Jump to content

AMD გამოუშვებს DLSS-ის ანალოგს - ხელოვნური ინტელექტის მასშტაბირების ტექნოლოგიას თამაშებში


Recommended Posts

მასშტაბირების ტექნოლოგია AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) დაინერგა 2021 წელს, NVIDIA DLSS ტექნოლოგიის დებიუტიდან სამი წლის შემდეგ. FSR-ის პირველი თაობა დაფუძნებული იყო სივრცითი მასშტაბირების მარტივ მეთოდზე. FSR 2-ის გამოშვებით კომპანია გადავიდა უფრო რთული დროიმასშტაბირების მეთოდის გამოყენებაზე. თუმცა, DLSS-ისგან განსხვავებით, FSR არ იყენებს ხელოვნური ინტელექტის ალგორითმებს მუშაობისთვის, რაც შეიძლება მალე შეიცვალოს. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: VideoCardz 

ვინაიდან FSR ხელოვნური ინტელექტის ალგორითმებს არ იყენებს, მას არ სჭირდება სპეციალური აპარატული ბლოკები ვიდეო ბარათის GPU-ში ეფექტური მუშაობისთვის. ეს არის მთავარი განსხვავება FSR-ს, NVIDIA-ს DLSS-სა და Intel-ის XeSS-ს შორის. ეს ორი უკანასკნელი ხელოვნურ ინტელექტს იყენებს გამოსახულების არტეფაქტების გამოსასწორებლად. DLSS-ის მუშაობისთვის ტენსორული ბირთვებია საჭირო. თავის მხრივ, XeSS გამოდის ორი ვერსიით, რომელთაგან ერთი ეყრდნობა XMX ბირთვებს Intel ვიდეო ბარათების GPU-ში, ხოლო მეორე - DPAa ინსტრუქციებ სხვა მწარმოებლების მხარდაჭერილ ვიდეო ბარათებში. 

როგორც ჩანს, AMD-ს დაკავდა თავის ტექნოლოგიაში ხელოვნური ინტელექტის ინტეგრირების მეთოდის ძიებით. ყოველ შემთხვევაში, ამის შესახებ კომპანიის ტექნიკურმა დირექტორმა Mark Papermaster-მა გააკეთა მინიშნება. 

„ჩვენთვის 2024 წელი იქნება ძალიან მნიშვნელოვანი. ჩვენ მრავალი წელი გავატარეთ ხელოვნური ინტელექტის აპარატული და პროგრამული უზრუნველყოფის შესაძლებლობების შემუშავებაში. ჩვენ ახლახან დავასრულეთ ხელოვნური ინტელექტის განვითარება პროდუქციის მთელ პორტფოლიოში, მათ შორის ქლაუდში, პერიფერიულ მოწყობილობებში, პერსონალურ კომპიუტერებში და ჩვენს ინტეგრირებულ და გეიმინგ მოწყობილობებში. ჩვენ ვაძლიერებთ ჩვენს გეიმინგ მოწყობილობებს გამოსახულების მასშტაბირები უნარით ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით. [ამ ტექნოლოგიის] ფართომასშტაბიანი გავრცელება მოსალოდნელია მიმდინარე წელს. ახლა ჩვენ გვაქვს ამის ყველა შესაძლებლობა და ამის შესახებ უკვე ვაცნობეთ პარტნიორებს“, - განაცხადა Papermaster-მა. 

Papermaster-ის სიტყვებიდან შეგვიძლია დავასკვნათ, რომ კომპანიას შეუძლია ხელოვნური ინტელექტის ინტეგრირება FSR-ში. მართალია, თავად განცხადება პირდაპირ არაფერს ამბობს უშუალოდ FSR-ზე. თუმცა, რადგან მისი კომენტარი ასევე ეხებოდა გეიმინგ აღჭურვილობას, სავსებით ლოგიკურია ვივარაუდოთ, რომ იგი კონკრეტულად FSR ტექნოლოგიას გულისხმობდა. ხელოვნური ინტელექტის მხარდაჭერა მას DLSS-სა და XeSS-ის მსგავსს გახდის. 

უნდა აღინიშნოს, რომ DLSS და XeSS არის დახურული ტექნოლოგიები, ხოლო FSR ამჟამად ღიაა. უცნობია, როგორ იმოქმედებს ხელოვნური ინტელექტის ბაზაზე გადასვლა მის ღიაობაზე.  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.