Magdalena Posted September 3, 2019 Share Posted September 3, 2019 აშშ-ის საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების ეროვნული სამმართველო იკვლევს მძღოლების ქცევის ცვლილებას იმ პირობებში, როცა უკანა ხედვის და გვერდითი სარკეები ჩანაცვლებულია კამერებით. უმსხვილესი საავტომობილო კონცერნები, მათ შორის General Motors, Toyota, Volkswagen და Tesla, ბოლო პერიოდში აქტიურად უჭერენ მხარს პროექტს, რომლის ფარგლებშიც გვერდითი და უკანა ხედვის სარკეები უნდა ჩანაცვლდეს კამერებით. მათი აზრით, ეს ცვლილება ხელს შეუწყობს საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების ზრდას და პრაქტიკულად გამორიცხავს ე.წ. „მკვდარ ზონებს“. დღეს კამერები გამოიყენება ევროპის და ახლო აღმოსავლეთს ზოგიერთ ქვეყანაში, ასევე იაპონიაში. 2014 წლიდან Toyota ყიდის ავტომობილს Lexus ES, რომელსაც გვერდითი სარკეების ნაცვლად უყენია კამერები, ხოლო Volkswagen ყიდის მოდელს Audi e-tron-ს იგივე ტექნოლოგიით, ოღონდ ევროპაში. პრიველი კომპანია, რომელმაც ეს ინოვაცია დანერგა იაპონიაში, იყო Nissan. მან 2001 წელს გამოუშვა სედანი Cima, ხოლო შემდეგ საშუალო გაბარიტების მქონე Primera. კრიტიკოსები აღნიშნავენ, რომ აღნიშნული ტექნოლოგიის ნაკლოვანებად შეიძლება ჩაითვალოს ის, რომ კამერაში შესაძლებელია აისახოს სხვადასხვა სახის „ ნაგავი“, განსაკუთრებით კაშკაშა მზის სხივების მოხვედრისას. აგრეთვე ხშირ შემთხვევაში კამერის ობიექტივი შეიძლება დაიორთქლოს, რაც მძღოლს პრაქტიკულად „დააბრმავებს“. https://hightech.fm/2019/08/28/camera-auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.