Jump to content

Recommended Posts

მოკლეთ გუშინ შევუკვეთე ჩანთა აღნიშნულ საიტზე

ზუსტად 2 წუთში მომივიდა სმს რომ ანგარიშიდან ჩამოიჭრა თანხა და მას შემდეგ აწერია status recieved

აგერ სკრინი

v8nhizbd6hgs.jpg

ამ საიტიდან ჯერ არაფერი შემიკვეთავს და ცოტა გამიკვირდა რატომაა სტატუსი recieved და total billed - 0

ვინმეს გქონიათ მსგავსი შემთხვევა?

Link to comment
Share on other sites

მე მაგ საიტიდან სულ ვიწერ რარაცეებს, მაგრამ მსგავსი რამ არ მქონია, დაელოდებ რამოდენიმე დღე და თუ რამეა მისწერე.

Link to comment
Share on other sites

არ ინერვიულო გიო

გადამგდები საიტი არაა

რარაც შეცდომაა ალბათ

Link to comment
Share on other sites

ბარათიდან თანხა ჩამოგაჭრა, თუ ეგ ნაწილი დაბლოკა?

ისე მართლა პატიოსანი საიტია :)

Link to comment
Share on other sites

ბარათიდან თანხა ჩამოგაჭრა, თუ ეგ ნაწილი დაბლოკა?

ისე მართლა პატიოსანი საიტია :)

ჩამოაჭრა, არ დაზარებია :D

მივწერე და მაილბოტმა მომწერა მოიცადეო

Link to comment
Share on other sites

ანათ შიგნეულობა აწუხებთ მგონი, რეებს მწერენ ვერ ვხვდები

Hello Giorgi,

Thank you for contacting 6pm.com Customer Service. My name is May and I'll be happy to assist you today!

I have looked into this to find out what happened and it shows that the billing information for the international card you have used needs to be verified. However, I went ahead and called our finance department to have this order released and I was just advised to tell you that you would need to provide the international billing address on your future orders to avoid delays such as this one. We're very sorry for keeping you waiting. We're doing our best to have this item shipped out as soon as possible. Thank you for your patience.

If there is anything more we can do for you or if we could improve your experience, please do not hesitate to let us know. We are available to assist you by phone Monday through Friday from 8:00 a.m. - 6:00 p.m. PST, at 1-888-676-2660. You can contact us via email any time at [email protected].

For the latest updates and special offers, make sure you sign up for our email newsletter!

http://www.6pm.com

Special program exclusively for TWITTER followers. Follow 6pm.com:

http://twitter.com/6pm_com

Thank you!

May G.

6pm.com Customer Service

website: http://www.6pm.com

Twitter: http://twitter.com/6pm_com

e-mail: [email protected]

phone: 1-888-676-2660

Monday through Friday

8:00 a.m. - 6:00 p.m. PST

On Sat, 13 Nov 2010 00:10:35 +0400, giorgi darbaidze <[email protected]> wrote:

> > This is a multi-part message in MIME format.

> > --------------060206090305080000030704

> > Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed

> > Content-Transfer-Encoding: 7bit

> >

> > Hello

> >

> > I`ve been waiting for answer past 72 hours about my order, but still no

> > answer what the hell is going on. CAN you answer me exactly what the

> > problem is?

> >

> >

> > On 11/11/2010 02:21 AM, 6pm.com wrote:

>> > > Hello Giorgi,

>> > >

>> > > Thank you for contacting 6pm.com Customer Service. My name is Mona and I&apos;ll be happy to assist you today!

>> > >

>> > > I am sorry for any confusion with the order status. Regarding the status that says "received", order has recently been placed and is being processed. We need 72 hours to process the order. You will be receiving an email confirmation which includes UPS tracking number as soon as the order has been shipped from our warehouse.

>> > >

>> > > If there is anything more we can do for you or if we could improve your experience, please do not hesitate to let us know. We are available Monday through Friday, 8:00-6:00 p.m. PST, at 1-888-676-2660. You can contact us via email anytime at [email protected].

>> > >

>> > > For the latest updates and special offers, make sure to sign up for our email newsletter!

>> > >

>> > > http://www.6pm.com/

>> > >

>> > > Special program exclusively for TWITTER followers. Follow 6pm.com:

>> > >

>> > > http://twitter.com/6pm_com

>> > >

>> > > Thank you!

>> > >

>> > > Mona

>> > >

>> > > 6pm.com Customer Service

>> > > website:http://www.6pm.com

>> > > Twitter:http://twitter.com/6pm_com

>> > > e-mail: [email protected]

>> > > phone:1-888-676-2990

>> > > Monday through Friday

>> > > 8:00 a.m. - 6:00 p.m. PST

>> > >

>> > >

>> > > On Tue, 9 Nov 2010 21:24:24 -0800 (PST), "giorgi darbaidze" wrote:

>>> > >> Submitted on Tuesday, November 9, 2010 - 22:24

>>> > >> Submitted by anonymous user: [192.168.66.20]

>>> > >>

>>> > >> Submitted values are:

>>> > >>

>>> > >> --Contact Us--

>>> > >> Your Name: giorgi darbaidze

>>> > >> Email Address: [email protected]

>>> > >> Subject: Where&apos;s my order?

>>> > >> Order Number: 96830990

>>> > >> Comments:

>>> > >> Hello, I`ve ordered first time on this store and have a question

>>> > >> about shipping status. As soon as my card was charged I got a

>>> > >> shipping status like "recieved".

>>> > >> Could you tell me what the status means?

>>> > >>

>>> > >>

>>> > >>

>>> > >>

>>> > >> The results of this submission may be viewed at:

>>> > >> http://www.6pm.com/node/52/submission/133287

>>> > >>

Link to comment
Share on other sites

72 საათი კიდე გვინდაო რომ შევასრულოთ ზაკაზიო, მასე უწერიათ და რავი

Link to comment
Share on other sites

76$-ს ჩანთაში რო აძლევ კი ხარ ღირსი "გადაგაგდონ" :dacinva:

აცალე ეგენი ცოტა ზანტები არიან შიპინგთან მიმართებაშიც და მაგაშიც

Link to comment
Share on other sites

76$-ს ჩანთაში რო აძლევ კი ხარ ღირსი "გადაგაგდონ" :dacinva:

აცალე ეგენი ცოტა ზანტები არიან შიპინგთან მიმართებაშიც და მაგაშიც

მე რაც კი ვიყიდე, ყველაფერი ძალიან მალევე გამოგზავნეს, 1-2 იგივე დღესვე :)

Link to comment
Share on other sites

76$-ს ჩანთაში რო აძლევ კი ხარ ღირსი "გადაგაგდონ" :dacinva:

აცალე ეგენი ცოტა ზანტები არიან შიპინგთან მიმართებაშიც და მაგაშიც

არამგონია გადააგდონ. სერიოზული საიტია.

Link to comment
Share on other sites

76$-ს ჩანთაში რო აძლევ კი ხარ ღირსი "გადაგაგდონ" :dacinva:

აცალე ეგენი ცოტა ზანტები არიან შიპინგთან მიმართებაშიც და მაგაშიც

იიიიიი კარქი ერთიიი :P

არა წავალ ლილოში და ვიყიდი 14,3 ლარიან რუკზაკს :D

Link to comment
Share on other sites

წამოვიდა როგორც იქნა.

დღეს იმენა დეტალურად გავუშიფრე ყველაფერი,

სხვა საიტების ინვოისები დავუდე და მეთქი აღარ ვიყიდი თქვენთან არფერს, და ეტყობა გაჭრა :D

Link to comment
Share on other sites

მემგონი თავიდან შეკვეთა რომ მიეცი რაღაცა ვერ გამოუვიდათ და მეორეჯერ რომ დეტალურათ მიწერე და აუხსენი ყველაფერი გადაამოწმეს ინფორმაცია და მიიღეს ზაკაზი, მასე დაგიწერა ზევით და რავი, ხდება ხოლმე მასეთი რაღაცეები ონლაინ ზაკაზებთან როცა გაქვს საქმე, ნუ საიტსაც გააჩნია საიდან უკვეთავ, რაც უფრო ძვირიანი ტავარია მით უფრო მაგარი სერვისია ხოლმე როგორც წესი

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.