Magdalena Posted March 12 Share Posted March 12 კომპანია X მალე გამოუშვებს აპლიკაციას SmartTV-სთვის, განაცხადა რესურს Fortune-მა საინფორმაციო წყაროებზე დაყრდნობით. წყაროს თქმით, აპლიკაცია შემდეგ კვირაში გამოვა და იგი იქნება YouTube-ის სატელევიზიო აპლიკაციის “იდენტური”. აპლიკაცია თავდაპირველად ხელმისაწვდომი გახდება Amazon-ისა და Samsung-ის ტელევიზორებზე. ფოტოს წყარო: X მასკის მიზანია X გადააქციოს YouTube-ის კონკურენტ ვიდეო პლატფორმად, რომელიც მომხმარებლებს შესაძლებლობას აძლევს უყურონ „ხანგრძლივ ვიდეოებს დიდ ეკრანზე“. ეს ნაბიჯი არის გეგმის ნაწილი, რომელიც გამოქვეყნდა ივლისში, რათა X უფრო მიმზიდველი გახდეს ინტერნეტ-ინფლუენსერების და რეკლამის განმთავსებლებისთვის. წყაროს ცნობით, მასკი YouTube-ის გარდა გეგმავს ისეთ სერვისებთან კონკურენციის გაწევას, როგორიცაა Twitch, Signal და სოციალური პლატფორმა Reddit. ტელეეკრანებზე მიკრობლოგების სერვისის არსებობის გაფართოების იდეა ახალი არ არის. Twitter-მა გამოუშვა სატელევიზიო აპლიკაციები მანამდე სულ მცირე სამჯერ, პირველი ვერსიები გამოვიდა 2010 წელს ამჟამად უკვე გაუქმებულ Google TV პლატფორმაზე და 2011 წელს Samsung-ის Smart Hub პლატფორმაზე SmartTV-ებისთვის. 2016 წელს, NFL 10 თამაშის მაუწყებლობის შესახებ გარიგების დადების შემდეგ, კომპანიამ გამოუშვა ვიდეო სტრიმინგის აპლიკაციები Amazon Fire TV-სთვის, Apple TV-სა და Xbox One-ისთვის. Fortune-მა აღნიშნა, რომ მასკი აქცენტს აკეთებს მედიის ცნობილ ადამიანებზე, ონლაინ-ინფლუენსერებსა და ონლაინ ვიდეო თამაშების სტრიმინგზე. კომპანიამ ახლახანს მოაწერა კონტრაქტს ხელი CNN-ის ყოფილ ვარსკვლავ დონ ლემონთან ახალი შოუს ექსკლუზიურად X-ზე წამოწყების შესახებ. Fox News-ის ყოფილი წამყვანი ტაკერ კარლსონი ხშირად აქვეყნებს ხანგრძლივ ვიდეოებს X-ზე. მასკმა კონტენტის ავტორებს მოუწოდა გადაიტანონ მთელი ვიდეო კონტენტი X-ზე და ამტკიცებს, რომ ეს მათ სარგებელს მოუტანს სარეკლამო შემოსავლების გაზრდით. 2023 წელს YouTube-ის ამერიკელი მომხმარებლების თითქმის ნახევარი უყურებდა პლატფორმის ვიდეოებს ტელევიზორებზე, ხოლო იანვარში ნილსენმა განაცხადა, რომ YouTube იყო ყველაზე დიდი სტრიმინგ სერვისი აშშ-ში ტელევიზორის ეკრანებზე ნახვების 8.6%-ით. შედარებისთვის, Netflix-ის მაჩვენებელი 7.9%-ია. ამავე დროს, სოციალური ქსელი X კვლავ კარგავს მომხმარებლებს და რეკლამის განმთავსებლებს. Edison Research-ის ბოლო კვლევის თანახმად პლატფორმის გამოყენების მასშტაბი გასული წლის განმავლობაში 30%-ით შემცირდა. https://tinyurl.com/2p9dy6r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.