Jump to content

GeForce RTX-ის წილი მიუახლოვდა NVIDIA-ს ექსპლუატაციაში არსებულ ყველა ვიდეო ბარათის ნახევარს


Recommended Posts

გასულ კვირას NVIDIA-ს მიერ გამოქვეყნებულმა, ინვესტორებისთვის განკუთვნილმა პრეზენტაციამ ცხადყო, რომ მომავალი წლიდან კომპანია გადავა ახალი კომპიუტერული არქიტექტურის ყოველწლიურ გამოშვებაზე სასერვერო სეგმენტში. ხელმძღვანელობამ გააზიარა ინფორმაცია მათი გეიმინგ გადაწყვეტილებების პოპულარიზაციაში მიღწეული წარმატებების შესახებ, თუმცა ასევე მოუწიათ წარუმატებლობებზე საუბარი. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: NVIDIA 

ივნისში რეითრეისინგის მხარდაჭერის მქონე RTX ვიდეო ბარათების წილი გეიმინგ სეგმენტში ექსპლუატაციაში არსებული ბრენდის გრაფიკულ გადაწყვეტილებებს შორის არ აღემატებოდა 44%-ს, ამასთან მომხმარებლების მიერ გამოყენებული ვიდეო ბარათების მხოლოდ 18%-ს ჰქონდა GeForce RTX 3060-ის დონის ან უფრო მაღალი სიჩქარე. ეს კრიტერიუმები, როგორც წესი, NVIDIA-ს ხელმძღვანელობის მიერ გამოიყენება, როგორც ვიდეო ბარათების ასორტიმენტის შემდგომი მოდერნიზაციის პოტენციალის ილუსტრაცია. 

ოქტომბრის შუა რიცხვებისთვის NVIDIA-ს ახალი პრეზენტაციის თანახმად GeForce RTX სერიის ვიდეო ბარათების წილი უკვე 47%-მდე გაიზარდა და ძალიან ახლოს არის ფსიქოლოგიურად მნიშვნელოვან 50%-იან ეტაპთან. პრინციპში, ასეთი პარამეტრები კომპანიის ხელმძღვანელობამ აგვისტოს ბოლოს გამოაცხადა, ამიტომ GeForce RTX-ის ამჟამინდელი წილი შესაძლოა კიდევ უფრო მაღალი იყოს. ამავდროულად, GeForce RTX 3060-ის დონის ან უფრო მაღალი წარმადობის დონის მქონე გრაფიკული გადაწყვეტილებების წილმა უკვე 20%-ს მიაღწია. მოკლედ, ივნისიდან გასული სამი თვის განმავლობაში NVIDIA-მ წარმატებას მიაღწია როგორც რეითრეისინგის მქონე ვიდეო ბარათების პოპულარიზაციაში, ასევე უფრო მძლავრი გრაფიკული გადაწყვეტილებების დანერგვაში. 

image.png 

აღსანიშნავია, რომ NVIDIA-ს შემოსავლის მაქსიმალურმა მაჩვენებელმა გეიმინგ სეგმენტში მიაღწია 2021 კალენდარულ ლწელს, რაც კომპანიის ანგარიშში თითქმის ემთხვევა 2022 წლის ფისკალურ წელს. ამ პერიოდში კომპანიამ გეიმინგ სეგმენტიდან  12.462 მლრდ აშშ დოლარი შემოსავალი მიიღო და უზრუნველყო ზრდა 61%-ით. მიზანშეწონილია გვახსოვდეს, რომ იმ დროს იყო კიდევ ერთი კრიპტო ბუმი, რადგან გეიმინგ შემოსავლის ასეთი ნახტომი ვერ აიხსნებოდა ვერც Nintendo გეიმინგ კონსოლების კომპონენტების გაყიდვით და ვერც GeForce NOW-ს გამოწერებიდან შემოსავლით. 2022 კალენდარულ წელს NVIDIA-ს გეიმინგ შემოსავალი 9.067 მლრდ აშშ დოლარამდე შემცირდა, რაც ასახავს კრიპტოვალუტის ბაზრის გაგრილების შედეგებს. უფრო მეტიც, გასული ნახევარი წლის შედეგებიც კი მიანიშნებს, რომ NVIDIA-ს მიმდინარე წლის გეიმინგ შემოსავალი გასული წლის მაჩვენებლებს ჩამორჩება. 

image.png 

2020 წელს NVIDIA-ს გეიმინგ შემოსავალმა შეადგინა მთლიანის 43%, გასული ნახევარი წლის განმავლობაში მისი წილი 23%-მდე შემცირდა. ამასთან, სასერვერო სეგმენტის წილი ამავე ინტერვალში 42-დან 70%-მდე გაიზარდა. დღესდღეობით სწორედ გამოთვლითი ამაჩქარებლები განსაზღვრავენ NVIDIA-ს შემოსავლების ზრდის ტემპს და გეიმინგ სეგმენტი, რიგი მიზეზების გამო, უკანა პლანზე გადავიდა, თუმცა კომპანიის წარმომადგენლები ყოველმხრივ უარყოფენ ამას ოდნავი შესაძლებლობის შემთხვევაში. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.