Jump to content

მასკის სოციალური ქსელი X გამოუშვებს YouTube-ის ანალოგს სმარტ-ტელევიზორებისთვის


Recommended Posts

კომპანია X მალე გამოუშვებს აპლიკაციას  SmartTV-სთვის, განაცხადა რესურს Fortune-მა საინფორმაციო წყაროებზე დაყრდნობით. წყაროს თქმით, აპლიკაცია შემდეგ კვირაში გამოვა და იგი იქნება YouTube-ის სატელევიზიო აპლიკაციისიდენტური”. აპლიკაცია თავდაპირველად ხელმისაწვდომი გახდება Amazon-ისა და Samsung-ის ტელევიზორებზე. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: X 

მასკის მიზანია X გადააქციოს YouTube-ის კონკურენტ ვიდეო პლატფორმად, ომელიც მომხმარებლებს შესაძლებლობას აძლევს უყურონ „ხანგრძლივ ვიდეოებ დიდ ეკრანზე“. ეს ნაბიჯი არის გეგმის ნაწილი, რომელიც გამოქვეყნდა ივლისში, რათა X უფრო მიმზიდველი გახდეს ინტერნეტ-ინფლუენსერების და რეკლამის განმთავსებლებისთვის. წყაროს ცნობით, მასკი YouTube-ის გარდა გეგმავს ისეთ სერვისებთან კონკურენციის გაწევას, როგორიცაა Twitch, Signal და სოციალური პლატფორმა Reddit. 

ტელეეკრანებზე მიკრობლოგების სერვისის არსებობის გაფართოების იდეა ახალი არ არის. Twitter-მა გამოუშვა სატელევიზიო აპლიკაციები მანამდე სულ მცირე სამჯერ, პირველი ვერსიები გამოვიდა 2010 წელს ამჟამად უკვე გაუქმებულ Google TV პლატფორმაზე და 2011 წელს Samsung-ის Smart Hub პლატფორმაზე SmartTV-ებისთვის. 2016 წელს, NFL 10 თამაშის მაუწყებლობის შესახებ გარიგების დადების შემდეგ, კომპანიამ გამოუშვა ვიდეო სტრიმინგის აპლიკაციები Amazon Fire TV-სთვის, Apple TV-სდა Xbox One-ისთვის. 

Fortune-მა აღნიშნა, რომ მასკი აქცენტს აკეთებს მედიის ცნობილ ადამიანებზე, ონლაინ-ინფლუენსერებსა და ონლაინ ვიდეო თამაშების სტრიმინგზე. კომპანიამ ახლახანს მოაწერა კონტრაქტს ხელი CNN-ის ყოფილ ვარსკვლავ დონ ლემონთან ახალი შოუს ექსკლუზიურად X-ზე წამოწყების შესახებ. Fox News-ის ყოფილი წამყვანი ტაკერ კარლსონი ხშირად აქვეყნებს ხანგრძლივ ვიდეოებს X-ზე. 

მასკმა კონტენტის ავტორებს მოუწოდა გადაიტანონ მთელი ვიდეო კონტენტი X-ზე და ამტკიცებს, რომ ეს მათ სარგებელს მოუტანსარეკლამო შემოსავლების გაზრდით. 2023 წელს YouTube-ის ამერიკელი მომხმარებლების თითქმის ნახევარი უყურებდა პლატფორმის ვიდეოებს ტელევიზორებზე, ხოლო იანვარში ნილსენმა განაცხადა, რომ YouTube იყო ყველაზე დიდი სტრიმინგ სერვისი აშშ-ში ტელევიზორის ეკრანებზე ნახვების 8.6%-ით. შედარებისთვის, Netflix-ის მაჩვენებელი 7.9%-ია. 

ამავე დროს, სოციალური ქსელი X კვლავ კარგავს მომხმარებლებს და რეკლამის განმთავსებლებს. Edison Research-ის ბოლო კვლევის თანახმად პლატფორმის გამოყენების მასშტაბი გასული წლის განმავლობაში 30%-ით შემცირდა. 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.