Magdalena Posted June 12, 2023 Share Posted June 12, 2023 კომპანია Intel-მა გამოაცხადა, რომ მისი გამოსახულების მასშტაბირების ტექნოლოგია XeSS ახლა მხარდაჭერილია 50-ზე მეტ სხვადასხვა თამაშსა და აპლიკაციაზე. მხარდაჭერა უზრუნველყოფილია როგორც ძველ, ასევე უახლეს თამაშებში. სათანადო განვითარების შედეგად XeSS-ს შეუძლია დაიმკვიდროს თავი, როგორც ღირსეულმა კონკურენტმა მასშტაბირების სხვა ტექნოლოგიებს შორის, როგორებიცაა NVIDIA DLSS და AMD FSR. ფოტოს წყარო: Intel XeSS-ის მხარდაჭერის მქონე ყველაზე გამორჩეულ გეიმინგ პროექტებს შორისაა Cyberpunk 2077, Assassin's Creed Valhalla და Control, ცოტა ხნის წინ მისი მხარდაჭერა Diablo IV-შიც გამოჩნდა. ცხადია, XeSS-ის დამატება AAA თამაშებში გვიჩვენებს დეველოპერების ნდობას Intel-ისა და მისი ტექნოლოგიების მიმართ მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებისთვის. XeSS-ის კონკურენცია იზრდება. NVIDIA-მ ახლახანს გამოაცხადა, რომ მისი DLSS 1 და DLSS 2 მასშტაბირების ტექნოლოგიების მხარდაჭერა ხელმისაწვდომია 300-ზე მეტ თამაშში. მაგრამ ტექნოლოგიის უახლესი ვერსია, DLSS 3, მხოლოდ 30-ზე ცოტა მეტ თამაშშია ხელმისაწდომი. რაც შეეხება AMD-ს, 200-ზე მეტი თამაში მხარს უჭერს მის FSR 1.0 სკალირების ტექნოლოგიას, ხოლო 100-ზე მეტ თამაშში მხარდაჭერილია FSR 2.0. Intel-ის ინფორმაციით, 64 თამაშს და აპლიკაციას უკვე აქვს ან მალე მიიღებს XeSS-ის მხარდაჭერას. მათი ჩამონათვალი შეგიძლიათ იხილოთ ზემოთ მოცემულ ფოტოზე. https://tinyurl.com/37per7xk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.