Magdalena Posted March 7 Share Posted March 7 მასშტაბირების ტექნოლოგია AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) დაინერგა 2021 წელს, NVIDIA DLSS ტექნოლოგიის დებიუტიდან სამი წლის შემდეგ. FSR-ის პირველი თაობა დაფუძნებული იყო სივრცითი მასშტაბირების მარტივ მეთოდზე. FSR 2-ის გამოშვებით კომპანია გადავიდა უფრო რთული დროის მასშტაბირების მეთოდის გამოყენებაზე. თუმცა, DLSS-ისგან განსხვავებით, FSR არ იყენებს ხელოვნური ინტელექტის ალგორითმებს მუშაობისთვის, რაც შეიძლება მალე შეიცვალოს. ფოტოს წყარო: VideoCardz ვინაიდან FSR ხელოვნური ინტელექტის ალგორითმებს არ იყენებს, მას არ სჭირდება სპეციალური აპარატული ბლოკები ვიდეო ბარათის GPU-ში ეფექტური მუშაობისთვის. ეს არის მთავარი განსხვავება FSR-ს, NVIDIA-ს DLSS-სა და Intel-ის XeSS-ს შორის. ეს ორი უკანასკნელი ხელოვნურ ინტელექტს იყენებს გამოსახულების არტეფაქტების გამოსასწორებლად. DLSS-ის მუშაობისთვის ტენსორული ბირთვებია საჭირო. თავის მხრივ, XeSS გამოდის ორი ვერსიით, რომელთაგან ერთი ეყრდნობა XMX ბირთვებს Intel ვიდეო ბარათების GPU-ში, ხოლო მეორე - DPAa ინსტრუქციებს სხვა მწარმოებლების მხარდაჭერილ ვიდეო ბარათებში. როგორც ჩანს, AMD-ს დაკავდა თავის ტექნოლოგიაში ხელოვნური ინტელექტის ინტეგრირების მეთოდის ძიებით. ყოველ შემთხვევაში, ამის შესახებ კომპანიის ტექნიკურმა დირექტორმა Mark Papermaster-მა გააკეთა მინიშნება. „ჩვენთვის 2024 წელი იქნება ძალიან მნიშვნელოვანი. ჩვენ მრავალი წელი გავატარეთ ხელოვნური ინტელექტის აპარატული და პროგრამული უზრუნველყოფის შესაძლებლობების შემუშავებაში. ჩვენ ახლახანს დავასრულეთ ხელოვნური ინტელექტის განვითარება პროდუქციის მთელ პორტფოლიოში, მათ შორის ქლაუდში, პერიფერიულ მოწყობილობებში, პერსონალურ კომპიუტერებში და ჩვენს ინტეგრირებულ და გეიმინგ მოწყობილობებში. ჩვენ ვაძლიერებთ ჩვენს გეიმინგ მოწყობილობებს გამოსახულების მასშტაბირების უნარით ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით. [ამ ტექნოლოგიის] ფართომასშტაბიანი გავრცელება მოსალოდნელია მიმდინარე წელს. ახლა ჩვენ გვაქვს ამის ყველა შესაძლებლობა და ამის შესახებ უკვე ვაცნობეთ პარტნიორებს“, - განაცხადა Papermaster-მა. Papermaster-ის სიტყვებიდან შეგვიძლია დავასკვნათ, რომ კომპანიას შეუძლია ხელოვნური ინტელექტის ინტეგრირება FSR-ში. მართალია, თავად განცხადება პირდაპირ არაფერს ამბობს უშუალოდ FSR-ზე. თუმცა, რადგან მისი კომენტარი ასევე ეხებოდა გეიმინგ აღჭურვილობას, სავსებით ლოგიკურია ვივარაუდოთ, რომ იგი კონკრეტულად FSR ტექნოლოგიას გულისხმობდა. ხელოვნური ინტელექტის მხარდაჭერა მას DLSS-ისა და XeSS-ის მსგავსს გახდის. უნდა აღინიშნოს, რომ DLSS და XeSS არის დახურული ტექნოლოგიები, ხოლო FSR ამჟამად ღიაა. უცნობია, როგორ იმოქმედებს ხელოვნური ინტელექტის ბაზაზე გადასვლა მის ღიაობაზე. https://tinyurl.com/3sn3zc9b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.