Magdalena Posted February 29 Share Posted February 29 ჩინურ კომპანია Xiaomi-ის ხელმძღვანელობამ MWC 2024-ზე განაცხადა, რომ კომპანია აპირებს თავის პირველ ელექტრომობილ SU7-ის პოპულარიზაციას პრემიუმ ფასების სეგმენტში იმ იმედით, რომ გაამართლებს არც თუ ისე დაბალ ფასს პროგრამული ეკოსისტემის დონეზე კარგი ინტეგრაციით. მხოლოდ ჩინეთში კომპანიას ჰყავს 20 მილიონი პრემიუმ სმარტფონის მფლობელი, რომელთაგან ბევრმა შეიძლება მოისურვოს Xiaomi-ს ელექტრომობილის შეძენა. შესაბამისი განმარტებები CNBC-ის წარმომადგენლებთან MWC 2024-ის ფარგლებში გააკეთა Xiaomi Group-ის პრეზიდენტმა Weibing Lu-მ. მისი თქმით, Xiaomi SU7 ელექტრომობილის პირველი მყიდველები ამ ბრენდის სმარტფონების მფლობელები იქნებიან. თავდაპირველად კომპანია განიხილავდა თავისი ელექტრომობილების ფასების განსხვავებულ პოზიციონირებას, რომლის განვითარებაზეც 10 მლრდ აშშ დოლარი იყო გამოყოფილი, თუმცა იმის გათვალისწინებით, რომ ამჟამად ჩინეთის ელექტრომობილების ბაზარზე ფასების დაუნდობელი ომები მძვინვარებს, დაბალი ფასის სეგმენტზე ფსონის დადება უბრალოდ აზრს მოკლებულია. Xiaomi SU7-ის მიწოდება ჩინეთის ბაზარზე მომდევნო კვარტალში დაიწყება, მაგრამ კომპანიას ჯერ არ გამოუცხადებია პირველი ელექტრომობილის საფასო დიაპაზონი. ხელოვნური ინტელექტის ელემენტების მქონე ოპერაციულ სისტემა HyperOS-ს გამოიყენებენ Xiaomi-ს ელექტრომობილები და სმარტფონები, დროთა განმავლობაში მის მხარდაჭერას მიიღებს ამ ბრენდის საოჯახო მოწყობილობებიც. ახალი პლატფორმა შეამცირებს მომხმარებლის მიერ გაცემული ბრძანებების რაოდენობას, ვინაიდან სისტემა თავად განასზღვრავს საჭირო მოქმედებებს. ელექტრომობილები გახდება Xiaomi-ის ბრენდირებული ეკოსისტემის მნიშვნელოვანი ელემენტი, ისევე როგორც სმარტფონები ან სახლის მოწყობილობები. Xiaomi Group-ის პრეზიდენტის თქმით 10-20 წელში ელექტრომობილების ბაზარი დღევანდელ სმარტფონების ბაზარს დაემსგავსება. ხუთი უმსხვილესი მოთამაშე გააკონტროლებს ბაზრის 70%-მდე წილს და მნიშვნელოვანი ინვესტიციების გარეშე Xiaomi უბრალოდ განწირულია ამ ბაზრიდან გავარდნისთვის. ამ დროისთვის კომპანია ეყრდნობა კონტრაქტორს ელექტრომობილების წარმოებაში, მაგრამ სამომავლოდ გეგმავს მათ დამოუკიდებელ წარმოებას, ისევე როგორც ბევრი ავტო კომპონენტისა. უცხოურ ბაზრებზე გაფართოება Xiaomi-ის სტრატეგიის მნიშვნელოვანი ნაწილია და გამონაკლისს არც საავტომობილო სეგმენტი წარმოადგენს. Xiaomi-ის ხელმძღვანელობა არ აკონკრეტებს, როდის დაიწყება ბრენდის ელექტრომობილების მიწოდება ჩინეთის ფარგლებს გარეთ, მაგრამ აღნიშნავს, რომ ამ პროცესს, როგორც წესი, ორიდან სამ წლამდე სჭირდება. http://tinyurl.com/yecfbk2y Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.