Jump to content

Digital Foundry-მ დაასახელა 2019 წლის ვიზუალურად ყველაზე მიმზიდველი თამაშები


Recommended Posts

Digital Foundry-ს წარმომადგენლებმა Alex Battaglia-მ და John Linneman-მა შეაჯამეს 2019 წელი და დაასახელეს ბოლო თორმეტ თვეში გამოსული საუკეთესო გრაფიკის მქონე თამაშები. 

image.jpeg 

„საპრიზო“ ადგილების დასახელებასთან ერთად ჟურნალისტებმა საუბრეს ამა თუ იმ მიზეზზე, რომელთა გამოც პროექტებმა ყურადღება დაიმსახურეს: 

  • Resident Evil 2 და Devil May Cry 5 - ამ თამაშებმა ჩამონათვალში ადგილები დაიმსახურეს მომდევნო თაობის კონსოლების პოტენციალის, შესანიშნავი წარმადობისა და გამოსახულების მაღალი ხარისხის გამო; 

  • Ace Combat 7: Skies Unknown - რეიტინგში  მოხვდა ფერთა პალიტრისა და ატმოსფეროს გამო, აგრეთვე 60 კადრი/წმ და VR-რეჟიმში დეტალიზაციის წყალობით; 

  • The Touryst - უპრეცედენტო წარმადობის გამო Switch-ზე (თამაში ინარჩუნებს სტაბილურ 60 კარდი/წმ-ს დროის 99%-ში); 

  • A Plague Tale: Innocence - გრაფიკის მაღალი ხარისხის გამო (დეტალიზაცია, პერსონაები, განათება) თანაც იმის გათვალისინებით, რომ თამაშის შემქმნელების გუნდი საკმაოდ პატარაა; 

  • Ion Fury  Build-ძრავზე დაბრუნების და ტექნოლოგიის ახალ დონეზე აყვანის გამო. 

ორივე გრაფიკული ენთუზიასტის პირად რეიტინგში მესამე ადგილზე იმყოფება Quake II RTX: ამ თამაშმა გულგრილი არ დატოვა არც Battaglia და Linneman-ი. 

რეიტინგში მეორე ადგილზე გავიდა Control. ჟურნალისტებმა აღნიშნეს RayTracing-ის ეფექტური გამოყენება - მისი წყალობით გამოსახულების ხარისხი მომდევნო თაობის კონსოლების დონეზე ადის. 

„მე Control-ს ვუწდებდი RayTracing-ის აპლიკაცია-მკვლელს. ბაზარზე არსებული არც ერთი თამაში არ ახდენს ამ ტექნოლოგიის დემონსტრირებას ისე კარგად, როგორც Control. მეტად აღფრთოვანებული დავრჩი მისით, განსაკუთრებით კი PC-ვერსიით“ - განაცხადა Battaglia-მ. 

image.jpeg 

2019 წლის ვიცე-ჩემპიონი Linneman-ისთვის გახდა Gears 5 – „დაუჯერებლად ლამაზი თამაში შესანიშნავი ვრცელი ლოკაციებითა და დეტალების უზარმაზარი რაოდენობით, სტაბილური 60 კადრი/წმ. მაჩვენებლით Xbox One X-ზე“. 

Gears 5 განსაკუთრებით იგებს Unreal Engine-ის სხვა პროექტების ფონზე: Borderlands 3 ვერ დაიკვეხნის მსგავსი წარმადობია და გაფართოებით. 

image.jpeg 

2019 წლის საუკეთესო გრაფიკის მხრივ ურნალისტების აზრი გაიყო. Linneman-მა ხაზი გაუსვა Death Stranding-ის უპირატესობას, Battaglia-მ კი ტრიუმფატორად Metro Exodus დაასახელა. 

4A Games-ის პოსტაპოკალიპტური შუთერის ტექნოლოგიის წყალობით თამაშში ობიექტებს არ აქვთ გრაფიკული არტეფაქტები, რაც დამახასიათებელია სხვა მრავალი სტუდიის ქმნილებებისთვის. 

Metro Exodus-ის მეორე უდავო უპირატესობაა raytracing-ი. Battaglia-ს აზრით, ამ პარამეტრების გამორთვა თამაშს ვიზუალური თვალსაზრისით ერთი თაობი უკან დასწევს. 

image.jpeg 

Metro Exodus-ის გრაფიკული ღირსებების უმეტესობა ხელმისაწვდომია მხოლოდ პერსონალურ კომპიუტერზე, Death Stranding კი გეიმერებს კონსოლებზეც აოცებს. Linneman-მა ექსპერიმენტალურ ექშენს უწოდა „იაპონური ესთეტიკისა და მაღალი ტექნოლოგიების იდეალური ნაზავი“. 

პირელ რიგში Linneman-ი ააფრთოვანა პერსონაჟების დეტალიზაციამ, მეორე რიგში კი პეიზაებმა: ლანდშაფტის მახასიათებლებმა და შორეულმა ფონმა უმნიშვნელო ანიმაციის შემთხვევაშიც კი. 

დეკემბრის შუა პერიოდში გამართულ ცერემონია The Game Awards 2019-ზე საუკეესო ვიზუალური შესრულებისთვის ჯილდო Control-ის ავტორებმა მიიღეს. Metro Exodus-ის შემქმნელები ჯილდოს გარეშე დარჩნენ, Death Stranding-ის ავტორებმა კი ღონისძიებიდან სამი ჯილდო წაიღეს. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

ყველაზე ძლიერი გრაფიკა მაინც მეტროს აქვს მგონი ამ წლის იგრებიდან

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...