Jump to content

Recommended Posts

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 მილიონს გაცდა დაფინანსება

Share this post


Link to post
Share on other sites

ვერ გავიგე ეს თამაში, სინგლია თუ მულტიპლეიერია თუ რა არის?
იხურება? თუ ახალ ახალი ლოკაციები გამოდის,ბეტაა ალფაა თუ რააა?

:D

როდის გამოვა ფინალური ვერსია თუ სულ განახლებები იქნება

მოკლედ თამაში რო დაიწყოს კაცმა თავი ბოლო აქ ?

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

მგონი ონლაინი უფროა ვიდრე სინგლ კამპანია, შეიძლება გარკვეული მისიებიც იყოს შესასრულებელი,  ჯერ ფინალური არ გამოუშვიათ ოღონდ და ძალზე დიდხანს მიდის ამ თამაშზე მუშაობა, დასასრული არა აქვს 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/26/2018 at 3:17 AM, კობა7 said:

ვერ გავიგე ეს თამაში, სინგლია თუ მულტიპლეიერია თუ რა არის?
იხურება? თუ ახალ ახალი ლოკაციები გამოდის,ბეტაა ალფაა თუ რააა?

:D

როდის გამოვა ფინალური ვერსია თუ სულ განახლებები იქნება

მოკლედ თამაში რო დაიწყოს კაცმა თავი ბოლო აქ ?

 

:D

ესეიგი რახდება
კეთდება ორი თამაში ერთდროულად:

Star Citizen  ანუ MMO სადაც მეგობრებთან ერთად დაფრინავ პლანეტებზე, ვაჭრობ, პირატობ და ნუ ყველაფერი რაც ესეთ თამაშებს აქვთ ხოლმე.

და Squadron 42 ანუ სინგლ-პლეერი ბოევიკი თავისი სთორით , რომლის ისტორიაც Star Citizen-ის სამყაროში მიმდინარეობს



Star Citizen არ გამოვა კიდევ კარგა ხანი იმიტომ რომ ესეთი მასშტაბების და ხარისხის MMO-ს გაკეთება დიდ დროს მოითხოვს. პროგრამულადაც და კონტენტის მხრივ. წარმოიდგინე პლანეტას რო ქმნიან რომლის ფართობი მილიარდი კვადრატული მეტრია, ის პლანეტა რამენაირად უნდა გაავსონ და ნამდვილს დაამსგავსონ.  მაგალითად კაკრაზ 2 კვირის წინ დაამატეს პლანეტა Hurston რომელიც უზარმაზარია და აქვს ტყეები, სავანები, ზღვები, მჟავური რელიეფები, ინდუსტრიების მიერ დამუშავებული კარიერები და ასე შემდეგ. მოკლედ რო დაფრინავ პლანეტის თავზე გსიამოვნებს რა პლასტმასის ლანდშაფტი არ გხვდება. მაგრამ ყველაზე დიდი დრო წაიღო პლანეტის ერთადერთი ქალაქის, Lorville-ის შექმნამ. წარმოიდგინე: მეგა ქალაქია რომელიც იმხელა მასშტაბებისაა რო მეტროს სისტემა გაუკეთეს და მოთამაშე მეტროთი მგზავრობ დანიშნულების ადგილზე მისასვლელად.

აი ასეთი უზარმაზარი რაოდენობის კონტენტის გამო უნდებიან დიდხანს.  და წარმოიდგინე ეს ერთი პლანეტა გითხარი.  მაგ მზის სისტემაში 4 პლანეტაა. ისინი არ დაუწყიათ ჯერ.

და თამაშში კიდევ 100 მზის სისტემაა ჩაფიქრებული თავიანთი პლანეტებით და მთვარეებით...



ეგ რაც შეეხებოდა Star CItizen-ს. ეხლა Squadron 42

Squadron 42 არის single player და მაგდენი რამე არ სჭირდება. Open world არაა. სთორის მიყვება. როგორც Uncharted ან თუნდაც Mass Effect.

ზუსტად ამის გამო Squadron-ის დეველოპმენტი უკვე დასასრულისკენ მიჰყავთ.  დეკემბერში დადებენ რელიზის სავარაუდო თარიღს. ხალხი 19-ის ბოლოს ფიქრობს ან 20-ის დასაწყისს.  ნუ გავიგებთ მალე.

დღეს ესკადრილია 42 გამოიყურება ასე:

საკმაოდ საინტერესო თამაში გველის
 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Danger77 said:

ესეიგი რახდება
კეთდება ორი თამაში ერთდროულად:

Star Citizen  ანუ MMO სადაც მეგობრებთან ერთად დაფრინავ პლანეტებზე, ვაჭრობ, პირატობ და ნუ ყველაფერი რაც ესეთ თამაშებს აქვთ ხოლმე.

და Squadron 42 ანუ სინგლ-პლეერი ბოევიკი თავისი სთორით , რომლის ისტორიაც Star Citizen-ის სამყაროში მიმდინარეობს



Star Citizen არ გამოვა კიდევ კარგა ხანი იმიტომ რომ ესეთი მასშტაბების და ხარისხის MMO-ს გაკეთება დიდ დროს მოითხოვს. პროგრამულადაც და კონტენტის მხრივ. წარმოიდგინე პლანეტას რო ქმნიან რომლის ფართობი მილიარდი კვადრატული მეტრია, ის პლანეტა რამენაირად უნდა გაავსონ და ნამდვილს დაამსგავსონ.  მაგალითად კაკრაზ 2 კვირის წინ დაამატეს პლანეტა Hurston რომელიც უზარმაზარია და აქვს ტყეები, სავანები, ზღვები, მჟავური რელიეფები, ინდუსტრიების მიერ დამუშავებული კარიერები და ასე შემდეგ. მოკლედ რო დაფრინავ პლანეტის თავზე გსიამოვნებს რა პლასტმასის ლანდშაფტი არ გხვდება. მაგრამ ყველაზე დიდი დრო წაიღო პლანეტის ერთადერთი ქალაქის, Lorville-ის შექმნამ. წარმოიდგინე: მეგა ქალაქია რომელიც იმხელა მასშტაბებისაა რო მეტროს სისტემა გაუკეთეს და მოთამაშე მეტროთი მგზავრობ დანიშნულების ადგილზე მისასვლელად.

აი ასეთი უზარმაზარი რაოდენობის კონტენტის გამო უნდებიან დიდხანს.  და წარმოიდგინე ეს ერთი პლანეტა გითხარი.  მაგ მზის სისტემაში 4 პლანეტაა. ისინი არ დაუწყიათ ჯერ.

და თამაშში კიდევ 100 მზის სისტემაა ჩაფიქრებული თავიანთი პლანეტებით და მთვარეებით...



ეგ რაც შეეხებოდა Star CItizen-ს. ეხლა Squadron 42

Squadron 42 არის single player და მაგდენი რამე არ სჭირდება. Open world არაა. სთორის მიყვება. როგორც Uncharted ან თუნდაც Mass Effect.

ზუსტად ამის გამო Squadron-ის დეველოპმენტი უკვე დასასრულისკენ მიჰყავთ.  დეკემბერში დადებენ რელიზის სავარაუდო თარიღს. ხალხი 19-ის ბოლოს ფიქრობს ან 20-ის დასაწყისს.  ნუ გავიგებთ მალე.

დღეს ესკადრილია 42 გამოიყურება ასე:

საკმაოდ საინტერესო თამაში გველის
 

 

მადლობა ასეთი ამომწურავი პასუხისთვის, გსაგები ყველაფერი
ნუ მე ზოგადად სინგ პლეიერებს ვთამშობ დამიტომაც დამაინტერესა
ალბათ დიდად ჩამოუვარდება სამყაროს მაშტაბებით Star Citizen_ს ხო?

Squadron 42 აქ არ იქნება პლანეტები და მზის სიტემები რამდენი მაინც?

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, კობა7 said:

მადლობა ასეთი ამომწურავი პასუხისთვის, გსაგები ყველაფერი
ნუ მე ზოგადად სინგ პლეიერებს ვთამშობ დამიტომაც დამაინტერესა
ალბათ დიდად ჩამოუვარდება სამყაროს მაშტაბებით Star Citizen_ს ხო?

Squadron 42 აქ არ იქნება პლანეტები და მზის სიტემები რამდენი მაინც?


იქნება ყველაფერი კი, ოღონდ უფრო პატარა მასშტაბებში exploring-ის მხრივ ბუნებრივია. მისიების საზღვრებს გარეთ არ გაგიშვებს თამაში იმიტომ რომ სთორის უნდა მიყვე. ისე სთორი რამდენიმე მზის სისტემაში გვამოგზაურებს.  სამხედრო ხარ. 42-ე დანაყოფში და კაცობრიობას უცხოების დამარცხებაში ეხმარები

აი 2017-ში დადებულ Pre-alpha გეიმფლეის გადახედე
 


ეს კიდევ მსახიობები

 

44110699_935532746633111_8297804926709399552_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crytek სასამართლო დავას აგებს. არგუმენტების გარეშე დარჩა. ყველაფერი რაც წარადგინა და რა ფაქტებზე დაყრდნობით, სასამართლომ არ მიიღო.  21 დღე აქვს რომ რამე ახალი თქვას.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Squadron 42  2020-ში გამოვა

48396015_2139381759451227_11764611036647
https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/2-Squadron-42


მილიარდერმა Clive Calder-მა პროექტში 46 მილიონი დოლარის ინვესტიცია ჩადო რითაც 10% იყიდა აქტივების. კაცმა რო გამოთვალოს გამოდის რომ ციტიზენის კომპანია ნახევარი მილიარდი ღირებულა.

მოკლედ ეს 46 მილიონი დოლარი ძირითადად Squadron-ის მასშტაბურ მარკეტინგში დაიხარჯება რომელსაც უკვე ნელნელა ქოქავენ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

არ ვიცი თამაშებად დონემდე რამდენ ხანში მივლენ მაგრამ საკმაოდ ხშირად მიქრაშავდა ერთი კვირა რომ იყო შესაძლებელი თამაში თვის დასაწყისში მაშინ რომ გადმოვწერე. თან ძალიან დიდი დრო მიაქ აი ძალიან. სანამ სადგურიდან არკ კორპამდე მივაღწიე ალბათ 10-15 წუთი გავიდა. ნუ მე ასე მომეჩვენა. მივედი და დაქრაშა. ვთქვათ ვერ აღადგინე ბოლო წერტილის სეივი და ისევ სადგურზე გაჩნდი სანამ ხომალდს დაიბრუნებ კიდე წუთები უნდა ელოდო. სად მაქ მაგდენი დრო ვხარჯო. გასართობი საერთოდ არაა ჩემთვის. თავიდან მაგარია მასშტაბები გაოცებს და რამე მაგრამ ვფიქრობ მოსაბეზრებელი გახდება მალევე.

v95gwSY.jpgejX3SEc.jpgNnZyzi8.jpgdixGngh.jpg97zpADF.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

საოცრება რეკლამა
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

გუშინდელი CitizenCon 2019

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...