Magdalena Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 კაპიტალიზაცია არ არის ერთადერთი გზა კომპანიის წარმატების რაოდენობრივად შესაფასებლად, ასევე არსებობს მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგი და უკვე მესამე წელია მას Apple უდგას სათავეში, მაგრამ წელს პირველად მისი ბრენდის ღირებულებამ 1 ტრლნ აშშ დოლარს გადააჭარბა, Kantar-ის ამ რეიტინგის შემდგენლების მიხედვით. კორპორაცია Alphabet თავის ბრენდ Google-ით მეორე ადგილს იკავებს 753 მლრდ აშშ დოლარით, ხოლო Microsoft მესამე ადგილზეა 713 მლრდ აშშ დოლარით. ბოლო დროს Apple-ის კაპიტალიზაციის რეკორდულმა ზრდამ 3.18 ტრილიონ დოლარამდე საშუალება მისცა კომპანიას დაებრუნებინა ლიდერობა Nvidia-სთან, რომლის მაჩვენებელი 2.97 ტრლნ აშშ დოლარამდე შემცირდა და დაბრუნდა მესამე ადგილზე, ხოლო ამ კრიტერიუმით ლიდერი რჩება Microsoft 2.97 ტრლნ აშშ კაპიტალიზაციით. Nvidia-ს შემთხვევაში მისი ბრენდის ღირებულება წელს თითქმის სამჯერ გაიზარდა და 201.8 მლრდ აშშ დოლარი შეადგინა და პირველად დაიკავა მეექვსე ადგილი Kantar-ის რეიტინგში. ეს მაჩვენებელი გაიზარდა 178%-ით, რაც ბევრად აღემატება ტოპ 10 ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის მაჩვენებლებს. ამჟამად Nvidia მეორე ადგილზეა Apple-ის, Google-ის, Microsoft-ის, Amazon-ის (576.6 ტრლნ აშშ დოლარი) და McDonald's-ის (221.9 ტრლნ აშშ დოლარი) შემდეგ ბრენდის ღირებულებით. Kantar BrandZ-ის რეიტინგი შედგენილია 4.3 მილიონი რესპონდენტის გამოკითხვის საფუძველზე, არჩევანი შედგება დაახლოებით 21 ათასი ბრენდისგან 532 კატეგორიაში. წლევანდელი სამი საუკეთესო ტექნოლოგიური კომპანიის სათაო ოფისები მდებარეობს შეერთებულ შტატებში. https://tinyurl.com/233a2mn8 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.