Danger77

წევრი
  • Content count

    1164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Danger77 last won the day on May 26 2016

Danger77 had the most liked content!

Community Reputation

330 Good

About Danger77

  • Rank
    ClapTrap Hater
  • Birthday 10/09/1997

Contact Methods

  • MSN
    N/A
  • Website URL
    http://N/A
  • ICQ
    N/A
  • Yahoo
    utherellus@gmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    PC memes and musiku desu
  • OS
    Win 10 Pro X64
  • CPU
    I7 4770K 4.2GHZ
  • Cooler
    CM V6 GT
  • MoBo
    Z87 GA-Z87-D3HP
  • GPU
    970 G1 4096MB
  • RAM
    G.SKILL 16GB 2000
  • SSD
    840/850 RAID 0
  • HDD
    Seagate 4TB
  • PSU
    TX 850 Modular
  • Case
    CM 690
  • Monitor
    LG 23" LED IPS

Recent Profile Visitors

5397 profile views
  1. * CDPR აღწერს თამაშს როგორც RPG-ის პირველი პირიდან, თუმცა დიალოგებისას კამერა სხვადასხვა რაკურსებს აიღებს. * მთავარი გმირი - სრულყოფილად გახმოვანებული პერსონაჟია სახელად V. * შესაძლებელი იქნება სქესისა და ბიოგრაფიის არჩევა. * ბიოგრაფიის არჩევა სიუჟეტის განვითარებაზე იმოქმედებს. * პერსონაჟის შექმნა იქნება დეტალური. * RPG ჟანრის ყველა პროგრესია ადგილზეა (უნარები/პერკები და ა.შ.) * თამაში შავი ანტიუტოპიაა ვერტიკალური მასშტაბით, რომელიც საშუალებას იძლევა თავი Blade Runner-ად წარმოისახოთ. * იარაღები სამი ტიპისაა: მძლავრი, ტექნიკური და ჭკვიანი. უკანასკნელს მაგ. შეეძლება მიზნის ტრასირება. * დღის მონაკვეთების დინამიური ცვალებადობა. * ტრანსპორტი წარმოდგენილია ავტოებით, მოტოებითა და საფრენი აპარატებით. * ტრანსპორტის მართვა შესაძლებელია როგორც პირველი, ასევე მესამე პირის კამერითაც. პირველი პირით მართვისას, ინტერფეისი სრულად პროეცირდება საქარე მინაზე. * ტრანსპორტის მართვისას შესაძლებელია ცეცხლის წარმოება და სროლები, ასეთ დროს ტექნიკის მართვას ხელოვნური ინტელექტი იკისრებს. * ეს არის "ვზროსლური" თამაში "ვზროსლებისვის". * რამოდენიმე პერსონაჟი Cyberpunk 2020-იდანაც გამოჩნდება. * როგორც The Witcher 3-ში, Cyberpunk-შიც შესაძლებელია და აუცილებელიცაა NPC-ებთან ურთიერთობა, მათგან მისიების/დავალებების მიღება და დიალოგებისას გარკვეული ვარიანტების არჩევა. * მჭიდროდ დასახლებული სათამაშო სამყარო 6 უნიკალური რაიონით. * ყოველ რაიონში აუცილებელი იქნება ასე ვთქვათ "იქაური ქუდის" დახურვა, რომ შეერწყათ მოსახლეობას და მათი ნდობა მოიპოვოთ, მაგ. ტანსაცმლის შეცვლა დაგეხმარებათ ამაში. * რაიონში კვესტების შესრულება ასევე უმატებს ნდობის ფაქტორს. * ინტერფეისი ძალიან მინიმალისტურია - პატარა ორიენტირი და დავალებების ლოგი. * ბრძოლისას ინტერფეისი ფართოვდება და სტანდარტული ინფო გამოდის (სიცოცხლის შკალა, მტრების მონაცემები და ა.შ.) * თამაშში არის Slow-mo - შენებულ მოძრაობაში სროლა. * ხაზი ესმევა იმას, რომ მიღებულ გადაწყვეტილებებს ექნებათ შედეგები როგორც ლოკალურ, ასევე სამყაროს მასშტაბითაც. * არის "დათვალიერების რეჟიმი", რომლითაც შესაძლებელია ნივთების შესწავლა და ლორის გაღრმავება. * "სიცოხლის შევსება" ხდება სპეციალური ინჰალატორით მეშვეობით. * ექშენი იგრძნობა უფრო ნელად ვიდრე Doom ან Borderlands-შია, თუმცა უფრო დინამიურად ვიდრე Fallout 4-ში. * შესაძლებელია ობიექტებს ქვეშ გასრიალება და აკვრა (Cover).
  2. ამ დღეებში E3-ზე კიდე მოგვაწოდებენ ინფოებს. დავაცადოთ გვანახებენ ღამის ქალაქსაც და dark cyberpunk vibe-ს
  3. Danger77

    Diablo III (2012)

    https://rpcs3.net/download კი, Persona5-ს და Ni No Kuni-ს ვთამაშობ უპრობლემოდ. Nier Replicant-საც უნდა ჩავუჯდე მერე
  4. Danger77

    Diablo III (2012)

    ისე ამის თამაში უფასოდ PS3-ის ემულატორით, RPCS3-ით შეგიძლიათ. ძაან დიდი მონაცემებიც არ უნდა. კონსოლებზე ხო offline ჰქონდა PC-ის ვერსიისგან განსხვავებით
  5. იმ პონტში თუ ძველ ფრენჩაიზებთან გაცნობა გინდა. რატომაც არა ძველი თამაშები ბევრს უყვარს. ოლდფაგების მეტი რაარი. ან ახალი თაობის გეიმერები რომლებიც ამ ყველაფერს არ მოსწრებიან და ვთქვათ ახალი კრატოსით დაწყება რო არ უნდათ და ძველებიც აინტერესებთ. მარა ყველაზე მთავარი მიზეზი კარგი fps და რეზოლუციაა
  6. კაი ხანია არაფერი დამიდია აქ. მოკლედ რეები მოხდა: RPCS3 ძაან მოიხოდა, RDR-ს TLOU-ს და მასეთ იგრებს უშვებს უკვე, ოღონდ ნუ გრაფიკული ბაგებით და 10 ფპს-ით. RDR უფრო კარგადაა მაგ მხრივ. რაც შეეხება Wii-U-ს CEMU-მ ნუ არნახულ სიმაღლეებს მიაღწია, პატრეონზე დევლოპერები თვეში 25 ათასს აკეთებენ სადღაც როგორც მახსოვს. იგრებიც ძალიან კარგად ეშვება. Zelda ერთ-ერთი მაგალითია. 99% სტაბილურობა კიდევ Nintendo Switch-ის გატეხვას დიდი ხანი არ უცადეს ბიჭებმა და ამის ემულატორის პროტოტიპიც გაჩნდა. Yuzu ჰქვია და ჯერ 2D თამაშებს 5 ფპს-ით უშვებს. მაგრამ 3-4 თვის არსებობის კვალობაზე კარგი შედეგია. 360-ის თემა ჩაკვდა
  7. Danger77

    Frostpunk (2018)

    კი მართლა კაი თამაში გამოვიდა. ამათი This War Of Mine ხო საერთოდ ფურორი იყო თავის დროზე. იციან თავიანთი საქმე. P.S. ისე კაკრაზ ამ სტუდიიდან ჩამოდიან დეველოპერები ჩვენთან Tbilisi Digital Expo-ზე მაისში. გეიმ დევზე მასტერკლასებს წაიკითხავენ. სიამოვნებით მოვუსმენ ესეთ თავისი საქმის მოყვარულ ხალხს.
  8. The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild ზუსტად ერთი წლის წინ ჩამირთავს FB-ზე ამომიგდო დღეს. ხოდა და ესეც პირველი სქრინი პირველი ნახევარი საათიდან: და ეს ერთი წლის პროგრესი რაც ამ თამაშმა მასიამოვნა ტყუილია. იმდენი დეზლი რამეა საკეთებელი რო ჩაიკარგები მთლიანად. ჯერ ბოლომდე არ დამიხურავს tho მეოთხე divine beast-ში ვარ კაკრაზ ბოლო სეივგეიმში და მაგასაც რო გადმოვიბირებ წავალ ზელდას გადასარჩენად როგორც იქნა.
  9. Monorail-ები გაუყვანიათ დიდ ხომალდებსა და სადგურებში რო მალე გადაადგილდე
  10. კაი ხანია არაფერი დამიდია ციტიზენზე. მოკლედ 3.1 პატჩი მოგვადგა და ტესტერები ამბობენ პერფორმანსი მშვენიერიაო. მგონი პატჩების წლის კვარტლებში გამოშვების სტრატეგია გამოსდით და delays აღარ იქნება ანუ 3.1 საიტზე Q1 წერია და კაკრაზ აპრილამდე ეტევიან. 3.2 პატჩი უკვე თამაშს დაამსგავსებს გეიმფლეის მხრივ ანუ შეკეთება, mining, refuel და ესეთი space sim სისტემები ემატება როგორც იქნა. ეს მეორე კვარტალში გამოვა. 3.3 კიდევ სხვა მექანიკებს შემოიტანს რაც 3.2-ში ვერ მოესწრება და პლანეტებს დაამატებენ. მოკლედ ამ წელს კონტენტით გაიძეძგება. იმედია delay-ები არ იქნება.
  11. გაუმარჯოს. პრობლემა შეექმნა მეგობრის კომპს. რამდენიმე კვირის წინ კვების ბლოკმა აურია და კომპი არ ირთვებოდა, ან ირთვებოდა ცოტა ხნით. შევამოწმე კვება და დეფექტი ქონდა. გამოვიწერეთ ახალი Thermaltake 650W და პრობლემა გაქრა, მაგრამ პირველივე ჩართვაზე Windows Recovery Mode ჩაირთო და არაფერს არ შვრებოდა. რამდენიმე ცდის მერე, გადავწყვიტეთ გადაგვეყენებინა. ჩვეულებრივად დავაფორმატეთ C და დავაყენეთ ახალი. ჩაირთო და ნორმალურად მუშაობდა. მაგრამ როგორც კი ჩავრთეთ ახალი დაყანებული Archicad 20, სერიოზული ლაგი დაეწყო. Responsiveness თითქმის არ აქვს. სხვა პროგრამები, მაგალითად Photoshop, Illustrator და 3Ds max, რომლებიც აქამდე კარგად მუშაობდნენ, ჭედავენ. მაქვს ორი აზრი. ან ვინჩესტერს დაერხა და რატომღაც აჭედვინებს, ან მაზერს დაუზიანდა რამე კვების ბლოკის პრობლემის დროს, ანდა მაზერმა გააფუჭა ძველი კვებაც. Task Meneger-ში არაფერი არ იტვირთება, ყველაფერი ნორმალურ პროცენტს აჩვენებს. P.S. ახალი კვება მუშაობს, მაგრამ აქვს წუილი, რომელიც თითქმის არ ისმის, მაგრამ, როდესაც მაუსს ვამოძრავებთ ან ვბეჭდავთ, უფრო ხმამაღალი ხდება. მონაცემები: i7 4790k Asus Z97-A AMD R9 380x 16 GB RAM Thermaltake 650W - ახალი კვება CoolerMaster 650W -ძველი კვება Seagate Barracuda 1TB x2
  12. ესეც ერთ საათიანი გეიმფლეი