Magdalena Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 ინტერნეტში გამოჩნდა ინფორმაცია Xiaomi-ს ელექტრომობილის შესახებ, ასევე პროტოტიპის პირველი ფოტოები. ჩინური საინფორმაციო მედიის მონაცემებით იაფი მოდელი კონკურენციას გაუწევს სედან Tesla Model 3-ს. კოდურ დასახელება Modena-ს მქონე ვარიანტი იქნება Tesla-ზე დიდი და მძლავრი, ხოლო მისი ფასი იქნება დაახლოებით იმდენივე, რაც ღირს კომპანია XPeng-ის მოდელი P7. ფოტოს წყარო: Lei Kang/CnEVPost გავრცელებული ინფორმაციით, კომპანია განიხილავს ორი ვარიანტის გამოშვებას - ერთ-ერთის ფასი იქნება 38 ათასიდან 43600 აშშ დოლარამდე, მეორე მათგანის - 51600 აშშ დოლარიდან. უფრო ხელმისაწვდომ ელექტრომობილს, სავარაუდოდ, ექნება BYD-ის სტანდარტული ლითიუმ-რკინა-ფოსფატის (LFP) აკუმულატორები 400 ვოლტი ძაბვით. მას ასევე ექნება უამრავი სენსორი, რომლებიც შემუშავდა გერმანულ კომპანია Continental-თან ერთად. სენსორებს შორისაა კამერები და რადარები, რომლებიც მუშაობს mmWave დიაპაზონში - იგივე ტექნოლოგიები, რომლებიც გამოიყენება პრემიუმ-დონის ჩინურ ქროსოვერ Li Auto One-ში. შედარებით ძვირადღირებული ვარიანტი აწყობილი იქნება 800-ვოლტიან არქიტექტურაზე და მასში გამოყენებული იქნება CATL Qilin Battery აკუმულატორები, რომელთა 0-დან 80%-მდე დამუხტვა შესაძლებელია მხოლოდ 15 წუთში. ახალ ელექტრომობილს ექნება NVIDIA-ს წარმოების პროცესორი Orin X, აგრეთვე ლიდარი. სისტემა იმუშავებს Xiaomi-ს მიერ შემუშავებულ ალგორითმებზე. ორივე ელექტრომობილს ექნება „ჭკვიანი სალონი“ Qualcomm 8295 ჩიპსეტებზე, რომლებიც პირველად მიმდინარე წელს გამოყენებული იქნება მოდელ Jidu ROBO-01-ში. ფოტოს წყარო: Lei Kang/CnEVPost ცნობილია, რომ მეორე, უფრო ძვირადღირებული ელექტრომობილი, კოდური დასახელებით Le Mans, უნდა გამოვიდეს 2025 წელს. მას ექნება სამი ელექტროძრავი და თავად Xiaomi-ს მიერ შექმნილი პროგრამული უზრუნველყოფა. ჯამში, ავტომობილი აგებული იქნება იმავე პლატფორმაზე, რომელზეც პირველი. 2021 წლის მარტში Xiaomi-მ დააანონსა ელექტრომობილების ბაზარზე შესვლა და განაცხადა, რომ ინდუსტრიაში ჩადებდა 1.5 მლრდ აშშ დოლარს, ასევე ათი წლის განმავლობაში დახარჯავდა კიდევ 10 მლრდ აშშ დოლარს. კომპანიამ 2021 წლის ნოემბერში კონტრაქტი გააფორმა პეკინის ეკონომიკური და ტექნიკური განვითარების ზონის კომიტეტის სამმართველოსთან, რაც უკავშირდებოდა იჩჟუანის რაიონში ქარხნის მშენებლობას, რომელსაც წელიწადში 300 ათასამდე ელექტრომობილი უნდა გამოეშვა, აგრეთვე უნდა აშენებულიყო Xiaomi-ს შესაბამისი ქვეგანყოფილების შტაბ-ბინა და პლატფორმა, რომელზეც სპეციალისტები დაკავდებოდნენ ახალი მანქანების შემუშავებით. ფოტოს წყარო: Lei Kang/CnEVPost ქარხანა აშენდება ორ ეტაპად, მასობრივი წარმოება 2024 წელს უნდა დაიწყოს. 5 იანვარს Xiaomi-ის თანადამფუძნებელმა ლეი ჯუნმა შეხვედრა გამართა საავტომობილო განყოფილებაში და განაცხადა, რომ სავსებით დარწმუნებულია ახალ პროდუქტებში. https://tinyurl.com/bddf32tz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.