Magdalena Posted March 12, 2024 Posted March 12, 2024 კომპანია X მალე გამოუშვებს აპლიკაციას SmartTV-სთვის, განაცხადა რესურს Fortune-მა საინფორმაციო წყაროებზე დაყრდნობით. წყაროს თქმით, აპლიკაცია შემდეგ კვირაში გამოვა და იგი იქნება YouTube-ის სატელევიზიო აპლიკაციის “იდენტური”. აპლიკაცია თავდაპირველად ხელმისაწვდომი გახდება Amazon-ისა და Samsung-ის ტელევიზორებზე. ფოტოს წყარო: X მასკის მიზანია X გადააქციოს YouTube-ის კონკურენტ ვიდეო პლატფორმად, რომელიც მომხმარებლებს შესაძლებლობას აძლევს უყურონ „ხანგრძლივ ვიდეოებს დიდ ეკრანზე“. ეს ნაბიჯი არის გეგმის ნაწილი, რომელიც გამოქვეყნდა ივლისში, რათა X უფრო მიმზიდველი გახდეს ინტერნეტ-ინფლუენსერების და რეკლამის განმთავსებლებისთვის. წყაროს ცნობით, მასკი YouTube-ის გარდა გეგმავს ისეთ სერვისებთან კონკურენციის გაწევას, როგორიცაა Twitch, Signal და სოციალური პლატფორმა Reddit. ტელეეკრანებზე მიკრობლოგების სერვისის არსებობის გაფართოების იდეა ახალი არ არის. Twitter-მა გამოუშვა სატელევიზიო აპლიკაციები მანამდე სულ მცირე სამჯერ, პირველი ვერსიები გამოვიდა 2010 წელს ამჟამად უკვე გაუქმებულ Google TV პლატფორმაზე და 2011 წელს Samsung-ის Smart Hub პლატფორმაზე SmartTV-ებისთვის. 2016 წელს, NFL 10 თამაშის მაუწყებლობის შესახებ გარიგების დადების შემდეგ, კომპანიამ გამოუშვა ვიდეო სტრიმინგის აპლიკაციები Amazon Fire TV-სთვის, Apple TV-სა და Xbox One-ისთვის. Fortune-მა აღნიშნა, რომ მასკი აქცენტს აკეთებს მედიის ცნობილ ადამიანებზე, ონლაინ-ინფლუენსერებსა და ონლაინ ვიდეო თამაშების სტრიმინგზე. კომპანიამ ახლახანს მოაწერა კონტრაქტს ხელი CNN-ის ყოფილ ვარსკვლავ დონ ლემონთან ახალი შოუს ექსკლუზიურად X-ზე წამოწყების შესახებ. Fox News-ის ყოფილი წამყვანი ტაკერ კარლსონი ხშირად აქვეყნებს ხანგრძლივ ვიდეოებს X-ზე. მასკმა კონტენტის ავტორებს მოუწოდა გადაიტანონ მთელი ვიდეო კონტენტი X-ზე და ამტკიცებს, რომ ეს მათ სარგებელს მოუტანს სარეკლამო შემოსავლების გაზრდით. 2023 წელს YouTube-ის ამერიკელი მომხმარებლების თითქმის ნახევარი უყურებდა პლატფორმის ვიდეოებს ტელევიზორებზე, ხოლო იანვარში ნილსენმა განაცხადა, რომ YouTube იყო ყველაზე დიდი სტრიმინგ სერვისი აშშ-ში ტელევიზორის ეკრანებზე ნახვების 8.6%-ით. შედარებისთვის, Netflix-ის მაჩვენებელი 7.9%-ია. ამავე დროს, სოციალური ქსელი X კვლავ კარგავს მომხმარებლებს და რეკლამის განმთავსებლებს. Edison Research-ის ბოლო კვლევის თანახმად პლატფორმის გამოყენების მასშტაბი გასული წლის განმავლობაში 30%-ით შემცირდა. https://tinyurl.com/2p9dy6r Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.