Jump to content

NVIDIA-ს თქმით, თამაშებში ბუნებრივ გაფართოებას მნიშვნელობა აღარ აქვს - მომავალი ხელოვნური ინტელექტის მასშტაბირებას ეკუთვნის


Recommended Posts

პორტალ Digital Foundry-ს YouTube-არხზე გამოქვეყნდა საინტერესო ვიდეო, რომელშიც CD Projekt Red-ის წარმომადგენელი Jakub Knapik, აგრეთვე Jacob Freeman და Bryan Catanzaro კომპანია NVIDIA-დან განიხილავენ DLSS 3.5 ტექნოლოგიის რეალიზაციას თამაშ Cyberpunk 2077-ში. ისინი აგრეთვე შეეხნენ მასშტაბირებისა და რენდერინგის უპირატესობას ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით. 

image.jpeg 

ფოტოს წყარო: cyberpunk.net 

NVIDIA-ს გამოყენებით ღრმა სწავლების კვლევების ვიცე-პრეზიდენტმა Bryan Catanzaro-მ განაცხადა, რომ თამაშის ორიგინალი გაფართოებით გაშვება აღარ უნდა ჩაითვალოს ყველაზე დეტალური გრაფიკის გარანტიად. გეიმინგ გრაფიკის ინდუსტრია მიიწევს ხელოვნური ინტელექტის გამოსახულების რეკონსტრუქციასა და ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებულ რენდერზე დამოკიდებულების გაზრდისკენ, დარწმუნებულია ექსპერტი. გრაფიკული დეტალების გაზრდა უხეში ძალის მეთოდის გამოყენებით აღარ არის ოპტიმალური გამოსავალი, რადგან „მურის კანონი მკვდარია“. ეს ნიშნავს იმას, რომ იზრდება DLSS ფორმატის ჭკვიანი ტექნოლოგიების დანერგვის მოთხოვნა - ისინი ხელს შეუწყობენ დეტალიზაციის გაზრდას და გვერდს აუვლიან თანამედროვე გრაფიკული სისტემების თაობიდან თაობაზე გადასვლისას წარმადობის სულ უფრო ნაკლებად მნიშვნელოვან ზრდას. 

Cyberpunk 2077-თან დაკავშირებით Jakub Knapik-მა განაცხადა, რომ რეითრეისინგის დანერგვა შეუძლებელი იქნებოდა DLSS გადაწყვეტილებების გარეშე - განსაკუთრებით გამოსახულების მასშტაბირებასა და კადრების გენერირებაში. DLSS ტექნოლოგიამ ხელი შეუწყო გრაფიკული პროცესორების წარმადობის მარაგის გაზრდას და Cyberpunk 2077-მა მიიღო რეალურ დროში განათების დამაჯერებელი სიმულაციები, რაც ტრადიციული რენდერინგი შეუძლებელი იქნებოდა. 

Bryan Catanzaro დარწმუნებულია, რომ ხელოვნური ინტელექტის მასშტაბირების ტექნოლოგიები გეიმინგ გრაფიკაში საბოლოოდ მთლიანად ჩაანაცვლებს ტრადიციულ რენდერინგს. ინდუსტრიამ გააცნობიერა, რომ მეტის მიღწევა შეუძლია მონაცემთა დიდი ნაკრების დახმარებით, რომლებიც გამოიყენება ხელოვნური ინტელექტის მოსამზადებლად, ვიდრე ალგორითმების შექმნა ნულიდან, ანუ ტრადიციული რენდერინგის მეთოდების გამოყენებით, მიიჩნევს ექსპერტი. 

იქმნება შთაბეჭდილება, რომ გეიმინგ სამყარო, როგორსაც ჩვენ ვიცნობთ, წარსულს ბარდება. თუ მურის კანონი აქტუალურობას დაკარგავს, მაშინ ხელოვნური ინტელექტის ალგორითმები შეიძლება მართლაც იყოს სამგანზომილებიანი გრაფიკის შემდგომი განვითარების ერთადერთი გარანტია. ყოველ შემთხვევაში NVIDIA-სთვის ხელოვნური ინტელექტის ქვესისტემების განვითარება მომავალ ვიდეო ბარათებში პრიორიტეტული იქნება. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.