Magdalena Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 კომპანია AMD მასშტაბირების ტექნოლოგია FSR 2.0-ის (FidelityFX Super Resolution) ახალ ვერსიას 17 მარტს წარადგენს. ინფორმაცია დასტურდება AMD-ის სარეკლამო მასალებით, რომლებიც პორტალ VideoCardz-ის განკარგულებაში აღმოჩნდა. ფოტოს წყარო: VideoCardz აღინიშნება, რომ FSR 2.0 უზრუნველყოფს უფრო მაღალი ხარისხის გამოსახულებას ყველანაირი პარამეტრისა და გაფართოების პირობებში. FSR 2.0 ვერსიაში მოსალოდნელია სივრცითი მასშტაბირებიდან დროში მასშტაბირებაზე გადასვლა ისევე, როგორც NVIDIA DLSS-ის შემთხვევაში. AMD-მ აგრეთვე განახორციელა ხარვეზების მოგვარების ალგორითმების ოპტიმიზაცია. ორი ტექნოლოგიის შერწყმის შედეგად FSR 2.0-ის მუშაობის შედეგი უფრო მეტად ხარისხიანი იქნება. წყარო აცხადებს, რომ ფლობს რამდენიმე ფოტოს, რომლებზეც შედარებულია FSR 1.0 და FSR 2.0 ტექნოლოგიების შედეგები, თუმცა რესურსს ჯერჯერობით არ შეუძლია ამ ფოტოების გაზიარება. FSR 2.0 ტექნოლოგიის ფუნქციონირებისთვის Radeon ვიდეო დაფებში GPU-ის შემადგენლობაში არ არის საჭირო სპეციალური მანქანური სწავლების ბირთვის არსებობა. თუმცა AMD არსებულ მასალებში არ უთითებს, კონკრეტულად რომელ ვიდეო დაფებს ექნება ამ ტექნოლოგიის მხარდაჭერა. მეორე მხრივ, კომპანია აცხადებს, რომ ტექნოლოგიის გამოყენების შედეგად მხარდაჭერილ თამაშებში ხელმისაწვდომი იქნება უფრო მეტი წარმადობა FSR 1.0 ვერსიასთან შედარებით. AMD ასევე აცხადებს, რომ 17 მარტს შედგება ტექნოლოგია Radeon Super Resolution-ის (RSR) რელიზი - ეს გახლავთ FSR-ის ანალოგი, თუმცა რეალიზდება ვიდეო დაფების დრაივერების დონეზე. თამაშებში ტექნოლოგიის გამოყენება არ საჭიროებს დეველოპერების ჩარევას. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, RSR იმუშავებს ყველა თამაშთან, ყოველ შემთხვევაში, თეორიულად. თუმცა ტექნოლოგია მხარდაჭერილი იქნება მხოლოდ Radeon RX 5000 სერიის და უფრო ახალ ვიდეო დაფებში. https://tinyurl.com/2p8kw7aw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.