Magdalena Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 კომპანია Tesla-ს გეგმის შესახებ, რომ სურდა Model S და Model X ელექტრომობილები მოდერნიზებულ ძრავებზე გადაეყვანა - ცნობილი გახდა მიმდინარე თვის დასაწყისში. ამჯერად ამერიკულმა კომპანიამ ოფიციალურად დააანონსა ხსენებული განახლება თავისი ავტომობილებისათვის. ზემოთხსენებულ ელექტრომობილებში ამ დრომდე გამოიყენებოდა ასინქრონული ძრავები, ამჯერად კი ისინი აღიჭურვა მუდმივი მაგნიტის მქონე ელექტროძრავებით. სწორედ ასეთივე ძრავია გამოყენებული Tesla Model 3-ში. მწარმოებლის განცხადებით, ამგვარი გადაწყვეტილება საშუალებას იძლევა შესამჩნევად გაიზარდოს სვლის მარაგი, მოკლედ, ახალი ძრავი ბევრად ენერგოეფექტურია. კომპანია აცხადებს, რომ გადაწყვეტილების შედეგად 10%-ით გაიზრდება ავტონომიური მუშაობის ხანგრძლივობა სატრანსპორტო საშუალებებში. თანაც გასავლელი მარაგის ასეთი ზრდა მიღწეული იქნება 100 კილოვატიანი ბატარეის ფუნქციონალურობაში ყველანაირი ჩარევის გარეშე. მოდერნიზაციის შემდეგ Model S-ის ვერსია Long Range შეძლებს ერთ დამუხტვაზე გაიაროს დაახლოებით 600 კილომეტრი, Model X კი გაივლის მასზე 80 კილომეტრით ნაკლებს. კომპანიის მიერ დანერგილი კიდევ ერთი სიახლეა დატენვის პროცესის დაჩქარება. Supercharger v2 დამტენი სადგურის სიმძლავრე 145 კილოვატია, Supercharger v3 სადგურისა - 200 კვტ. გარდა ამისა, მოხდა ადაპტირებული განათების მოდერნიზებაც. ამ სიახლეების პარალელურად Tesla Motors-მა გადაწყვიტა ბაზარზე დააბრუნოს უფროსი მოდელების ორი ყველაზე იაფი მოდიფიკაცია - Standard Range ტიპი. საბაზისო კომპლექტაციაში 400 კმ გავლის მარაგის მქონე Model X-ის ფასი 83 ათას დოლარს შეადგენს. Model S კი მასზე 5 ათასი დოლარით ნაკლები ღირს. მის შემთხვევაში გავლის მარაგი გაიზარდა და შეადგინა დაახლოებით 455 კმ. https://overclockers.ru/blog/mpanasovsky/show/26135/tesla-model-x-i-model-s-pereshli-na-obnovlennye-dvigateli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.