მათე Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 (edited) სიახლეები oculus-ს მხარდაჭერასთან დაკავშირებითThe video in question - Please fast forward to 1:21:35 QuoteDavid Kanter (Microprocessor Analyst): I've been told by folks at Oculus, the best preemption support for context switches was AMD by far. Intel was pretty good and NVIDIA was possibly catastrophic. The real issue is, if you have a graphics shader running, you need to let it finish. It could take you a long time, it could take you over 16 milliseconds to finish. I've heard from engineers...graphics shaders that took a couple seconds to run. Obviously something was totally busted. This is really great for your PowerPoint slideshow. NVIDIA to their credit, has been very open and honest about this on how to tune for Oculus Rift, is that you have to be super careful cause you can miss a frame boundary because the preemption is not particularly low latency. This is a pretty significant problem for VR in particular, and I know this was obvious (about AMD having an advantage over NVIDIA because of their async compute capibilities), but AMD's is TrueAudio seeming to be the better way to go for VR. I don't like the political stance Oculus has on the issue, I feel like they should be more open on 'what is best, what is not good' and so forth. This is probably going to stir up a mild 'crap hitting the fan' storm but this is just another example of why NVIDIA needs to focus on implementing a better async compute in the future. The tide is indeed seemingly to be turning in AMD's favour, and NVIDIA, even with their 80% market share, is not immune to the market's flexibility and adaptive nature. But man, you've got to be doing something wrong if Intel has better graphics support than you... TL;DRNVIDIA is getting bit in the bum because they didn't predict the importance of AS when making Maxwell. AMD played the future game and it looks like it's pulling off at the moment. According to Oculus, Intel > NVIDIA.ანუ nvidia ყველაზე უარესია ამ შემთხვევაში დაჟე Intel_მა აჯობა ვიდეოკარტების მწარმოებელ კომპანიას გრაფიკული ბარათების მხარდაჭერაში რადგან nvidia-მ ვერ გაითვალისწინა თუ რამდენად მნიშვნელოვანია AS ამიტომაც შესაძლოა წააგოს ეს თამაში. Edited September 5, 2015 by მათე 1 Quote
MaKaSaRa Posted September 5, 2015 Posted September 5, 2015 (edited) თავიდან რომ ცუდად ქონდა ამდ-ს საქმე oculus-თან მიმართებაში ეგ მახსოვს და ამდ-ზე გადასვლა მაგის გამოც მიჭირდა მაგრამ სასიხარულოა რომ წამოიწია ამ ამბავშიც. good luck AMD! თუმცა ეს არ ნისნავს რომ ნვიდიას წარუმატებლობა გამიხარდება. ორივემ კარგად უნდა იმუშაოს რომ საბოლოო პროდუქტი კარგი გამოვიდეს. კონკურენცია განვითარების ერთერთი მთავარი ფაქტორია Edited September 5, 2015 by MaKaSaRa 1 Quote
George Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Samsung & Oculus Launch consumer Gear VR http://www.guru3d.com/news-story/samsung-oculus-launch-consumer-gear-vr.html Quote
George Posted October 5, 2015 Posted October 5, 2015 Oculus Rift To Cost More than $350 http://www.guru3d.com/news-story/oculus-rift-to-cost-more-than-350.html Quote
George Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 AMD Partners With Oculus and Dell to Power Oculus Ready PCs http://www.guru3d.com/news-story/amd-partners-with-oculus-and-dell-to-power-oculus-ready-pcs.html Quote
Gobro Posted December 9, 2015 Posted December 9, 2015 Потребительская версия VR-устройства HTC Vive от Valve станет доступна в апреле 2016 года http://www.playground.ru/news/potrebitelskaya_versiya_vr_ustrojstva_htc_vive_ot_valve_stanet_dostupna_v_aprele_2016_goda-50152/ 1 Quote
George Posted December 16, 2015 Posted December 16, 2015 ანალიტიკოსების ვარაუდით 2016 წელს PlayStation VR უკეთესათ გაიყიდებაო ვიდრე Oculus Rift http://www.gametech.ru/news/49525/ Quote
George Posted January 1, 2016 Posted January 1, 2016 Oculus to release Touch-controllers months after Rift release http://www.guru3d.com/news-story/oculus-to-release-touch-controllers-months-after-rift-release.html Quote
George Posted January 5, 2016 Posted January 5, 2016 Oculus to start this week with pre-order sales Rift-glasses http://www.guru3d.com/news-story/oculus-to-start-this-week-with-pre-order-sales-rift-glasses.html ვალვს ჯერავს რომ ვირტუალური რეალობა მძლავრი პს სისტემების სპროსის გაუმჯობესებას შეუწყობსო ხელს http://www.overclockers.ru/hardnews/73229/valve-verit-chto-virtualnaya-realnost-pomozhet-vozrodit-spros-na-proizvoditelnye-pk.html Quote
ailamo Posted January 6, 2016 Posted January 6, 2016 ბევრათ უფრო ძვირია ვიდრე ველოდი, ბარათი მზათ მქონდა, მაგრამ nope, ამდენს არ გადავიხდი. Quote
MaKaSaRa Posted January 6, 2016 Posted January 6, 2016 სიმართლე რომ ვთქვა მაგარი არ მომწონს ეს მოწყობილობა. ცუდად მოქმედებს ჩემზე. DK2-თან მაქვს შეხება და 5 წუთის გამოყენების მერე ფიზიკურად ცუდად ვხდები. დარწმუნებული ვარ ჩემს მსგავსად ბევრს ექნება მსგავსი პრობლემა. კი დიდი ამბებია და ყველგან VR-ს ტენიან მაგრამ როგორღაც მგონია რომ მასიურად ვერ გავრცელდება როგორც ყოველდღიური გამოყენების დივაისი. ფასიც კატასტროფული აქვს და ვიდეოკარტაც ტოპ კლასის ჭირდება. საკმაოდ ძვირი სიამოვნებაა და ჩემთვის პირადად არ ამართლებს დანახარჯს. Quote
George Posted January 6, 2016 Posted January 6, 2016 ადამიანის ფსიხიკაზე ყოფილა მანდ ბევრი რამე დამოკიდებული, მაგრამ რაც არ უნდა იყოს პოზიტიურათ არ იმოქმედებს ნამდვილათ ეგ ყველაფერი ადამიანის ჯამრთელობაზე, პატარა დოზებით თუ შეუბერავ კიდე შეიძლება, მანდ თუ 3-4 საათი რეგულარულათ ითამაშე ყოველ დღე მალე დაგაკლდება მხედველობაც და შეიძლება ძილიც გაგიტეხოს და რაღაცეების მოლანდებაც დაგეწყოს, პირდაპირ ტვინში გიბზუილებს და მაგიტომ Quote
George Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Oculus Rift for consumers to cost 699 EUR / 599 USD http://www.guru3d.com/news-story/oculus-rift-for-consumers-to-cost-699-eur-599-usd.html Quote
MaKaSaRa Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 პირველი პარტია დაიტაცესო როგორც მითხრეს. რა ხამობაა ?! ))) რაც შეეხება დოზირებულ გამოყენებას დივაისში 600$ აძლევ და ნახევარი საათით რომ გამოიყენებ მაგარი უაზრობაა. ნუ ვნახავ თუ ვინმემ შემოიტანა საქართველოში საბოლოო ვერსია. წესით ბევრი რამ გამოსწორებული იქნება. სპექტეიტორ რეჟიმში როცა ხარ (და არა მაშინ როცა შენ მართავ) მაგ დროს გაცილებით სასიამოვნო მოსახმარისია. ზემოთ არის დემო UE4-ში გაკეთებული რობოტი რომ ჩანს. აი ეგ დემო მართლა ძალიან მაგარია. Quote
Gobro Posted January 19, 2016 Posted January 19, 2016 რა მაინტერესებს DK2 თან ახლა რომ 28 მართში გამოდის ფინალური თუ რაც ქვია დიდი სხვაობა იქნება გაუმჯობესებაში? Quote
MaKaSaRa Posted January 19, 2016 Posted January 19, 2016 33 minutes ago, gobro said: რა მაინტერესებს DK2 თან ახლა რომ 28 მართში გამოდის ფინალური თუ რაც ქვია დიდი სხვაობა იქნება გაუმჯობესებაში? კი, საგრძნობი სხვაობა იქნება (მათ შორის ფასშიდაც). უფრო დიდი რეზოლუცია აქვს, უფრო მსუბუქია და იმდენი ჩხლართი არ აქვს როგორც DK2-ს ქონდა. 1 Quote
humaa Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 MaKaSaRa ადრე სადღაც წავიკითხე თავის ტკივილი FPS-ის ბრალიაო 75 FPS-ზე აღარაა თაავის ტკივილიო .......დაააა მაინტერესებს 75 FPS-ც გტკენდა თაავს ?????? დაუკელი ყველაფერს სულ დაბალ გრაფიკაზე დააყენე და რას იზამს საინტერესოა ასევე ეჭვი მაქ რომ რამე გამოსხივება არ ქონდესთქო სადღაც წავიკითხე Wi-Fi -ს ტექნოლოგიაა გამოყენებულიო თავზე თუ ჩართული Wi-Fi-გადგას ძაან საშიშია !.. ადრე დიდი სტატია წავიკითხე აღმოაჩნეს რომ Wi-Fi-ს ისეთი მავნე გამოსხივება აქ ახლოს ყვავილი რომ დადო ახმობსო სადღაც სკოლაში ჩაუტარებიათ ცდა.. Quote
MaKaSaRa Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 თამაში მარტო ერთი მაქვს გატესტილი და იქ ფპს საკმარისზე მეტი იყო. დემოებში კიდე ვერაფერს შეცვლი გრაფიკულად. რაცაა ეგაა. რეზოლუცია აქვს DK2ს დაბალი 720პ თუ სწორად მახსოვს და აი ძალიან საშინელებაა ჩემთვის. ახალ ფინალურ ვერსიაში რეზოლუციაც FHD იქნება და წესით საგრძნობ სხვაობას მომცემს მაგრამ 600$ის გადამხდელი მე არ ვარ და თუ არავინს ქონდა ჩემს გარშემო ვერც გავტესტავ.. რადიოკავშირის რაღაც სახეობით იქნება რათქმაუნდა თუ უკაბელო იქნება და ეგ თავის მხრივ ზემოქმედებას გაზრდის მაგრამ მე უფრო ფსიქოლოგიურ მომენტზე ვამახვილებ ყურადრებას და არა ფიზიკურზე. ფაქტობრივად აპირებენ ტყუილში გვაცხოვრონ ))))) ტვინისთვის არ ვფიქრობ რომ ეგეთი სტიმულირება კარგი იყოს.. Quote
Gobro Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Человек провел в виртуальной реальности 48 часов и его ни разу не стошнило http://gamebomb.ru/gbnews/15084 რაღაც ძალიან დიდი ზღაპარი მგონია იმირომ რომ 5 წუთის თამაშის მერე დკ2 ზე თავბრუსხვევები მქონდა 1 Quote
fashisti Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 სულ მთლად საწყის ეტაპზე რომ იყო ეს მოწყობილობა მაშინ ვკითხულობდი ადამიანს თავბრუ ეხვევა და ცუდად ხდება იმიტომ რომ უჩვეულო სურათს ხედავსო ხოლო ვირტუალური ცხივირს დამატება გამოსახულებაში უფრო ასტაბილურებს სიტუაციასო როგორც ვატყობ ცხვირი არავის არსად არ დაუმატებია ხო? Quote
MaKaSaRa Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 On 2/3/2016 at 6:10 AM, fashisti said: სულ მთლად საწყის ეტაპზე რომ იყო ეს მოწყობილობა მაშინ ვკითხულობდი ადამიანს თავბრუ ეხვევა და ცუდად ხდება იმიტომ რომ უჩვეულო სურათს ხედავსო ხოლო ვირტუალური ცხივირს დამატება გამოსახულებაში უფრო ასტაბილურებს სიტუაციასო როგორც ვატყობ ცხვირი არავის არსად არ დაუმატებია ხო? მაგ ცხვირზე მეც გავიგე. იდეაში არარეალურია გამოსახულებას უკიდურესად ზედა კიდიდან ქვემო კიდემდე სრულად რომ ხედავ. რეალურად ეგრე არაა. ადამიანებს ცხვირი ხედვაში "ხელს უშლის" ) ანუ ცხვირის გამო შეზღუდულია ხედვა რისი გათვალისწინებაც უნდოდათ ფინალურ ვერსიაში და გააკეთეს თუ არა არ ვიცი. ფაქტია რომ იყო მაგაზე საუბარი და იმაზე რომ მაგ მომენტით შემცირდება უარყოფითი ზემოქმედება (თავბრუსხვევა და ა.შ). Quote
George Posted March 1, 2016 Posted March 1, 2016 HTC Vive VR kit to reach EU at pricy prices http://www.guru3d.com/news-story/htc-vive-vr-kit-to-reach-eu-at-pricy-pioces.html Quote
Gobro Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 Создатель DayZ считает виртуальную реальность очень дорогой Wii http://stopgame.ru/newsdata/27513 Quote
Gobro Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Oculus Rift слишком требователен для компьютеров Mac http://4pda.ru/2016/03/04/281764/ Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.