Magdalena Posted March 11, 2020 Share Posted March 11, 2020 მომდევნო თაობის Sony PlayStation 5 და Microsoft Xbox Series X გეიმინგ-კონსოლები 2020 წლის წინასაახალწლო-საშობაო დღესასწაულის პერიოდში უნდა გამოვიდეს. ანალიტიკოსები შიშობენ კორონავირუსის ეპიდემიის გამო კონსოლების მაკომპლექტებლების მიწოდებასთან დაკავშირებით. ამის მიუხედავად Sony და Microsoft არ წყვეტენ სარეკლამო კამპანიებს და გვაცნობენ ახალ დეტალებს თავიანთი სამომავლო კონსოლების შესახებ. ამჯერად Sony-ს წარმომადგენლებმა ისაუბრეს ისეთ მნიშვნელოვან პარამეტრზე, როგორიცაა Texel density. მოკლედ რომ ვთქვათ, ეს გახლავთ მახასიათებელი, რომელიც განსაზღვრავს ტექსტურის ზომას 3D მოდელის გაბარიტებთან მიმართებაში. რაც უფრო მაღალია ეს შეფარდება, მით მეტია სიმჭიდროვე და შესაბამისად უკეთესია გამოსახულების ხარისხი. ეს ნიშნავს იმას, რომ რაც უფრო მაღალია Texel density-ის მაჩვენებელი, მით უკეთესი ხარისხით აისახება თამაშები მონიტორზე. გარდა ამისა, ეს მაჩვენებელი განსაკუთრებით აქტუალურია 4K გაფართოებისთვის, რაც უფრო და უფრო პოპულარული ხდება დროთა განმავლობაში. Sony-ს წარმომადგენელმა დააკონკრეტა, რომ Texel density-ის მაჩვენებელი ახალ გეიმინგ-კონსოლში არანაკლებ 4096px/m-ს შეადგენს. მან ასევე აღნიშნა, რომ ეს მახასიათებელი განსაკუთრებით შთამბეჭდავი იქნება RayTracing-თან ერთად. გეიმინგ-დეველოპერებმა უკვე მიიღეს PlayStation 5-ის პროტოტიპები. მათი თქმით პერსპექტივები, რომლებსაც ახალი ტექნოლოგიები უზრუნველყოფს, უბრალოდ დაუჯერებელია. Texel density-ის მაღალი სიმჭიდროვე დეველოპერებს საშუალებას მისცემს წარმოადგინონ ფოტორეალისტურობის ისეთი არნახული დონე, რომელზეც ამ დრომდე ოცნებაც წარმოუდგენელი იყო. https://overclockers.ru/blog/TEXHAPb/show/34361/sony-playstation-5-poluchit-odnu-iz-samyh-ozhidaemyh-funkcij-kotoraya-dolgoe-vremya-byla-prerogativoj-obladatelej-videokarty-geforce-rtx-3080-ti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.