Jump to content

Recommended Posts

საღამო მშვიდობი ფორუმელებო და BMW-ს სჰეყვარებულებო!! ერთი ჩემი დიდი პრობემა მინდა გითხრათ და თქვენი აზრი მაინტერესებს თჺ ვინმემ რამე იცით,

დავიწყებ იქიდან რო ჩემ რადიატორს აქვს დარხეული ანუ გახეთქილია, ყველანაირად ვეცადე რო გამეკეთებინა მაგრამ არაფერი გამომივიდა რამდენჯერაც გავაკეთე იმდენი გახეთქა და ამიდუღა წყალი, წყალს რატო ადუღებს ეგ თუ შეგიძლიათ ვინმემ მითხრათ? ახალი რადიატორის ყიდვას ვაპირებ და ისევ ეგრე რო გააკეთოს შეიძლება ? თუ ეხლა რადიატორი რო გახეთქილი მაქვს ეგ არის ყველაფერი ?

BMW-ს არავინ არაფერი იცით? :(

Link to comment
Share on other sites

დარაზგონებული გყავს? :gigi:

Link to comment
Share on other sites

ramdenjerme ki

ტაბლეტი ჩააგდე? :P

Link to comment
Share on other sites

ექსთრეიმ ჰანთერმა შეიძლება იცოდეს.

Link to comment
Share on other sites

chems radiatorsac gasdis, mec gavaketebine magram mainc gasdis, bevri ara magram fuli rom meqneba aucileblad shevcvli

tan chemi winidan dartymulia da gagunulia cota radiatori

ise wylis adugeba bmws problemaa

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

მოვაგვარე ყველაფერი ჰიდრო მუფთა იყო გასხმული და ტერმოსტატსაც დარხეული ქონდა რადიატორი შევცვალე (3 ლარის გულისთვის 150 ლარში გადავარდი) BMW გაგრილებას რაც შეეხება და ყველაფერი დავამუგამე მაგრად და შემდეგში პრობლემა არ მექნება. ჰო მართლა წყლის დაკლებას რაც შეეხება BMW-ზე ანტიფრიზზე ნამუშევარი მატორი ყველა იკლებს წყალს

Link to comment
Share on other sites

რა დროს ადუღებს? საცობში, ჩვეულებრივ რეჟიმში, თუ ყველაფერი ერთად? თუ მხოლოდ საცობში ადუღებს, მაშინ ჰიდრომუფთის ბრალია, მაგრამ თუ ყოველთვის ასე ემართება, მაშინ ჰიდრომუფთა + თერმოსტატი (თერმოსტატის შემთხვევაში, დაკეტილ, ან ნახევრად გახსნილ რეჟიმში იცის ადუღება).

მაგრამ ისიც გასათვალისწინებელია, რადიატორს როცა წყალი გასდის, დაკლებული წყ.ლის ადგილს იკავებს ჰაერი და მაგანაც იცის, შეამოწმე შლანგები - ხომ არ ბერავს. ასევე, ძრავი ხომ არ არის გადახურებული (ადუღებული წყ.ლით ხომ არ იარე?). პომპა ყველაზე ნაკლებად სავარაუდოა (პომპა უცბად არ ფუჭდება, ჯერ ხმას იკიდებს - ჭრიალი/წრიპინი).

მოკლედ, ჯერ ჩემ კითხვებზე მიპასუხე და მერე თანმიმდევრულად მივყვეთ (თუ საჭირო გახდა, კარგ ხელოსანთანაც გაგიშვებ, წინასწარ დავურეკავ და ჯიგრულად მოგხედავს + შინაურულ ფასებში).

P.S. თერმოსტატის და ჰიდრომუფთის შემთხვევაში, ტრასაზე ყველაზე ნაკლებად უნდა აადუღოს/ან საერთოდ არ უნდა აადუღოს. მოკლედ, ლიჟბი ძრავი არ იყოს გადახურებული, ყველაფერი მარტივად მოგვარებადია... (ნუ, რაღაც ნაწილის ყიდვა ყველა ვარიანტში მოგიწევს :( )

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

მოვავარე ეგ ეს პრობლემა, მოკლედ ეხლა რა ხდებაოდა, ჰიდრომუფთა იყო გასხმული და აქედან გამომდინარე რადიატოს მოუღო ბოლო რადიატორი შევცვალე 150 ეროვნული მივეცი, ჰიდრომუფაც გავაკეთე მაგრამ მერე წყალს იკლება და შემთხვევით ვიპოვე სალონშ იყო გახეთქილი წნევისგან ეს ყველა პრობლემა მოგვარებლია და BMW-ს გაგრილების სისტემა ვისწავლა თავიდან ბოლომდე ოღონდ თერმოსტატები არ ვარგა უკვე 2 შევცვალე

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

ვხურავ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.