Magdalena Posted March 22, 2022 Share Posted March 22, 2022 ბევრი ავტომობილი, და არა მხოლოდ პრემიალური კლასის მოდელები, დღესდღეობით გვთავაზობენ ავტომატური პარკირების შესაძლებლობას, როდესაც მძღოლი სალონის გარეთ იმყოფება გასაღებით ან სმარტფონით ხელში. Mercedes-Benz-მა და Bosch-მა ელექტრომობილ EQS-ის მაგალითის გამოყენებით აჩვენეს, თუ როგორ განხორციელდება მანქანის პარკირება დახურულ პარკინგზე ავტომატურად უახლოეს მომავალში. ფოტოს წყარო: Electrek დემონსტრაციისთვის კომპანიამ გამოიყენა ლოს-ანჯელესის ცენტრში მდებარე ერთ-ერთი სასტუმროს კუთვნილი ავტოსადგომი, სადაც პრეზენტაცია გაიმართა. Mercedes-Benz EQS ფლაგმანურმა ელექტრო სედანმა გამოიყენა სმარტფონის აპლიკაცია ძრავებისა და ყველა საჭირო ელექტრონიკის გასააქტიურებლად, რათა პარკირების ადგილისკენ დაძრულიყო. ორგანიზატორებმა ნათლად აჩვენეს, რომ როდესაც ფეხით მოსიარულე შემოდის მანქანის სამოძრაო ტრაექტორიაზე, მანქანა ჩერდება და ელოდება, სანამ ქვეითი გზიდან გადავა. სადემონსტრაციო სვლის ფარგლებში ელექტრომობილმა გვერდი აუარა უკვე გაჩერებულ ავტომობილებს და მივიდა პარკინგის ადგილამდე, რომელიც სავალი გზის პერპენდიკულარულად იყო განთავსებული. პარკირების ადგილას ყველგან განლაგებული იყო Bosch-ის დამზღვევი ლიდარები, რომლებიც მოქმედებდნენ Mercedes-Benz-ის ბორტის ავტომატიკასთან ერთად, თუმცა საბოლოო ვარიანტში მსგავსი ინფრასტრუქტურა დამონტაჟდება საპარკინგე სივრცის ჭერზე. გერმანიაში მსგავსი სენსორებით უკვე აღჭურვილია შტუტგარტის აეროპორტის პარკინგი. სენსორები საშუალებას იძლევა მძღოლი დარწმუნდეს, რომ მანქანების გადაადგილების ტრაექტორიაში არანაირი დაბრკოლება არ არსებობს და პარკირების ადგილი ნამდვილად თავისუფალია. ელექტრომობილების შემთხვევაში მათ ქვეშ განთავსდება უსადენო დამტენები ან უფრო რთული ვარიანტები ავტომატური მანიპულატორებით, მანქანის ქსელთან სადენით დაკავშირების მიზნით. Bosch და Mercedes-Benz გეგმავენ ავტოსადგომების ავტომატიზაციაში მიღებული გამოცდილება გამოიყენონ სხვა ინფრასტრუქტურული ელემენტების შესაქმნელად - სერვისის სადგურებში, რომლებსაც შეეძლებათ მანქანის მიღება მძღოლის გარეშე, ასევე მანქანის სამრეცხაოებსა და დამტენ სადგურებში. ელექტრომობილი თავად შეძლებს საკუთარ მდგომარეობაზე ზრუნვას, სანამ მფლობელი უფრო მნიშვნელოვანი საქმეებით იქნება დაკავებული. ასეთი იდეების განხორციელების მთავარი დაბრკოლება კვლავ საკანონმდებლო მოთხოვნებია მძღოლის მოძრავ მანქანაში ყოფნის საჭიროების შესახებ. ფაქტობრივად, შემოთავაზებული ტექნოლოგიები მეოთხე დონის ავტომატიზაციას მიეკუთვნება. https://tinyurl.com/2p99dc5w Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.