნაწილის ყიდვა რომ დაგჭირდებოდა, მერე უკვე არარ იტყოდი მამაო, იტყოდი ბიცოლაო.

ძალიან უაზრო ფასები ადევს აუდის ნაწილებს, კი, გერმანული და საკმაოდ კარგი ბრენდია, მაგრამ რითი ჯობს იგივე გერმანულ BMW და MB-ს? რატომ არის ისე, რომ აუდის ფასში შეინახავ BMW-ს და MB-ს ერთად? არ მითხრა ეგრე არ არისო, იგივეს ვიტყოდი ვოლვოზე.

Link to comment
Share on other sites

კი გამიმართლა იმ პონტში რო ეხლა გეტყვი :D

ესე იგი როცა მანქანას ვყიდულობდი

1. ეგრევე VIN კოდს ვამოწმედბი, გარბენს და ასე შემდეგ ყველაფერს. შესაბამისად ვიყიდე დაბალ გარბენიანი :) 62 მილი ქონდა გავლილი სადღაც. თან აქაურისგან კი არ მიყიდია, შევაკვეთინე.

2. იყო მექანიკური კარობკით. :) გადავიხადე ზედმეტი თანხა, ცალკე ტურბინის შემოწმებაში. მოკლედ მაგარი მაშინა იყო რა :D

აი 3.0 არ ვიცი

მოვლა ძვირი ჯდება გეთანხმები , მაგრამ აქ არი ერთი დიდი მაგრამ :D კერძოდ თუ მოუარე და გაუფრთხილდი, ყველაფერს თავის დროზე მიხედე დამიჯერე არაფერი ძვირი არ დაჯდება. პროსტა მთვრალი არ უნდა დაჯდე და ბოძს არ უნდა დაეჯახო :givi:

ხშირადაც ვგაზაობდი, მაგრამ არ დაუწუწუნია არაფერზე :D

ავენჯერ 320, ებს რას ვუშვებოდი იცი? :D გული გაისკდება რო გითხრა. დაჯე 525 ს სტარტში მაგრად ვუგებდი და კაი ხანიც ვერ მასწრებდა მერე იცოცხლე. ნუ E320 ცხე ლაპრაკიც არ ღირს. მანქანას ამხელა მატორი ტყუილა აქვ ს (გლაზასტი თბილისის ტკივილია) :lol:

Link to comment
Share on other sites

შენ გაგიმართლა და პროფილაქტიკების გემო ვერ გაიგე (მაგ მანქანაზე), აი ნაწილის ყიდვა რომ დაგჭირდებოდა, მერე უკვე არარ იტყოდი მამაო, იტყოდი ბიცოლაო.

ძალიან უაზრო ფასები ადევს აუდის ნაწილებს, კი, გერმანული და საკმაოდ კარგი ბრენდია, მაგრამ რითი ჯობს იგივე გერმანულ BMW და MB-ს? რატომ არის ისე, რომ აუდის ფასში შეინახავ BMW-ს და MB-ს ერთად? არ მითხრა ეგრე არ არისო, იგივეს ვიტყოდი ვოლვოზე.

320i (156 Hp)

Maximum speed 220 km/h

Acceleration from standstill to 100 km/h 8.9 sec

Max power in 6400rpm.

ეს მატორები როდის გამოუშვეს ხომ არ იცი ??

Link to comment
Share on other sites

ორივე ერთი დონის ხარჯიანია (შენახვის მხრივ), დანარჩენი უკვე შენი გემოვნების ამბავია, მოიცა, BMW E38-ს გულისხმობ ხო, ანუ რაც 2001-მდე გამოდიოდა? პრინციპში, ეგრეა რა, იმიტომ რომ ეგ ძრავი (2,8) E65-ში აღარ დევს.

შენახვის მხრივ თითქმის ერთია რა, ვგულისხმობ ნაწილების ღირებულებას, მაგრამ 1 რამეს გირჩევ, მიუხედავად იმისა, რომ BMW-ზე მაბოდებს და მერსედესი არ მიყვარს (არადა, პირიქით მომივიდა, დღეს წაიყვანეს ჩემი BMW და დამრჩა მერსედესი, ისე გული დამწყდა... :cry: ), ხოდა, ამისდამიუხედავად მაინც გირჩევ მერსედესი აიღო, პატარა ბიჭი ხარ და იასნია მანქანის გაუპატიურებას დაიწყებ (ხანდახან მაინც) და 728 ამ საკითხში ისე კარგად ვერ გაგიძლებს, როგორც მერსედესი (სავალ ნაწილს ვგულისხმობ, თორემ მატორზე მაგას როგორ ვიტყვი, ღამე აღარ დამეძინება), ამის ნაწილები ასე არ ყრია, როგორც სხვა მოდელები და ცოტა მეტი დაგიჯდება, ვიდრე მაგალითად E39 (ეგრედ წოდებული "დუტი პიტსოტი", როგორ ვერ ვიტან ამ სიტყვებს) თანაც მაგ მოდელმა თავისი უკვე "მოჭამა", გაყიდვა რომ დაგჭირდეს მააააგრა გაგაწვალებს, თუ რა თქმა უნდა ნახევარ ფასში არ გაყიდი, მარტო ყიდვა ხომ არ არის, ისიც უნდა გაითვალისწინო, გაყიდვაზე რამდენს იზარალებ, აი ცოცხალი მაგალითი აქ ვარ, მთელი ცხოვრება ვზარალობდი მანქანის გაყიდვისას, თან რამოდენიმე 1000$-ს, მაგრამ მაშინ არ ვუჩიოდი ბედს და მაგ ზარალას არც კი ვაქცევდი ყურადღებას, ეხლა კი აღარ მაქვს ძველებური "გრიალი" და უკვე მადარდებს ზარალი, დღეს ჩემი მანქანა გავყიდე 8800$-ად (1 კვირის წინ გავყიდე, მაგრამ დღეს წაიყვანეს), რომელიც დამიჯდა 14500$ და ცოოოტა ვიზარალე, შენც ასეთი იაღლიშები რომ არ მოგივიდეს, აიღე მერსედესი, ოღონდ ფასს, ძრავს, ფერს და ნავაროტკებს გააჩნია, დამიწერე ეს ყველაფერი და დეტალებში გეტყვი ყველაფერს.

7ხხ-ზე ვგჟდები ძლიან მიყვარსbmw-7-2001.jpg ,მარა ეს თუ ახალი es ვერ გადამიწყვეტია :(

Link to comment
Share on other sites

ეგ ახალი კუზაოა და არც დაფიქრდე :) მაგის წინა კუზაო რო იყოს გეტყოდი რო 7XX დაითრიე თქო , იმიტო რო ძნ მაგარი მანქანაა მართლაც

Link to comment
Share on other sites

7ხხ-ზე ვგჟდები ძლიან მიყვარსbmw-7-2001.jpg ,მარა ეს თუ ახალი es ვერ გადამიწყვეტია :(

პირველი მანქანა იქნება შენთვის?

Link to comment
Share on other sites

7ხხ-ზე ვგჟდები ძლიან მიყვარსbmw-7-2001.jpg ,მარა ეს თუ ახალი es ვერ გადამიწყვეტია :(

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=144586137&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=40&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&maxPrice=8001&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&tabNumber=2 მაგარ ვიდზეა, საცოდაობაა კაცმა რო არ იყიდო :D თან უკვე ესენში დგას ეს მანქანა, ეგრევე გემზე შეაგდებენ და ჰაიდა, ჩამოყვანა იაფი დაგიჯდება :D

ნახე რა ცხოველია :wub: :wub: :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=144586137&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=40&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&maxPrice=8001&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&tabNumber=2 მაგარ ვიდზეა, საცოდაობაა კაცმა რო არ იყიდო :D თან უკვე ესენში დგას ეს მანქანა, ეგრევე გემზე შეაგდებენ და ჰაიდა, ჩამოყვანა იაფი დაგიჯდება :D

ნახე რა ცხოველია :wub: :wub: :wub: :wub:

750 ??

20+ ლიტრა ექნება წვა :user:

Link to comment
Share on other sites

პირველი მანქანა იქნება შენთვის?

კი :user:

Link to comment
Share on other sites

ავტომობილები

უწმინდური არსებები მაგენი :mad:

- ახლა მანქანები! -

განვაგრძე მე თითქმის ჩურჩულით, - როგორ კარგავენ ჭკუას ამ მანქანებზე. ოდნავ რომ

გაიფხაჭნოს, დარდით ღამეები აღარა სძინავთ, სულ იმის ტრაბახში არიან -ერთი გალონი

ბენზინით ამდენი და ამდენი მილი გავიარეო; მანქანის ყიდვას ვერც კი ასწრებენ, რომ

ხელად ახალი თავსატეხი უჩნდებათ - როგორმე უახლეს გამოშვებაზე გადაგვაცვლევინაო. მე

კი ძველი მანქანებიც არ მიყვარს. სულაც არ მეპიტნავება. ცხენი მირჩევნია. ცხენს

ადამიანური რაღაც მაინც აქვს. ცხენს ბოლოს და ბოლოს...

:xelebi:

Link to comment
Share on other sites

კი :user:

მაშინ დაზღვევას გირჩევ სანამ ტარებას დაამუღამებ ნორმალურად...

და BMW ტარების დამუღამებას არ გირჩევ სანამ დაამუღამებ გაგაკოტრებს..

ავტომობილები

უწმინდური არსებები მაგენი :mad:

- ახლა მანქანები! -

განვაგრძე მე თითქმის ჩურჩულით, - როგორ კარგავენ ჭკუას ამ მანქანებზე. ოდნავ რომ

გაიფხაჭნოს, დარდით ღამეები აღარა სძინავთ, სულ იმის ტრაბახში არიან -ერთი გალონი

ბენზინით ამდენი და ამდენი მილი გავიარეო; მანქანის ყიდვას ვერც კი ასწრებენ, რომ

ხელად ახალი თავსატეხი უჩნდებათ - როგორმე უახლეს გამოშვებაზე გადაგვაცვლევინაო. მე

კი ძველი მანქანებიც არ მიყვარს. სულაც არ მეპიტნავება. ცხენი მირჩევნია. ცხენს

ადამიანური რაღაც მაინც აქვს. ცხენს ბოლოს და ბოლოს...

:xelebi:

ცხენი რომელი ეს??? :lol:

2009-Wheelsandmore-Mustang-Shelby-GT500-Eleanor-Front-Angle-Open-Hood-2-1280x960.jpg

Link to comment
Share on other sites

ავტომობილები

უწმინდური არსებები მაგენი :mad:

- ახლა მანქანები! -

განვაგრძე მე თითქმის ჩურჩულით, - როგორ კარგავენ ჭკუას ამ მანქანებზე. ოდნავ რომ

გაიფხაჭნოს, დარდით ღამეები აღარა სძინავთ, სულ იმის ტრაბახში არიან -ერთი გალონი

ბენზინით ამდენი და ამდენი მილი გავიარეო; მანქანის ყიდვას ვერც კი ასწრებენ, რომ

ხელად ახალი თავსატეხი უჩნდებათ - როგორმე უახლეს გამოშვებაზე გადაგვაცვლევინაო. მე

კი ძველი მანქანებიც არ მიყვარს. სულაც არ მეპიტნავება. ცხენი მირჩევნია. ცხენს

ადამიანური რაღაც მაინც აქვს. ცხენს ბოლოს და ბოლოს...

:xelebi:

შეგძლებია წერა :miyvarxar:

Link to comment
Share on other sites

320i (156 Hp)

Maximum speed 220 km/h

Acceleration from standstill to 100 km/h 8.9 sec

Max power in 6400rpm.

ეს მატორები როდის გამოუშვეს ხომ არ იცი ??

კი, ვიცი.

ეგ არის M50 ძრავი, ეგრედ წოდებული "პლიტა", ანუ 2 ვალიანი და აქედან გამომდინარე ორმაგი სარქველებით (კლაპნებით), (ეს ძრავი წამოვიდა 1990 წლიდან და შეცვალა M42) 1994 წლიდან წამოვიდა M52, იგივე სისტემის, ოღონდ "ვანოსით" და გამოდიოდა 1998 წლამდე, მერე უკვე (1998) წამოვიდა ორმაგი ვანოსი (M54).

მაგ ძრავის (M50) სუსტი წერტილი იყო "ჰიდროტალკაწელები" (ქართულად არ ვიცი როგორ ითქმის, ითარგმნება როგორც "ჰიდრომიმწოლი"), მაგას შიგნით აქვს ბუდე, სადაც მოძრაობს ეგ მექანიზმი და დიდი გარბენის შემდეგ დამუშავდებოდა და იწყებდა კაკუნს, ძირითადად ცივ ძრავზე, ან ზეთის უხარისხობის გამო, ძრავს მაგის გამო პრობლემა არ ქონდა, მაგრამ ეგ ხმა ცუდად ჟღერდა, ვინც ვერ ერკვევა ძრავებში, იფიქრებდა "სტუკიაო", დანარჩენში საკმაოდ მხეცი ძრავი იყო, რასაც მაგას ვუშვებოდი და მაინც ვერ ვუქენი.

მოკლედ, ტყუილად კი არ მიწერია "nothing sounds better, than BMW engine" :spiteful:

Link to comment
Share on other sites

კი, ვიცი.

ეგ არის M50 ძრავი, ეგრედ წოდებული "პლიტა", ანუ 2 ვალიანი და აქედან გამომდინარე ორმაგი სარქველებით (კლაპნებით), (ეს ძრავი წამოვიდა 1990 წლიდან და შეცვალა M42) 1994 წლიდან წამოვიდა M52, იგივე სისტემის, ოღონდ "ვანოსით" და გამოდიოდა 1998 წლამდე, მერე უკვე (1998) წამოვიდა ორმაგი ვანოსი (M54).

მაგ ძრავის (M50) სუსტი წერტილი იყო "ჰიდროტალკაწელები" (ქართულად არ ვიცი როგორ ითქმის, ითარგმნება როგორც "ჰიდრომიმწოლი"), მაგას შიგნით აქვს ბუდე, სადაც მოძრაობს ეგ მექანიზმი და დიდი გარბენის შემდეგ დამუშავდებოდა და იწყებდა კაკუნს, ძირითადად ცივ ძრავზე, ან ზეთის უხარისხობის გამო, ძრავს მაგის გამო პრობლემა არ ქონდა, მაგრამ ეგ ხმა ცუდად ჟღერდა, ვინც ვერ ერკვევა ძრავებში, იფიქრებდა "სტუკიაო", დანარჩენში საკმაოდ მხეცი ძრავი იყო, რასაც მაგას ვუშვებოდი და მაინც ვერ ვუქენი.

მოკლედ, ტყუილად კი არ მიწერია "nothing sounds better, than BMW engine" :spiteful:

ხო სტანდარტულ ე36ს 320i 150HP ძრავი აქვს მაგრამ ჩვენ რომ გვყავდა ეგ ძრავი ედო single ვანუსით ანუ ერთით .. რაკარუკი არ ქონდა ხმა :wub:

230 დაადებინეს და მერე შეეშინდათ.. ეგ ძრავი როგორ მოხვდა ე36ში არ ვიცი ოღონდ პასპორტშიც ეგ ძრავი ეწერა ანუ შენაცვლელი არ იყო.. ხელოსანმა თქვა ეგრედ წოდებული დუტი პიტსოტის ძრავიაო (არ მევასება ეს სიტყვა-დუტი, თუმცა არც ეგ მოდელი BMW-ს მევასება მესამე სსერიაზე ვგიჯდები პროსტა)

რულის ნოსტალგია :

vo5eldan5ee4ihy0rrn.jpg

ამის მერე გაბერილ და დიდ რულს ვეღარ ვიტან :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ნორმალურად ვატარებ,თან გიჯივით ტარებას არ დავიწყებ,მოვიფრთხილდები და ალბათ 1-2 თვეც შევაგდებ დაზღვევაზე.

ბეევე მინდა მეე :D.

ისე ფასის მხრივ და შენახვის მხრივაც მერსო ხო? :(

Link to comment
Share on other sites

ავტომობილების თემაა თუ მწერლების :mad:

გაიზრდება და გადაწყვიტავს :xelitavi:

ნორმალურად ვატარებ,თან გიჯივით ტარებას არ დავიწყებ,მოვიფრთხილდები და ალბათ 1-2 თვეც შევაგდებ დაზღვევაზე.

ბეევე მინდა მეე :D.

ისე ფასის მხრივ და შენახვის მხრივაც მერსო ხო? :(

ეგ ხო ,, მაგრამ მე ბიემდაბლიუ უფრო მხიბლავს უფრო მეტი სპორტულობა იგრძნობა ვიდრე მერსოში..

Link to comment
Share on other sites

გაიზრდება და გადაწყვიტავს :xelitavi:

ეგ ხო ,, მაგრამ მე ბიემდაბლიუ უფრო მხიბლავს უფრო მეტი სპორტულობა იგრძნობა ვიდრე მერსოში..

საბოლოო ჯამში მაინც მთავარი პრიორიტეტი ადვილად შენახვაა,რომელშივ იმარჯვებს მერსო?

Link to comment
Share on other sites

საბოლოო ჯამში მაინც მთავარი პრიორიტეტი ადვილად შენახვაა,რომელშივ იმარჯვებს მერსო?

მე დიდი გამოცდილება არ მაქვს მაგრამ ბევრი იძახის ეგრე.

გადაწყვეტს

:OK:

Link to comment
Share on other sites

ხო სტანდარტულ ე36ს 320i 150HP ძრავი აქვს მაგრამ ჩვენ რომ გვყავდა ეგ ძრავი ედო single ვანუსით ანუ ერთით .. რაკარუკი არ ქონდა ხმა :wub:

230 დაადებინეს და მერე შეეშინდათ.. ეგ ძრავი როგორ მოხვდა ე36ში არ ვიცი ოღონდ პასპორტშიც ეგ ძრავი ეწერა ანუ შენაცვლელი არ იყო.. ხელოსანმა თქვა ეგრედ წოდებული დუტი პიტსოტის ძრავიაო (არ მევასება ეს სიტყვა-დუტი, თუმცა არც ეგ მოდელი BMW-ს მევასება მესამე სსერიაზე ვგიჯდები პროსტა)

რულის ნოსტალგია :

vo5eldan5ee4ihy0rrn.jpg

ამის მერე გაბერილ და დიდ რულს ვეღარ ვიტან :rolleyes:

არა, პრობლემა არ არის რომ ეგ ძრავი ქონოდა, მაშინ მანქანა უნდა ყოფილიყო 1994 წლიდან ზევით.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.