Magdalena Posted December 3, 2022 Share Posted December 3, 2022 Tesla კვლავ ლიდერობს აშშ-ში ელექტრომობილების გაყიდვებში, მაგრამ მისი დომინირება ბაზარზე მცირდება, რადგან კონკურენტები გვთავაზობენ უფრო და უფრო მიმზიდველი ფასის მქონე მოდელებს, აცხადებს CNBC S&P Global Mobility-ს კვლევაზე დაყრდნობით. ფოტოს წყარო: Tesla S&P-ის მონაცემებით მესამე კვარტალში Tesla-ს წილი აშშ-ის ახალი ელექტრომობილების ბაზარზე იყო 65%, ერთი წლით ადრე - 71%, ხოლო 2020 წელს - 79%. S&P-ის პროგნოზით Tesla-ს წილი აშშ-ის ელექტრომობილების ბაზარზე 2025 წლისთვის 20%-ზე ნაკლები იქნება. ამასთან მოსალოდნელია, რომ იმ დროისთვის ბაზარზე შემოთავაზებული ელექტრომობილების მოდელების რაოდენობა დღევანდელი 48-დან 159-მდე გაიზრდება. S&P-მა განაცხადა, რომ Tesla-ს ელექტრომობილები კარგავენ ლიდერობას აშშ-ის ბაზარზე სრულიად ელექტრო მოდელების გამო, რომლებიც ხელმისაწვდომია 50 ათასი აშშ დოლარის ფასის დიაპაზონში, სადაც „Tesla-ს ჯერ ნამდვილად არ შეუძლია კონკურენციის გაწევა“. მისი საწყისი დონის Model 3 მოდელის ფასი იწყება 48200 აშშ დოლარიდან მიწოდების ჩათვლით, მაგრამ Tesla-ს ელექტრომობილები უფრო მაღალ ფასებში იყიდება დამატებითი ფუნქციების საფასურის გადახდის გათვალისწინებით. Tesla ცდილობს ამ სიტუაციის გამოსწორებას, რასაც მოწმობს მოხსენებები Model 3-ის განახლებული ვერსიის შემუშავების შესახებ, ნაკლები კომპონენტებით და ნაკლები წარმოების სირთულით, რაც შეამცირებს ხარჯებს და მის ფასს უფრო ხელმისაწვდომს გახდის. https://tinyurl.com/yde5ws2k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.