Jump to content

Oculus Rift - ვირტუალურ-რეალური მოწყობილობა 3D თამაშისთვის


Recommended Posts

სიახლეები oculus-ს მხარდაჭერასთან დაკავშირებით

The video in question - Please fast forward to 1:21:35

 

Quote

David Kanter (Microprocessor Analyst): I've been told by folks at Oculus, the best preemption support for context switches was AMD by far. Intel was pretty good and NVIDIA was possibly catastrophic.

 

The real issue is, if you have a graphics shader running, you need to let it finish. It could take you a long time, it could take you over 16 milliseconds to finish.

 

I've heard from engineers...graphics shaders that took a couple seconds to run. Obviously something was totally busted. This is really great for your PowerPoint slideshow.

 

NVIDIA to their credit, has been very open and honest about this on how to tune for Oculus Rift, is that you have to be super careful cause you can miss a frame boundary because the preemption is not particularly low latency.

 

This is a pretty significant problem for VR in particular, and I know this was obvious (about AMD having an advantage over NVIDIA because of their async compute capibilities), but AMD's is TrueAudio seeming to be the better way to go for VR.

 

I don't like the political stance Oculus has on the issue, I feel like they should be more open on 'what is best, what is not good' and so forth.

 

This is probably going to stir up a mild 'crap hitting the fan' storm but this is just another example of why NVIDIA needs to focus on implementing a better async compute in the future. The tide is indeed seemingly to be turning in AMD's favour, and NVIDIA, even with their 80% market share, is not immune to the market's flexibility and adaptive nature.

 

But man, you've got to be doing something wrong if Intel has better graphics support than you...

 

TL;DR

NVIDIA is getting bit in the bum because they didn't predict the importance of AS when making Maxwell. AMD played the future game and it looks like it's pulling off at the moment. According to Oculus, Intel > NVIDIA.

ანუ nvidia ყველაზე უარესია ამ შემთხვევაში დაჟე Intel_მა აჯობა ვიდეოკარტების მწარმოებელ კომპანიას გრაფიკული ბარათების მხარდაჭერაში :D რადგან nvidia-მ ვერ გაითვალისწინა თუ რამდენად მნიშვნელოვანია AS ამიტომაც შესაძლოა წააგოს ეს თამაში. 

Edited by მათე
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

თავიდან რომ ცუდად ქონდა ამდ-ს საქმე oculus-თან მიმართებაში ეგ მახსოვს და ამდ-ზე გადასვლა მაგის გამოც მიჭირდა მაგრამ სასიხარულოა რომ წამოიწია ამ ამბავშიც. good luck AMD!

 

თუმცა ეს არ ნისნავს რომ ნვიდიას წარუმატებლობა გამიხარდება. ორივემ კარგად უნდა იმუშაოს რომ საბოლოო პროდუქტი კარგი გამოვიდეს. კონკურენცია განვითარების ერთერთი მთავარი ფაქტორია

Edited by MaKaSaRa
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Потребительская версия VR-устройства HTC Vive от Valve станет доступна в апреле 2016 года

http://www.playground.ru/news/potrebitelskaya_versiya_vr_ustrojstva_htc_vive_ot_valve_stanet_dostupna_v_aprele_2016_goda-50152/

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ანალიტიკოსების ვარაუდით 2016 წელს PlayStation VR უკეთესათ გაიყიდებაო ვიდრე Oculus Rift http://www.gametech.ru/news/49525/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

Oculus to start this week with pre-order sales Rift-glasses http://www.guru3d.com/news-story/oculus-to-start-this-week-with-pre-order-sales-rift-glasses.html

ვალვს ჯერავს რომ ვირტუალური რეალობა მძლავრი პს სისტემების სპროსის გაუმჯობესებას შეუწყობსო ხელს http://www.overclockers.ru/hardnews/73229/valve-verit-chto-virtualnaya-realnost-pomozhet-vozrodit-spros-na-proizvoditelnye-pk.html

Link to comment
Share on other sites

ბევრათ უფრო ძვირია ვიდრე ველოდი, ბარათი მზათ მქონდა, მაგრამ nope, ამდენს არ გადავიხდი.

Link to comment
Share on other sites

სიმართლე რომ ვთქვა მაგარი არ მომწონს ეს მოწყობილობა. ცუდად მოქმედებს ჩემზე. DK2-თან მაქვს შეხება და 5 წუთის გამოყენების მერე ფიზიკურად ცუდად ვხდები. დარწმუნებული ვარ ჩემს მსგავსად ბევრს  ექნება მსგავსი პრობლემა. კი დიდი ამბებია და ყველგან VR-ს ტენიან მაგრამ როგორღაც მგონია რომ მასიურად ვერ გავრცელდება როგორც ყოველდღიური გამოყენების დივაისი. ფასიც კატასტროფული აქვს და ვიდეოკარტაც ტოპ კლასის ჭირდება. საკმაოდ ძვირი სიამოვნებაა და ჩემთვის პირადად არ ამართლებს დანახარჯს.

Link to comment
Share on other sites

ადამიანის ფსიხიკაზე ყოფილა მანდ ბევრი რამე დამოკიდებული, მაგრამ რაც არ უნდა იყოს პოზიტიურათ არ იმოქმედებს ნამდვილათ ეგ ყველაფერი ადამიანის ჯამრთელობაზე, პატარა დოზებით თუ შეუბერავ კიდე შეიძლება, მანდ თუ 3-4 საათი რეგულარულათ ითამაშე ყოველ დღე მალე დაგაკლდება მხედველობაც და შეიძლება ძილიც გაგიტეხოს და რაღაცეების მოლანდებაც დაგეწყოს, პირდაპირ ტვინში გიბზუილებს და მაგიტომ

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

პირველი პარტია დაიტაცესო როგორც მითხრეს. რა ხამობაა ?! )))

რაც შეეხება დოზირებულ გამოყენებას დივაისში 600$ აძლევ და ნახევარი საათით რომ გამოიყენებ მაგარი უაზრობაა. ნუ ვნახავ თუ ვინმემ შემოიტანა საქართველოში საბოლოო ვერსია. წესით ბევრი რამ გამოსწორებული იქნება. სპექტეიტორ რეჟიმში როცა ხარ (და არა მაშინ როცა შენ მართავ) მაგ დროს გაცილებით სასიამოვნო მოსახმარისია. ზემოთ არის დემო UE4-ში გაკეთებული რობოტი რომ ჩანს. აი ეგ დემო მართლა ძალიან მაგარია. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

რა მაინტერესებს  DK2 თან ახლა  რომ  28 მართში გამოდის ფინალური თუ რაც ქვია დიდი სხვაობა იქნება გაუმჯობესებაში?

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, gobro said:

რა მაინტერესებს  DK2 თან ახლა  რომ  28 მართში გამოდის ფინალური თუ რაც ქვია დიდი სხვაობა იქნება გაუმჯობესებაში?

კი, საგრძნობი სხვაობა იქნება (მათ შორის ფასშიდაც). უფრო დიდი რეზოლუცია აქვს, უფრო მსუბუქია და იმდენი ჩხლართი არ აქვს როგორც DK2-ს ქონდა. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

MaKaSaRa

ადრე სადღაც წავიკითხე თავის ტკივილი FPS-ის ბრალიაო  75 FPS-ზე აღარაა თაავის ტკივილიო  

.......დაააა მაინტერესებს 75 FPS-ც გტკენდა თაავს ??????  

დაუკელი ყველაფერს სულ დაბალ გრაფიკაზე დააყენე და რას იზამს საინტერესოა 

ასევე ეჭვი მაქ რომ რამე გამოსხივება არ ქონდესთქო სადღაც წავიკითხე Wi-Fi -ს ტექნოლოგიაა გამოყენებულიო 

თავზე თუ ჩართული Wi-Fi-გადგას ძაან საშიშია !..   ადრე დიდი სტატია წავიკითხე აღმოაჩნეს რომ Wi-Fi-ს ისეთი 

მავნე გამოსხივება აქ ახლოს ყვავილი რომ დადო ახმობსო სადღაც სკოლაში ჩაუტარებიათ ცდა..   

 

 

Link to comment
Share on other sites

თამაში მარტო ერთი მაქვს გატესტილი და იქ ფპს საკმარისზე მეტი იყო. დემოებში კიდე ვერაფერს შეცვლი გრაფიკულად. რაცაა ეგაა.  რეზოლუცია აქვს DK2ს დაბალი 720პ თუ სწორად მახსოვს და აი ძალიან საშინელებაა ჩემთვის. ახალ ფინალურ ვერსიაში რეზოლუციაც FHD იქნება და წესით საგრძნობ სხვაობას მომცემს მაგრამ 600$ის გადამხდელი მე არ ვარ და თუ არავინს ქონდა ჩემს გარშემო ვერც გავტესტავ.. 

რადიოკავშირის რაღაც სახეობით იქნება  რათქმაუნდა თუ უკაბელო იქნება და ეგ თავის მხრივ ზემოქმედებას გაზრდის მაგრამ მე უფრო ფსიქოლოგიურ მომენტზე ვამახვილებ ყურადრებას და არა ფიზიკურზე.  ფაქტობრივად აპირებენ ტყუილში გვაცხოვრონ ))))) ტვინისთვის არ ვფიქრობ რომ ეგეთი სტიმულირება კარგი იყოს..

Link to comment
Share on other sites

Человек провел в виртуальной реальности 48 часов и его ни разу не стошнило

http://gamebomb.ru/gbnews/15084

 

რაღაც ძალიან დიდი ზღაპარი მგონია იმირომ რომ 5 წუთის თამაშის მერე დკ2 ზე თავბრუსხვევები მქონდა 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

სულ მთლად საწყის ეტაპზე რომ იყო ეს მოწყობილობა მაშინ ვკითხულობდი ადამიანს თავბრუ ეხვევა და ცუდად ხდება იმიტომ რომ უჩვეულო სურათს ხედავსო ხოლო ვირტუალური ცხივირს დამატება გამოსახულებაში უფრო ასტაბილურებს სიტუაციასო

 

როგორც ვატყობ ცხვირი არავის არსად არ დაუმატებია ხო?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 2/3/2016 at 6:10 AM, fashisti said:

სულ მთლად საწყის ეტაპზე რომ იყო ეს მოწყობილობა მაშინ ვკითხულობდი ადამიანს თავბრუ ეხვევა და ცუდად ხდება იმიტომ რომ უჩვეულო სურათს ხედავსო ხოლო ვირტუალური ცხივირს დამატება გამოსახულებაში უფრო ასტაბილურებს სიტუაციასო

 

როგორც ვატყობ ცხვირი არავის არსად არ დაუმატებია ხო?

მაგ ცხვირზე მეც გავიგე. იდეაში არარეალურია გამოსახულებას  უკიდურესად ზედა კიდიდან ქვემო კიდემდე სრულად რომ ხედავ. რეალურად ეგრე არაა. ადამიანებს ცხვირი ხედვაში "ხელს უშლის" ) ანუ ცხვირის გამო შეზღუდულია ხედვა რისი გათვალისწინებაც უნდოდათ ფინალურ ვერსიაში და გააკეთეს თუ არა არ ვიცი.  ფაქტია რომ იყო მაგაზე საუბარი და იმაზე რომ მაგ მომენტით შემცირდება უარყოფითი ზემოქმედება (თავბრუსხვევა და ა.შ).

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Создатель DayZ считает виртуальную реальность очень дорогой Wii

http://stopgame.ru/newsdata/27513

Link to comment
Share on other sites

Oculus Rift слишком требователен для компьютеров Mac

http://4pda.ru/2016/03/04/281764/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.