Magdalena Posted March 26 Share Posted March 26 თამაშებში ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება აქამდე ძირითადად შემოიფარგლებოდა არსებული კონტენტის მასშტაბირებით, მაგრამ Nvidia-ს აღმასრულებელი დირექტორის ჯენსენ ჰუანგის თქმით, მთლიანად ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული თამაშების გამოჩენამდე დიდი დრო არ რჩება. ჰუანგმა მსგავსი რამ აღნიშნა Tom's Hardware-თან ინტერვიუში Blackwell B200 გრაფიკული პროცესორის პრეზენტაციის შემდეგ Nvidia-ს ადრინდელ GPU ტექნოლოგიების კონფერენციაზე 2024 (GTC 2024). კითხვაზე, თუ რამდენად ახლოს არის სამყარო იმ წერტილთან, სადაც ყველა პიქსელი წარმოიქმნება რეალურ დროში და როგორ ხედავს იგი თამაშებს ამ სივრცეში, ჰუანგმა უპასუხა: "ვფიქრობ, ათ წელზე ნაკლები დრო დარჩა." ”ჩვენ ალბათ ორი წელია ვართ [ამ 10-წლიან შუალედში]. ასე რომ, მე ვიტყოდი, რომ მომდევნო ხუთ-ათ წელიწადში ეს დიდწილად რეალობად იქცევა, ”- განაცხადა ჰუანგმა. ფოტოს წყარო: Nvidia ჟურნალისტი PC Gamer თვლის, რომ მთლიანად ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული თამაშები იქნება სრულიად განსხვავებული პროცესი, ვიდრე ის, რასაც ამჟამად ვხედავთ ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით კონტენტის გენერირების სფეროში და მისთვის საჭირო იქნება სერიოზული აპარატული უზრუნველყოფა. მაგალითად, დღეისათვის ყველაზე მძლავრი გრაფიკული ბარათი, RTX 4090, არ არის შესაფერისი რეალურ დროში ხელოვნური ინტელექტის მიერ კონტენტის გენერირებისთვის, რადგან ერთი AI ვიდეოს შექმნაც კი მოითხოვს მრავალ GPU-ს და საათების გამოთვლას. ამავე დროს, Nvidia და სხვა კომპანიები განიხილავენ NPC-ებისთვის ხელოვნური ინტელექტის მინიჭებას, როგორც თამაშის სამყაროებთან ურთიერთობის ახალ გზას (მაგალითად, Ubisoft-ის Neo NPC პროექტი). https://tinyurl.com/365e9dem 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.