Jump to content

Xiaomi აწარმოებს მოლაპარაკებებს ელექტრომობილების ერთობლივ წარმოებაზე Brilliance-სა და Chery-სთან


Recommended Posts

ჩინური კომპანია Xiaomi აპირებს მომავალი წლიდან დაიწყოს ელექტრომობილების სერიული წარმოება, მაგრამ დამფუძნებლის ნების არსებობა და ამ მიმართულებით 10 მლრდ დოლარის ინვესტიციის განზრახვა ათი წლის განმავლობაში ჯერ კიდევ არ ქმნის საკმარის პირობებს პროექტის წარმატებისთვის. ზოგიერთი ცნობით Xiaomi-სთვის ელექტრომობილების დამოუკიდებლად წარმოების ლიცენზიის მოპოვება არც ისე ადვილი იქნება, ამიტომ კომპანია მსხვილ ჩინურ მანქანათმშენებლებთან ერთობლივ წარმოებაზე მოლაპარაკებებს აწარმოებს. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: BAIC 

აგვისტოს ბოლოს პირველად გამოჩნდა ინფორმაცია, რომ Xiaomi აწარმოებდა სპეციალიზებულ მოლაპარაკებებს ჩინურ ავტომწარმოებელ BAIC-თან, ხოლო ელექტრო მანქანების წარმოება დაგეგმილი იყო ჩინურ საწარმოში, რომელსაც ერთობლივად მართავენ BAIC და Hyundai Motor. როგორც უკვე აღვნიშნეთ, Xiaomi-სთვის პარტნიორის პოვნის აუცილებლობა არსებულ ავტომწარმოებლებს შორის წარმოიშვა ჩინეთის ხელისუფლების მოთხოვნების გამკაცრების გამო. მარეგულირებლებს ეშინიათ ჩინეთში ელექტრომობილების ბაზრის გადაჭარბებული გაჯერების და, შესაბამისად, Xiaomi-ს შესაძლოა გაუჭირდეს მანქანების დამოუკიდებლად წარმოების დაწყება. თუმცა, ზოგიერთი წყარო ამბობს, რომ ამ მიმართულებით გარკვეული წარმატება მიღწეულია. 

ამჟამად Bloomberg აცხადებს, რომ Xiaomi-ს სავარაუდო პარტნიორებს შორის კიდევ ორი ავტომწარმოებელია: Brilliance Auto Group Holdings და Chery Automobile. ამ საკითხზე კომენტარი არც ერთ მხარეს არ გაუკეთებია. ამავდროულად, ელექტრონიკის ჩინური მწარმოებელი არ თმობს მცდელობებს - მოიპოვოს ლიცენზია ელექტრომობილების დამოუკიდებლად წარმოებისთვის. ამ თვალსაზრისით შეუძლებელია ერთ-ერთ მოქმედ მანქანათმშენებელთან ალიანსის შექმნის გარდაუვალობის გარანტია. 

აღსანიშნავია, რომ კონკურენტი Huawei Technologies უკვე ჩართულია Aito-ს ბრენდის ელექტრო მანქანების წარმოებაში Seres Group-თან თანამშრომლობით და მოელის პარტნიორების სიის გაფართოებას Chery-ს, BAIC-ისა და JAC-ის ჩათვლით. გასულ წელს Seres-მა მოახერხა Aito-ს ბრენდის 80 ათასი ელექტრომობილის გაყიდვა, რომელა წარმოებაში ჩართული იყო Huawei. კომპანია არ არის მზად პირდაპირ მონაწილეობა მიიღოს ელექტრომობილების წარმოებაში, როგორც მისმა წარმომადგენლებმა ადრე განმარტეს. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.