Jump to content

Walmart-მა შექმნა ხმის ფიქსირების სისტემა. ხელოვნური ინტელექტი თვალყურს მიადევნებს მაღაზიის თანამშრომლებსა და მომხმარებლებს


Recommended Posts

image.jpeg

აშშ-ის უმსხვილესმა სავაჭრო დაწესებულებამ, Walmart-მა დააპატენტა ხელოვნური ინტელექტი, რომელიც აფიქსირებს და აანალიზებს მაღაზიაში არსებულ ყველანაირ ხმას. ნეიროქსელი უსმენს თანამშრომლებს, მყიდველებს და შეუძლია პოლიეთილენის პარკების შრიალის დაფიქსირებაც კი -  წერს Futurism. 

პატენტი გასულ კვირას დარეგისტრირდა. შემუშავებული სისტემა შედგება რამოდენიმე ათეული მიკროფონისგან, რომლებიც აგროვებენ მონაცემებს თანამშრომლებისა და მომხმარებლების შესახებ. 

შემდეგ ამ მონაცემებს ამუშავებს ხელოვნური ინტელექტი - ალგორითმი აფასებს კონსულტანტებისა და მოლარეების მუშაობის ეფექტურობას, განსაზღვრავს რიგში მდგომი მომმხარებლების რაოდენობას და უსმენს, რა პროდუქტებზე საუბრობენ მყიდველები რეალურ დროში. 

„თანამშრომლების ეფექტური მუშაობა შეგვიმცირებს დანახარჯებს და გაზრდის მომხმარებელთა კმაყოფილების დონეს“ -  აცხადებენ Walmart-ში. 

ამ დრომდე გავრცელებული იყო ცნობაც, რომ Walmart-ში დაინერგება სისტემა, რომელიც შეასრულებს მერჩენდაიზერის მოვალეობას და თვალყურს მიადევნებს პროდუქციის მიწოდებას. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.