Magdalena Posted August 19, 2023 Share Posted August 19, 2023 კომპანია Intel-მა გამოუშვა გამოსახულების მასშტაბირების საფირმო ტექნოლოგია Xe Super Sampling-ის (XeSS) განახლება 1.2. ცვლილებების ჩამონათვალი მეტად მცირე აღმოჩნდა ასეთი დიდი განახლებისთვის. ფოტოს წყარო: VideoCardz / Intel XeSS-ის ახალ ვერსიაში გაჩნდა გაფართოების დინამიური მასშტაბირების მხარდაჭერა. გარდა ამისა, მოხდა ოპტიმიზაცია, მათ შორის გაუმჯობესდა წარმადობა და გაიზარდა აპსკეილერის მუშაობის სტაბილურობის დონე. XeSS-ის ახალ ვერსიაში გამოჩნდა ტექნოლოგიის უკუთავსებადობა. სხვა სიტყვებით, XeSS 1.0 და 1.1 მხარდაჭერის მქონე თამაშებში XeSS 1.2-ის ინტეგრაციისთვის საჭირო იქნება DLL ბიბლიოთეკის ახლით შეცვლა. უახლესი ვერსია XeSS 1.2.0.13 ჯერ არ არის გამოყენებული ბაზარზე არსებულ არცერთ თამაშში, თუმცა Ratchet and Clank: Rift Apart იყენებს XeSS ვერსიას 1.2.0.10. Intel-მა ასევე გამოუშვა განახლებული SDK თამაშების დეველოპერებისთვის მასშტაბირების ტექნოლოგიის თამაშებში ინტეგრირებისთვის. XeSS ტექნოლოგიის კოდი, რომელიც შეიცავს DLL libxess.dll გასაღებს, ჯერ არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი, თუმცა კომპანია გვპირდება, რომ მისი ტექნოლოგია 2021 წლიდან იქნებოდა ღია. შესაძლებელია, რომ ეს მოხდეს Battlemage სერიის ვიდეო ბარათების გამოშვების შემდეგ, რომლებიც Arc Alchemist-ს ჩაანაცვლებს. გამოსახულების მასშტაბირების ტექნოლოგია Intel XeSS არის ისეთი ტექნოლოგიების ალტერნატივა, როგორებიცაა AMD FSR და NVIDIA DLSS. Upscaler-ით მხარდაჭერილია არა მხოლოდ Intel-ის გრაფიკული პროდუქტები, არამედ AMD-ისა და NVIDIA-ს გეიმინგ პროცესორები, მაგრამ პროგრამულ დონეზე. https://tinyurl.com/yc624p8f Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.