Magdalena Posted January 18 Share Posted January 18 გეიმერები მუდმივად მოითხოვენ მატრიცის რეაგირების ნაკლებ დროს და განახლების მაღალ სიხშირეს. სწრაფი მოძრაობის დროს გამოსახულების დაბინდვის შესამცირებლად საჭიროა სიჩქარის გაზრდა, რომლითაც იცვლება პიქსელების მდგომარეობები ეკრანზე. თუმცა NVIDIA თვლის, რომ ეს საკმარისი არ არის - დაბინდვაზე გავლენას ახდენს ადამიანური ხედვის მახასიათებლები და G-SYNC Pulsar ტექნოლოგიამ ეს უნდა გამოასწოროს. ფოტოს წყარო: NVIDIA NVIDIA-ს მტკიცებით გამოსახულების დაბინდვის გამომწვევი ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორი თავად ადამიანის თვალია. ინფორმაცია ინახება ბადურაზე, რაც, როდესაც ობიექტი სწრაფად მოძრაობს ჩარჩოში, იწვევს გამოსახულების "დაბინდვას". ამის გამოსწორება შესაძლებელია მონიტორის განათების ე.წ. ფონური განათებით, ე.ი. განათების უბრალოდ სწრაფად ციმციმით, მაგრამ საკმარისი არაა დააყენოთ განათება სწრაფ ციმციმზე - საჭიროა ამ ციმციმის სინქრონიზაცია კადრების სიხშირესთან. ეს არის ზუსტად ის, რასაც NVIDIA-ს ახალი ტექნოლოგია გააკეთებს. G-SYNC Pulsar დამყარებულია საბაზისო ტექნოლოგიების ერთობლიობაზე - ესენია Adaptive Overdrive და pulse modulation. Adaptive Overdrive „დინამიურად არეგულირებს პიქსელების გადასვლის სიჩქარეს ერთი ფერიდან მეორეზე“. იმპულსური მოდულაცია აკონტროლებს განათების სიხშირეს და სიკაშკაშეს და შეუსაბამებს მათ განახლების ცვლად სიხშირეს. NVIDIA აცხადებს, რომ Pulsar უზრუნველყოფს „ვიზუალურ სიმკვეთრეს, რომელიც პრაქტიკულად ოთხჯერ აღემატება საბაზისო განახლების სიჩქარეს“. G-SYNC Pulsar არის ცვლადი განახლების სიხშირის ტექნოლოგიის შემდგომი განვითარება. ის არა მხოლოდ უზრუნველყოფს მოძრავი გამოსახულებების დინამიურობას, არამედ ინარჩუნებს მაღალ ვიზუალურ სიმკვეთრეს და სიზუსტეს. მომხმარებლებს აღარ უწევთ არჩევანის გაკეთება VRR-სა (Variable Refresh Rate) და ULMB-ს (Ultra Low Motion Blur) შორის, რადგან G-SYNC Pulsar ორივე მათგანის უპირატესობებს აერთიანებს. CES 2024-ზე NVIDIA-მ აჩვენა G-SYNC Pulsar ტექნოლოგიის ეფექტურობა Counter-Strike 2-ის მეშვეობით, რომელიც გაშვებული იყო მაღალი განახლების სიჩქარის მქონე გეიმინგ მონიტორზე. თვითმხილველები აღნიშნავენ, რომ როდესაც Pulsar ჩართული იყო, გამოსახულების სიმკვეთრე შესამჩნევად გაიზარდა - კერძოდ, პერსონაჟების სახელები, რომლებიც ძალიან ბუნდოვანი იყო ტექნოლოგიის გამორთვისას, ბევრად უკეთ იკითხებოდა. ახალი ტექნოლოგიის გამოსაყენებლად საჭიროა G-Sync Ultimate სერტიფიკაციის მქონე მონიტორი G-SYNC Pulsar-ის მხარდაჭერით. პირველი მონიტორი, რომელიც გარანტირებულად დააკმაყოფილებს NVIDIA-ს მახასიათებლების ახალ მოთხოვნებს, იქნება 360-ჰერციანი ASUS ROG Swift PG27 Series G-Sync მოდელი, რომელიც მიმდინარე წლის ბოლოს გამოვა. http://tinyurl.com/ykrbhwdv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.