Jump to content

ზუბა

წევრი
  • Content Count

    2275
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ზუბა last won the day on January 28 2018

ზუბა had the most liked content!

Community Reputation

287 Good

About ზუბა

  • Rank
    ნაიომნიკი

Profile Information

  • Gender
    Male
  • OS
    Windows 7
  • CPU
    3570K @4.8GHz
  • Cooler
    Water cooling
  • MoBo
    Maximus V Gene
  • GPU
    MSI GTX 1060 3GB
  • RAM
    G.Skill 16GB 2400
  • HDD
    320+500GB
  • PSU
    NZXT HALE 750W

Recent Profile Visitors

11176 profile views
  1. დეველოპერები ერთადერთი იმ მიზეზის გამო იკიდებენ რო ძალიან ცოტა მომხმარებელს აქვს Multi-GPU და დიდ რესურსს და დროს მოითხოვს როგორც იმპლემენტაცია, ისე შემდგომი საპორტი(ყოველ პატარა ცვლილებაზე flickering და არტეფაქტები იჩითება), ამიტო ურჩევნიათ იგივე რესურსი ბევრად უფრო სასარგებლო რამეში დახარჯონ...
  2. Directx 12-ში multi-gpu-ს driver აღარ უზრუნველყოფს, მთლიანად დეველოპერზეა დამოკიდებული როგორ გააკეთებს ან დაასაპორტებს თუ არა საერთოდ; რაც შეეხება სხვადასხვა ვიდეო კარტების ერთად მუშაობას, ეს აბსოლუტურად შესაძლებელია თუ დეველოპერი იმპლემენტაციას გაუკეთებს, არსებობს ორნაირი multi-gpu რეჟიმი, AFR(alternate frame rendering, აუცილებელია SLI ან CrossFire) და Frame Pipelining(ორი ან მეტი ნებისმიერი GPU); AFR მუშაოს მარტივად, რენდერი მიდის რიგ-რიგობით(0-1-0-1-0-1), ერთადერთი მინუსი არის temporal ტექნიკების ჰენდლინგი(როცა შემდეგი კადრი დამოკიდებულია წინაზე, მაგალითად temporal anti-aliasing), ამისათვის საჭიროა წინა კადრის ინფორმაციის კოპირება ერთი GPU-დან მეორეზე და თუ ეს ინფორმაცია დიდია, მეორე კარტას უწევს ლოდინი სანამ კოპირება მორჩება რადგან copy queue-ს შეზღუდული წარმადობა აქვს. Frame pipelining-ის შემთხვევაში ხდება კადრის გაყოფა ორ ნაწილად, ერთ ნაწილს ერთი gpu არენდერებს, მეორე ნაწილს - მეორე, აქ მთავარი პრობლემა ზუსტად კადრის გაყოფის ოქროს წერტილის პოვნაა რადგან უნდა განსასღვრო სად გაყო კადრი და გაიგო რომელი gpu უფრო ძლიერია და რომელი სუსტი, და შესაბამისად მისცე დავალებები შესასრულებლად; ორივეს იმპლემენტაცია მაქვს დაწერილი DX12-ზე და მაინც AFR-ს ვარჩევ სიმარტივის გამო...
  3. ესეც Toon War WiiU: https://www.nintendo.com/games/detail/toon-war-wii-u და 23-ში ეშვება steam-ზე: http://store.steampowered.com/app/803780/Toon_War/
  4. შარშან დავიწყე, 3 ეტაპი ვიარე და მეოთხეზე გავფრინდი ცხვარიჭამიაში, შტურმანი არ მყავს და მოსახვევი გავმაზე ეს სომხეთში ვიარე ბიურაკანში ნათხოვარი სლიკებით : ეხლა დავითრიე სლიკები bridgestone medium-ები და წესით წელს უკეთესად უნდა ვიარო
  5. დიდი მადლობა გაიხარე! hill climb-ზე და სპრინტზე ვაპირებ და აქაც დავდებ ხოლმე go pro ვიდეოებს
  6. ჩემი მანქანის ნასტროიკა დინოზე, tuned by guricha: 372 whp, 488 torque, adaptronic r33 skyline Ecu + Evo custom harness convertor...
  7. კარგა ხანია აქ არ შემოვსულვარ, საღამოს გამოგიგზავნი პმ-ში ეს კი ჩვენი ახალი თამაშის ტრეილერი, რომელიც 31-ში გამოდის nintendo Wiiu პლატფორმაზე და steam-ზეც დავაპორტირებთ უახლოეს მომავალში: https://www.toonwar-game.com/
  8. როგორც ამბობენ, ძრავი აზბორილი ჩამოიტანეს და სპეციალურად დრაგის კონფიგურაციააო მთლიანადო და ვნახოთ რა იქნება
  9. კუზაოც და მატორიც ნამდვილი ჩარჯერისაა, რესტავრაცია გაუკეთეს
  10. Unlim motors-ში(ორთაჭალაში) აწყობენ ზუსტად ესეთს, შეგიძლია მიხვიდე და ნახო როგორ ამოიღებენ ამდენ ცხენს საინტერესოა ან ვინ დაანასტროიკებს...
  11. gift card-ები იყიდეთ არ გირჩევთ ბარათის/paypal-ის მიბმას, მაგრად უტევენ ხოლმე სონის account-ებს
  12. ზედიზედ მოგება არა მაგრამ არსენალს ჰქონდა 49 თამაშიანი წაუგებელი სერია ერთ დროს პრემიერ ლიგაში
×
×
  • Create New...