Jump to content

Recommended Posts

ყველაფრის გასწორებაა შესაძლებელი :) თუ ნელია Speed მოუმატე , თუ ანიმაციები არ მოგწონს დაამატე შენით , ასევე შეგიძლია შეძახილებსი და ა.შ ჩაყრა თამაშში , ასე მაქვს მე და ძალიან მომწონს , ამითაც სჯობს პესი ფიფას , რომ ედიტირება ადვილია 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gik.,

 

მალე შენც შეგეცვლება აზრი... ან თუ არადა უკეთესი, თუ უნაკლოა შენთვის ფიფა, რაღა განერვიულებს :)

 

 

 

არსად არ მიხსენებია რომ უნაკლოა ფიფა თქო...და არც ის მიხსენებია რომ პესს ჯობია მთლიანობაში თქო : )) თუ კარგად წაიკითხავ მიხვდები რომ კონკრეტულად  პეს 13-ზე და ფიფა 13 -ზე ვლაპარაკობ... უამრავი ნაკლი აქვს ფიფასაც თუმცა უფრო მეტს ასწორებენ ფიფაში ვიდრე პესში...

 

 

 

ყველაფრის გასწორებაა შესაძლებელი :) თუ ნელია Speed მოუმატე , თუ ანიმაციები არ მოგწონს დაამატე შენით , ასევე შეგიძლია შეძახილებსი და ა.შ ჩაყრა თამაშში , ასე მაქვს მე და ძალიან მომწონს , ამითაც სჯობს პესი ფიფას , რომ ედიტირება ადვილია 

 

არასოდეს არ მითამაშია პესი სტანდარტული ინსტალით ვეჩნად პაჩები მქონდა ჩაყრილი ვეჩნად ჩემ გემოზე მომყავდა სწორედ ამიტომ არ გამიხედია ფიფასკენ 2013-მდე....  ხმებს გაასწორებ მოედანსაც გააცოცხლებ მამენტ მინდორსაც შეცვლი მაგრამ ფეხბურთელების მოძრაობას რას უშველი? ვერაფერს...მე თვითონ ფეხბურთელების მოქმედებები არ მომწონს ამ კონკრეტულ თამაში თორე ფიფას რომ ბაგები აქვს იმდენი პესს არასდროს არ ქონია : )

Link to comment
Share on other sites

პესის გეიმფლეი ძალიან მძიმეა, ფიფასი კი სიმჩატის დედაა

ეგ გადაჭრით არ უნდა თქვა... ცოდვაა ეგ ამ ორი თამაშის შედარების დროს :D

 

ჩემთვის პირიქითაა, ვისთვის როგორ

უამრავი ნაკლი აქვს ფიფასაც თუმცა უფრო მეტს ასწორებენ ფიფაში ვიდრე პესში...

 

 ხმებს გაასწორებ მოედანსაც გააცოცხლებ მამენტ მინდორსაც შეცვლი მაგრამ ფეხბურთელების მოძრაობას რას უშველი? ვერაფერს...

 

რომელ საუკუნეში დაწერილ ძრავზე არიან.. რატომ გიკვირს რომ ვერ ანახლებენ ისე რომ დიდი ცვლილებები იყოს?? ვისაც უკვირს, ძალით იკვირვებს თავს.. ვინმემ რამეზე ხო უნდა იჭორაოს და იჯეროს გული  :D

 

და რატომ ვერაფერს?

Link to comment
Share on other sites

პესის გეიმფლეი ძალიან მძიმეა, ფიფასი კი სიმჩატის დედაა, ამ  2 უკიდურესობაში მე პესს ვანიჭებ უპირატესობას. მართალია ფიფაში მომწონს რაღაცები, მარა საერთოდ ვერ ვუჭერ მუღამს აი საერთოდ, ფეხბურთის გარდა ყველაფერია ჩემთვის

 

პესში იმდენი რამე მიშლის ნერვს რო დავიწყო წერა ალბათ 20 გვერდზე ავალ, არადა რა სიამოვნებით ვთამაშობდით პეს 5-ს და 6-ს, თასებს შევქმნიდით და ღამეებს ვათენებდით, აი პეს 2008-იდან დაიწყო ნერვების თხრა, 2-ჯერ დავლეწე კლავიატურა (ისე ჯოისტიკით ვთამაშობდი :D ) და მაუსიც მიმიყოლებია ზედ  :D

აბსოლუტურად პირიქითარი :)

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ეგ გადაჭრით არ უნდა თქვა... ცოდვაა ეგ ამ ორი თამაშის შედარების დროს :D

 

ჩემთვის პირიქითაა, ვისთვის როგორ

 

რომელ საუკუნეში დაწერილ ძრავზე არიან.. რატომ გიკვირს რომ ვერ ანახლებენ ისე რომ დიდი ცვლილებები იყოს?? ვისაც უკვირს, ძალით იკვირვებს თავს.. ვინმემ რამეზე ხო უნდა იჭორაოს და იჯეროს გული  :D

 

და რატომ ვერაფერს?

 

აბა მე რაზე მაქვს პრეტენზია კი მაგრამ? :D შეუძლებელს ვთხოვ? ? ? ძრავს ხომ არ გამოვუცვლი? :D  
 
კაკრას არ მინდა ეხლა წინასწარ ლაპარაკი იმიტომ რომ ველოდები რა გამოვა ერთი ახალ ძრავზე 14 და მერე საერთო ჯამში დავწერ რაში არიან უვარგისები პესის შემქმნელები...
 
წელს მაინც უნდა აჯობოს ყველა ვარიანტში ფიფას მარა მარტო 3D მაყურებლით და მინდვრით არა საერთოდ მთლიანობაში უნდა ვარგოდეს თამაშად... ვიზუალურად ფიფაც კარგად გამოიყურება ზემოდან რომ დაყურებ მაგრამ ახლო კადრებს როგორც კი აჩვენებენ :puke:
Link to comment
Share on other sites

და ვინ მოიტანა საერთოდ ეგ თემა რომ მარტო ბალახს აკეთებენ... რა უაზრობაში კარგავთ დროს...    :facepalm:

 

 

აბა მე რაზე მაქვს პრეტენზია კი მაგრამ? :D შეუძლებელს ვთხოვ? ? ? ძრავს ხომ არ გამოვუცვლი? :D

და წელს რას აკეთებენ აბა...

Link to comment
Share on other sites

ეგ გადაჭრით არ უნდა თქვა... ცოდვაა ეგ ამ ორი თამაშის შედარების დროს :D

 

ჩემთვის პირიქითაა, ვისთვის როგორ

 

 

აბსოლუტურად პირიქითარი :)

 

 

მოიცა პირიქით როგორაა ?

პესის ფეხბურთელები ძაან ელასტიურები და მჩატეები არიან ? ხოლო ფიფაში ხეებივით მოძრაობენ ?

ხზ რა, მთავარია Future როგორი იქნება

 

მგონი ე3-საც ტყუილად ველოდებით, 2 წუთიანი დამუშავებული ვიდეოდან დიდს ვერაფერს გაიგებ რა გამოვა საბოლოოდ...

Link to comment
Share on other sites

კი ეგრეა. პესის ფეხბურთელები თითქოს დაფრინავენ. სადაც უნდა იქით მოძრაობენ ძაან თავისუფლად სუ რო მაქსიმალური სიჩქარით მირბოდნენ. ფიფას თამაშის დროს კიდე პირიქითაა - ზედმეტი სიმძიმე იგრძნობა. მოკლედ ოქროს შუალედი უნდა იპოვონ :D

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

We’ve had the awesome teaser trailer that wet our appetites, but now Konami have officially announced Pro Evolution Soccer 2014.

We have all waited months for this announcement, so here in full is the official PES 2014 press release courtesy of Konami. Enjoy!.

Konami Digital Entertainment GmbH has revealed that its forthcoming PES 2014 title will mark a new beginning for the popular series, with an all-new engine allowing for the most comprehensive advance for the PES range since its inception 

The PES Productions Team based in Tokyo have been developing a new approach to football for four years and can now confirm their new system uses Kojima Productions renowned Fox Engine at its core. The team have extended and enhanced Fox Engine to match the bespoke and complex demands of a football title.

Based on six founding standards, the new system has allowed every aspect of PES 2014 to be totally reworked, throwing off the shackles of previous limitations and allowing the PES Productions team to produce a game much closer to their vision of recreating the excitement and variety of a top-level match. The central theme of fluidity is based on the constant moving of players and switching positions which characterises the modern approach to football. PES Productions have looked at how matches ebb and flow, with player individuality key to a team’s success, and well-drilled tactics helping underdogs produce giant-killing feats.

Working from the ground up, PES Productions have strived to rework every element of play, creating a fresh and energetic new standard for football titles. In addition to noticeably improved graphics and seamless animation, the thrust of the new system’s power has been used to redefine the way football is played on a home system. Gone are the limitations imposed by dated animation systems and AI elements, and insteadPES 2014 boasts a central core that perfectly mimics the skill and awareness that elevates the world’s greatest players above their peers.

Six central tenets combine to establish PES 2014 as a new benchmark in football simulations, governing everything from the way the player receives and controls the ball, the physicality of play, and the “feel” of match-day: the rush and euphoria or crushing lows that experiencing an important games can bring. As such, the key pillars on which PES 2014 is based are:

  • TrueBall Tech: For the first time in a football simulation, PES 2014 centres everything on the ball: how it moves, and how players use it. First touch and sublime control are what set certain players apart from others. The ability to not only read a pass, but to be one step ahead and to know what is needed to gain yards on an encroaching defender. TrueBall Tech allows the player to trap or knock on a pass using the analogue stick with detailed barycentric physics determining the weight shift of the player and the height and speed of the pass, as to how the player’s body will automatically shape to receive it.

    Thus, the player has total control in determining how their body is angled to receive a pass, whereas previous football titles present the user with scant options. Instead, TrueBall Tech means that it can be chested or nodded past an opponent, flicked into space or to a team mate, while closer dribbling control is a much more personal attribute in the new game.

    The PES series has long since treated the ball as an individual entity, allowing the player huge amounts of freedom to pass into space, run on to a knocked-on counter, or produced short triangular passes to make space. TrueBall Tech adds even more freedom, with the player’s movements worked around those of the ball and, unlike any other football title, as opposed to the other way round. Players will be able to truly control the free-moving ball, use its pace or alter its movement to master close control in PES 2014.

    The result is a game that offers full 360-degree, two-footed control within several yards around the player. In addition to steering the ball with subtle movements, there is the ability to shield the ball from opposing players, use deft controls to wrong-foot them, and intuitive methods to master close control.

  • Motion Animation Stability System (M.A.S.S.): The physical combat between players is a vital part of any match, and the new M.A.S.S. component simulates the bodily contact between multiple players within bespoke animations that segue seamlessly into each other. Rather than a series of preset animations that occur under specific circumstances, M.A.S.S. acts instantly to any situation, with the reaction of a fouled player entirely dependent on the direction and force with which they are tackled. Dependent on factors such as their size and power, players will stumble but instantly recover if clipped, barge others off the ball, and use their stature to block players from possession. Similarly, PES 2014 now has more styles of tackle, as opposed to basic foot in or sliding types.

    Tackling also becomes more integral to PES 2014′s quest for realism, with clashes of players utilising the TrueBall physics to ensure the ball reacts as it would in a real game. As players fight for a 50-50 ball, their result challenge will see the ball bobbling into space, or emerging  at the feet of the triumphant player.

    The integration of the M.A.S.S. element has also facilitated new advances in one-on-one situations. The individual battles between key players can determine the outcome of a match, so particular emphasis has been made on such battles in PES 2014. Defenders will put greater pressure on the attacking player, by tussling for possession, standing back to restrict passing opportunities, or making the tackle. Likewise, attackers are faced with ether trying to outpace the defender while retaining possession, feinting to gain advantage, or passing, dribbling or shooting when space allows. The result allows for incredibly open games, where the attributes and skills of the players come to the fore in personal feuds all over the pitch.

  • Heart: Defining what makes football so engrossing is difficult. It isn’t a technical thing, but more an emotional hook. Matches can be imposing for visiting teams, as home support barracks the opposition, and acts as the infamous “twelfth man” by cheering their side on. PES 2014′s ”Heart” aims to recreate the effects of team support, both on an individual player basis and across the entire team.

    Each player in the game now employs mental attributes in addition to playing styles and skills, and can be adversely affected when having a poor game. However, if an individual is not playing well, his team mates can rally round and will work to support him. Similarly, one moment of individual brilliance can produce a galvanising effect on team mates. The cauldron effect of a vibrant stadium will showcase the mood of the fans, with all-new sound effects combining with stunning AI systems to create a palpable match day atmosphere.

  • PES ID: PES 2013 set a new bar for realism, with its inclusion of the Player ID system. For the first time, players could instantly recognise a player by their faithfully recreated running and play styles. The way a player ran, moved and spread the ball about would be identical to that of their real-life counterpart, and PES 2013 featured 50 players that utilised the system.

    For PES 2014, that number will be greatly expanded, with twice as many stars featuring bespoke animations and AI.

  • Team Play: Via the new game’s innovative Combination Play users can set up a variety of different tactics in key areas of the pitch using three or more players. These players will make very different off-the-ball runs to exploit holes in the defence or midfield, using the flanks, curved runs, or overlapping play to make themselves available. These moves can be preset to key areas of the field, allowing users to exploit defensive weaknesses beforehand.
  • The Core: PES Productions have undertaken several years of consultation with PES and football fans to reproduce key elements of the series and implement a wide range of additional improvements.

    Visually, the game will benefit from an incredible level of acuity, from the weave of the kits, through to facial movement, and a new animation process that offers slick segues from one move to the next, with no pauses or restrictions on control. Stadia will be faithful to real-life, with the entrances to the pitches recreated, crowds that move during the course of the game The new system also allows for a new light-mapping effect, adding a natural look to the proceedings. The flow of a match has also been improved, with tactical decisions made on the fly, and the removal of cut scenes after specific events.

    Free kicks and penalties have also been radically changed. Control over free kicks has been expanded with decoy runs added and short passes now unrestricted. To counter, players can now move the position of their keeper for the kick, while the wall will react to the kick instinctively to block or deflect the ball.

    Penalties now use a target guide that is changed according to the kicker’s ability and where they intend to place the ball. The goal keeper can now opt to move ahead of the kick, sensing when the penalty taker is not particularly strong.

PES 2014 will also mark the first appearance of the recently-signed Asia Champions League, adding a wealth of officially licensed clubs to the competition; and the new game will also exclusively retain its use of the UEFA Champions League club competition, with other tournaments expected to be announced shortly.

Further details of PES 2014′s content – including all-new online elements – will follow, but the new game represents a quantum leap from what football fans have been used to.

“Thinking outside the box on an annual series such as PES is not easy,” explained Creative Producer Kei Masuda, “but the Fox Engine has allowed us to develop such a level of freedom that we are constantly realising ways of making PES 2014 a true representation of football. From the moment football fans pick up the controller and experiment with the close control, player movement and get to know how teams work and move, we are confident that they will see a game no longer limited by technology, but capable of growing with them and constantly surprising with the breath-taking quality they have to come to expect from the real thing.”

“All the materials we’re releasing are taken from current platforms and fully in-game, which is at about 70% completion. We want fans to get a true feeling of the actual product they’ll be playing on the console most own this year, not some marketing dream. Our new engine and systems are dedicated to the current generation of platforms, which will continue to be dominant in the market, but are fully scalable for future versions.”

PES 2014 will be released in 2013 on PlayStation®3, Xbox 360®, Windows PC and PSP®(PlayStation®Portable). ”

PES 2014 screenshots have also been released which can be seen below this post.

More information is also expected at Konami’s Pre-E3 show on Thursday. In the meahwhile, we would love your thoughts on the PES 2014 announcement via the comment section below.

pes-2014-2.jpgpes-2014-3.jpgpes-2014-4.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

განსაკუთრებული არაფერი ...

 

გეიმფლეია საინტერესო

 

პ.ს.

 

კვამლი რეალურია :)))

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

მეჩვენება თუ fifa-ს დაემსგავსა ვიზუალით...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

მეჩვენება თუ fifa-ს დაემსგავსა ვიზუალით...

მე მომეჩვენა რომ დიდად არაფერი შეუცვლიათ :დ

Link to comment
Share on other sites

კატასტროფა :facepalm: ეს რაარი. ბალახი რას გავს რა საშინელებაა. გეგონება ჰაერში დგანანო ფეხბურთელები. გულშემატკივრებზე და კვამლზე უმუშავიათ, იცოცხლე :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

:D

 

.................................................

Link to comment
Share on other sites

მეჩვენება თუ fifa-ს დაემსგავსა ვიზუალით...

 

მეც ეგრე მეჩვენება PES2008-იდან ცდილობენ მაგას და ჰა მგონი მიაღწიეს

 

ამის დადებას ჯობდათ სულ არ დაედოთ ვაბშე დამეკარგა ამის მუღამი, ეს არის მაგარი გრაფიკა ექნებაო ? ბაიერნი და სანტოსი რო გამოდიან მოედანზე საშინელებაა, 1დ გრაფიკა აქვს მანდ გულშემატკივრებს

LOD     :fuk:  :dwarf:  :mad:  

 

სახეები და ემოციები არის საკაიფოდ მარა რად გინდა wide-cam-იდან მაგათ სახეებს ჩემ ###ს დაინახავ  :crash:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

იგივე ძრავაა ოდნავ დახვეწილი და ნექსთგენს რატო უძახიან ყველაფერს გამაგებინეთ რა  :mad:

Link to comment
Share on other sites

იგივე ძრავაა ოდნავ დახვეწილი და ნექსთგენს რატო უძახიან ყველაფერს გამაგებინეთ რა  :mad:

როგორაა იგივე ძრავა

 

გარკვევით წერია  FOX engine არის კოჯიმა პროდაქშენზის ახალი ძრავა MGS 5-ისთვის და პეს 2014-ისთვის

Link to comment
Share on other sites

მეზარება მაგის წაკითხვა... მაინც ვერაფერს გავიგებთ მაგით

 

როგორაა იგივე ძრავა

 

გარკვევით წერია  FOX engine არის კოჯიმა პროდაქშენზის ახალი ძრავა MGS 5-ისთვის და პეს 2014-ისთვის

მაგისგან არ გაგიკვირდეს ეგეთი პოსტები :D

Link to comment
Share on other sites

ანუ 0 დან არის გაკეთებული ყველაფერი? უბრალოდ გრაფიკის მიხედვით ვივარაუდე რომ იგივე იყო

 

 

გიბსონ შემეშვი  :vis:  :keh:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

მეც ეგრე მეჩვენება PES2008-იდან ცდილობენ მაგას და ჰა მგონი მიაღწიეს

 

ამის დადებას ჯობდათ სულ არ დაედოთ ვაბშე დამეკარგა ამის მუღამი, ეს არის მაგარი გრაფიკა ექნებაო ? ბაიერნი და სანტოსი რო გამოდიან მოედანზე საშინელებაა, 1დ გრაფიკა აქვს მანდ გულშემატკივრებს

LOD     :fuk:  :dwarf:  :mad:  

 

სახეები და ემოციები არის საკაიფოდ მარა რად გინდა wide-cam-იდან მაგათ სახეებს ჩემ ###ს დაინახავ  :crash:

 

სტაჟიანი PES-ის მოთამაშის პოსტი :) მეც მგონია რო ამ ნაწილს აღარ ვიყიდი წინებისგან განსხვავებით...

Link to comment
Share on other sites

სტაჟიანი PES-ის მოთამაშის პოსტი :) მეც მგონია რო ამ ნაწილს აღარ ვიყიდი წინებისგან განსხვავებით...

წინები რომ იყიდე მანდ შესცოდე უკვე :D

Link to comment
Share on other sites

“Not in the business for high-res next-gen ports,” he wrote. “We can’t and shouldn’t do that. Bad habit etc. The fact we’re not on PS4 or Xbox One with PES 2014 is simple: we can’t and shouldn’t be just using higher quality textures etc should be new.

 

:facepalm:  :facepalm:  :facepalm:

 

წადით შვილო დახურეთ ეგ კონამია თუ რაღაც ბაზარს ნუღა ატალახებთ თქვენი კალოშებით

 

 

კაროჩე გრაფიკა დაიკიდეთ გეიმფლეი ექნება ისეთიო როო აი ვეღარ გამორთავთო    :rofl:

Link to comment
Share on other sites

ერთი ხელის მოსმით კი არ კეთდება ახალი კონსოლებისთვის ცალკე... თან ახალი წლებისთვის გამოდის, ვინ იყიდის მაგაზე პეს მაგ დროს... თუ ვინმე იყიდის ყველა ახლანდელ კონსოლზე იყიდის თვის დროზე... რაში ხარჯონ დრო და ფული???.. მაგას სჯობს შემდეგ ვერსიაზე დაიწყონ მუშაობა მაგ დროს...

 

და ისე გაოცდი ეგრევე ახალ კონსოლს ყიდულობ და მერე პესს?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.