Magdalena Posted December 21, 2023 Share Posted December 21, 2023 Apple-ის დოკუმენტებმა გამოავლინა დეტალები გამოსახულების მასშტაბირების ტექნოლოგია MetalFX-ის შესახებ. Apple-ის პროგრამულ უზრუნველყოფა Legal & Regulatory განყოფილებაში მოცემული ინფორმაცია მიუთითებს, რომ MetalFX დამყარებულია AMD-ის FidelityFX Super Resolution (FSR) მასშტაბირების ტექნოლოგიაზე, წერს პორტალი Notebook Check. ფოტოს წყარო: Apple Apple აღწერს MetalFX-ს, როგორც ფრეიმვორქს, რომელიც ინტეგრირდება Metal API-სთან, რათა გააუმჯობესოს გამოსახულების ხარისხი საწყისი დაბალი გაფართოებიდან უფრო მაღალ, გამომავალ გაფართოებამდე. ამავდროულად, ის უმკლავდება დავალებას უფრო ნაკლებ დროში, ვიდრე სჭირდება GPU-ს გამოსახულების თავდაპირველად მაღალი გაფართოებით გადაღებისთვის. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ტექნოლოგია საშუალებას იძლევა შემცირდეს აპარატული რესურსების გამოყენება და ამავდროულად გაიზარდოს გეიმინგ წარმადობის დონე. ბოლო დრომდე ვარაუდობდნენ, რომ Apple-მა MetalFX მთლიანად შიდა პირობებში შეიმუშავა. თუმცა, კომპანიის პროგრამული უზრუნველყოფის სალიცენზიო ხელშეკრულებების უფრო დეტალურად დათვალიერებამ ცხადყო, რომ MetalFX-ის საფუძვლად AMD FSR ტექნოლოგიაა გამოყენებული. FSR-მასშტაბირებისგან განსხვავებით MetalFX-ს არ აქვს ღია კოდი. Apple-მა, სავარაუდოდ, შეცვალა ტექნოლოგია თავისი საჭიროებების შესაბამისად. აღსანიშნავია, რომ MetalFX მოიცავს დროის და სივრცითი მასშტაბირების ტექნოლოგიების მხარდაჭერას, ასევე სხვადასხვა მეთოდს, რომლებიც AMD-ის FSR ტექნოლოგიის ძირითადი ელემენტებია. ასევე საინტერესოა, რომ ბევრი თამაში, რომელიც უკვე გამოვიდა Apple-ის მოწყობილობებისთვის ან გამოვა - მაგალითად, Death Stranding, No Man's Sky, Resident Evil Village, Myst, Resident Evil 4, Assassin's Creed Mirage, Lies of P, Baldur's Gate. 3 და The Medium, ასევე მხარდაჭერილი იქნება AMD FSR-ით. გეიმინგ დეველოპერებისთვის, რომლებიც AMD FSR-ის მხარდაჭერის მქონე პროექტების პორტირებას ახდენენ macOS-ზე, აშკარად უფრო მოსახერხებელია ამ თამაშებში MetalFX მხარდაჭერის დანერგვა, რადგან ორივე ტექნოლოგია ერთმანეთს ძალიან ჰგავს. იგი ასევე ხელს უწყობს ახსნას, თუ როგორ მუშაობს სრულფასოვანი კომპიუტერული თამაში Resident Evil Village შეუფერხებლად iPhone 15 Pro-ს A17 Pro მობილური პროცესორზე. მაშინაც კი, თუ Apple არ იხდის რაიმე თანხას AMD-ის FidelityFX Super Resolution-ის გამოყენებისთვის, ამ უკანასკნელს მაინც შეუძლია მისგან სარგებლის მიღება. გეიმინგ დეველოპერებმა იციან, რომ FSR MetalFX-ის საფუძველია და უფრო მეტადაა სავარაუდო, რომ დანერგონ FSR-ის მხარდაჭერა თავიანთ პროექტებში. ამრიგად, ეს ხელს შეუწყობს AMD-ის ტექნოლოგიის გავრცელების დაჩქარებას. Apple-ის გადმოსახედიდან რაც უფრო მეტი დეველოპერი ქმნის თამაშებს, რომლებიც მხარს უჭერენ FSR-ს, მით უფრო დიდია შანსი, რომ ეს თამაშები საბოლოოდ მის პლატფორმაზეც აღმოჩნდება. https://tinyurl.com/2ey3cz4y Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.